Jump to content

e46 320d sau 318i


flodeflo

Recommended Posts

Boaska, cand spun plafonare ma refer la faptul ca dupa 3300-3500rot/min motorul se tureaza dar nu mai trage; face doar zgomot. cand am adus vorba de lag nu ma refeream la turatii mari ci strict pe cuplu. a-4, 100km/h (2700-2800 de ture din cate imi amintesc) talpa....unu...doi...si masina incepe sa se miste. gresesc?

pe de alta parte am condus volvo v50 2.0D (dci-ul de la renault, 136 cp, 6 viteze), apropiate ca si greutate. masina aia zbura in comparatie cu bmw-ul..

Link to comment
Share on other sites

Singurul motiv pentru care mi-as lua diesel e cel dictat de aspectul financiar. Imi iau diesel ca sa economisesc bani.

E cam din putul gandirii dar asta e absolut singurul motiv pe care eu il vad. Si sa nu incepeti cu cuplu alea alea pentru ca nu cred pe nimeni :)

Edit: In trecut aveam un prieten care isi luase o Octavia tdi si zici ca o luase razna cu simpatia pentru diesel.

Adica imi place si mie dieselul, nu am nimic cu el dar nici nu vreau unul (am avut ca sa nu se creada ca duc vreo lupta de clasa cu diesel vs benzina). Deci omul isi pusese la semnatura pe forum ceva de genul "Real men drive torque not hp". LOL

sunt de acord cu tine, si eu am afinitate spre benzina, dar si dieselul este ok chiar si in oras, daca stii cum sa mergi cu el e la fel ca benzina, dar sunt si diferente, avantaje si dezavantaje, cai contra cuplu si invers, consum vs fiabilitate, eu nu denigrez pe nimeni, mie mi-e indiferent pe ce merg benzina gpl sau motorina, dar tb sa spun ca de oras e mai bun benzina, exterior si zona muntoasa diesel

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord cu tine, si eu am afinitate spre benzina, dar si dieselul este ok chiar si in oras, daca stii cum sa mergi cu el e la fel ca benzina, dar sunt si diferente, avantaje si dezavantaje, cai contra cuplu si invers, consum vs fiabilitate, eu nu denigrez pe nimeni, mie mi-e indiferent pe ce merg benzina gpl sau motorina, dar tb sa spun ca de oras e mai bun benzina, exterior si zona muntoasa diesel

De acord la faza cu zona muntoasa. Acolo cuplul dieselului ajuta mult. La drum lung la drept prefer un motor in V pe benzina, mare

Link to comment
Share on other sites

Boaska, cand spun plafonare ma refer la faptul ca dupa 3300-3500rot/min motorul se tureaza dar nu mai trage; face doar zgomot. cand am adus vorba de lag nu ma refeream la turatii mari ci strict pe cuplu. a-4, 100km/h (2700-2800 de ture din cate imi amintesc) talpa....unu...doi...si masina incepe sa se miste. gresesc?

pe de alta parte am condus volvo v50 2.0D (dci-ul de la renault, 136 cp, 6 viteze), apropiate ca si greutate. masina aia zbura in comparatie cu bmw-ul..

are 2 mersuri 1 pana in 2500 urca gradat pe cuplu si de la 2500 atinge maximul de cuplu liniar dupa 3500 incepe sa scada usor usor, daca urci de jos in ture se incarca turbina din timp se stabilizeaza presiunea si obtii o acceleratie, in cazul descris de tine cred ca ai dreptate obtii un mare fass

normal te duci pana in 120 max cu a4a si schimbi, stiu ca e ciudat sa schimbi cand esti la mijlocul masinii depasite dar asta e diesel, schimbi si intri pe cuplu, sau injuri ca nu trage,tb sa corelezi schimbari de trepte in mijlocul depasirilor, treptele sunt scurte altfel iesi din zona de cuplu

5 e mare prea mare ptr 2.0 diesel de 136cp

Link to comment
Share on other sites

Boaska, cand spun plafonare ma refer la faptul ca dupa 3300-3500rot/min motorul se tureaza dar nu mai trage; face doar zgomot. cand am adus vorba de lag nu ma refeream la turatii mari ci strict pe cuplu. a-4, 100km/h (2700-2800 de ture din cate imi amintesc) talpa....unu...doi...si masina incepe sa se miste. gresesc?

pe de alta parte am condus volvo v50 2.0D (dci-ul de la renault, 136 cp, 6 viteze), apropiate ca si greutate. masina aia zbura in comparatie cu bmw-ul..

Vad ca esti din Bucuresti ,cand vrei sau cand poti sa vi la o intalnire in zona Baneasa sa te dau o tura ,sa dai si tu o tura ,sa vedeam daca de la 3500 in sus face doar zgomot:)

Link to comment
Share on other sites

Initiatorul topicului ar putea privi si catre 318i cel de 118cp sau cat are, un motor f reusit.

 

Mircea-SI ai avut cele mai proaste motoare diesel de la vag, normal ca ai ramas cu gust amar. Cele de 2.5 le-au mai resuscitat catre sfarsitul productiei, in rest probleme la axele cu came, cele 2.0 parca au avut mari probleme injectoatele siemens, nu sunt sigur, si cel de 131 e cel mai fortat 1.9, cele de 101 si 105cp sunt f fiabile. Bineinteles sunt si mai lente.

Nu-mi mai aduce aminte de 2.5 si 2.0 de la vag ca si acum ma apuca dracii. In alta ordine de idei 1.9 are consumul de ulei ca si ala de motorina , la touareg am schimbat de 2 ori galeriile de admisie cu tot cu motorasele care actioneaza clapetele ( 10.000 ron) plus tot cardanu.....ma C@c pe VAG.

 

Daca vb de 2.0d de 136 si 2.0d de 150 e diferenta mare intre ele. Motorul M47N adica cel de 150 de cai de pe FL este common rail cu doua axe cu came in chiulasa adica 4 supape pe cilindru sau 16v . Eu am avut si Laguna 2 1.9 dci common rail dar motorul de bmw e alta mancare de peste..

520d cu motorul de 136 cp pt mine nu exista.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti din Bucuresti ,cand vrei sau cand poti sa vi la o intalnire in zona Baneasa sa te dau o tura ,sa dai si tu o tura ,sa vedeam daca de la 3500 in sus face doar zgomot:)

Aberatii , la mine trage liniar pana cand ii taie alimentarea in 4500, si daca decuplez dsc de tot am obs ca se duce pana aproape de 5000

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

I-am dat omului suficiente sfaturi de ce sa aleaga 320D in loc de 318i daca citeai probabil ca nu mai ziceai nimica, faza cu pipi era pentru ala care a a zis ca e mai obosit diselu-ul fata de 318i

 

Am citit si in loc sa te abtii de la "In ceea ce privesc performantele 320D ii dai clasa la 318i " (aici te-am citat), ti-ai urcat in cap cititorii topicului - flodeflo nu asta a intrebat.

 

Omul a zis clar, are 5000 de euro si nimic in plus, ce isi poate lua in banii astia fara sa ia o teapa. Logic, diesel intretinut (indiferent de km) e mai scump de 5000euro daca e si cu toate actele in regula (cum te intereseaza cand ti-o treci pe nume).

 

Sa aduca un diesel de dincolo, o cam musca cu taxa + ca trebuie sa fie minim 2004 si nici atunci nu e sigur ca e euro 4.

 

LE: Eu de exemplu tin la anumite dotari ale masinii(scaune incazlite, comenzi pe volan, clima automata) mai mult decat la consum si sunt sigur ca in 5000 de euro nu gasesc diesel intretinut asa ca daca nu am mai mult, ma orientez catre benzina cu aceleasi dotari.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Am citit si in loc sa te abtii de la "In ceea ce privesc performantele 320D ii dai clasa la 318i " (aici te-am citat), ti-ai urcat in cap cititorii topicului - flodeflo nu asta a intrebat.

 

Omul a zis clar, are 5000 de euro si nimic in plus, ce isi poate lua in banii astia fara sa ia o teapa. Logic, diesel intretinut (indiferent de km) e mai scump de 5000euro daca e si cu toate actele in regula (cum te intereseaza cand ti-o treci pe nume).

 

Sa aduca un diesel de dincolo, o cam musca cu taxa + ca trebuie sa fie minim 2004 si nici atunci nu e sigur ca e euro 4.

I-am dat omului sfaturi reale nu eu am fost primul care a zis ca DIESEL-ul e obosit asa ca vezi cine a inceput.

 

I-am spus si eu acelasi lucru ca la 5000 de Euro nu are nici o sansa sa isi cumpere 320D FL in toate mintile lui.

 

Si nu mi se pare corect sa isi faca o parere gresita despre 320D ca spun unii numai aberatii eu nu fabulez cu nimic si nici nu ii dau performate mai mari decat ceea ce poate dar sa se abtina "cunoscatorii" de la critici...Si eu am EURO 4 din 2004

 

Sa se abtina aia care spun numai prosti.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

I-am dat omului sfaturi reale nu eu am fost primul care a zis ca DIESEL-ul e obosit asa ca vezi cine a inceput.

 

I-am spus si eu acelasi lucru ca la 5000 de Euro nu are nici o sansa sa isi cumpere 320D FL in toate mintile lui.

 

Si nu mi se pare corect sa isi faca o parere gresita despre 320D ca spun unii numai aberatii eu nu fabulez cu nimic si nici nu ii dau performate mai mari decat ceea ce poate dar sa se abtina "cunoscatorii" de la critici...Si eu am EURO 4 din 2004

 

Tu ai muscat-o un pic ca e sunt multi oameni contra diesel pe topicul asta (fiecare e cu parerea lui referitoare la diesel si ii las cu gandirea lor. Probabil unii urmaresc sa starneasca un scandal sa se lase cu sanctiuni :) ).

 

In general, cele mai multe probleme intalnite (ma rog, de care lumea intreaba pe forum) sunt la diesel pentru ca sunt mai cumparate pe considerente de consum in primul rand si apoi e extrem de posibil sa aibe de vreo 2-3 ori km afisati in bord.

 

Atunci e normal sa dai dintr-o problema in alta si sa blamezi dieselul cu km afisati in bord si nu cei reali. Sunt de acord cu tine, un diesel intretinut e o masina care duce la nesfarsit, trebuie purecata bine la cumparare.

 

Pe langa asta, diesel are turbina si daca nu o folosesti, se duce pe apa sambetei si trebuie reparata/schimbata.

 

Referitor la norma de poluare, da, am vazut pe alt topic euro 4 din 2004 la masina ta dar nu e o regula generala ca toate din 2004 sunt euro 4.

Link to comment
Share on other sites

,

 

I-am dat omului sfaturi reale nu eu am fost primul care a zis ca DIESEL-ul e obosit asa ca vezi cine a inceput.

 

I-am spus si eu acelasi lucru ca la 5000 de Euro nu are nici o sansa sa isi cumpere 320D FL in toate mintile lui.

 

Si nu mi se pare corect sa isi faca o parere gresita despre 320D ca spun unii numai aberatii eu nu fabulez cu nimic si nici nu ii dau performate mai mari decat ceea ce poate dar sa se abtina "cunoscatorii" de la critici...Si eu am EURO 4 din 2004

 

Sa se abtina aia care spun numai prosti.

Vreau sa te intreb ceva, tu ai mai condus si alte modele de BMW cu alte motoare in afara de 2,0d?

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Tu ai muscat-o un pic ca e sunt multi oameni contra diesel pe topicul asta (fiecare e cu parerea lui referitoare la diesel si ii las cu gandirea lor. Probabil unii urmaresc sa starneasca un scandal sa se lase cu sanctiuni :) ).

 

In general, cele mai multe probleme intalnite (ma rog, de care lumea intreaba pe forum) sunt la diesel pentru ca sunt mai cumparate pe considerente de consum in primul rand si apoi e extrem de posibil sa aibe de vreo 2-3 ori km afisati in bord.

 

Atunci e normal sa dai dintr-o problema in alta si sa blamezi dieselul cu km afisati in bord si nu cei reali. Sunt de acord cu tine, un diesel intretinut e o masina care duce la nesfarsit, trebuie purecata bine la cumparare.

 

Pe langa asta, diesel are turbina si daca nu o folosesti, se duce pe apa sambetei si trebuie reparata/schimbata.

 

Referitor la norma de poluare, da, am vazut pe alt topic euro 4 din 2004 la masina ta dar nu e o regula generala ca toate din 2004 sunt euro 4.

 

Eu nu am nici o problema cu cei care blameaza km din bord,am cu cei care subapreciaza performanta reala a unui 320D in toate mintile,ingrijit,intretinut asa cum trebuie,daca iti pasa si ti cu adevarat la masina pe care o ai.

 

Si foarte important e sa iti permiti finaciar sa ti o masina ca la carte.Ca degeaba iei o masina buna daca nu o poti intretine corespunzator.

 

Referitor la "un diesel INTRETINUT duce la nesfarsit" e valabil pentru orice masina.

Link to comment
Share on other sites

Ati prins pica pe Butzy? :) Dar voi astia cu benzina ati condus altceva in afara de 318i?

316i, 318 is, 320i, 325i, 523 E39, 525D, 725d(asta era lesinat rau), golf4 1,9TDI, Matiz, Logan 1,4i, Logan 1,6i, Fiat albea 1,6i si Clio simbol 1,5 dci

 

Majoritatea au fost masini de servici

Link to comment
Share on other sites

,

 

 

Vreau sa te intreb ceva, tu ai mai condus si alte modele de BMW cu alte motoare in afara de 2,0d?

Citeste topicul si ai sa vezi...

 

Si da am condus 318i ca desprea asta e vorba in subiect si 320D mi-a placut de 10 ori mai mult.

 

Si cel care avea 318i dupa ce a condus tractoru meu a zis "wooow cum poate sa traga" dar la vreamea respectiva nu si-a permis 320D si ii parea rau ca nu a mai strans ceva banuti si ca s-a pripit.

 

Si nu pot sa inteleg de ce va e greu sa acceptati ca dintre 320D si 318i Diesel-ul e mai tare scrie si in cartea masinii care tot de BMW e facuta.Nu am inventat eu nimic

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Citeste topicul si ai sa vezi...

 

Si da am condus 318i ca desprea asta e vorba in subiect si 320D mi-a placut de 10 ori mai mult.

 

Si cel care avea 318i dupa ce a condus tractoru meu a zis "wooow cum poate sa traga" dar la vreamea respectiva nu si-a permis 320D si ii parea rau ca nu a mai strans ceva banuti si ca s-a pripit.

 

Si nu pot sa inteleg de ce va e greu sa acceptati ca dintre 320D si 318i Diesel-ul e mai tare scrie si in cartea masinii care tot de BMW e facuta.Nu am inventat eu nimic

Link to comment
Share on other sites

Citeste topicul si ai sa vezi...

 

Si da am condus 318i ca desprea asta e vorba in subiect si 320D mi-a placut de 10 ori mai mult.

 

Si cel care avea 318i dupa ce a condus tractoru meu a zis "wooow cum poate sa traga" dar la vreamea respectiva nu si-a permis 320D si ii parea rau ca nu a mai strans ceva banuti si ca s-a pripit.

 

Si nu pot sa inteleg de ce va e greu sa acceptati ca dintre 320D si 318i Diesel-ul e mai tare scrie si in cartea masinii care tot de BMW e facuta.Nu am inventat eu nimic

Mai tare la ce? E mai rapid cu 0,5 secunde pana la 100 de km/h? La cosnsum, consuma cu 1-2 litri mai putin in oras? La intretinere(asta in nici un caz)? La ce este mai tare, dupa parerea mea singurul plus al dieselului este consumul si atat.

Oricum nu are rost discutia asta.

 

Impresionant....ma scuzati ... vis a vis de lista lui cosmin, si cred ca erau de serviciu...

316 era al meu, 320 era al meu, 318is al unui prieten, 523 a lui Duxter de pe forum, 325(coupe) a lui Spaceboy tot de pe forum, 525 si 725 a unor prieteni si restul au fost masini de servici.

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Mai tare la ce? E mai rapid cu 0,5 secunde pana la 100 de km/h? La cosnsum, consuma cu 1-2 litri mai putin in oras? La intretinere(asta in nici un caz)? La ce este mai tare, dupa parerea mea singurul plus al dieselului este consumul si atat.

Oricum nu are rost discutia asta.

Fi atent la reprizele de la 80-120 si vezi care e diferenta.

 

Si diferenta de consum dintre cele doua e mult mai mare decat 1-2 litri.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.