Jump to content

Fum albastrui din cand in cand la e46 320D


Recommended Posts

Imi cer scuze daca s'a mai discutat cumva despre problema mea si nu am observat.

Problema ar urmatoarea: Am un e46 320D 98'proaspat achizitionat la care am constatat ca exista momente cand scoate fum albastru pe esapament si in acelasi timp cand scoate pe esapament acelasi fum imi iese si undeva sub capota astfel incat mirosul de fum ajunge si in habitaclu . Am intalnit problema asta de 3 ori pana acum . De fiecare data as putea spune k motorul era rece. Ideea e ca nu scoate imediat ce o pornesc ci dupa ceva timp . Deasemenea nu are de fiecare data problema asta . Fumul asta persista undeva la 5 10 minute dupa care nu mai da gram de fum. Am pus masina si pe tester cand am cumparat'o dar nu a iesit nici o problema. Sunt nou posesor de diesel si deasemenea nou pe forum . Poate sa ma ajute cineva?

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

FUMUL ALBASTRU:

Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:

Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.

Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.

Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.

Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.

Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

Edited by Cristian Grigore
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

schimba filtrul epurator , dar inainte de asta curata galeria de admisie si egr

 

 

 

la ceva de genul asta ma gandeam si eu. Dar astepta sa vad si alte pareri. Astept pareri eventual si cineva care a avut o problema asemanatoare.

 

nu prea ma pricep,ti-am dat un fel de definitie pentru fumul albastru asteapta sa raspunda si alti colegi poate stiu ei

 

 

o sa astept. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

deschide capota si accelereazo tare sa vezi pe unde scoate fum albastru ar trebuii sa iasa de sub filtrul de polen acolo sub parbriz

 

 

cred k exact aia e zona. Undeva in partea dreapta aproape de parbriz. Nu am putut sa imi dau seama exact ca e acoperit bine motoru. Dar undeva acolo

Link to comment
Share on other sites

Sfat de clasa a doua: urmareste nivelul uleiului. Asta daca nu vrei service in clipa asta. Daca vrei la service spune si-ti zice cineva ce sa ceri din meniul de teste :).

 

 

Cand am cumparat-o am pus'o si pe un tester la care nu a iesit nici o problema :-??

 

 

O sa incep sa urmaresc si uleiul sa vad daca se schimba ceva.

Link to comment
Share on other sites

cred k exact aia e zona. Undeva in partea dreapta aproape de parbriz. Nu am putut sa imi dau seama exact ca e acoperit bine motoru. Dar undeva acolo

 

 

 

 

corekt.mai e o chestie.sa nu fie crapat vasul de expansiune de la valva de suprapresiune de pe extensorul galeriei de evacuare

 

daca scapa gaze pe acolo e belea

Link to comment
Share on other sites

e filtrul epurator!!asa mi-au zis si mie ca sunt segmentii...constatari de mecanici de colt de bloc..!!

 

 

daca ai avut problema asta poti sa imi spui si cam cat a costat inlocuirea? Ai optat pentru varianta noua sau una second. Renteaza unu second ?

Link to comment
Share on other sites

schimba-l cu unul nou..filtrul are si o carcasa de plastic..ai putea daca gasesti sa inlocuiesti doar filtrul dar cel mai bine e sa-l inlocuiesti complect..nu e foarte scump 250-300 de lei ..poate gresesc pretul , dar stiu ca l-am schimb si ceva de genu a fost..oricum filtru asta se schimba odata la aprox 150000 de km
Link to comment
Share on other sites

Cauze strict legate de fum :

1.conform indicatilor date de producator filtru epurator se recomanda a se schimba la 30000 si acela poate fi o posibila cauza a fumului daca e imbacsit

daca cel vechi este intr-o stare jalnica adica plin de ulei in momentul cand pornesti masina iti face presiune in baia de ulei si ridica uleiul pe la joja!!

filtru epurator nu trebuie schimbat cu tot cu carcasa ..nu va prostiti ...carcasa e din plastic se curata si e ca noua

Cine zice ca vine doar cu carcasa vrea sa dati mai multi bani inutil.Se comanda doar filtu in sine care e din pasla si vine pe original impreuna cu garniturile aferente carcasei si costa 150 ron

Am facut operatia asta personal

Legat de miros de gaze in habitaclu:

2.Verifica daca iti e stransa bine galeria de admisie

Eu am dat-o jos cand am schimbat bujiile si dupa ce am montato inapoi nu am stranso chiar perfect atfel imi mai baga si mie putin miros de gaze in habitaclu....dar sa rezolvat imediat prin verificarea din nou si strangerea perfecta a 2 suruburi ramase putin mai destranse

tot legat de miros de gaze in interior ai un racord flexibil sub masina si cu timpu acela mai scapa gaze astfel cand stai pe loc cu motorul pornit ai sa simti uneori miros de gaze

3.verifica si incerca sa cureti su valva EGR

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

oricare ar fi kilometrii la care trebuie schimbat acest filtru al meu mai mult ca sigur nu s-a vazut schimbat. Nu cred k a avut neatu atata atentie.

o sa merg si eu zilele astea sa vad cat imi zic baietii de la ceva magazin de piese ca ar costa.

Multumesc tuturor pt raspunsuri .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si eu am aceeasi problema dupa ce pornesc motorul cand incepe sa se incalzeasca un pic motorul scoate fum alb asemanator cu aburul si am sa cumpar un filtru epurator si am sa-l inlocuiesc dupa care revin sa va spun ce am rezolvat

 

PS mentionez ca in mers scoate foarte mult fum mai ales cand o accelerez

asta e eu am luat masina din germ de trei luni cu 2000 euro la banii astia nu ma pot astepta sa fie si perfecta cert e ca nu scotea fum cand am luat-o doar de vreo saptamana am oservat dupa ce luna februarie nu am pornit-o deloc pt ca am dus acumulatorul la caldura

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

am schimbat filtrul si nu e nici o schimbare dupa ce se incalzeste un pic motorul scote fum alb si albastrui de rupe normele

si consuma si ulei banuiesc!

eu am avut problema asta,scotea foarte mult fum alb/albastrui cu un miros intepator mai ales cand o acceleram,nu se mai vedea nimic in spate.la mine din fericire a fost filtrul epurator imbacsit.l-am curatat doar ca a fost perioada sarbatorilor si nu lucra nimeni.pana acum nu am mai avut probleme cu fumul,dar cred ca imi consuma ulei,zic asta pt ca undeva la 10.000 de km de la ultimul schimb,uleiul e sub minim cu 5mm ,nu stiu cat e normal sa scada.mentionez ca am un stil agresiv/smuls de condus :)

Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtrul si nu e nici o schimbare dupa ce se incalzeste un pic motorul scote fum alb si albastrui de rupe normele

la mine,cand a scos fum alb si am curatat epuratorul,era el de vina intradevar,era imbacsit dar cand filtrul epurator e imbacsit,iti face presiune in baia de ulei si iti arunca uleiul afara,eu cand scoteam joja cu motorul pornit,curgea uleiul ca la robinet:))dupa ce am curatat filtrul ala imbacsit din 2003 de cand s-a fabricat masina,nu a mai scos nici fum,nu a mai facut nici presiune in baia de ulei :)spun asta ca si un criteriu dupa care sa iti dai seama cand e de vina epuratorul

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sa vad o sa pun ceva numere pe ea si merg la un drum intins spre o iesire din oras ca din decembrie am pornit-o doar in garaj si in curte si poate deaceea scoate asa fum
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.