BMWClub: Retrofit Faruri Halogen la Bi-xenon - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Retrofit Faruri Halogen la Bi-xenon Seria 1 e87

#41 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3216
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 25 February 2013 - 18:03

View PostAndrei_VUV, on 25 February 2013 - 18:02, said:

Eu cu becurile n-am avut probleme pana acum chiar daca au fost chinezesti sau oem. Si nici cu balasturile. Acum am luat becuri cu baza metalica pentru lupele astea, ceva mai scumpe dar sunt mai bune calitativ.


DA , normal ca nu ai probleme ca esti la inceput, aceeasi prostie am facut-o si eu pe E46, am pus chinezarii, sa-mi spui in 100k km cate becuri si balasturi schimbi :)
0

#42 User is offline   Andrei_VUV 

  • .....
  • Group: Members
  • Posts: 4751
  • Joined: 14-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 25 February 2013 - 18:05

Pe fostul golf V am avut instalatie xenon pe scurta si lunga si au functionat mai bine de 4 ani pana am dat masina fara probleme. Nu s-a ars nimic.

Si in primul rand cel care pica primul e balastul si nu becul.
0

#43 User is offline   B11WTTE60 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 170
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 25 February 2013 - 18:08

[quote name='InSidE' timestamp='1361807950' post='1935587']
Am avut si eu stopurile led puse pe FRM2, si imi aparea eroare in bord si stopurile imi flicareau.
Pentru asta exista "carpeala" de a anula verificarile care le face pe stopuri si nu mai ai eroare, deci nu mai clipesc, dar asta nu inseamna ca-s codate.

Eu totusi nu inteleg un lucru, pentru ce ai platit banii aia 700 ron? ca sa ce? Sa pleci cu masina "stricata" de la ei? Zic stricata pentru ca tu nu poti merge noaptea cu ea, deoarece nu iti merge xenon-ul. De ce nu ti-a zis de la inceput , ba trebuie sa iei si FRM3 ca altfel nu merge?

Si eu am fost in aceeasi situatie ca tine, am stat cu un baiat pana la 12 noaptea, dar nu s-a lasat pana nu a rezolvat problema, si dupa mi-a luat banii. Sincer 700 ron doar pentru tras niste fire e foarte mult :) Eu am rezolvat farurile impreuna cu codat si tras fire pentru e90 lci in 150 ron , deci ai cam luat teapa. De restu de bani pana la 700 ron iti luai FRM3.

Tu ai avut nororc ca nu a trebuit schimbat FRM-ul, am stiut de la inceput ca ma va costa codarea 100e, si 300 ron a fost montajul farurilor (care presupune bara fata data jos).Ai link-ul cu FRM3 pe ebay, eu am cautat,dar nici un cod nu se potriveste cu ce este pe realoem.
0

#44 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 25 February 2013 - 18:22

View PostAndrei_VUV, on 25 February 2013 - 17:54, said:

Ce stiu e ca functioneaza autoleveling-ul. E90-ul are asa ceva si la faruri halogen si nu mai trebuia tras nimic din frm sau din alta parte.


E90 cu faruri halogen nu are senzori de autoleveling ! Stii gresit !

View PostB11WTTE60, on 25 February 2013 - 18:08, said:

Tu ai avut nororc ca nu a trebuit schimbat FRM-ul, am stiut de la inceput ca ma va costa codarea 100e,


si la tine se poate coda FRM2 perfect fara probleme de genul celor descrise de tine cu flicarit becuri si stopuri....
trebuia sa-ti faca asta corect cei care ti-au luat banii aiurea !
ti-au facut o lucrare de mantuiala pe bani multi !
0

#45 User is offline   B11WTTE60 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 170
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 25 February 2013 - 18:52

View PostRobyS, on 25 February 2013 - 18:22, said:

E90 cu faruri halogen nu are senzori de autoleveling ! Stii gresit !



si la tine se poate coda FRM2 perfect fara probleme de genul celor descrise de tine cu flicarit becuri si stopuri....
trebuia sa-ti faca asta corect ce-i care ti-au luat banii aiurea !
ti-au facut o lucrare de mantuiala pe bani multi !



Salut,
Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat despre codare,ca sa stiu ce sa ii spun lui Neo, chiar nu vreau sa platesc pentru FRM 3 degeaba.
0

#46 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3216
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 25 February 2013 - 19:24

View PostB11WTTE60, on 25 February 2013 - 18:52, said:

Salut,
Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat despre codare,ca sa stiu ce sa ii spun lui Neo, chiar nu vreau sa platesc pentru FRM 3 degeaba.


Eu mi-am luat FRM3, pentru ca nu se poate coda FRM2 cum vine din fabrica LCI. Ce se fac sunt niste adaptari, se anuleza verificarile sa nu mai dea eroare si alte tampenii. Daca vrei sa fie ca din fabrica, ia FRM3, daca nu, pastreaza-ti FRM2 si fa-i carpeala :)

Codurile de pe ebay nu se potrivesc cu alea de pe realoem pentru ca realoem nu e updatat. Deaia nu gaseste codurile. Tie iti tre FRM3 normal pentru xenon :)

Iar asta cu detaliile e amuzanta, pai l-ai platit pe Neo sau pe RobyS sa-ti faca codarile? cere-i banii inapoi, farurile tale nu merg acum, pe ce ti-a luat banii ? pe vorbe :))

This post has been edited by InSidE: 25 February 2013 - 19:25

0

#47 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 25 February 2013 - 19:30

View PostB11WTTE60, on 25 February 2013 - 18:52, said:

Salut,
Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat despre codare,ca sa stiu ce sa ii spun lui Neo, chiar nu vreau sa platesc pentru FRM 3 degeaba.


imi pare rau ... eu nu-i fac training la cel care ti-a facut tie.
cum zicea si Insidez ... rezultatul nu va fi niciodata perfect cu FRM2
orice ai face tot exista anumite chestii care nu se pot face.
dar rezultatul ales trebuie sa contina cat mai putine tiganii si improvizatii.
0

#48 User is offline   B11WTTE60 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 170
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 25 February 2013 - 19:38

View PostRobyS, on 25 February 2013 - 19:30, said:

imi pare rau ... eu nu-i fac training la cel care ti-a facut tie.
cum zicea si Insidez ... rezultatul nu va fi niciodata perfect cu FRM2
orice ai face tot exista anumite chestii care nu se pot face.
dar rezultatul ales trebuie sa contina cat mai putine tiganii si improvizatii.



Nu era vorba sa ii faci training, dar daca el imi spune ca nu merge codata FRM2, nu am cum sa il contrazic, raspunsul a fost ca imi trebuie FRM 3, altfel nu merge facut sa nu mai flicare farurile fara capacitoare, si stopurile nu merg cum ar trebui(pozitia nu merge fara contact, ceata merge pe pozitie schimbandu-si intensitatea, iar stopurile sunt legate la stopul de pe luneta, firele din frm fiind anulate)
0

#49 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3216
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 25 February 2013 - 19:41

View PostB11WTTE60, on 25 February 2013 - 19:38, said:

Nu era vorba sa ii faci training, dar daca el imi spune ca nu merge codata FRM2, nu am cum sa il contrazic, raspunsul a fost ca imi trebuie FRM 3, altfel nu merge facut sa nu mai flicare farurile fara capacitoare, si stopurile nu merg cum ar trebui(pozitia nu merge fara contact, ceata merge pe pozitie schimbandu-si intensitatea, iar stopurile sunt legate la stopul de pe luneta, firele din frm fiind anulate)


Stii care-i faza amuzanta? Ca tu ai platit 700 ron pt carpeala asta. Puteai sa dai 100-150e pe FRM3 si de inca 100-150ron sa iti traga firele pt FRM si codare :)
Acu ai pierdut si 700 ron si trebuie sa cumperi si FRM3.

Si te-as sfatui sa te duci la cineva, care iti ia banii dupa ce ti-a facut masina, nu inainte si dupa sa ramai fara xenon.

This post has been edited by InSidE: 25 February 2013 - 19:45

0

#50 User is offline   mario6 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 30-May 12

Posted 25 February 2013 - 19:58

View PostB11WTTE60, on 25 February 2013 - 18:08, said:

am stiut de la inceput ca ma va costa codarea 100e

sa-ti dea banii inapoi nea asta....lucreazacu preturi de ibiza in romania...pacaleste oamenii.cum ma nene sa ii dai banii si sa pleci cu masina pom de craciun?
cere-i banii inapoi.cand te-ai dus la el ti-a zis ca face o improvizatie de banii astia sau o face ca la carte?
300 de lei sa montezi doua faruri?pai esti comod daca iti permiti asta.

daca ai stabilit cu el sa puna anulatoare si ce draci ti-a mai improvizat de banii aia Ok...daca ti-a zis ca o face,in situatia asta sa-ti de banii inapoi.
pai de 100 de euro neo trebuia sa-i faci multe omului asta.uite asa faci bani pe seama celor ca el,ca mine.bine ca la mine nu a fost cazul de 100 de euro,dar tot japca a fost.
meriti ban ca toti ceilalti hoti de pe aici.



si tu andrei..lasa-ne cu rahaturile tale.nu esti tu ala de a vandut golful si apoi punea anunt aici ca are pret nu stiu cum...ce taran e ala.tu cu xenon pe scurta si lunga la golf 5 vii aici sa ne dai clasa cu chinezariile tale.opinia ta pe partea tehnica-trag apa.

This post has been edited by mario6: 25 February 2013 - 20:00

0

#51 User is offline   Pole 

  • Arogant
  • Group: Banned
  • Posts: 8212
  • Joined: 29-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Dreapta colt cu Stanga

Posted 25 February 2013 - 20:08

si gata, la cate cuvinte ai folosit, cred ca ti-ai consumat vocabularul pe 3 zile :)
0

#52 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 25 February 2013 - 20:15

asta cu "sa-ti dea banii inapoi" e o solutie cam taraneasca si fara dreptate
omul respectiv si-a pierdut timpul si el a facut ce a stiut......... e vina ta ca l-ai ales.... nu a lui ca nu stie
tu nu ai dreptul mario sa-i impui la om ce preturi sa foloseasca si cu cat sa-si vanda el timpul ! e alegerea lui si alegerea ta daca vrei sau nu sa beneficiezi de el !
omu a acceptat povestile lui si de aia i-a pus anulatoare de erori. altfel daca nu accepta si pleca totul era ok.
deci are si cumparatorul o vina aici. chiar mai mare decat a vanzatorului.

mario tu ai idee ce inseamna sa montezi 2 faruri la e90 ? inseamna sa dai si bara jos.... si s-o pui la loc asa cum a fost... aliniata.....
+ fire trase si inversate la faruri....
tu cat ai cere pentru asta ??

nu ai dreptul sa-l faci hot pe om. nu a furat nimic. si-a vandut munca..... asa cum a stiut el. vezi ca jignesti aiurea si ai un limbaj cam colorat.
0

#53 User is offline   KIP 

  • ...................
  • Group: Banned
  • Posts: 24333
  • Joined: 03-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2013 - 20:17

View Postmario6, on 25 February 2013 - 19:58, said:




wly, socares ?
0

#54 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 25 February 2013 - 20:19

hahaha,,.... acum m-am prins de ce-i asa revoltat :) gg KIP
0

#55 User is offline   KIP 

  • ...................
  • Group: Banned
  • Posts: 24333
  • Joined: 03-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2013 - 20:20

Bad.

This post has been edited by KIP: 25 February 2013 - 20:20

0

#56 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1299
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 25 February 2013 - 20:41

Bun, ca vad ca lumea s-a infierbantat sa va spun eu care am lucrat la masina asta in 2 randuri un total de vreo 9 ore cum sta treaba.

Masina avea din fabrica:

- halogen
- stopuri pre-LCI
- FRM 2 la o versine de soft din data fabricatiei, undeva 2007 daca retin bine
- fara senzor de lumina

Clientul a dorit in prima faza:

- faruri OEM Xenon LCI
- fara autoleveling

FRM2 nu se poate coda Xenon LCI la ilevel 38 fara sa codezi si spatele (stopurile) LCI, dupa codare fata merge OK dar spatele e in balarii, nu are rost sa explic aici diferenta la stopuri pre-LCI / LCI.
Fara Autoleveling (senzorii de pe roti) fara buton de AUTO pe lumini si fara spalatoare de faruri, iarasi nu se poate face codare OEM care sa nu aiba erori.

In faza a doua clientul a adus si stopurile LCI care NU SE POT CODA PE FRM2.
Acum am sa va explic de ce: La seria 1 FRM2 pozitia vine pe 2 fire in fiecare stop la 8 volti, cand se apasa frana pe un circuit se modifica de la 8 la 12 volti si astfel se aprinde becul la 100% intensitate, pe celalalt circuit de 8 volti (pozitie) cand se aprinde ceata se modifica si acolo la 12 volti si se aprinde becul respectiv la 100% intensitate.

La FRM 3 sunt circuite separate de frana/pozitie/ceata care sunt 0 volti la OFF si 12 volti la ON.
Ca si solutie provizorie pana clientul isi achizitioneaza un FRM 3 am folosit un circuit de 8 volti (ceata) pentru pozitie (LED-ul din stop) si circuitul de la stopul 3 de frana pentru stopurile de frana pe spate deoarece acesta functioneza corect 0-12v la ON/OFF.

Pentru functionarea corecta a farurilor fara autoleveling/senzor de lumina/FRM3 am preferat sa pastram codare de HALOGEN si sa folosim 2 balasturi de xenon aftermarket pentru a suprima flicker-ingul cauzat de FRM2.
Repet : o solutie provizorie pana la configurarea corecta a masinii.

Cu piesele date in cele 2 zile si 9 ore de munca, parerea mea este ca e maxim ce se poate obtine.
Noi nu suntem adeptii "carpelilor" si nu avem preturi "exagerate", dar montajul de faruri (cu dat bara fata jos si remontat) si pana la acest moment aprox. 9 ore de munca are costul aferent.

Cand clientul va dori sa faca masina OEM adica va avea faruri/stopri LCI, FRM3, senzor de lumina, butonul corect de lumini, senzorii la roti si spalatoarele de faruri, totul va functiona corect.
0

#57 User is offline   DEVIL's Style 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 424
  • Joined: 25-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2013 - 20:47

Imi place de voi la cum va certati ! o intrebare pentru initiatorul topicului !

Tot ce ai cumparat tu pe masina , e oem de la a la z? sau becurile si balasturile sunt aftermarket?

Pentru mario : nu ai ce cauta aici amice , din posturile facute de tine aberezi maxim !

Hai sa lamurim problema : Ce are andrei VUV e o solutie al dracului de buna , sa faci retrofit cu marimoto bixenon pe un far de halogen e cea mai simpla si buna idee ! partea proasta e alegerea pieselor de calitate ! Un balast aftermarket bun NU ARE NEVOIE de capacitor ca sa anuleze acel "flicker effect" Bmw e60/e90/e87 etc [ cam tot ce sa facut dupa 2005 ] au stabilizatoare de tensiune pe masina ! Daca angel eyes urile/becurile/led etc fac urat cand le aprinzi.... inseamna ca piesele alese sunt de proasta calitate ! Marimotor/FX-R si alte lupe sunt doar un model , dar pot fi facute si de 10 "fabricanti" , O lupa care se respecta [ de calitate ma refer ] intotdeauna va avea soclul becului d2s,d1s, d2r, etc si nu h1/h7/h4 etc !

Apreciez pe cei ce fac retrofituri cu piese OEM [ oem ul e OEM... asta e clar ] , dar necesita multa bataie de cap/documentare/nervi si rabdare , ca sa nu mai zic de suma investita !

Ce vedeti pe retrofitsource [ si culmea si mai ieftine ] nu are absolut nici o legatura cu ce se importa in tara noastra ! Diferenta am simtit-o pe propria mea piele cu un set de FX-R pentru e46 ! La becuri mergeti pe osram , dar asigurati-va ca sursa e de incredere si vinde original si nu fake uri ! Un set de balasturi bune costa vreo 200 de ron [ fara anulatoare , fara ignitere fara capacitori etc ]


Daca baiatul a facut retrofit la stopuri originale pe led in spate + faruri bixenon cu balasturi OEM si becuri osram cel putin , are nevoie de acel FRM 3 si encodat cu cap , nu trase fire auxiliare , sau prin stopuri . Totul pleaca din module/mufe si cutia de sigurante ! pe urma se face encodarea !

Ce ai explicat tu pana aici , denota ca treaba nu e atat de "clean" pe cat trebuia sa fie !

http://www.1addicts.....php?p=10029497


Sper sa ajute si pe altii ! vad ca unii au reusit fara mari batai de cap si majoritatea problemelor se rezumau la fire si cum trebuiau ele sa fie legate + encodarea aferenta !

This post has been edited by DEVIL's Style: 25 February 2013 - 20:49

0

#58 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 25 February 2013 - 21:00

View Postneo_andersson, on 25 February 2013 - 20:41, said:

FRM2 nu se poate coda Xenon LCI la ilevel 38 fara sa codezi si spatele (stopurile) LCI, dupa codare fata merge OK dar spatele e in balarii, nu are rost sa explic aici diferenta la stopuri pre-LCI / LCI.

ba da. se pot repara din coding stopurile.
dupa codare se vor aprinde in plus un rand de stopuri, care se scot din coding si revin la normal si trebuie intensificata iluminarea pozitiilor.
intensitatea va ramane putin mai redusa ca inainte chiar cu PWM-ul la maxim deoarece se asteapta ca acolo sa fie leduri.
e mai putin deranjant asa decat sa pui anulatoare de becuri.

Quote

Fara Autoleveling (senzorii de pe roti) fara buton de AUTO pe lumini si fara spalatoare de faruri, iarasi nu se poate face codare OEM care sa nu aiba erori.

se poate fara nici o eroare. doar ca nu va mai merge nici rotita de leveling si nici autolevelingul pana nu pune senzori.
ce legatura are blocul cu auto pentru senzori de lumina ? merge fara ... iar spalatoarele de faruri nu au nici o relevanta.... nu dau erori


Quote


In faza a doua clientul a adus si stopurile LCI care NU SE POT CODA PE FRM2.
Acum am sa va explic de ce: La seria 1 FRM2 pozitia vine pe 2 fire in fiecare stop la 8 volti, cand se apasa frana pe un circuit se modifica de la 8 la 12 volti si astfel se aprinde becul la 100% intensitate, pe celalalt circuit de 8 volti (pozitie) cand se aprinde ceata se modifica si acolo la 12 volti si se aprinde becul respectiv la 100% intensitate.


eronat.
se pot lejer. doar ca trebuie inteles ce inseamna codingul din FRM. nu la nimereala.
locul pozitiei si franei se poate pune pe orice bec folosing functiile din FRM (FKT).
voltajul se ajusteaza sau se anuleaza folosind liniile cu PWM.

Quote

La FRM 3 sunt circuite separate de frana/pozitie/ceata care sunt 0 volti la OFF si 12 volti la ON.
Ca si solutie provizorie pana clientul isi achizitioneaza un FRM 3 am folosit un circuit de 8 volti (ceata) pentru pozitie (LED-ul din stop) si circuitul de la stopul 3 de frana pentru stopurile de frana pe spate deoarece acesta functioneza corect 0-12v la ON/OFF.


voltajul pe fire si pozitia lor se poate modifica din coding. totul este configurabil.
poti stinge, aprinde, muta becuri cum vrei tu doar din coding.
nu trebuie sa tragi fire din alte parti pentru improvizatii.

Quote

Pentru functionarea corecta a farurilor fara autoleveling/senzor de lumina/FRM3 am preferat sa pastram codare de HALOGEN si sa folosim 2 balasturi de xenon aftermarket pentru a suprima flicker-ingul cauzat de FRM2.
Repet : o solutie provizorie pana la configurarea corecta a masinii.


ai ales o solutie total nepotrivita presarata cu improvizatii si cu functionalitate extrem de limitata.
CUM DRAC sa folosesti balasturi chinezesti doar ca nu ai stiut cum sa codezi ?????????

Quote

Cu piesele date in cele 2 zile si 9 ore de munca, parerea mea este ca e maxim ce se poate obtine.
Noi nu suntem adeptii "carpelilor" si nu avem preturi "exagerate", dar montajul de faruri (cu dat bara fata jos si remontat) si pana la acest moment aprox. 9 ore de munca are costul aferent.

Cand clientul va dori sa faca masina OEM adica va avea faruri/stopri LCI, FRM3, senzor de lumina, butonul corect de lumini, senzorii la roti si spalatoarele de faruri, totul va functiona corect.


ce drac a durat 9 ore ? bara se da jos in 30 minute. farurile sa zic ca se demonteaza si monteaza altele intr-o ora cu tot cu inversat si legat fire....
bara se pune inapoi in 30 minute.
in total s-au strans 2 ore...... coding se pare ca nu ai facut nimic......
deci de unde 9 ore ?
0

#59 User is offline   DEVIL's Style 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 424
  • Joined: 25-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2013 - 21:14

View PostB11WTTE60, on 23 February 2013 - 11:57, said:

Farurile au fost 1000ron sh, becurile 290x2(noi),balastru 590x2(noi) si am mai schimbat control element light(butonul de unde aprinzi luminile) 85euro, codare plus montaj 700ron.



Intrebare stupida : ce firma ati pus frate de balasturi de a fost omul nevoit sa plateasca 1200 ron pe 2 balasturi care au nevoie si de capacitori , becuri ce firma sunt? [ costa 650 de ron aprox un set de becuri OSRAM CBI pe 5000k si sunt cele mai bune , nu chinezarii ]

Cunosc baiat din valcea , care vinde si monteaza kituri xenon pe masini 2010/2011 fara absolut NICI O EROARE si costa 300 de ron ca pret de baza [ 2 balasturi si 2 becuri decente h1/h7/h4 etc] , iar cele xenon mai bune gen d1s/d2s costa cam 250-300 de ron setul maxim !

Repet si o zic din nou : un balast aftermarket BUN , nu are nevoie de condensatori si alte anulatoare pe ele ca sa functioneze corect pe o masina de producatie recenta si functioneaza pe bloc de lumini de halogen !

Roby s: aici nu e vorba de incapabilitatea de a coda un FRM/LCM petru balasturi aftermarket pentru ca nu exista asa ceva. Chestia cu codatul apare doar cand folosesti balasturi OEM [ echipare de fabrica ] . In rest acele balasturi sunt facute sa functioneze fara erori pana si pe frm/lcm uri de halogen !


Mie personal imi miroase a vrajeala maxima [ pentru a justifica cheltuiala facuta de proprietar ]

This post has been edited by DEVIL's Style: 25 February 2013 - 21:21

0

#60 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 25 February 2013 - 21:18

sunt mai multe tipuri de balasturi... daca da erori nu inseamna neaparat ca nu e bun.....
un balast cu CAN BUS nu da erori de bec ars, iar altul fara da ... sunt 2 chestii diferite. nu inseamna ca unu e bun si altul nu.

View PostDEVIL, on 25 February 2013 - 21:14, said:

Roby s: aici nu e vorba de incapabilitatea de a coda un FRM/LCM petru balasturi aftermarket pentru ca nu exista asa ceva. Chestia cu codatul apare doar cand folosesti balasturi OEM [ echipare de fabrica ] . In rest acele balasturi sunt facute sa functioneze fara erori pana si pe frm/lcm uri de halogen !


pai se pare ca nu ai prins toata discutia si te referi doar la o mica parte din ea.......
aici e vorba de ce vorbim noi ..... de intreaga poveste........nu doar de partea cu tigania aia cu balasturile aftermarket
0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro