Jump to content

Retrofit Faruri Halogen la Bi-xenon


B11WTTE60

Recommended Posts

nu e nimic din ce spui adevrat.tu reglezi nivelul farurilor din rotita de langa butonul de luminii.pe halogen nu aveai autoleveling.asa ca lasa balariile.nu este totul cum descrii tu pe topicul cu masina ta.esti super incantat si vii cu review dupa 3 zile de la montaj.sa te vad dupa ce trece iarna ce mai zici.se aburesc, nu se aburesc...lupele cum sunt. Edited by mario6
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact cum le-a legat dar s-a ocupat el. Ideea e ca functioneaza si nu doar la testul de pornire de care zici tu.

 

Doar farurile aftermarket au problema adaptarii la autoleveling si d-asta am si evitat sa cumpar altele iar OEM nu vroiam. Am vrut sa pastrez farurile mele originale.

 

 

Salut Andrei,

 

 

Farurile au fost ieftine ca le-am luat sh, balastrulie si becurile nu am vrut sa le pun sh, poate de-asta ti se pare mult.700 ron a fost manopera la montaj plus codarea aferenta, tin sa precizez ca e87 este o masina foarte grea si nu gasesti schema electrica asa cu se gaseste la e90 sau e60, baietii au muncit 7 ore, am stat langa ei, s-au tras fire de la faruri la FRM, si inca un fir de masa pentru faruri, totul facandu-se profi., stopurile functioneaza bine, s-a tras provizoriu fir de la stopul de luneta,,cand voi instala FRM 3 vor veni fire separate din FRM la stopuri.

Tu ai preferat Orion, eu am preferat OEM, daca voi avea vreodata vreun accident Casco nu iti va deconta Orion , ci far OEM.

 

Stima

post-8204-0-09800600-1361804413_thumb.jpg

post-8204-0-02616600-1361804414_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact cum le-a legat dar s-a ocupat el. Ideea e ca functioneaza si nu doar la testul de pornire de care zici tu.

 

Doar farurile aftermarket au problema adaptarii la autoleveling si d-asta am si evitat sa cumpar altele iar OEM nu vroiam. Am vrut sa pastrez farurile mele originale.

 

spui numai aberatii.... nu avea ce sa lege, sau cum sa lege, sau sa adapteze in vreun fel autolevelingu.....

pentru ala trebuia sa-ti monteze pe brate senzori de nivel si sa duca fire pana la frm...

 

si nu te mai imbata cu apa rece.... nu o sa ai calitatea farurilor de e60 OEM NICIODATA !!!

daca la e46 solutia cu retrofitul era mai buna decat cea oem, la E60 lucrurile stau altfel.... exact pe dos.

lupele alea se vad ca un fund pe langa unele OEM de e60 !

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

what ???????? cam aiurea lucrarea.... carpeala as zice !

asta am zis si eu mai sus...orice frm,fie el 1,2 sau 3 are fire special pentru stopurile pe frana.nu stiu cum lucreaza expert,dar neo iti face sa mearga becurile...iti ia banul,de zece ori mai mult dar nu merge ca la carte....

Link to comment
Share on other sites

asta am zis si eu mai sus...orice frm,fie el 1,2 sau 3 are fire special pentru stopurile pe frana.nu stiu cum lucreaza expert,dar neo iti face sa mearga becurile...iti ia banul,de zece ori mai mult dar nu merge ca la carte....

 

 

Dupa ce iau FRM 3 se vor trage fire din fata pentru stopuri, si se va face treaba ca la carte, nu am vrut sa le trag atunci.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca FRM3 eu am gasit la 150e, cauta pe ebay.de ca tie nu iti tre cu AHL alea sunt mai ieftine.

 

In legatura cu ce s-a zis mai sus cam asa e, am auzit si eu de povesti cu neo pentru 200ron codat faruri de LCI si nici macar nu s-au tras faruri de la FRM si nici macar modificat ordinea in FRM.

 

In primu rand, la LCI E90, cand farurile sunt pe pozitia 0, angel eyes-urile stau aprinse la 12v.

Mai tre tras un fir din FRM pentru ledul ala, care vine in spranceana la E90.

Mai e si parking light, si mai tre modificat si ordinea firelor in FRM pentru stopurile spate.

 

La tine cam acelasi lucru se face, trebuia sa iti mai traga un fir pentru masa, si inca un fir pe pinul 5 parca, ala e bi-xenon, cand dai faza lunga sa se activeze bi-xenonul.

 

In legatura cu schemele, se gasesc, dar se gasesc in Ista :)

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie trase fire. sunt deja..... si nici n-au voie sa flicare farurile fara condensatori cum se scria anterior....

e codat gresit....

 

Adica cu FRM2 pot sa le codez sa nu flicare?Stii tu cum?

 

Vezi ca FRM3 eu am gasit la 150e, cauta pe ebay.de ca tie nu iti tre cu AHL alea sunt mai ieftine.

 

In legatura cu ce s-a zis mai sus cam asa e, am auzit si eu de povesti cu neo pentru 200ron codat faruri de LCI si nici macar nu s-au tras faruri de la FRM si nici macar modificat ordinea in FRM.

 

In primu rand, la LCI E90, cand farurile sunt pe pozitia 0, angel eyes-urile stau aprinse la 12v.

Mai tre tras un fir din FRM pentru ledul ala, care vine in spranceana la E90.

Mai e si parking light, si mai tre modificat si ordinea firelor in FRM pentru stopurile spate.

 

La tine cam acelasi lucru se face, trebuia sa iti mai traga un fir pentru masa, si inca un fir pe pinul 5 parca, ala e bi-xenon, cand dai faza lunga sa se activeze bi-xenonul.

 

In legatura cu schemele, se gasesc, dar se gasesc in Ista :)

 

Firul pt masa si firul pentru bi xenon s-au tras, singura chestie este ca flicare, si am inteles ca asta este din cauza frm3, la stopurile spate nu ajunge fir separat pentru ceata, din frm2 cum erau pe stopurile vechi se schimba voltajul, de-asta trebuie trase fire separate din FRM, asa am inteles de la Neo.

Link to comment
Share on other sites

Cand dai lunga si esti pe pozitie sau neutru 0 nu se aprinde bi-xenonul?

Eu am pastrat in mijloc becul halogen H7 pentru asta. Sa nu mai frec instalatia xenon cand sunt pe pozitie spre exemplu si dau lunga. Iar cu scurta cand dau lunga se ridica lupa + se aprinde si becul H7. Adica e un dublu efect si vizibilitatea e un pic mai buna. Bine, nu prea imi place temp. culorii la H7 dar pe viitor o sa le schimb cu altceva asemanator becurilor xenon.

 

Si nu licare deloc. Doar orion-ul licare 2,3 secunde cand pun contactul. Condensatori am doar pentru orion si nu a fost nevoie de nici o codare, nu da nici o eroare.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Cand dai lunga si esti pe pozitie sau neutru 0 nu se aprinde bi-xenonul?

Eu am pastrat in mijloc becul halogen H7 pentru asta. Sa nu mai frec instalatia xenon cand sunt pe pozitie spre exemplu si dau lunga. Iar cu scurta cand dau lunga se ridica lupa + se aprinde si becul H7. Adica e un dublu efect si vizibilitatea e un pic mai buna.

[/quote

 

Da, merge flash indiferent daca este pe 0 sau pozitie,la faza lunga, nu am bec H7, este un bec H8 care lumineaza Angeleyes,pentru ca farurile sunt bi xenon.

Link to comment
Share on other sites

Da, merge flash indiferent daca este pe 0 sau pozitie,la faza lunga, nu am bec H7, este un bec H8 care lumineaza Angeleyes,pentru ca farurile sunt bi xenon.

E bine atunci.

Dar pe angel ai leduri H8 parca nu?

 

nu avea ce sa lege, sau cum sa lege, sau sa adapteze in vreun fel autolevelingu.....

pentru ala trebuia sa-ti monteze pe brate senzori de nivel si sa duca fire pana la frm...

 

si nu te mai imbata cu apa rece.... nu o sa ai calitatea farurilor de e60 OEM NICIODATA !!!

 

lupele alea se vad ca un fund pe langa unele OEM de e60 !

Ce stiu e ca functioneaza autoleveling-ul. E90-ul are asa ceva si la faruri halogen si nu mai trebuia tras nimic din frm sau din alta parte.

Asa ca idee bat chiar mai bine lupele astea Morimoto decat cele OEM de la e60.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Firul pt masa si firul pentru bi xenon s-au tras, singura chestie este ca flicare, si am inteles ca asta este din cauza frm3, la stopurile spate nu ajunge fir separat pentru ceata, din frm2 cum erau pe stopurile vechi se schimba voltajul, de-asta trebuie trase fire separate din FRM, asa am inteles de la Neo.

 

Am avut si eu stopurile led puse pe FRM2, si imi aparea eroare in bord si stopurile imi flicareau.

Pentru asta exista "carpeala" de a anula verificarile care le face pe stopuri si nu mai ai eroare, deci nu mai clipesc, dar asta nu inseamna ca-s codate.

 

Eu totusi nu inteleg un lucru, pentru ce ai platit banii aia 700 ron? ca sa ce? Sa pleci cu masina "stricata" de la ei? Zic stricata pentru ca tu nu poti merge noaptea cu ea, deoarece nu iti merge xenon-ul. De ce nu ti-a zis de la inceput , ba trebuie sa iei si FRM3 ca altfel nu merge?

 

Si eu am fost in aceeasi situatie ca tine, am stat cu un baiat pana la 12 noaptea, dar nu s-a lasat pana nu a rezolvat problema, si dupa mi-a luat banii. Sincer 700 ron doar pentru tras niste fire e foarte mult :) Eu am rezolvat farurile impreuna cu codat si tras fire pentru e90 lci in 150 ron , deci ai cam luat teapa. De restu de bani pana la 700 ron iti luai FRM3.

 

 

Ce stiu e ca functioneaza autoleveling-ul. E90-ul are asa ceva si la faruri halogen si nu mai trebuia tras nimic din frm sau din alta parte.

Asa ca idee bat chiar mai bine lupele astea Morimoto decat cele OEM de la e60.

 

Nu uita de becuri si de convertoare chinezesti care-s mai bune ca Osram si alea Oem :)

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Eu cu becurile n-am avut probleme pana acum chiar daca au fost chinezesti sau oem. Si nici cu balasturile. Acum am luat becuri cu baza metalica pentru lupele astea, ceva mai scumpe dar sunt mai bune calitativ.

 

DA , normal ca nu ai probleme ca esti la inceput, aceeasi prostie am facut-o si eu pe E46, am pus chinezarii, sa-mi spui in 100k km cate becuri si balasturi schimbi :)

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu stopurile led puse pe FRM2, si imi aparea eroare in bord si stopurile imi flicareau.

Pentru asta exista "carpeala" de a anula verificarile care le face pe stopuri si nu mai ai eroare, deci nu mai clipesc, dar asta nu inseamna ca-s codate.

 

Eu totusi nu inteleg un lucru, pentru ce ai platit banii aia 700 ron? ca sa ce? Sa pleci cu masina "stricata" de la ei? Zic stricata pentru ca tu nu poti merge noaptea cu ea, deoarece nu iti merge xenon-ul. De ce nu ti-a zis de la inceput , ba trebuie sa iei si FRM3 ca altfel nu merge?

 

Si eu am fost in aceeasi situatie ca tine, am stat cu un baiat pana la 12 noaptea, dar nu s-a lasat pana nu a rezolvat problema, si dupa mi-a luat banii. Sincer 700 ron doar pentru tras niste fire e foarte mult :) Eu am rezolvat farurile impreuna cu codat si tras fire pentru e90 lci in 150 ron , deci ai cam luat teapa. De restu de bani pana la 700 ron iti luai FRM3.

 

Tu ai avut nororc ca nu a trebuit schimbat FRM-ul, am stiut de la inceput ca ma va costa codarea 100e, si 300 ron a fost montajul farurilor (care presupune bara fata data jos).Ai link-ul cu FRM3 pe ebay, eu am cautat,dar nici un cod nu se potriveste cu ce este pe realoem.

Link to comment
Share on other sites

Ce stiu e ca functioneaza autoleveling-ul. E90-ul are asa ceva si la faruri halogen si nu mai trebuia tras nimic din frm sau din alta parte.

 

E90 cu faruri halogen nu are senzori de autoleveling ! Stii gresit !

 

Tu ai avut nororc ca nu a trebuit schimbat FRM-ul, am stiut de la inceput ca ma va costa codarea 100e,

 

si la tine se poate coda FRM2 perfect fara probleme de genul celor descrise de tine cu flicarit becuri si stopuri....

trebuia sa-ti faca asta corect cei care ti-au luat banii aiurea !

ti-au facut o lucrare de mantuiala pe bani multi !

Link to comment
Share on other sites

E90 cu faruri halogen nu are senzori de autoleveling ! Stii gresit !

 

 

 

si la tine se poate coda FRM2 perfect fara probleme de genul celor descrise de tine cu flicarit becuri si stopuri....

trebuia sa-ti faca asta corect ce-i care ti-au luat banii aiurea !

ti-au facut o lucrare de mantuiala pe bani multi !

 

 

Salut,

Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat despre codare,ca sa stiu ce sa ii spun lui Neo, chiar nu vreau sa platesc pentru FRM 3 degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat despre codare,ca sa stiu ce sa ii spun lui Neo, chiar nu vreau sa platesc pentru FRM 3 degeaba.

 

Eu mi-am luat FRM3, pentru ca nu se poate coda FRM2 cum vine din fabrica LCI. Ce se fac sunt niste adaptari, se anuleza verificarile sa nu mai dea eroare si alte tampenii. Daca vrei sa fie ca din fabrica, ia FRM3, daca nu, pastreaza-ti FRM2 si fa-i carpeala :)

 

Codurile de pe ebay nu se potrivesc cu alea de pe realoem pentru ca realoem nu e updatat. Deaia nu gaseste codurile. Tie iti tre FRM3 normal pentru xenon :)

 

Iar asta cu detaliile e amuzanta, pai l-ai platit pe Neo sau pe RobyS sa-ti faca codarile? cere-i banii inapoi, farurile tale nu merg acum, pe ce ti-a luat banii ? pe vorbe :))

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat despre codare,ca sa stiu ce sa ii spun lui Neo, chiar nu vreau sa platesc pentru FRM 3 degeaba.

 

imi pare rau ... eu nu-i fac training la cel care ti-a facut tie.

cum zicea si Insidez ... rezultatul nu va fi niciodata perfect cu FRM2

orice ai face tot exista anumite chestii care nu se pot face.

dar rezultatul ales trebuie sa contina cat mai putine tiganii si improvizatii.

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau ... eu nu-i fac training la cel care ti-a facut tie.

cum zicea si Insidez ... rezultatul nu va fi niciodata perfect cu FRM2

orice ai face tot exista anumite chestii care nu se pot face.

dar rezultatul ales trebuie sa contina cat mai putine tiganii si improvizatii.

 

 

Nu era vorba sa ii faci training, dar daca el imi spune ca nu merge codata FRM2, nu am cum sa il contrazic, raspunsul a fost ca imi trebuie FRM 3, altfel nu merge facut sa nu mai flicare farurile fara capacitoare, si stopurile nu merg cum ar trebui(pozitia nu merge fara contact, ceata merge pe pozitie schimbandu-si intensitatea, iar stopurile sunt legate la stopul de pe luneta, firele din frm fiind anulate)

Link to comment
Share on other sites

Nu era vorba sa ii faci training, dar daca el imi spune ca nu merge codata FRM2, nu am cum sa il contrazic, raspunsul a fost ca imi trebuie FRM 3, altfel nu merge facut sa nu mai flicare farurile fara capacitoare, si stopurile nu merg cum ar trebui(pozitia nu merge fara contact, ceata merge pe pozitie schimbandu-si intensitatea, iar stopurile sunt legate la stopul de pe luneta, firele din frm fiind anulate)

 

Stii care-i faza amuzanta? Ca tu ai platit 700 ron pt carpeala asta. Puteai sa dai 100-150e pe FRM3 si de inca 100-150ron sa iti traga firele pt FRM si codare :)

Acu ai pierdut si 700 ron si trebuie sa cumperi si FRM3.

 

Si te-as sfatui sa te duci la cineva, care iti ia banii dupa ce ti-a facut masina, nu inainte si dupa sa ramai fara xenon.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

am stiut de la inceput ca ma va costa codarea 100e

sa-ti dea banii inapoi nea asta....lucreazacu preturi de ibiza in romania...pacaleste oamenii.cum ma nene sa ii dai banii si sa pleci cu masina pom de craciun?

cere-i banii inapoi.cand te-ai dus la el ti-a zis ca face o improvizatie de banii astia sau o face ca la carte?

300 de lei sa montezi doua faruri?pai esti comod daca iti permiti asta.

 

daca ai stabilit cu el sa puna anulatoare si ce draci ti-a mai improvizat de banii aia Ok...daca ti-a zis ca o face,in situatia asta sa-ti de banii inapoi.

pai de 100 de euro neo trebuia sa-i faci multe omului asta.uite asa faci bani pe seama celor ca el,ca mine.bine ca la mine nu a fost cazul de 100 de euro,dar tot japca a fost.

meriti ban ca toti ceilalti hoti de pe aici.

 

 

 

si tu andrei..lasa-ne cu rahaturile tale.nu esti tu ala de a vandut golful si apoi punea anunt aici ca are pret nu stiu cum...ce taran e ala.tu cu xenon pe scurta si lunga la golf 5 vii aici sa ne dai clasa cu chinezariile tale.opinia ta pe partea tehnica-trag apa.

Edited by mario6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.