Jump to content

Combaterea inmatricularii in BG - intre mit si manipulare


kosfunny

Recommended Posts

http://www.digi24.ro/stire/Soferii-ar-putea-ramane-fara-permis-daca-nu-isi-platesc-amenzile_82472

 

Pentru ca spatiul mediatic romanesc, aservit si infect, este iarasi bombardat cu zvonuri manipulatoare , dezinformatoare si aberante , menite sa descurajeze romanii sa mai circule cu masini de Bulgaria doresc sa fac unele precizari in calitate de cetatean care nu accept sa fiu manipulat si dezinformat.

 

De cand se tot zvoneste ca va fi stopat fenomenul Bulgaria? Din 2007. Studiati arhivele siteurilor de stiri. S-a facut ceva pana acum ? Nu ! De ce ? Pentru ca nu se poate !!!!

Ce tot o dau ai nostri cu titluri de detinere ? Deocamdata Codul Rutier nu ma obliga sa am asa ceva cand circul cu masina altei persoane .

Daca am un prieten bulgar nu imi poate imprumuta masina ? Poate !

Printre actele pe care ti le poate solicita Politia cand esti la volanul unei masini cu alt proprietar nu se afla si procura, comodat sau cine stie ce alt act. Eu pot imprumuta masina mea vecinului de ex. doar prin acord verbal . Vecinul nu trebuie sa demonstreze nimanui ca a avut acordul meu cine nu crede sa demonstreze contrarul. Daca masina nu figureaza furata si are toate actele in ordine nu i se poate ingradi celui de la volan dreptul de a se deplasa !

 

 

In toate aceste pseudo-stiri se vorbeste de imposibilitatea obtinerii despagubirii daunelor produse de masinile inmatriculate in alte state , in speta Bulgaria.Total fals, daca paguba este produsa de o masina de BG chit ca este asigurata, neasigurata , cu polita de asigurare falsa sau anulata , tu ca persoana pagubita primesti despagubiri. Ori de la reprezentantul de despagubiri din Romania al asiguratorului strain ori de la BAAR in cazul in care nu exista corespondent sau vehiculul respectiv nu este asigurat.

Dezinformarile de genul asta sunt menite a invrajbi romanii impotriva romanilor, au rolul de a dezbina societatea pentru a fi mai usor manipulata , condusa , inrobita si taxata. Personal nu am nimic impotriva inmatricularii in Bulgaria a masinilor detinute de romani. Si eu am o masina inmatriculata la ei. As fi inmatriculat-o in Romania daca costurile ar fi fost egale sau mai mari cu o suma nesemnificativa. Dar am un copilas de crescut si diferenta de costuri am folosit-o pentru cresterea lui. Nu vad de ce ni se dau exemple cu taxe din alte state atata timp cat nivelul de trai din Romania nu este echivalent cu cel din statele date exemplu.

 

E deranjat si faptul ca politicienii nostri , maestri abili ai Copy/ Paste-ului nu pot aplica aceasta metoda si in cadrul legislativ . De ce nu putem copia legile si masurile dovedite ca fiind bune luate in alte state si trebuie sa fim noi inovatori in materie prostie , bataie de joc si hotie ?

 

Revenind la despagubirile din accidente auto , in Romania exista Fondul de Protectie al Victimelor Strazii, fond ce despagubeste pagubele produse de vehiculele inmatriculate in Romania si care nu au o polita de asigurare de raspundere cvila auto valabila. Fiecare tara are cate un fond similar. In cazul in care masina vinovata inmatriculata in alt stat nu este asigurata despagubirile le va suporta BAAR-ul (Biroul Asiguratorilor Auto din Romania) care ulterior se recupera banii de la similarul BAAR-ului din tara in care este inmatriculat vehiculul vinovat.

 

Am facut aceasta precizare deoarece in stirile dezinformatoare lansate cu scopul de a descuraja inmatrcularea in Bulgaria a autovehiculelor sunt strecurate infomatii false prin care romanului ii este idusa ideea ca este foarte posibil sa nu primesca despagubiri din accidentele produse de masinile inmatriculate la vecinii de la sud.

 

Tin sa va informez stimati colegi de trafic ca in materie de obtinere de despagubiri corecte pe cale amiabila cele mai mari probleme le veti intalni atunci cand pagubele sunt produse de vehicule inmatriculate in Romania si asigurate la firme de rahat . De aceste firme de ce nu spune mass-media mai nimic ? Pentru ca se platesc contracte de publicitate considerabile ?

Cand cunosti realitatea din domeniu si vezi spoturile lor publicitatre pe la televizor te scarbesti !

Sa nu uitati niciodata genialul mesaj transmis in mass-media "Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine " ! Acest slogan spune in continuare multe celui cu mintea deschsa !

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

In afara de asta atata timp cat circul cu o masina inmatriculata in orice tara din U.E. ,atata timp cat am asigurare si verificare tehnica, nimeni si nimic nu-mi poate ingradi acest drept.

 

Daca intra in vigoare reglementarile urmatoare, ce te faci?

 

http://www.mediafax....oferii-10588683

 

 

Eu am curaj sa pun pariu ca nu intra.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt sigur ca intra. Au nevoie de bani, o sa bage tot felul de legi din astea in care daca esti prins in ofsaid, esti ars rau de tot. Au mare nevoie de legea asta ca sa ii oblige pe oameni sa isi transcrie masinile si sa plateasca timbrul de mediu, ca altfel lumea umbla cu masina pe numele altuia si la stat nu da nimeni bani.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

eu sunt pentru libertatea de a alege. esti liber cand ai optiuni. asa si cu masinile, nu-ti convin legile astora, imatriculezi in bulgaria. ok. la fel cu firma, o muti si pe aia. la fel si cu munca, pleci in vest. or sa ramana astia cu tara goala, sefi peste nimic la cum merg lucrurile. problema e ca si-au cam dat si ei seama, ce fac acum este sa incerce sa ne lase fara optiuni in ultima instanta fara libertate. se reinstaureaza un alt fel de totalitarism. referitor la inmatricularile de bulgaria, nu am nimic cu ele dar am cu asigurarile, ce scrie mai sus e doar o teorie, in practica daca te-a palit un "bulgar" te-ai nenorocit.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 

In primul rand nu cred ca intra asemenea aberatii in vigoare iar daca vor intra acestea incalca legislatia europena. Se va intampla ca si cu taxa de inmatriculare ca are statul de dat despagubiri mai mari decat incasarle.

 

In traducere urbana ar insemna ca nu pot conduce in Romania masina unui prieten din Franta ?

Link to comment
Share on other sites

Prin treaba asta ingradesc libera circulatie si s-ar putea sa vina ue sa le mai dea inca o palma dupa ceafa. Ar incalca tratatele ue.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cati ani au trecut pana UE s-a sesizat efectiv cu taxa de inmatriculare? Abia in 2012 s-a dat de la UE in clar ca taxa contravine normelor europene, deci dupa 5 ani de zile de la prima taxa de inmatriculare.

 

Asa si cu asta, o baga acum, strang bani la buget ca sa dea la asistatii sociali pensiile si ajutoarele sociale, si peste 5 ani vine in clar hotarare de la UE ca este ilegal, si eventual scot astia legea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai naspa cu numerele astea de BG e ca te opreste politia in prostie, chiar si aia de sectie, nu doar rutiera.

 

E un stres sa ai masina inmatriculata pe BG.

 

Am un amic care are un Mercedes E220 pe Bulgaria si e oprit saptamanal, desi masina arata normal, are acte in regula, asigurare.

Link to comment
Share on other sites

E foame mare de tot.

 

Politie foarte multa in strada dupa spagi, chiar si in zile cand inainte nu vedeai.

 

Lumea nu mai are bani de spagi ca lumea, sunt disperati dupa bani.

 

Iar mai sus, foamea e si mai mare pentru ca nu mai au de unde sa-si traga bani.

Oamenii n-au bani sa traiasca in Romania si sa plateasca impozite la masini mai mari ca in Germania.

Asta demonstreaza ce inseamna o politica falimentara de care sunt vinovati toti oamenii politici care au fost la putere in Romania in ultimii 20 de ani.

N-au fost in stare sa faca investitii, doar au vandut, au privatizat, au ciordit, s-au aranjat pe ei si pe familiile lor.

Romania se tot duce la fier vechi, mana de lucru pleaca in afara.

Acum se trag ponoasele.

Edited by Ciupanezu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sa ma suga de raton, am masina pe o firma in bulgaria iar eu sunt colaborator. Adica am un raport.

 

" InterdicÞia de a conduce În România autovehiculul Înmatriculat În altã Þarã dupã termenul de 30 de zile nu se va aplica persoanelor menÞionate În certificatul de Înmatriculare, celor care efectueazã transport public de mãrfuri sau persoane ori transport În regim de Închiriere sau serviciu de Închiriere, celor care sunt angajaÞi sau asociaÞi În raport cu persoanele menÞionate În certificatul de Înmatriculare ºi celor care au Încheiat un contract de leasing, menÞioneazã MAI"

 

Plus de ce zicea doru, de trei ani de cand am acest "raport" tin ca asigurarea s-o fac la o firma corespondenta cu ceva din romania. Am mai zis, dar imi place sa repet: am dat in tr-un RATB, soferul crizat-nervozat cand mi-a vazut numarul; fost la politie, constatat, facut copie dupa asigutrarea mea, schimbat telefon cu soferul si pa la revedere. Politia se comporta ca la orice alt incident, plus ca pe caietul unde nota numerle masinilor implicate am vazut cam 4-5 numere bulgaresti in lista. Deci nimic suspect. Acest lucru se intampla in februarie 2012. N-am primit niciun telefon de la sofer, ceea ce mie imi da de banuit ca totul a fost ok...Daca ai grija cum faci inmatricularea si nu te calicesti la 50 de euro in plus, n-ar trebui sa fie probleme.

Link to comment
Share on other sites

Tu esti sigur ca banii ajung la asistati si pensionari ? Eu cred ca se duc in contracte foarte avantajoase cu statul !

 

Pai mare parte din bani de la buget se duc acolo. Ministerul muncii si protectiei sociale are cel mai mare procent din buget, asta de cand e PSD-ul, mama ranitilor, la putere.

 

Deci in celelalte parti unde este deficit bugetar, de unde crezi ca iau bani sa carpeasca? Din colectarea amenzilor, taxelor, impozitelor etc., orice ban in plus se poate stoarce de la contribuabil.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ii vor parli p-aia multi care nu si-au facut temele cand au inmatriculat-o pe PF in Bulgarica..asta si vor, si sa lase o supapa..cine e nebun sa mai bage 500 s-o treaca pe PJ? Platesti timbrul si gata..

 

Deci n-am niciun dubiu ca n-o sa treaca, de altfel in ultima vreme bulgarii sunt opriti mai des, se face baza de date cred

Edited by hitman1234
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu interdictia circulatiei pe drumurile romanesti cu masina inmatriculata in alta tara, chiar membra UE, nu ar fi o noutate (vezi Danemarca sau Norvegia, de exemplu, unde ai voia maxim 3 luni) si nici nu ar contraveni cu dreptul de libera circulatie, pentru ca cel mai probabil se va considera o perioada legala in care masina poate circula in Romania (30 de zile, de pilda) fara nici un fel de probleme. E intr-adevar o masura de coercitie, pentru ca inmatricularea in Bulgaria e cam singura varianta de a ocoli timbrul de inmatriculare total aberant, cel putin in contextul economiei de la noi, pentru ca din nou, daca va uitati in alte tari (Norvegia, de exemplu), taxele de inmatriculare pot depasi 100% din valoarea masinii, fie ea noua sau SH. Pe de alta parte, nu mi-ar conveni ca dupa un accident in care sa nu fiu vinovat, posesorul asigurarii bulgaresti sa-mi spuna...descurca-te.
Link to comment
Share on other sites

daca va uitati in alte tari (Norvegia, de exemplu), taxele de inmatriculare pot depasi 100% din valoarea masinii, fie ea noua sau SH. Pe de alta parte, nu mi-ar conveni ca dupa un accident in care sa nu fiu vinovat, posesorul asigurarii bulgaresti sa-mi spuna...descurca-te.

Ai citit tot ce am scris eu ?

Ala cu masina de Romania si RCA de Carpatica sau Euroins ce crezi ca o sa ti spuna ? Acelasi lucru !

 

Iar de descurcat te descurci daca iti cunosti drepurile , stii ce e de facut si nu ai pretentii de despagubire aberante .

 

Ca aduci vorba de Norvegia , crede-ma ca as fi dispus sa platesc aceste taxe daca mi-as putea lua o masina noua de clasa medie cu cateva salarii medii pe economie !

Edited by kosfunny
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Lasand la o parte prima inmatriculare unde erau cateva mii de euro diferenta (parca) merita sa o tii pe BG daca nu ai vreun motor de 5 litri ?

Cat platesti anual cu totul in BG?

da, merita: la mine, motor de 2,5 diesel, din '96 euro plm, taxa era aprox 5000 euro. Acum timbrul este 2800 euro. Pe an dau cam 300 euro cu totul. Deci cam 9 ani de aici incolo, teoretic.

Link to comment
Share on other sites

Ai citit tot ce am scris eu ?

Ala cu masina de Romania si RCA de Carpatica sau Euroins ce crezi ca o sa ti spuna ? Acelasi lucru !

 

Iar de descurcat te descurci daca iti cunosti drepurile , stii ce e de facut si nu ai pretentii de despagubire aberante .

 

Ca aduci vorba de Norvegia , crede-ma ca as fi dispus sa platesc aceste taxe daca mi-as putea lua o masina noua de clasa medie cu cateva salarii medii pe economie !

 

Nu poti pune semn de egalitate intre o asigurare in Romania (unde ai birou de daune in tara, ai CSA, etc) si o asigurare bulgareasca, asta in cazul in care ai noroc sa fie valabila.

Link to comment
Share on other sites

din iulie anul trecut am facut 40.000 de km in romania cu un e46 inscris pe bulgaria.facuti prin toata tara mai putin moldova,am fost oprit de 3 ori (1-executare depasire pe linie continua spaga 100 ron,2-verificare de rutina totul ok,3-radar in localitate cu 64km/h platit amenda pe loc). Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.