BMWClub: Opinii, pareri service BMW Efficient Services - BMWClub

Jump to content

  • 5 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Opinii, pareri service BMW Efficient Services alex.teile Rate Topic: -----

#81 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2208
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 10 October 2015 - 20:00

Probabil unul dintre cele mai scumpe service-uri independente din Bucuresti, pret distributie N47 fara fluide 8900 lei, pret Bmw Otopeni aproape 10000lei,fluide incluse.

This post has been edited by ionut_marius: 10 October 2015 - 20:08

1

#82 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 10 October 2015 - 20:23

N47 pe ce model?
Ai schimbat-o la ei sau doar ai întrebat?
0

#83 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 238
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 October 2015 - 09:27

Daca mergi pe piese originale, e normal sa nu fie mare diferenta. Piesele au cam acelasi pret, doar unitatea/ora de lucru e ceva mai ieftina decat la reprezentanta. Service-urile independente ieftine, probabil nu prea emit bonuri de casa sau facturi si atunci isi permit sa practice si preturi mai mici.
-6

#84 User is offline   VIPER1981 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 57
  • Joined: 02-September 15
  • Gender:Male

Posted 30 January 2016 - 09:10

Din decembrie le-am tot cerut sa imi trimita si mie o oferta pentru o revizie...ulei,filtre...am fost si la ei personal si nimic...au zis sa le las datele si ma vor suna ei...nici pana in ziua de azi nu am primit nimic...am renuntat...
0

#85 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 01 February 2016 - 15:50

Pana prin noiembrie (cand am fost ultima data la ei) aveam o parere cat de cat buna, insa mi-am schimbat-o rapid si radical. Am ajuns la ei pentru ca masina mea avea un zgomot metalic care transmitea vibratii neplacute in bord, insa am plecat total nelamurita. Pe langa faptul ca prima concluzie a fost ca trebuie schimbata distributia, au urmat: cureaua de la alternator a fost montata gresit (invers), trebuie inlocuit capacul motorului. Ciudat a fost faptul ca in momentul in care le-am spus ca acea curea de alternator a fost cumparata si montata la ei in service s-a lasat tacerea...si a aparut un zambet sec. De asemenea, zgomotul metalic nu provenea nici de la distributie, nici de la capacul motor, ci de la un furtun care avea siguranta slabita :goodjob:
Deh, mai vroiam sa schimb si distributia la ei cu aprox 8000 ron, dar ce faceam in cazul in care interveneau probleme? Imi spuneau ca lanturile au fost montate invers? :hyper:
2

#86 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 238
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 February 2016 - 06:35

Datorita unor probleme, Alex nu mai reuseste de ceva timp sa intre pe forum si nici resetarea parolei nu pare sa functioneze. Poate un moderator reuseste sa identifice problema. Intre timp, voi posta raspunsul lui Alex in legatura cu situatiile reclamate:


"Sunt de acord ca timpul de raspuns la solicitari este foarte mare si incercam sa rezolvam aceasta situatie ,insa la fel de bine este stiut ca nu gasesti specialisti pe toate drumurile, motiv pentru care in momentul de fata, dupa nenumarate experiente neplacute cu oamenii de birou, am ales sa ma ocup personal de parte de devizare si ofertare tocmai ca sa fiu in contact direct cu utilizatorul final si sa primesc feedback in mod direct de la acesta.

In ceea ce priveste partea tehnica, sau maniera in care prestam serviciile , ma indoiesc ca suntem atat de slab pregatiti pe cat sustin unii sau altii, insa si aici exista posibilitatea de a imbunatati cate ceva. Este foarte adevarat ca nu punem in contact direct mecanicul cu clinetul la telefon, intrucat nu exista posibilitatea de a efectua o constatare prin telefon, mai mult sa ne asumam o constatare sau o eventuala reparatie prin telefon. Totusi incercam pe cat posibil sa ascultam descrierea problemei pe care o relateaza clientul si sa incercam sa venim cu o idee cam ce ar putea fi stricat la masina, dar intotdeauna chemam masina in service pt constatare.

De acord sunt si cu faptul ca o buna parte dintre masinile echipate cu motoare N47 , ajung in service -ul nostru reclamand diferite probleme si constatam ca masinile prezinta un zgomot anormal al motorului atat in sarcina cat si la relanti. In momentul in care consideram ca masina prezinta un zgomot cat de mic, avizam clientul si recomandam inlocuirea distributiei, insa niciodata nu spunem cat ar mai putea sa mearga masina intrucat nu putem aproxima. Mai mult spunem ca masina poate sa mai mearga 50 000 de km sau poate sa mai mearga 500 si distributia sa se rupa. Cert este ca nu suntem noi factori de decizie sau formatori de opinie. Decizia finala si parerea asupra constatarii o faceti voi.noi doar recomandam, niciodata nu decidem pentru client. Acum daca parerea ne este impartasita sau nu sau daca este considerat oportun de catre voi sa aveti incredere in competenta noastra, asta ramane tot la latituniea voastra.Ce este cert, este ca am inlocuut distributii conform procedurii de lucru detaliata de ISTA si nu am avut reclamatii sau probleme pana in acest moment.
Constat ca exista useri ai BMW Club care considera ca a fost pus un diagnostic gresit si ca masinile circula de cca 10 luni fara probleme. Pot spune doar ca ma bucur pentru acest lucru , intrucat clientul nu a platit bani pana in acest moment. Intrebarea este urmatoarea : cam cat mai poate circula masina fara sa se inlocuiasca distributia??? Aici este vb despre masina Dl. Ivascu, masina care a fost reparata la noi conform constatarii noastre, respectand procedura de instalare descrisa de catre ISTA, totusi distributia nu a fost inlocuita. Reparatia s-a rezumat la inlocuirea amortizoarelor. Pana acum clientul nu a reclamat o reparatie sau inlocuire defectuoasa. Speram ca nu am dezamagit.

In ceea ce priveste preturile practicate, mentionez ca niciodata nu am bagat mana in buzunarul clientului, mai mult, am iesit in intampinarea acestuia prin a oferta 1 procent peste pretul nostru de achizitie pentru piesele necesare la inlocuirea distributiei, conditionand doar maniera in care se efectueaza aceasta inlocuire, respectiv a se inlocui conform ISTA. Este evident ca pretul este pe masura , insa noi platim piesele catre furnizor , nu sunt primite cadou. Cat despre manopera este normal sa fie la un pret destul de mare , intrucat lucram cca 4 zile in vederea inlocuirii distributiei. Mai nou, BMW a configurat un SDV, care ne permite sa instalam distributia in maniera corecta fara a mai demonta chiulasa de pe masina si fara a mai demonat motorul de pe masina. Procedura se aplica pt toate motoarele mai putin pt masinile xdrive, acolo fiind mult mai comfortabil sa demontezi motorul de pe masina. Cu alte cuvinte, costurile se reduc considerabil intrucat anumite piese nu se mai inlocuiesc si teoretic mai putine ore pt manopera.

In ceea ce priveste reclamatiile la adresa mea sau la adresa service-ului sau a colegilor mei , punctual o sa evidentiez 2 situatii:

Situatia 1. Cazul lui Liviu Bratu, cu privire la inlocuirea unui convertor de presiune.
Masina lui Liviu a ajuns in service in urma cu aproximativ 1 an si jumatate. Clientul reclama ca masina nu trage. A fost recomandata verificarea turbinei, lucru care a fost efectuat intr-un sevice partener. Clientul considera ca nu e cazul sa mai recomand service uri partenere. De acord cu asta si asumat.
Recomandam inlocuirea convertorului de presiune, clientul este de acord, inlocuim si masina functioneaza normal. Dupa aproximativ un an de zile de la momentul inlocuirii, clientul reclama faptul ca piesa inlocuuta face un zgomot anormal, insa masina functioneaza. Constatam acelasi lucru, reclamam furnizorului situatia si solicitam garantie pt clientul nostru. Furnizorul stabilieste o procedura complicata. Convenim cu acesta sa transmita o alta piesa pe care o achitam noi, intr-adevar dupa o perioada destul de lunga, considerand ca este normal ca furnizorul sa raspunda pt garantia piesei in fata noastra si noi in fata lui Liviu.
Mentionez ca Liviu a avut ocazia sa cunoasca reprezentantul furnizorului si ca au foat evidentiate aspectele in care se acorda garantia .
Montam intr-un final piesa obtinuta ca si garantie, montajul a fost efectuat pe costul nostru atat piesa cat si manopera.
Dupa o perioada relativ scurta, clientul reclama acelasi zgomot, produs de acelasi reper.am chemat masina in service pt investigatii suplimentare. Am verificat, am constatat ca masina se comporta normal insa piesa face zgomot din nou. Am recomandat lui Liviu sa verifice suplimentar masina si in alt service ca poate nou ne scapa ceva. Dupa ce a vizitat una dintre reprezentante, a inlocuit piesa , masina finctioneaza normal si fara zgomot. Sa speram ca in continuare sa finctioneze in aceeasi maniera corecta si curata. La momentul verificarilor suplimentare am efectuat diverse proceduri si am montat diverse elemente pe masina in speranta ca vom reusi sa identificam problema. Din pacate nu am reusit. Clientului nu i-a fost solicitata niciodata achitarea unei facturi pt verificarile suplimentare si pt testarea cu alte componente montate pe masina. Cert este ca Liviu a fost dezamagit ca nu am reusit noi sa identificam problema. Ne pare rau pt acest lucru si speram ca pe viitor sa fim pe placul clientului. Totusi , chiar si cu aceasta situatie sa spunem nerezolvata, Liviu continua sa programeze masini in service si revine in service ul nostru, fapt care arata ca totusi este multumit de servicii mai putin de timpul de raspuns. S-a notat si asta si speram sa rezolvam cat de curand.

In cazul al 2 lea , este vorba despre Razvan.

Este adevarat ca Razvan a ajuns in service in urma cu ceva timp cu o situatie de rezolvat vis a vis de ceasuri pt BMW X 5 E 53.

Sunt de acord cu Razvan ca ceasurile nu au fost functionale in totalitate dupa interventia asupra lor. Cu ce nu sunt de acord este faptul ca ceasurile nu au fost lucrate de catre mine ci de un colaborator. Nu pot spune ca ceasurile au fost stricate dupa ce Vali a lucrat la ele, insa nici nu pot spune ca ceasurile au fost functionale inainte de interventia asupra lor. Cert este ca la momentul in care Vali a lucrat la ele , mi -a fost indicat faptul ca ceasurile prezinta lipituri vechi pe procesor, fapt care arata ca au mai fost facute interventii asupra lor. Am comunicat si asta lui Razvan. Sunt de acord ca nu a fost gasita o solutie in ceea ce priveste reparatia lor sau inlocuirea lor insa nu pt ca noi am refuzat, ci pur si simplu pt ca nu am mai fost contactati pt aceasta situatie pt care nu stim daca suntem sau nu raspunzatori , avand in vedere interventiile anterioare asupra ceasurilor . A nu se lua totusi in considerare aspectul urmator, respectiv a se asocia numele lui Vali cu faptul ca el este angajat al service ului. Vali este colaborator, este independent si lucreaza cu mai multe service-uri. Iar parerea mea este ca este un tehnician foarte bun si asta o pot confirma foarte multi dintre voi.

In situatia a doua , respectiv prezenta lui razvan in service cu o a doua masina, mentionez urmatoarele aspecte.
Razvan are dreptate partial in ceea ce priveste retrofiturile realizate.

Situatia este urmatoarea. Clientul a furnizat toate piesele in vederea realizarii retrofiturilor, respectiv:

Scaune cu functie activa(partial montate de catre client)
Maneta cruise control(piesa pt alt model, incompatibila cu masina)
Kitt retrofit cic(incomplet, fara antena gps,fara cotiera, cu ornament fara decupaj idrive model cic...etc)

Razvan are dreptate cu privire la o buna parte dintre aspecte, respectiv vis avis de faptul ca lucrurile nu au fost functionale in intregime in momentul realizarii retrofiturilor.
Cert este ca am reusit sa adaptam lucrurile.furnizate de catre client prin modificari si am reusit sa realizam partial retrofiturile. In mod normal trebuia sa primim toate piesele conforme fara sa aducem modificari, gresala noastra este ca am acceptat sa facem un compromis si sa incercam sa adaptam. In mod normal refuzi o astfel de lucrare. Gresala noastra aici. Din pacate nu am avut suficient timp sa reglam toate aceste lucruri intrucat Razvan a motivat ca are nevoie de masina. Pe o parte codam un element si apoi codam un altul care ne baga in avarie o parte din masina. Si construiam ca Mesterul Manole ziua si se darama noapte. Poate daca mai aveam timp la diapozitie reuseam sa multumim pe toata lumea. In ceea ce priveste piesa ratacita la noi in garaj,am intrebat pe fiecare dintre colegi despre existenta ei si am scotocit fiecare colt al garajului si nu am gasit nimic. Este foarte urat sa insinuezi ca ne-am fi insusit piesa. Nu am foat hoti niciodata si nici unul dintre colegii mei nu este hot. Este normal sa bag mana in foc pt ei si sa ii cred intrucat lucrez cu oamenii acestia de ani buni. Inainte de a reclama Razvan pe BMW Club aceasta situatie si ajume Luni, l -am sunat personal si i -am spus ca nu am uitat de ce a reclamat si ca fac verificari in continuare sa stabilesc ce s -a intamplat cu piesa , totodata cu calitatea lucrarii care el nu este multumimt. Mai mult , chiar daca masina a vizitat alte garaje dupa ce a plecat de la noi si s -ar fi putut rataci piesa in alte locuri, i -am spus ca am transmis solicitari ptr o piesa similara si o sa o iau pe barba mea cum spune Moga, intrucat Razvan sustine ca mi -a lasat -o chiar mie. Nu il contrazic , dar pur si simplu nu imi amintesc de pieaa lui absolut nimic. Recunosc ca sunt obosit si am un deficit de atentie , insa hot nu am fost niciodata. Am preferat sa imi asum cele spuse de Razvan si sa caut o alta piesa ,ca poate omul are dreptate. Nu am argumente nici pro nici contra. In ceea ce priveste calitatea lucrarilor, am transmis clientului ca vreau sa vad masina si pe timpul mei si pe costul meu vreau sa demontez si sa inspectez fiecare aspect pe care il reclama si sa confrunt lucrurile cu angajatii service ului care sustin lucruri diferite, urmand ca in cazul in care unul sau altul are dreptate sa gasim o solutie.
Nu pot sa fiu stapan pe timpul nimanui si nici nu pot sa raspund unei situatii ca si cum ai bate din palme, insa cert este un lucru si anume ca mai devreme sau mai tarziu , intotdeauna revin si caut sa multumesc pe fiecare.

Sunt un om asumat si nu imi asum doar din gura ci prin fapte, insa toate lucrurile trebuiesc analizate si programate conform programului ambelor parti implicate.
Sunt de acord si cu faptul ca fiecare are realitatea lui si ca poate uneori suntem in pozitia in care gandim cu inima in locul creierului, insa nu pot sa acuz niste oameni care pana acum nu au dezamagit doar pe baza afirmatiilor lui Razvan. Am cerut doar ca ce este corect sa fie corect si fata de mine si fata de echipa mea , totodata fata de Razvan .

In cazul in care lucrurile nu sunt conforme pozitiei uneia dintre partile implicate, va asigur ca situatia ar fi gestionata si rezolvata. Egal printr-o reparatie, inlocuire sau decontare partiala sau integrala a unui serviciu prost prestat sau a unui produs.

Cert este ca pt a realiza lucrurile acestea este nevoie de deschidere din partea ambelor parti in vederea realizarii obiectivului propus. In ceea ce ma priveste sunt in continuare interesat, sa rezolv orice situatie care genereaza efecte negative ca urmare prezentei in service ul pe care il administrez.
Totodata consider ca ratingul si feedbackul vostru se realizeaza nu numai pe baza lucrarilor efectuate in conditii de calitate si reusita , ci si pe baza manierei in care este gestionata o situatie negativa si care produce efecte sau costuri suplimentare pentru voi. Ptr ca aceste lucruri sa se realizeze este nevoie de ingaduinta din partea ambelor parti, diplomatie si dorinta de a rezolva situatia inainte de a deveni o problema. Cel mai important aspect , care nu trebuie neglijat, este timpul, timp care este pretios pt fiecare dintre noi. Sunt convins ca atat Liviu cat si Razvan vor confirma cel putin partila lucrurile descrise mai sus si vor transmite feedbackul lor ulterior gestionarii situatiei. Ambii mi -au parut oameni cu capul pe umeri si nici intr-un caz nu s-a pus problema ca unul dintre ei sau eu sa iesim pierzanti din oricare dintre situatii sau sa fim fortati sa ne evitam pe viitor.

Sper ca oricare dintre cei 2 mentionati anterior sau oricare dintre clientii nostrii sa ne acorde incredere chiar si in momentul in care considera ca ceva este in neregula, sa ne evidentieze problemele sau eventualele situatii fie transparent pe main sau pe pagina noastra de web.www.efficientservices.ro
Fie la adresa personala de mail alex.dinoiu@efficientservices.ro

Va asigur ca veti beneficia de toata atentia si tot sprijinul meu cat si al colegilor , cu rugamintea de a ne tolera cu privire la timpul de raspuns, intrucat aici suntem deficitari. Totusi orice situatie se rezolva.

In speranta ca am reusit sa beneficiez de atentia voastra, va multumesc pt timpul acordat in a lectura cele de mai sus. Imi cer scuze in fata celor carora nu am fost foarte operativ sau punctual si va asigur ca se lucreaza in vederea optimizarii timpului de raspuns cat si a procedurilor de lucru. Nu ezitati sa ma contactati, voi raspunde oricarei solicitari , indiferent daca ma avantajeaza situatia sau nu.

Cu stima ,

Alexandu Dinoiu"
1

#87 User is offline   ryoraul 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 968
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 05 February 2016 - 07:09

Dar te-a platit sa fii mesagerul lui?

This post has been edited by ryoraul: 05 February 2016 - 07:12

0

#88 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 05 February 2016 - 09:39

Mda..no comment. Am fost personal acolo si mi s-a spus ca o piesa a fost montata invers, piesa comandata la ei si montata tot la ei. Cand am intrebat cum e posibil, ca doar a fost cumparata si montata la ei...am primit un zambet sec direct de la dl Alex :rolleyes: Nici scuze (nu ca m-ar fi incalzit cu ceva), nici ca mi-o verifica/schimba...nici nimic...Asa ca...ce incredere sa mai avem? Daca la o curea de la alternator am primit asemenea reactie nu vreau sa stiu cum ar fi ptr ceva mai grav.. :rolleyes:
3

#89 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 238
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 February 2016 - 10:29

View Postryoraul, on 05 February 2016 - 07:09, said:

Dar te-a platit sa fii mesagerul lui?


Numai asa functioneaza lucrurile in ziua de azi, avand un interes? Am observat ca nu a mai fost activ de ceva timp si s-au strans sesizari/reclamatii si i-am dat un mail pentru a-i semnala acest lucru, pentru ca stiam ca nu lasa lucrurile nerezolvate de obicei. Asa am primit raspunsul si l-am postat aici.
In rest, sunt doar un simplu client, care printre altele si multumit de serviciile prestate de ES (mai ales dupa dezamgiri cu alte service-uri), cu mici exceptii legate de programari, dar pe care le-am inteles si nu au ramas nici nerezolvate. Eu nu am intampinat probleme cu masina mea, mi-a fost rezolvata mereu prompt si am gasit mereu intelegere chiar si cand m-am dus neanuntat. Si ca sa fiu corect pana la capat, sotia a avut intr-adevar oarece probleme/nelamuriri vis-a-vis de o lucrare la al ei E60, dar nu a tratat-o nimeni cu indiferenta si mai ales s-o desconsidere fiind femeie. S-a incercat constatarea si/sau remedierea situatiei, urmand ca dupa un test avizat sa fie indreptata eroarea daca este cazul de inlocuire a pieselor in garantie.
0

#90 User is offline   radduu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 348
  • Joined: 21-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 04 March 2016 - 18:21

Alina probabil din cauza ca esti femeie s au purtat asa...pacat totusi.
0

#91 User is offline   ryoraul 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 968
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 04 March 2016 - 18:45

AngelHeart El nu stie sa intre pe net sau cum?
0

#92 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 238
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 March 2016 - 21:35

Din ce-am inteles eu, nu mai are acces la cont. Nu ii recunoaste parola si nu merge nici recuperata/resetata. Mai multe nu stiu.
0

#93 User is offline   mcliviu 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 818
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 July 2016 - 10:37

:rolleyes:

View PostAngelHeart, on 05 February 2016 - 06:35, said:

Datorita unor probleme, Alex nu mai reuseste de ceva timp sa intre pe forum si nici resetarea parolei nu pare sa functioneze. Poate un moderator reuseste sa identifice problema. Intre timp, voi posta raspunsul lui Alex in legatura cu situatiile reclamate:


"Sunt de acord ca timpul de raspuns la solicitari este foarte mare si incercam sa rezolvam aceasta situatie ,insa la fel de bine este stiut ca nu gasesti specialisti pe toate drumurile, motiv pentru care in momentul de fata, dupa nenumarate experiente neplacute cu oamenii de birou, am ales sa ma ocup personal de parte de devizare si ofertare tocmai ca sa fiu in contact direct cu utilizatorul final si sa primesc feedback in mod direct de la acesta.

In ceea ce priveste reclamatiile la adresa mea sau la adresa service-ului sau a colegilor mei , punctual o sa evidentiez 2 situatii:

Situatia 1. Cazul lui Liviu Bratu, cu privire la inlocuirea unui convertor de presiune.
Masina lui Liviu a ajuns in service in urma cu aproximativ 1 an si jumatate. Clientul reclama ca masina nu trage. A fost recomandata verificarea turbinei, lucru care a fost efectuat intr-un sevice partener. Clientul considera ca nu e cazul sa mai recomand service uri partenere. De acord cu asta si asumat.
Recomandam inlocuirea convertorului de presiune, clientul este de acord, inlocuim si masina functioneaza normal. Dupa aproximativ un an de zile de la momentul inlocuirii, clientul reclama faptul ca piesa inlocuuta face un zgomot anormal, insa masina functioneaza. Constatam acelasi lucru, reclamam furnizorului situatia si solicitam garantie pt clientul nostru. Furnizorul stabilieste o procedura complicata. Convenim cu acesta sa transmita o alta piesa pe care o achitam noi, intr-adevar dupa o perioada destul de lunga, considerand ca este normal ca furnizorul sa raspunda pt garantia piesei in fata noastra si noi in fata lui Liviu.
Mentionez ca Liviu a avut ocazia sa cunoasca reprezentantul furnizorului si ca au foat evidentiate aspectele in care se acorda garantia .
Montam intr-un final piesa obtinuta ca si garantie, montajul a fost efectuat pe costul nostru atat piesa cat si manopera.
Dupa o perioada relativ scurta, clientul reclama acelasi zgomot, produs de acelasi reper.am chemat masina in service pt investigatii suplimentare. Am verificat, am constatat ca masina se comporta normal insa piesa face zgomot din nou. Am recomandat lui Liviu sa verifice suplimentar masina si in alt service ca poate nou ne scapa ceva. Dupa ce a vizitat una dintre reprezentante, a inlocuit piesa , masina finctioneaza normal si fara zgomot. Sa speram ca in continuare sa finctioneze in aceeasi maniera corecta si curata. La momentul verificarilor suplimentare am efectuat diverse proceduri si am montat diverse elemente pe masina in speranta ca vom reusi sa identificam problema. Din pacate nu am reusit. Clientului nu i-a fost solicitata niciodata achitarea unei facturi pt verificarile suplimentare si pt testarea cu alte componente montate pe masina. Cert este ca Liviu a fost dezamagit ca nu am reusit noi sa identificam problema. Ne pare rau pt acest lucru si speram ca pe viitor sa fim pe placul clientului. Totusi , chiar si cu aceasta situatie sa spunem nerezolvata, Liviu continua sa programeze masini in service si revine in service ul nostru, fapt care arata ca totusi este multumit de servicii mai putin de timpul de raspuns. S-a notat si asta si speram sa rezolvam cat de curand.




Alex (daca citesti), sunt placut suprins ca ai raspuns aici, si ai fost corect cu ce ai scris, desi eu nu ti-am adresat nicio reclamatie direct. Sa stii ca te-am recomandat in continuare, chiar daca eu nu am mai ajuns cu masina mea (erau 2 lucruri pe care le-ai identificat la masina mea achizitionata in decembrie 2015 si testata la tine; am cumparat piesele, dar nu am mai prins programare la tine...). In final tot ce am pierdut a fost timp, si manopera platita la Filaret pentru montarea altei piese noi, cu garantie 2 ani. Intr-adevar, ai incercat sa gasesti "root cause-ul" problemei, refuzand sa crezi ca o piesa poata ceda din nou (a fost rescris software-ul masinii, am testat masina cu alt ECU, s-a pierdut ceva timp unbillable). Chiar daca te surprinde, sa stii ca am apreciat acest gen de atitudine, pe care rar o gasesti undeva, si ma refer la curiozitatea si incapatanarea de a rezolva problema care sta la baza defectului. Eu cred ca nu ar trebui sa renunti sa faci asta, si incapatanarea este buna. :)

Problemele acestui service consider ca sunt timpul mare de raspuns (de care Alex este constient si probabil il va rezolva cumva), si modul in care se rezolva problemele de garantie ale pieselor OE. La piesele OE, furnizorul piesei solicita pentru probleme de garantie un diagnostic intr-o reprezentata (gen). La mine la prima problema raportata, a durat o luna pana cand piesa a fost inlocuita.


Intotdeauna le recomand tuturor sa isi faca propria parere obiectiva, si sa incerce sa nu vorbeasca din auzite. Chiar daca lui Alex nu i-a placut in final (peste tot problema era cunoscuta si de vina era piesa respectiva), mi-a returnat banii pe piesa care teoretic era in garantie (orice piesa are 2 ani garantie in romania conform legislatiei in vigoare). Fiecare a invatat o lectie, iar in definitiv cam asta conteaza.



0

#94 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 550
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 August 2016 - 21:53

Ultima experienta cu ei, ma duc miercuri sau joi pe la ei sa fac o programare o constatare mecanica la puntea fata, cica peste o saptamana... bun ... o fi cu sarbatorile nu e bai, caut in alta parte.
Marti la servici imi spune un coleg ca se duce cu masina fratelui la service pt verificare si la intoarcere surpriza, a facut programarea de vineri pt marti(luni fiind zi libera).
Mai stau putin de vorba cu colegul si imi arata devizul la masina, care fusese tot a unui coleg si stiam deja ce probleme are, dar devizul ala m-a facut sa lesin de ras + povestea despre cum bajbaiau mecanicii angajati in ultima vreme la verificarea unor chestii banale, jenant.
Asta a fost ultima data cand mai calc acolo, au prea multi clienti fraieri care pun botul la orice li se spune ca e defect pe masina si sar cu banul asa ca prefer sa ma duc la unii care chiar se preocupa sa repare o masina nu sa inventeze defecte mai nou.
3

Share this topic:


  • 5 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro