Jump to content

Opinii, pareri service BMW Efficient Services


Recommended Posts

Vin si eu cu un feedback bun.

Am cumparat un catadioptru pentru bara spate si s-au oferit sa mi-o monteze gratis.(atata lucru eram si eu in stare sa fac dar i-am lasat pe ei)

In mod normal trebuia sa mi-l dea in mana si cu asta basta. Evident e treaba de 1 min maxim dar ca idee.

 

Cat despre statul pe langa masina, eu unul nu mai las masina in veci fara supraveghere.(din pacate am de vopsit bara fata+spate )

In ultima perioada m-am convins ca nimic nu este ieftin si bun. Daca te duci la un service de cartier aproape sigur vi cu o problema si pleci cu alta. Macar cand stai langa ea vezi pe loc ce prostii se fac. Daca nu, atunci afli ulterior si poate te enervezi si mai tare.

Eu unul sunt patit de atatea ori in ultima vreme incat incet incet mi se ia de service-uri de cartier.

 

Sa spunem ca au vrut sa faca treaba pana la capat....si bravo lor. Eu consider un alt semn de respect fata de client treaba cu catadioptrul.

 

Cat despre problemele masinilor din service-urile iresponsabile, la randul meu am amintiri care inca ma scarbesc....bujiile aduse de mine neschimbate, curea de distributie schimbata dar neschimbata, pompa de injectie foarte buna schimbata fara sa am habar(nu am mai potut dovedi), centralina foarte costisitoare schimbata la reprezentanta degeaba etc.wacko.gif

Link to comment
Share on other sites

O lanterna uitata sub capota nu are unde sa fie aspirata, nu are cum sa cauzeze alte daune.

Voi chiar n-ati lucrat vreodata la o masina, n-ati uitat vreo surubelnita sau alta scula sub capota?

 

ba chiar ai lumini mai bune,pot spune.

 

adica esti mai in siguranta, cu o lanterna sub capota.

 

eu am uitat odata o sticla de vodca, si parca mergea si mai bine motoru´parca,...

Link to comment
Share on other sites

De uitat am uitat si eu .... Am talentul sa pierd cheia de 10 :p. Mecanici care lucreaza cu mine sunt destul de atenti si toate astea s au mai pierdut scule. Deobicei te distrage ceva cand lucrezi si trebuie sa te ridici si uiti de cheie mai ales daca e mica. Nu e de lauda dar se poate intampla. Un lucru e cert dupa ce termini o lucrare nu trantesti capota cu toata forta tocmai ca sa fii sigur ca nu ai uitat ceva care o poate cuta. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

una peste alta, service-ul se prezinta FOARTE ATRACTIV, curat, cu bune facilitati...

 

mai ramane doar sa fie autorizat si de BMW (autorizarea RAR o are deja, ceea ce este muult diferit) si dupa aceea va fi un concurent serios pt oricare reprezentanta.

 

pana in acel moment insa, este mai mult decat evident ca este "cel mai cochet service autorizat RAR pt marca BMW"

 

mult succes in continuare @Alex D.!

 

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Aceste pareri pro si contra nu se vor termina niciodata....pe de o parte cei care au patit diverse iar pe de alta parte cei care au incredere in mecanici din diferite motive. Totul depinde de administratorul service-ului in a gestiona situatia astfel incat clientul sa capete incredere. Foarte multi mecanici sunt iresponsabili, foarte multi mecanici pot face ture cu masina in lipsa clientului sau sefului(am vazut asemenea cazuri). Acolo unde exista manageri corecti si responsabili care controleaza din scurt lucrarile, este posibil ca unii clienti din cei patiti sa nu mai insiste alte dati sa mai stea langa mecanic.

 

Spre exemplu, la acest service, exista o domnisoara foarte hotarata avand cunostine ample despre mecanica si piese care la fiecare sfert de ora merge in celalalta parte a service-ului unde verifica in ce stadiu este masina, daca sunt probleme, culege informatii de la client si de la sef apoi le transmite mecanicului si invers. Mecanicul nu face un pas fara ca ea sa fie informata. Daca masina este testata pe sosea, esti invitat sa te alaturi persoanei care o verifica conducand-o. Eu cred ca asa ar trebui sa procedeze fiecare service pt a capata incredere clientul in ei.

 

Vreau sa-i spun colegului nostru "fbdcnt" ca ii dau dreptate intr-un fel si mi-as dori sa pot gandi astfel....poate ca asa voi face daca voi avea incredere absoluta in vreun service.....voi duce masina la ei, ma voi intoarce la birou si voi merge ulterior pt a o lua, bucurandu-ma de imbunatatirea care i s-a facut. Pana atunci, NU. Cum eu duc masina in service, stau langa mecanic, iar a doua zi pana sa ajung ei termina masina, o iau si ulterior senzorul uitat liber imi face stricaciuni de 1800 lei, ce incredere sa mai am? pardon.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cu acceptul/ autorizarea bmw e o problema foarte complicata. am primit acum doi ani cred o propunere de la cineva pentru a ne asocia intr-un service moto autorizat bmw. avea acceptul de principiu de la bmw ag si lista cu cele necesare, inclusiv lucruri care trebuiau cumparate musai de la bmw. printre ele, alaturi de testere, scule..mai stiu eu ce lucruri necesare si firma, mobilier..alte lucruri nu musai necesare dar extrem de mult supraevaluate. era ca un fel de taxa ce trebuia sa platesti cumparand tot felul de lucruri la pret de porc. bineinteles ca nu se negocia nimic pe partea asta. am zis pas, din cauza ca singura sursa certa de venit era politia si nu stiam daca putem sa luam contractul de la bavaria nestiind cine cata spaga a luat. treaba a fost totusi facuta de altcineva care le-a luat si contractul.

mvpaul:

eu nu am incredere in niciun mecanic, nici profesional nici ca om dar mi se pare sub demnitatea mea si a lui sa-l pazesc.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am ajuns si eu azi la service pentru o diagnoza, unde am constatat cu placere ca pozele postate nu sunt departe de adevar, atmosfera, serviciile si cunostintele angajatilor fiind peste nivelul celor intalnite in locurile pe unde mi-am "internat" batranul motan pana in prezent.

Voi reveni curand pentru micile reparatii necesare.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, piesele alea sunt originale, nu sunt pe producator.

Piesele pe producator sunt mai ieftine, d-aia sunt preferate de cei mai multi clienti.

In al doilea rand, un service nu traieste din manopera ci din adaosul pe care-l pune la piese si din manopera.

E si normal sa aiba preturi comparative cu reprezentanta din moment ce folosesc piese originale pe care le cumperi de la ei.

Daca ar accepta sa vina fiecare cu piesele lui, asa cum se intampla la alte service-uri de pe forum, ar fi nevoiti sa faca evaziune la greu ca sa supravietuiasca.

Iar cand investesti atat de mult, preturile mici ies din discutie.

 

Fara sa se supere nimeni, clientii de pe forumuri sunt, in general, foarte dificili.

Vor preturi foarte mici, sa stea fix langa tine cand repari, sunt foarte neincrezatori, orice pret e prea mare.

La un service in toata regula, asa cum este acesta, asa cum sunt si altele, nu merge asa.

Nu te duci cu piesele tale pentru ca le iei mult din profit. Nu le stai in cap ca au si clienti care lasa masina sau isi vad de treaba.

Service-urile care fac bani de pe urma clientilor de pe forumuri trebuie sa faca niste compromisuri.

Eu am clienti si de pe forumuri si din alte parti.

Cei de pe forumuri incearca intotdeauna sa te invete ce sa faci pentru ca au vazut ei un DIY pe net, vor sa vina ei cu piesele pentru ca au gasit un pic mai ieftin in alta parte, vor sa te intrebe 100 de lucruri.

Nu ma deranjeaza chestiile astea pentru ca sunt la inceput, dar cei care nu vin de pe forumuri nu fac asa ceva. Aia te intreaba cat costa piesele, cat costa manopera, iar daca sunt multumiti de pret, iti lasa masina. La sfarsit se achita tot, multumesc - o zi buna! si aia e.

 

Fiecare isi face masina unde vrea in curte la vecinu sau la service dar cand se sare calul gen 500 RON manopera trebuie clar expusa problema.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Astazi am fost la Alex cu un X5 E70 3.0sd din 2009. S-au efectuat: schim ulei motor+toate filtrele, schimb ulei diferential fata+spate+grup transfer, schimb lichid frana, schimb ulei+filtru cutie, schimb ulei servo, schimb epurator gaze. Rezultatul: foarte multumit. Voi reveni cu siguranta. Profesionalism, promptitudine, oameni corecti si foarte civilizati. Recomand cu incredere

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 11 months later...
Pretul e intotdeauna raportul intre cerere si oferta, daca serviciile sunt de calitate pot cere mai mult decat media pietei. Din cate inteleg ei lucreaza doar cu piese pe original? Caut sa schim suspensia spate completa la un e39, lemforder am pus pe fata si tot asa pun si pe spate. Ideea e ca daca merg cu piese de calitate la ei or refuza sa imi lucreze la masina??
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pretul e intotdeauna raportul intre cerere si oferta, daca serviciile sunt de calitate pot cere mai mult decat media pietei. Din cate inteleg ei lucreaza doar cu piese pe original? Caut sa schim suspensia spate completa la un e39, lemforder am pus pe fata si tot asa pun si pe spate. Ideea e ca daca merg cu piese de calitate la ei or refuza sa imi lucreze la masina??

 

Majoritatea service-urilor care se respecta si spun ca lucreaza doar cu piese originale refuza sa lucreze cu piese aduse de client.

Motivul este simplu: oricat de originale ar parea piesele cumparate de tine, exista sansa sa fie fake-uri. Iar prin faptul ca ei fac comanda la piesele de care au nevoie pentru lucrarea ta, isi au garantia ca toate aceste piese provin de la un furnizor de incredere.

De obicei, piesele astea "pe original" vin cu o garantie de 2 ani, garantie pe care ei nu pot sa ti-o ofere daca tu cumperi piesele din alta parte.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

am fost si eu la acest service dupa ce am citit acest topic in care toti l-ati laudat.am un e46 care a avut probleme cu incalzirea in habitaclu.am sunat joia trecuta pentru pentru o programare si m-au programat pt luni dimineata la ora 9;30 saptamana asta .cand am ajuns acolo au bagat masina in service si unul din mecanici s-a apucat de treaba incepand cu o constatare vizuala rapida dupa care i-a bagat testerul unde a stat cu testerul pus aproximativ 1 ora fara ca cineva sa se mai ocupe de ea mecanicul respectiv se apucase sa schimbe un termostat sau ceva de genu afara in fata atelierului la un alt client cu un mercedes sprinter probabil cunostinte pt ca se cunosteau intr-un tarziu vine la mine sa imi spuna ca panoul de clima nu imi raspunde pe tester si in prima faza asta ar fii problema si ar mai putea fii caloriferul din bordul masinii infundat iar rezolvarile sunt urmatoarele :sa ma duc sa probez un alt panou de clima pt ca iei nu au unul cu care sa imi faca o proba iar caloriferul nu au timp sa il dea jos pt ca au acordat decat o ora programarii mele.....am ramas fara cuvinte...eu unu nu recomand parerea mea e ca daca nu ai vreo lucrare mai importanta adica care sa te coste multi bani nu isi bat capu cu mici probleme....

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ai fi preferat sa iti spuna sa le lasi masina, ca sa dea jos si sa curete caloriferul? Din ce stiu eu o astfel de operatiune dureaza ceva, mi se pare normal sa nu ti-o rezolve pe loc daca au alte programari in ziua aia.

 

La fel de normal mi se pare ca ti-au recomandat intai sa testezi panoul de clima, astfel putand rezolva problema mai simplu si mai ieftin.

 

E totusi o problema destul de minora, probabil preferi sa te folosesti de masina intre timp nu?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.