Jump to content

Presiune in instalatia de racire


ggaby1981

Recommended Posts

e normal asa sa faca plutotorul la pornire dimineata

 

http://www.youtube.com/watch?v=0lJRkCzERE4

 

 

 

Aceasta este presiunea pe instalatie ramasa peste noapte. Cand inchid repede busonul antigelul dadea sa iasa afara.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QFiQqYvJfjw

Edited by ggaby1981
Link to comment
Share on other sites

Pe la jumatatea gatului, in interiorul vasului de expansiune, in zona unde etanseaza cele doua inele de pe buson, trebuie sa fie o gaurica prin care sa tasneasca antigel cu motorul pornit atunci cand scoti busonul, pana sa ajunga la temperatura de lucru. La tine se intampla asa ceva? Daca filmai de deasupra gurii vasului de expansiune, in primul filmulet, trebuia sa se vada acel jet de 2mm grosime.
Link to comment
Share on other sites

am avut acceasi problema ca si tine

imi fierbea antigelul si imi scadea mereu nivelul

am scos termostatul(era blocat)degeaba

am scimbat garnitura de _chiulasa_(era ciupita si imi facea presiune an instalatie)degeaba

an fine am schimbat radiatorul(era anfundat)si am rezolvat problema

poti vedea daca e garnitura de _chiulasa_ astfel: dai busonul de la vasul de expansiune jos pornesti motorul si al lasi sa mearga pana ajunge temperatura an jur de 100 de grade daca fierbe atunci e radiatorul( usor de controlat pur si simplu pui mana pe partea inferioara a lui si daca e rece e anfundat)

termostatul la mine deschide la 105 grade si antigelul nu ar trebui sa fiarba pana la 120

daca e garnitura atunci ati face doar bule de aer care o sa le vezi

succes si tinene la curent

Link to comment
Share on other sites

Lasa tu radiatorul si concentreaza-te mai bine pe cum scrii. Ca nu te pricepi la radiator mai e cum mai e, dar sa scrii asa cum scrii tu e chiar un dezastru.

 

Regula este ca â se foloseºte În interiorul cuvintelor, iar Î se foloseºte la Început ºi la sfârºit.

Nu se foloseste niciodata â la inceputul cuvintelor.

Exemple: cântar, Început, a hotãrÎ, hotãrât, hotãrând, a urÎ, urât, urând.

 

In nici un caz nu se scrie asa cum scrii tu: an instalatie, anfundat, an fine.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in interiorul vasului de expansiune, in zona unde etanseaza cele doua inele de pe buson, trebuie sa fie o gaurica prin care sa tasneasca antigel cu motorul pornit atunci cand scoti busonul,

 

+1

 

Presupun ca s-a facut o aerisire a instalatiei in mod corect...

 

Daca nu, exista si posibilitatea unui blocaj in circuit si pierderea sa fie la o imbinare putin slabita. Nu trebuie sa piarda mult, dar acei 2-300ml sunt aproape inobservabili in anumite parti ale blocului motor, mai ales dupa o perioada mai lunguta de timp.

Link to comment
Share on other sites

Pe la jumatatea gatului, in interiorul vasului de expansiune, in zona unde etanseaza cele doua inele de pe buson, trebuie sa fie o gaurica prin care sa tasneasca antigel cu motorul pornit atunci cand scoti busonul, pana sa ajunga la temperatura de lucru. La tine se intampla asa ceva? Daca filmai de deasupra gurii vasului de expansiune, in primul filmulet, trebuia sa se vada acel jet de 2mm grosime.

 

AM vazut pe acolo sa tasneasca antigelul dar foarte putin dupa ce-i dadeam drumul la motor, adica vreo 10-20 secunde, dupa aia nimic. Daca nu tasneste ce inseamna?

 

am avut acceasi problema ca si tine

imi fierbea antigelul si imi scadea mereu nivelul

am scos termostatul(era blocat)degeaba

am scimbat garnitura de _chiulasa_(era ciupita si imi facea presiune an instalatie)degeaba

an fine am schimbat radiatorul(era anfundat)si am rezolvat problema

poti vedea daca e garnitura de _chiulasa_ astfel: dai busonul de la vasul de expansiune jos pornesti motorul si al lasi sa mearga pana ajunge temperatura an jur de 100 de grade daca fierbe atunci e radiatorul( usor de controlat pur si simplu pui mana pe partea inferioara a lui si daca e rece e anfundat)

termostatul la mine deschide la 105 grade si antigelul nu ar trebui sa fiarba pana la 120

daca e garnitura atunci ati face doar bule de aer care o sa le vezi

succes si tinene la curent

 

Bule de aer nu imi face din ce am vazut, nu am putut sa vad la cald daca face. Dar am dus motorul pana in vreo 50 grade. Pana la urma la tine dupa ce ai schimbat garnitura de chiulasa iti mai facea presiune in instalatie? La mine fara termostat se incalzeste tot radiatorul, de jos pana sus.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca la tine nu radiatorul e de vina.

 

E posibil sa ai probleme cu garnitura de chiulasa sau chiar cu chiulasa. Insa trebuie sa mergi la un mecanic care sa vada masina, nu te poti apuca sa desfaci motorul doar pe baza unor recomandari de pe forum.

Link to comment
Share on other sites

 

Mai putin decat fara termostat nu se poate.

Cauta alt mecanic, nu mai pierde timpul cu asta.

Face si el 40 50 de lei pe schimbatul termostatului...

Eu zic sa mai puna unul sa vada cum deschid 2 deodata. Nu cumva ai fost la mythbusters cu masina?

Link to comment
Share on other sites

Face si el 40 50 de lei pe schimbatul termostatului...

Eu zic sa mai puna unul sa vada cum deschid 2 deodata. Nu cumva ai fost la mythbusters cu masina?

 

Ideea e nu sa puna 2 deodata, ca evident nu are cum, sa puna unul nou, care deschide exact la cat scrie pe el. Dar na, unii fac caterinca din necazul omului in loc sa ajute

Link to comment
Share on other sites

Ideea e nu sa puna 2 deodata, ca evident nu are cum, sa puna unul nou, care deschide exact la cat scrie pe el. Dar na, unii fac caterinca din necazul omului in loc sa ajute

Si daca vede la cat deschide ce rezolva daca el fierbe apa si fara termostat? :console:

Ti am zis deja. Verifica etanjeitatea sistemului de racire. Dupa verifica daca vin bule de aer pe furtunul care intra langa busonul de la radiator. La cata presiune ai dimineata in sistemul de racire cel mai probabil ai problema cu garnitura de chiulasa sau cu chiulasa. nu e o tragedie te costa intre 4 5 mil si vreo 8. Necaz e atunci cand esti bolnav cand se strica masina e o problema.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

AM vazut pe acolo sa tasneasca antigelul dar foarte putin dupa ce-i dadeam drumul la motor, adica vreo 10-20 secunde, dupa aia nimic. Daca nu tasneste ce inseamna?

 

 

 

Bule de aer nu imi face din ce am vazut, nu am putut sa vad la cald daca face. Dar am dus motorul pana in vreo 50 grade. Pana la urma la tine dupa ce ai schimbat garnitura de chiulasa iti mai facea presiune in instalatie? La mine fara termostat se incalzeste tot radiatorul, de jos pana sus.

 

bule de aer iti face doar la cald in zona de temperatura unde ar trebui sa se deschida termostatul(90-105 grade)

scoate busonul de la vasul de expansiune si lasa masina sa mearga pana se incalzeste motorul si iti porneste ventilatorul

daca nu iti face bule de aer atunci nu e garnitura de _chiulasa_

mie mia spart si vasul de expansiune din cauza presiunii

succes

Link to comment
Share on other sites

Am scos masina din service, mecanicul mi-a schimbat termostatul, degeaba. Am mai schimbat si busonul de la vasul de expansiune. Nu stiu ce sa zic. Inca nu am fost in teste sa vad, dar ce am observat este ca tasneste antigelul necontinu, asta doar dupa ce antigelul a ajuns la 60 de grade.

 

Atasez si un clip.

http://www.youtube.com/watch?v=UsYECQe5G7Q

 

 

Edited by ggaby1981
Link to comment
Share on other sites

Azi a fost frig, dupa atatea ore nu trebuia sa mai ai presiune.

Nu mai deschide busonul. Vezi cat de tari sunt furtunurile.

Se pare ca la tine e o problema mai grava pe la motor sau chiulasa, din pacate.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.