BMWClub: probleme grave inchidere centralizata E91 - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

probleme grave inchidere centralizata E91 Rate Topic: -----

#1 User is offline   MAXMANU 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 31-January 13
  • Gender:Not Telling
  • Location:DEVA

Posted 04 March 2013 - 23:56

Buna tuturor impatimitilor BMW.De curand am intrat in posesia unui Bmw 320d, E91,mai bine zis am revenit la vechea mea dragoste Bmw-ul.Din pacate fericirea si traiul bun nu a durat decat putina vreme deoarece masina incepe sa-mi faca peri albi.
Problema pe care o am este cu inchiderea centralizata si anume: nu m-i se mai deschide cu niciuna din telecomenzi,ci numai cu cheia din yala,lucru total neplacut avand in vedere faptul ca tipul de cheie este cel fara lamela si de fiecare data trebuie scoasa acea cheie din tlc. dupa care bagata inapoi,in fine un fel de scarpinat invers.mai mult decat atat de fiecare data cand deschid usa cum am spus din yala imi porneste alarma aceasta fiind cea originala din fabrica.Desi nu pot spune ca m-am atasat de masina trebuie sa recunosc ca-mi place cum arata si cum merge si prin urmare va cer si voua celor de pe forum sa analizati situatia si rog sa-mi veniti in ajutor pentru a nu fi nevoit sa o vand.
PROBLEMA:INCHIDERE CENTRALIZATA

SIMPTOME:-NU SE DESHIDE CU NICIUNA DIN TELECOMENZI CI NUMAI DIN YALA
-DE PE CONSOLA CU BUTONUL CENTRAL SE BLOCHEAZA TOATE USILE SI PORTBAGAJUL,IAR DE DEBLOCAT SE DEBLOCHEAZA MAI NOU TOT IN AFARA DE USA SOFERULUI.
mentionez ca am verificat toate sigurantele si sunt ok,iar ambele telecomenzi functionau perfect pana acum,am schimbat si modul antena diversity,insa fara niciun rezultat, fara nici o eroare pe tester

REZOLVARE:- deocamdata NICIUNA!!! ASTEPT PARERI SI SOLUTII.MULTUMESC ANTICIPAT

This post has been edited by MAXMANU: 05 March 2013 - 00:06

0

#2 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 05 March 2013 - 00:14

Da, faptul ca nu mai functioneaza inchiderea centralizata poate fi un motiv serios de a renunta la masina.

Apropo, la un service ai fost?
0

#3 User is offline   MAXMANU 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 31-January 13
  • Gender:Not Telling
  • Location:DEVA

Posted 05 March 2013 - 00:43

View Postpaul, on 05 March 2013 - 00:14, said:

Da, faptul ca nu mai functioneaza inchiderea centralizata poate fi un motiv serios de a renunta la masina.

Apropo, la un service ai fost?

Da binenteles am fost in 2 locuri unde am facut si un test in urma caruia nu a iesit nimic nicio eroare,doar ca ambele persoane mi-au spus ca problema ar fi modulul antena dar se pare ca nu.Ceea ce nu am facut inca, nu m-am dus la reprezentanta BMW.

Vizavi de vanzarea masini sunt deacord cu tine dar nu-mi place cand masina imi da batai de cap.

This post has been edited by MAXMANU: 05 March 2013 - 00:45

0

#4 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 05 March 2013 - 00:55

Spui ca ai fost in doua locuri unde ai facut un test. Dar asta nu e totuna cu mersul la service :) . Un test poate sa-ti faca orice copil care se pricepe un pic sa instaleze INPA. Dar el nu va in stare nicidecum sa-ti rezolve problema. Nu va face decat sa citeasca ce scrie pe un ecran :)

Nu stiu de ce lumea considera testerul ca suprema incercare, si ca daca testerul nu indica clar o eroare totul e pierdut.

Testerul nu tine loc de service sau de iscusinta unui meserias :)
Testerul nu poate indica decat acele erori pentru care exista un feedback, el nu poate ghici nimic si nu poate inlocui un mecanic. Daca se sparge un furtun de aer, testerul nu te va trage de maneca sa-ti spuna vezi ca furtunul de la debitmetru e spart la 5 cm de cotul nu stiu care. Va spune probabil doar ca amestecul e sarac. E treaba unui mecanic iscusit sa deduca ca amestecul sarac e cauzat de un furtun spart, si nu de un regulator de presiune defect.

Daca ai pune de unde esti, probabil ai putea primi si niste recomandari pentru un service care te-ar putea ajuta.
0

#5 User is offline   VNB 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 290
  • Joined: 26-August 11

Posted 05 March 2013 - 00:55

Am avut o problema similara . Broasca(modulul de inchis/deschis) dusa , care ardea constant siguranta de la inchidere . Verifica din nou sigurantele(parca erau 2) . Posibil sa ai aceiasi problema .
0

#6 User is offline   MAXMANU 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 31-January 13
  • Gender:Not Telling
  • Location:DEVA

Posted 05 March 2013 - 09:40

View Postpaul, on 05 March 2013 - 00:55, said:

Spui ca ai fost in doua locuri unde ai facut un test. Dar asta nu e totuna cu mersul la service :) . Un test poate sa-ti faca orice copil care se pricepe un pic sa instaleze INPA. Dar el nu va in stare nicidecum sa-ti rezolve problema. Nu va face decat sa citeasca ce scrie pe un ecran :)

Nu stiu de ce lumea considera testerul ca suprema incercare, si ca daca testerul nu indica clar o eroare totul e pierdut.

Testerul nu tine loc de service sau de iscusinta unui meserias :)
Testerul nu poate indica decat acele erori pentru care exista un feedback, el nu poate ghici nimic si nu poate inlocui un mecanic. Daca se sparge un furtun de aer, testerul nu te va trage de maneca sa-ti spuna vezi ca furtunul de la debitmetru e spart la 5 cm de cotul nu stiu care. Va spune probabil doar ca amestecul e sarac. E treaba unui mecanic iscusit sa deduca ca amestecul sarac e cauzat de un furtun spart, si nu de un regulator de presiune defect.

Daca ai pune de unde esti, probabil ai putea primi si niste recomandari pentru un service care te-ar putea ajuta.

Repet la cei care am fost cel putin unul dintre ei avea service si se ocupa de mult cu Bmw dar se pare ca nu mi-a dat un diagnostic clar.Intradevar un electrician iscusit mi-ar rezolva problema dar poate imi recomanzi pe cineva tin sa spun ca sunt din Hunedoara.
Multumesc.
0

#7 User is offline   MAXMANU 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 31-January 13
  • Gender:Not Telling
  • Location:DEVA

Posted 05 March 2013 - 19:58

View PostMAXMANU, on 05 March 2013 - 09:40, said:

Repet la cei care am fost cel putin unul dintre ei avea service si se ocupa de mult cu Bmw dar se pare ca nu mi-a dat un diagnostic clar.Intradevar un electrician iscusit mi-ar rezolva problema dar poate imi recomanzi pe cineva tin sa spun ca sunt din Hunedoara.
Multumesc.

Daca puteti sa-mi spuneti trebuie recodat modul antena diversity sau efectiv pus si merge fara resoftare? mersi
0

#8 User is offline   Doky 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 24-March 12
  • Gender:Male
  • Location:RO
  • Interests:Technical data, defects, performance, meetings, relationships with friends, BMW tuning & design, motorcycle, sport...

Posted 05 March 2013 - 20:26

Probleme la (320d) distributie nu ai avut ? ...acelea sunt "grave" pt. care (eventual) trebuie sa-ti pui problema vanzarii si/sau reparatiei auto. Problemele de genul celor cu care te-ai comfruntat le intalnesti destul de des, aproape, la toate marcile de azi; cu alte cuvinte TOTI AU PARTEA DE ELECTICITATE IN "PIONEZE". Asteptarile/cerintele zilelor noastre depasesc cu mult ceea ce poate "duce" reteaua CAN si in general conexiunile/cablajele subtiri si slabe calitativ, de azi... :cry: O eventuala trecere de la tensiunea de 12V. la 24...ar rezolva unele probleme :angel:

This post has been edited by Doky: 05 March 2013 - 20:32

0

#9 User is offline   mvpaul 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 313
  • Joined: 19-January 13
  • Gender:Male
  • Location:BUZAU

Posted 05 March 2013 - 20:36

View PostDoky, on 05 March 2013 - 20:26, said:

Probleme la (320d) distributie nu ai avut ? ...acelea sunt "grave" pt. care (eventual) trebuie sa-ti pui problema vanzarii si/sau reparatiei auto. Problemele de genul celor cu care te-ai comfruntat le intalnesti destul de des, aproape, la toate marcile de azi; cu alte cuvinte TOTI AU PARTEA DE ELECTICITATE IN "PIONEZE". Asteptarile/cerintele zilelor noastre depasesc cu mult ceea ce poate "duce" reteaua CAN si in general conexiunile/cablajele subtiri si slabe calitativ, de azi... :cry: O eventuala trecere de la tensiunea de 12V. la 24...ar rezolva unele probleme :angel:


Bravo. Sau enorm de multe alte probleme foarte grave care nu-i ingenuncheaza pe baietii demni de admirat si bineanteles ca nu se gandesc sa-si vanda masinile.
0

#10 User is offline   MAXMANU 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 31-January 13
  • Gender:Not Telling
  • Location:DEVA

Posted 05 March 2013 - 20:37

View PostDoky, on 05 March 2013 - 20:26, said:

Probleme la (320d) distributie nu ai avut ? ...acelea sunt "grave" pt. care (eventual) trebuie sa-ti pui problema vanzarii si/sau reparatiei auto. Problemele de genul celor cu care te-ai comfruntat le intalnesti destul de des, aproape, la toate marcile de azi; cu alte cuvinte TOTI AU PARTEA DE ELECTICITATE IN "PIONEZE". Asteptarile/cerintele zilelor noastre depasesc cu mult ceea ce poate "duce" reteaua CAN si in general conexiunile/cablajele subtiri si slabe calitativ, de azi... :cry:

Ai dreptate dar totusi avem o marca cea naiba! Cand spunem Bmw parca cuvantul iti da o anumita siguranta a calitatii dar se pare ca exista si exceptii.Fiecare din noi da importanta propriei probleme si in consecinta am cerut ajutor.Vizavi de problema cu distributia cred ca este o problema grava si cred ca este specifica motoarelor de 177 CP,nu stiu gresesc?

This post has been edited by MAXMANU: 05 March 2013 - 20:37

0

#11 User is offline   mvpaul 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 313
  • Joined: 19-January 13
  • Gender:Male
  • Location:BUZAU

Posted 05 March 2013 - 20:45

View PostMAXMANU, on 05 March 2013 - 20:37, said:

Ai dreptate dar totusi avem o marca cea naiba! Cand spunem Bmw parca cuvantul iti da o anumita siguranta a calitatii dar se pare ca exista si exceptii.Fiecare din noi da importanta propriei probleme si in consecinta am cerut ajutor.Vizavi de problema cu distributia cred ca este o problema grava si cred ca este specifica motoarelor de 177 CP,nu stiu gresesc?


Sunt de acord cu tine. Masinile acestea au o electronica si o electrica destul de sofisticata, au un nr de ani si e imposibil sa nu ne lovim de probleme. Intr-un fel, spun eu, acest forum este tocmai pt a compensa oarecum aceasta deficienta a masinilor.
0

#12 User is offline   Doky 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 24-March 12
  • Gender:Male
  • Location:RO
  • Interests:Technical data, defects, performance, meetings, relationships with friends, BMW tuning & design, motorcycle, sport...

Posted 05 March 2013 - 20:55

View PostMAXMANU, on 05 March 2013 - 20:37, said:

Ai dreptate dar totusi avem o marca cea naiba! Cand spunem Bmw parca cuvantul iti da o anumita siguranta a calitatii dar se pare ca exista si exceptii.Fiecare din noi da importanta propriei probleme si in consecinta am cerut ajutor.Vizavi de problema cu distributia cred ca este o problema grava si cred ca este specifica motoarelor de 177 CP,nu stiu gresesc?

Da, cele de generatie "mai noua"...2006-2010, dupa care s-au mai rezolvat (si) prin programele de rechemare in "campanie".
0

#13 User is offline   reshou 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 21-October 12

Posted 27 November 2013 - 18:46

Am si eu aceiasi problema la un e91 LCI :). De cand a venit zapada gata nu mai functioneaza nici una dintre cheile masinii. Nu imi apare nici o erroare dar nu pot sa inched sau sa deschid masina din cheie decat rareori. Tu cum ai rezolvat problema?
0

#14 User is offline   Andrei_VUV 

  • .....
  • Group: Members
  • Posts: 4751
  • Joined: 14-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 27 November 2013 - 18:58

View PostMAXMANU, on 04 March 2013 - 23:56, said:

PROBLEMA:INCHIDERE CENTRALIZATA

Si eu am avut o problema similara si era arsa o siguranta. Am rezolvat singur.
0

#15 User is offline   reshou 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 21-October 12

Posted 27 November 2013 - 19:11

View PostAndrei_VUV, on 27 November 2013 - 18:58, said:

Si eu am avut o problema similara si era arsa o siguranta. Am rezolvat singur.

Cum ti-ai dat seama care siguranta e arsa? si unde sunt sigurantele?
0

#16 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3852
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 27 November 2013 - 19:18

in tabloul de sigurante





1

#17 User is offline   reshou 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 21-October 12

Posted 27 November 2013 - 20:22

View PostBOASKA, on 27 November 2013 - 19:18, said:

in tabloul de sigurante

Am verificat nu e de la sigurante. Nu stiu ce altceva sa fie.
0

#18 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3852
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 27 November 2013 - 21:55

bateria probabil, daca nu ai erori si sigurante arse , ai zis ca si merge din cand in cand deci...
0

#19 User is offline   Andrei_VUV 

  • .....
  • Group: Members
  • Posts: 4751
  • Joined: 14-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 27 November 2013 - 22:31

Erori de sigurante pe tester poate. In bord oricum nu-ti arata.
Verifica lista cu sigurante din torpedo. Si vezi exact care e de la inchidere. Are un simbol de cheie, nu mai stiu exact care si ce amperaj are. Ca doar nu stai sa le verifici pe toate.
0

#20 User is offline   ionut1985 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1006
  • Joined: 17-February 10
  • Gender:Male
  • Location:galati/franta

Posted 27 November 2013 - 22:35

View PostAndrei_VUV, on 27 November 2013 - 22:31, said:

Erori de sigurante pe tester poate. In bord oricum nu-ti arata.
Verifica lista cu sigurante din torpedo. Si vezi exact care e de la inchidere. Are un simbol de cheie, nu mai stiu exact care si ce amperaj are. Ca doar nu stai sa le verifici pe toate.

aia cu simbolul la bateria e valabila doar are keyles go
dar cel mai sigur ar fi sa se uite in mansonul ala care face trecerea din caroserie in haion posibil fire rupte si mai face din cand in cand contact
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro