Jump to content

probleme grave inchidere centralizata E91


Recommended Posts

Buna tuturor impatimitilor BMW.De curand am intrat in posesia unui Bmw 320d, E91,mai bine zis am revenit la vechea mea dragoste Bmw-ul.Din pacate fericirea si traiul bun nu a durat decat putina vreme deoarece masina incepe sa-mi faca peri albi.

Problema pe care o am este cu inchiderea centralizata si anume: nu m-i se mai deschide cu niciuna din telecomenzi,ci numai cu cheia din yala,lucru total neplacut avand in vedere faptul ca tipul de cheie este cel fara lamela si de fiecare data trebuie scoasa acea cheie din tlc. dupa care bagata inapoi,in fine un fel de scarpinat invers.mai mult decat atat de fiecare data cand deschid usa cum am spus din yala imi porneste alarma aceasta fiind cea originala din fabrica.Desi nu pot spune ca m-am atasat de masina trebuie sa recunosc ca-mi place cum arata si cum merge si prin urmare va cer si voua celor de pe forum sa analizati situatia si rog sa-mi veniti in ajutor pentru a nu fi nevoit sa o vand.

PROBLEMA:INCHIDERE CENTRALIZATA

 

SIMPTOME:-NU SE DESHIDE CU NICIUNA DIN TELECOMENZI CI NUMAI DIN YALA

-DE PE CONSOLA CU BUTONUL CENTRAL SE BLOCHEAZA TOATE USILE SI PORTBAGAJUL,IAR DE DEBLOCAT SE DEBLOCHEAZA MAI NOU TOT IN AFARA DE USA SOFERULUI.

mentionez ca am verificat toate sigurantele si sunt ok,iar ambele telecomenzi functionau perfect pana acum,am schimbat si modul antena diversity,insa fara niciun rezultat, fara nici o eroare pe tester

 

REZOLVARE:- deocamdata NICIUNA!!! ASTEPT PARERI SI SOLUTII.MULTUMESC ANTICIPAT

Edited by MAXMANU
Link to comment
Share on other sites

Da, faptul ca nu mai functioneaza inchiderea centralizata poate fi un motiv serios de a renunta la masina.

 

Apropo, la un service ai fost?

Da binenteles am fost in 2 locuri unde am facut si un test in urma caruia nu a iesit nimic nicio eroare,doar ca ambele persoane mi-au spus ca problema ar fi modulul antena dar se pare ca nu.Ceea ce nu am facut inca, nu m-am dus la reprezentanta BMW.

 

Vizavi de vanzarea masini sunt deacord cu tine dar nu-mi place cand masina imi da batai de cap.

Edited by MAXMANU
Link to comment
Share on other sites

Spui ca ai fost in doua locuri unde ai facut un test. Dar asta nu e totuna cu mersul la service :) . Un test poate sa-ti faca orice copil care se pricepe un pic sa instaleze INPA. Dar el nu va in stare nicidecum sa-ti rezolve problema. Nu va face decat sa citeasca ce scrie pe un ecran :)

 

Nu stiu de ce lumea considera testerul ca suprema incercare, si ca daca testerul nu indica clar o eroare totul e pierdut.

 

Testerul nu tine loc de service sau de iscusinta unui meserias :)

Testerul nu poate indica decat acele erori pentru care exista un feedback, el nu poate ghici nimic si nu poate inlocui un mecanic. Daca se sparge un furtun de aer, testerul nu te va trage de maneca sa-ti spuna vezi ca furtunul de la debitmetru e spart la 5 cm de cotul nu stiu care. Va spune probabil doar ca amestecul e sarac. E treaba unui mecanic iscusit sa deduca ca amestecul sarac e cauzat de un furtun spart, si nu de un regulator de presiune defect.

 

Daca ai pune de unde esti, probabil ai putea primi si niste recomandari pentru un service care te-ar putea ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Spui ca ai fost in doua locuri unde ai facut un test. Dar asta nu e totuna cu mersul la service :) . Un test poate sa-ti faca orice copil care se pricepe un pic sa instaleze INPA. Dar el nu va in stare nicidecum sa-ti rezolve problema. Nu va face decat sa citeasca ce scrie pe un ecran :)

 

Nu stiu de ce lumea considera testerul ca suprema incercare, si ca daca testerul nu indica clar o eroare totul e pierdut.

 

Testerul nu tine loc de service sau de iscusinta unui meserias :)

Testerul nu poate indica decat acele erori pentru care exista un feedback, el nu poate ghici nimic si nu poate inlocui un mecanic. Daca se sparge un furtun de aer, testerul nu te va trage de maneca sa-ti spuna vezi ca furtunul de la debitmetru e spart la 5 cm de cotul nu stiu care. Va spune probabil doar ca amestecul e sarac. E treaba unui mecanic iscusit sa deduca ca amestecul sarac e cauzat de un furtun spart, si nu de un regulator de presiune defect.

 

Daca ai pune de unde esti, probabil ai putea primi si niste recomandari pentru un service care te-ar putea ajuta.

Repet la cei care am fost cel putin unul dintre ei avea service si se ocupa de mult cu Bmw dar se pare ca nu mi-a dat un diagnostic clar.Intradevar un electrician iscusit mi-ar rezolva problema dar poate imi recomanzi pe cineva tin sa spun ca sunt din Hunedoara.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Repet la cei care am fost cel putin unul dintre ei avea service si se ocupa de mult cu Bmw dar se pare ca nu mi-a dat un diagnostic clar.Intradevar un electrician iscusit mi-ar rezolva problema dar poate imi recomanzi pe cineva tin sa spun ca sunt din Hunedoara.

Multumesc.

Daca puteti sa-mi spuneti trebuie recodat modul antena diversity sau efectiv pus si merge fara resoftare? mersi

Link to comment
Share on other sites

Probleme la (320d) distributie nu ai avut ? ...acelea sunt "grave" pt. care (eventual) trebuie sa-ti pui problema vanzarii si/sau reparatiei auto. Problemele de genul celor cu care te-ai comfruntat le intalnesti destul de des, aproape, la toate marcile de azi; cu alte cuvinte TOTI AU PARTEA DE ELECTICITATE IN "PIONEZE". Asteptarile/cerintele zilelor noastre depasesc cu mult ceea ce poate "duce" reteaua CAN si in general conexiunile/cablajele subtiri si slabe calitativ, de azi... :cry: O eventuala trecere de la tensiunea de 12V. la 24...ar rezolva unele probleme :angel: Edited by Doky
Link to comment
Share on other sites

Probleme la (320d) distributie nu ai avut ? ...acelea sunt "grave" pt. care (eventual) trebuie sa-ti pui problema vanzarii si/sau reparatiei auto. Problemele de genul celor cu care te-ai comfruntat le intalnesti destul de des, aproape, la toate marcile de azi; cu alte cuvinte TOTI AU PARTEA DE ELECTICITATE IN "PIONEZE". Asteptarile/cerintele zilelor noastre depasesc cu mult ceea ce poate "duce" reteaua CAN si in general conexiunile/cablajele subtiri si slabe calitativ, de azi... :cry: O eventuala trecere de la tensiunea de 12V. la 24...ar rezolva unele probleme :angel:

 

Bravo. Sau enorm de multe alte probleme foarte grave care nu-i ingenuncheaza pe baietii demni de admirat si bineanteles ca nu se gandesc sa-si vanda masinile.

Link to comment
Share on other sites

Probleme la (320d) distributie nu ai avut ? ...acelea sunt "grave" pt. care (eventual) trebuie sa-ti pui problema vanzarii si/sau reparatiei auto. Problemele de genul celor cu care te-ai comfruntat le intalnesti destul de des, aproape, la toate marcile de azi; cu alte cuvinte TOTI AU PARTEA DE ELECTICITATE IN "PIONEZE". Asteptarile/cerintele zilelor noastre depasesc cu mult ceea ce poate "duce" reteaua CAN si in general conexiunile/cablajele subtiri si slabe calitativ, de azi... :cry:

Ai dreptate dar totusi avem o marca cea naiba! Cand spunem Bmw parca cuvantul iti da o anumita siguranta a calitatii dar se pare ca exista si exceptii.Fiecare din noi da importanta propriei probleme si in consecinta am cerut ajutor.Vizavi de problema cu distributia cred ca este o problema grava si cred ca este specifica motoarelor de 177 CP,nu stiu gresesc?

Edited by MAXMANU
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate dar totusi avem o marca cea naiba! Cand spunem Bmw parca cuvantul iti da o anumita siguranta a calitatii dar se pare ca exista si exceptii.Fiecare din noi da importanta propriei probleme si in consecinta am cerut ajutor.Vizavi de problema cu distributia cred ca este o problema grava si cred ca este specifica motoarelor de 177 CP,nu stiu gresesc?

 

Sunt de acord cu tine. Masinile acestea au o electronica si o electrica destul de sofisticata, au un nr de ani si e imposibil sa nu ne lovim de probleme. Intr-un fel, spun eu, acest forum este tocmai pt a compensa oarecum aceasta deficienta a masinilor.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate dar totusi avem o marca cea naiba! Cand spunem Bmw parca cuvantul iti da o anumita siguranta a calitatii dar se pare ca exista si exceptii.Fiecare din noi da importanta propriei probleme si in consecinta am cerut ajutor.Vizavi de problema cu distributia cred ca este o problema grava si cred ca este specifica motoarelor de 177 CP,nu stiu gresesc?

Da, cele de generatie "mai noua"...2006-2010, dupa care s-au mai rezolvat (si) prin programele de rechemare in "campanie".

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Erori de sigurante pe tester poate. In bord oricum nu-ti arata.

Verifica lista cu sigurante din torpedo. Si vezi exact care e de la inchidere. Are un simbol de cheie, nu mai stiu exact care si ce amperaj are. Ca doar nu stai sa le verifici pe toate.

aia cu simbolul la bateria e valabila doar are keyles go

dar cel mai sigur ar fi sa se uite in mansonul ala care face trecerea din caroserie in haion posibil fire rupte si mai face din cand in cand contact

Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa ma duc la BMW in cele din urma ca nu stiu unde sunt firele alea care spuneti voi care trec din caroserie in Haion. Ideea e ca a inceput sa faca treaba asta dupa ce a inceput sa ninga. Acuma nu mai functioneaza deloc nici la inchis nici la deschis. De la cheie nu pare sa fie cat despre sigurante le-am verificat nu par arse. Ramane sa se uite un electrician. Daca era de la bateria masinii cred ca imi aparea in bord dar nu imi apare nimic.
Link to comment
Share on other sites

Am luat si cheia de rezerva si nu functioneaza nici cu aia. Modelul e LCI si are cheie care se incarca singura nu trebuie sa ii schimb bateria. Banuiesc ca este altceva doar ca nu stiu ce. M-am uitat la sigurante am niste cauciucuri de vara in porbagaj poate cand le-am pus au atins alea ceva pe acolo altfel nu stiu cum.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.