Jump to content

X5 E53 plecare de pe loc la rece


Recommended Posts

este vorba de o cutie automata in 5 trepte... La plecarea de pe loc(la rece) in D cand iau piciorul de pe frana masina sta pe loc, trebuie sa accelerez un pic ca sa plece de pe loc. Dupa ce se incalzeste motorul pare sa fie ok.

 

Vechiul proprietar mi-a spus ca acum aprox 30000 km masina a avut o problema la cutie (s-a blocat in viteza in urma unui zgomot). Reparatia a fost facuta la Tg Mures iar aceste simptome se pare ca au aparut dupa acea interventie. Cei de la Tg Mures care au facut reparatia au spus la acel moment ca este din cauza unei setari si ca o data pe zi se intampla acest lucru pana se ajunge la o anumita presiune a uleiului - reproduc ce spune vechiul proprietar.

 

Cel mai probabil ai cutia uzata.

Cel mai intelept lucru pe care l-ai putea face ar fi sa mergi la un atelier si sa dai jos uleiul din baie.

Daca e negru sau miroase urat inseamna ca ambreiajele sunt arse.

Daca arata oarecum normal, dar totusi exista multa pilitura in ulei, cutia trebuie desfacuta si vazut exact ce este stricat.

 

Faza aia cu blocarea si cu setarea e o poveste de iarna la gura sobei.

O cutie uzata face mai rau la rece decat la cald.

Ma rog, asta pana cand pica de tot si la rece o poti misca foarte putin, iar cand se incalzeste complet nu mai pleaca de pe loc.

 

ok,mersi tare mult pentru sfaturi,o sa merg la un prieten care lucreaza la el la garaj,si o sal completeze.la cutie e acelasi ulei ca si la servo-directie?imi cer scuze daca pun prea multe intrebari,dar nu ma prea pricep

Asta e o mare greseala.

La cutii automate trebuie sa stii ce faci, altfel e posibil sa faci mai mult rau decat bine.

Mergi la cineva specializat pe cutii automate, nu la orice service.

Daca esti din Bucuresti te pot ajuta cu o constatare gratuita.

 

Este intr-adevar posibil sa fie ulei lipsa, dar tot trebuie verificat uleiul din cutie.

Daca s-a mers multa vreme fara suficient ulei, e posibil ca unele ambreiaje sa fie aproape arse.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil ai cutia uzata.

Cel mai intelept lucru pe care l-ai putea face ar fi sa mergi la un atelier si sa dai jos uleiul din baie.

Daca e negru sau miroase urat inseamna ca ambreiajele sunt arse.

Daca arata oarecum normal, dar totusi exista multa pilitura in ulei, cutia trebuie desfacuta si vazut exact ce este stricat.

 

Faza aia cu blocarea si cu setarea e o poveste de iarna la gura sobei.

O cutie uzata face mai rau la rece decat la cald.

Ma rog, asta pana cand pica de tot si la rece o poti misca foarte putin, iar cand se incalzeste complet nu mai pleaca de pe loc.

 

 

Asta e o mare greseala.

La cutii automate trebuie sa stii ce faci, altfel e posibil sa faci mai mult rau decat bine.

Mergi la cineva specializat pe cutii automate, nu la orice service.

Daca esti din Bucuresti te pot ajuta cu o constatare gratuita.

 

Este intr-adevar posibil sa fie ulei lipsa, dar tot trebuie verificat uleiul din cutie.

Daca s-a mers multa vreme fara suficient ulei, e posibil ca unele ambreiaje sa fie aproape arse.

de cand a inceput sa imi faca figurile astea am mai parcurs in jur de 500 de km,pe distante scurte,de altfel la inceput eroarea ere ocazionala,acum e aproape permanenta.Problema e ca eu sunt din cluj,daca mi-ati putea recomanda pe cineva aici care poate face o constatare la un pret rezonabil.multumesc oricum pentru sfat

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Doua video in engleza aici:

 

 

Eu am fost la un garaj care mi-a facut vidaj la 230000 km, cam scump (dar mai ieftin decit la reprezentanta).

Fa poze sub masina la cutia de viteze, ai o eticheta pe carterul cutiei cu modelul etc. Ai grija ce fel de ulei iti pun in cutie (Dextron 3 ATF in cazul meu) si daca se pricep sa faca vidanjul (temperatura ulei importanta).

 

Bafta,

munky

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problemele cu cutia s-au agravat (zgomote, plecare anevoioasa de pe loc) asa ca sunt nevoit sa schimb cutia de viteze.

Datele de pe placuta de identificare a cutiei sunt:

producator GM

3GXW

96024225

 

este vorba de o cutie automata in 5 trepte pentru un BMW X5 3.0D din 2003.

 

Ce ma sfatuiti sa fac in aceasta situatie???

Link to comment
Share on other sites

Problemele cu cutia s-au agravat (zgomote, plecare anevoioasa de pe loc) asa ca sunt nevoit sa schimb cutia de viteze.

Datele de pe placuta de identificare a cutiei sunt:

producator GM

3GXW

96024225

 

este vorba de o cutie automata in 5 trepte pentru un BMW X5 3.0D din 2003.

 

Ce ma sfatuiti sa fac in aceasta situatie???

Sa mergi la un service bun de cutii automate...nu te sfatuiesc sa cumperi sh. Cutia ta este subdimensionata pentru motorizarea masini

 

O intrebare, de necunoscator. Daca vei ajunge intr-un final sa schimbi cutia, vei putea sa faci update la cutia cu 6 viteze? Ma intreb ca daca tot platesti pt alta cutie, macar sa fi si putin in castig.

Daca schimbi si calculatorul , cardanul si grupul bineinteles ca poti :))) si convertorul

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.