Jump to content

Protectie vopsea


81rgl

Recommended Posts

Ce rahar de marketing, al doilea produs, Samsungul ala oricum are gorilla glass, care nu se zgarie.

 

Primul produs de la Sonax l-am achizitionat eu, astept vremea calda sa pot face detailing la masina, apoi il aplic si va anunt cum e. In principiu e un sealant din gama nano, la moda, cum scot mai toti producatorii. O aplicare corecta poate oferi pana la 12 luni de protectie a lacului masinii, iar pretul e unul f. bun.

Link to comment
Share on other sites

Aceroo poti sa ma ajuti cu niste link-uri cu produsul exact.

 

Ma gandesc ca se gasesc si modalitatile de aplicare in descrile produselor.

Si daca este nevoie de o curatire profesionala gen detailing pe o masina proaspat vopsita?

 

Si la cat timp pot sa fac aceste operatiuni, dupa vopsirea integrala a unei masini ??

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca dupa vopsire este bine sa se faca corectie prin polish abraziv pentru un finish foarte bun si protectie dupa .

PS Recomand si eu cu caldura JetSel-ul. E relativ ieftin , usor de aplicat si asigura o protectie senzationala (am facut iarna cu o singura mana si inca nu da semne de oboseala .

PPS Un pic offtopic . Merita munca in plus de a aplica ceara peste sealant , la culori deschise . Nu este suficient un glaze bun acoperit de sealant ? Pe culori puternice (rosu , negru , albastru etc.) da intr-adevar un luciu mai"plin",dar pe argintiu de ex, personal n-am vazut decat mici diferente dupa vreo 3 maini de ceara solida .

Link to comment
Share on other sites

Pentru negru ce este recomandat?

 

Am inteles ca vopseaua asta de la modelele mai noi de BMW este pe baza de apa, intretinerea se face la fel? banuiesc ca este protejata de un strat de lac ca toate masinile, teoretic cu produsele astea intervii asupra lacului nu?

Link to comment
Share on other sites

Si BMW-ul este masina :)) Serios vorbind, este fix aceiasi vopsea ca pe alte masini, un plus putand fi considerat lacul ceramic.

Negrul se comporta si el ca orice alta culoare , adica o ceara ii va da un aspect mai profund in timp ce un sealant va lasa un aspect mai "rece".

Pentru conditiile din Ro recomand Collinite 476 sau Finish Kare 1000p.Personal, imi palce mai mult finish-ul lasat de 476 dar am inteles ca FK rezista mai mult ( nu am testat pe masina mea).

Daca nu vrei sa cheltui mult poti incerca o mostra http://ingrijireauto.ro/ro/jante-cauciuc/199-finish-kare-1000p-hi-temp-paste-wax-56g-mostra.html ( momentan nu este in stoc, dar poti urmari site-ul), desi pretul uneii cutii intregi nu mi se pare exagerat si iti va ajunge MUUUULT timp

Link to comment
Share on other sites

 

Va multumesc tuturor pentru sfaruri.

 

Produsele se aplica in aceasta ordine?

 

1. Jetseal

2. Ceara

 

Cum este indicat sa fie aplicata fiecare?

Cu masina de polish ?

 

Va rog daca se poate link cu toate accesoriile, prosoape, aplicatoare.

 

Nu din comoditate, dar nu stiu ce este mai bun, mai potrivit pentru fiecare operatiune in parte.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor pentru sfaruri.

 

Produsele se aplica in aceasta ordine?

 

1. Jetseal

2. Ceara

 

 

 

Da.

Manual, jetseal109 - recomandabil in 2 straturi, cu aplicatoare si lavete din microfibra.

Jetseal109 este un produs ok, se poate aplica inclusiv pe geamuri si roti.

 

...

De pete's 53 ce pare aveti ?

 

gen showroom! binenteles si vopseaua sa fie in conditii excelente.

 

Pentru conditiile din Ro recomand Collinite 476 sau Finish Kare 1000p.Personal, imi palce mai mult finish-ul lasat de 476 dar am inteles ca FK rezista mai mult ( nu am

 

 

Collinite 476 este considerata o ceara hibrida, de aceea are si o durabilitate mai mare fata de alte produse de acest gen.

Produse similare :

 

Extreme Top Coat

 

Carnauba Creme Wax + X-Seal

 

primul, mai dificil de aplicat, dar cu o rezistenta excelenta pentru sezonul rece.

 

glazeul si sealantul nu prea fac bonding bine , ori glaze + ceara ori sealant + ceara

 

vara e indicata prima combinatie si iarna a doua , dar nu este o regula

 

Este importanta compatibilitatea dintre produse, dar totodata si compatibilitatea acestora cu suprafata tratata.

Aplicarea trebuie facuta pe o suprafata perfect curatita.

Nu toate glaze-urile au proprietati de curatire.

Nu se foloseste ceara cu proprietati de curatire dupa aplicarea unui sealant... s.a.m.d.

De exemplu: glaze-ul EZ`Creme de la CG se impaca ok cu BLITZ Acrilic de la CG.

Exista si varianta de a folosi un agent de legatura(bonding agent) intre glaze si sealant.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

sa nu mai deschid alt topic am zis sa scriu aici.

Am lasat masina parcata langa o curte cam 20 de min si cand am revenit era unul care vopsea un stalp pe acolo.

am ajuns acasa si prin prafalaul ala se vedeau pe o parte si putin pe plafon ceva stropi de vopsea alba, destul de mici cu diametrul maxim de 3-4 mm..

Am incercat cativa ies daca insist cu unghia mai tare, dar e cam complicat si nu stiu daca am unghii destule...

Cam cu as putea sa ii scot fara sa stric lacul ? la gandesc la un dizolvant mai moale ceva, sau poate ceva gen spatula dintr-un plastic mai moale...

..

Mentionez ca masina avea prafalau pe ea garla, si asta a fost norocul meu.. ca nu au aderat foarte bine..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Speli masina, apoi folosesti niste Argila pentru decontaminare (Clay-bar)+ lubrifiant ( aici sunt mai multe variante ex: cumperi niste Optimum No Rinse si la o anumita dilutie il folosesti ca lubrifiant si cu restu iti speli masina :D ). Mai exista argila de la BiltHamber care desi este un pic mai scumpa, poti folosi ca lubrifiant apa.
Link to comment
Share on other sites

:)

am inteles, o sa incerc sa caut niste argila si ulei dinasta., sa vad daca gasesc la vreun magazin local.

oricum, ma enerveaza rau.. mi-a aparut rugina pe la 2 portiere si e destul de multa...sa ma cac in meseriasii romani.. ca de aia am revopsit-o complet in 2009, sa preintampin problema asta..

idiotii au vopsit fix peste unde era, care era foarte putin atunci...

nici nu stiu ce dracu sa fac. .. pot sa caut 2 portiere si sa le inlocuiesc si sa revopsesc la culoare ..asta ar fi cea mai sigura varianta.. ajung lejer la vreo 14 mil, si m-am cam saturat de bagat bani in ea.. estetica asta ma costat de 2 ori cat toate reparatiile mecanice si consumabile la un loc, asa la prima strigare estimez peste 2000 de euro in chestii estetice,

.. si tot mai e de lucru la ea garla...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Se poate remedia rugina respectiva si iese si vopseaua "pierdut" daca ai meserias. Nu e nevoie sa vopsesti tot reperul sau sa schimbi usa cu totu.

Argila si lubrifiant (care nu e un ulei) nu gasesti la magazinele de piese auto.

Edited by d-rive
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca se poate remedia, teoretic, practic nu mai am nici un fel de incredere in atelierele din romania..

De asta ma gandesc sa caut 2 portiere indiferent de culoare dar sa nu aibe rugina si sa le vopsesc complet...

 

 

M-am cacat pe mine sa dau 2500 de euro pe un revopsit in DE, sau Franta si am vopsit-o la un mare meserias local pe 28 de mil, si nici in 6 luni, cu masina care mergea din garajul de acasa in garaj subteran de la munca si in garajul subteran de la supermarket 90% din timp...a aparut rugina fix acolo unde era...

 

 

Link to comment
Share on other sites

DOMI, poti incerca 2 lucruri :

1. Argila cum au sugerat si colegii +lubrefiant Apa , Quick detailer ( ONR , sau mai stiu ce prefabricat gasesti) sau sampon auto ( diluat , evident , exclus spuma activa de la spalatorii). Sa NU incerci fairy cum sugereaza unele forumuri, intrucat are un continut ridicat de saruri ce iti vor ataca vopseaua.

In functie de lubrefiantul ales, vei avea mai multe sau mai putine zgarieturi. Apa simpla este cel mai daunatoare lasand cele mai multe urme. Este foarte posibil sa trebuiasca polishata suprafata la final.

2. Alcool izoprolipic 50% diluat cu apa intrucat vopseaua aia este proaspata.

 

Cu cat astepti mai mult, cu atat vopseaua se va lega mai bine de vopseaua de pe masina ta, si va fi mai greu de inlaturat iar urmele vor fi mai mari.

 

Mentiuni: Argila sa nu fie de tip SOFT ca nu va avea putere foarte mare. Nu insista pe suprafata nelubrifiata si impatureste des ca altfel faci mai mult rau vopselei.

SUCCES !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.