Jump to content

Se supra incalzeste motorul E39


Recommended Posts

Cam asa se intampla cu masinile vechi. Toate sunt bune si frumoase cand o iei ieftin si dupa incepe distractia. Daca te face sa te simti mai bine, nu esti doar tu in situatia asta :)

Nu ma face sa ma simt mai bine, dar nici asa rau nu ma simt, is niste fiare in fond si la urma urmei. Nu e sfarsit de lume. Nu arunc cu bani asa aiurea, mai bine stau 1 saptamana cer pareri pe forum, ma mai informez si in final iau o decizie.. sau vb colegilor, poate gasesc un magician :sorcerer: si imi spune exact ce are.. :frantics:

 

Sincer nu-mi prea vine sa desfac pompa de apa, ca is 99 % sigur ca nu din vina ei se incalzeste.. Dar poate ma insel..

 

Momentan astept sa se incalzeasca afara sa spal radiatorul si aerisesc bine circuitul. Poate scap mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

is 99 % sigur ca nu din vina ei se incalzeste..

Te rog frumos sa argumentezi cum ai ajuns la concluzia asta. Te intreb pentru ca mai multe lumea a dat idee si pareri, s-a gandit la ce poate fi, te au rugat sa verifici niste lucruru fara sa desfaci nimic la masina, iar tu nu dai nici un feedback, exceptat idee gen 'nu e de acolo', 'mai bine schimb motor'. Dorim sa intelegem si noi.

Link to comment
Share on other sites

Te rog frumos sa argumentezi cum ai ajuns la concluzia asta. Te intreb pentru ca mai multe lumea a dat idee si pareri, s-a gandit la ce poate fi, te au rugat sa verifici niste lucruru fara sa desfaci nimic la masina, iar tu nu dai nici un feedback, exceptat idee gen 'nu e de acolo', 'mai bine schimb motor'. Dorim sa intelegem si noi.

De unde am ajuns la concluzia aia? Pentru ca atunci cand am motorul pornit, si desfac busonul la vasul de apa, returul ''pisa'' in vas.

 

Az dimineata cand am mers la masina, nu mai aveam apa deloc in vas, am bagat cam 4 litri de apa amestecata cu antigel si, masina baga caldura, motorul nu se mai supra incalzeste.. pana acum.. Nu am mers asa mult cu ea, o sa fac mai dupa masa un drum de vre-o 150-200 de km sa vad ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

Da. Comentariile sunt de prisos.

Deja nu m-ar mira ca omu' sa spuna ceva de genul: Azi am montat la loc si radiatorul, ca pana acum am mers cu el pus pe direct. masina baga caldura, motorul nu se mai supra incalzeste.. pana acum..

Link to comment
Share on other sites

dap sigur era aerisita si apa la nivel daca au intrat 4l din 12 cat intra in total :)

nivelul la apa se verifica la rece, nu la cald...

si daca aparent o ai doar foarte putin sub nivel.. pot sa ai surprize mari cat poate sa inghita.. :)

Link to comment
Share on other sites

Cu termostatul este simplu, se scoate si se pune batraneste la fiert. La pompa este putin mai complicat, garnitura se poate face din mastic, insa trebuia lasata cam 24 de ore sa "prinda". Oricum, o pompa veche poate crea probleme oricand, eu am avut surpriza cu pompa aftermarket noua, in 6 luni m-am trezit cu palele sparte, noroc ca nu au plecat prin motor bucatile de plastic, rezolvarea, pompa OEM.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare! Am si eu o problema la masina mea, 316i Coupe: daca merg cu ea pe o portiune mai lunga de drum cu gropi sau in trafic aglomerat, unde o tin numai in treptele 1 si 2, acul de la temperatura imi ajunge aproape de rosu. Stie cineva care ar putea fi "buba"? Edited by Alin KIR
Link to comment
Share on other sites

Cu lichidul de racire cum stai? E la nivel la verificare?

 

Intreb pentru ca si eu am patit asa odata si cand am verificat a doua zi era cam gol pe acolo. Tot in conditiile alea de mai sus. La viteza nu se manifesta in niciun fel.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...

Salut si drumuri bune,am sa incep cu prezentarea masine-i mele un 523i achizitionata decurand de la pretenari din germania,nu am observat ca apa fierbe si asa am ajuns la mecanic fiind si prieten bun.A verivicat poma apa furtune nu sunt infundate termostat bun "an incercat si fara termostat" garnitura buna doar 4 suruburi de la _chiulasa_ slabe,masina se prezenta in felul urmator;o porneam o lasam si jumatate de ora si acul nu se misca de la jumate cum acceleram putin imediat crestea apa iar in mers nu crestea apa daca mergeam civilizat doar daca dadeam dupa ea iar in ultima perioada a inceput sa accentueze adica se incalzea si in mers,mentionez ca,vascocuplajul schimbat nou iar la fiecare oprire o lasam sa se raceasca trebuia sa ii fac iar aerisirea.Multumesc si va rog sa ma ajutati care sa mai intalnit cu asa ceva.

 

Ps.pompa de apa este cu paletii de metal si am inteles ca daca desfaci busonul la radiator trebuie sa tasneasca apa pe gatul de la vas cea ce la mine nu se intampla asa ceva,si mai precizez ca electroventilatorul nu porneste deloc nici cu ac iar pe verificat pe direct merge si tr1 si tr2

Edited by Florinel999
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am o problema cu BMW e39, 520d, an 2001, facelift, 136 CP, 2x climatronic. Astazi am patit penttru prima data, temperatura trece considerabil de 90 grade, urcand inspre limita de sus ( rosu ) . am mers 100 de km cu ea asa, oprind din 20 in 20 de km. cand se raceste, merge 15-20 km si iara se incalzeste. Mentionez faptul ca nu mai baga nici caldura.

 

Am avut problema identicĂŁ. Se supraĂŽncĂŁlzea motorul și nu bĂŁga caldura. Am dus mașina la mecanic, m-a sunat ca e defect termostatul și trebuie schimbat, apoi m-a sunat ca e defecta și pompa se apa și a schimbat-o, apoi a zis ca trebuie schimbatĂŁ și garnitura de la _chiulasa_. De atunci n-am mai avut nicio problema. Mașina este e39 520i A 1997.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fara sa o dau jos nu pot sa verific daca merge? Daca scot capacul la vas, si pompa functioneaza, nu ar trebuii sa se vada circuland apa pe retur? Iar daca nu merge sa nu circule..?

 

Salut,

 

afirmatie corecta, desfa busonul si verifica sa ai jet de lichid, daca nu este atunci e pompa, nu recircula lichidul. Daca vascul se invarte usor cu mana la 90 grade, inseamna ca e defect. deasemenea la 90 grade, furtunul din stanga al radiatorului trebuie sa fie fierbinte, termostat deschis, daca nu e fierbinte termostatul e blocat pe inchis, Completeaza cu antigel pana sus, scoate capacul mare de plastic de pe motor, ridica furtunul de supraplin din vasul de expansiune deasupra pe telescop si apoi aeriseste instalatia de racire din cele 2 ventile, cel de langa EGR si cel de pe termostatul EGR. Gasesti procedura de aerisire pe internet.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.