Jump to content

Problema de nerezolvat releu si bujii E90 320d


Recommended Posts

La fel cum ti-au mai sugerat si alti colegi anterior, la acest capitol e bine sa schimbi in acelasi timp bujiile si releul! Degeaba cumperi doar bujii si releul il lasi tot pe ala vechi ca de cele mai multe ori iti strica bujiile noi! Deci la pachet pe toate, pe BERU si schimbate inca o data! Chiar e pacatos releul ala! Incearca sa mai vorbesti cu mecanici si-ai sa vezi ca asta e!

 

 

Anul trecut in toamna cand am luat masina le-am schimbat la pachet si releul si bujiile noi beru

 

Deci acum pe masina sunt releu si bujii noi din cauza asta caut tester

 

Cu toti mecanicii si electricienii cu care am vorbit mi-au sugerat resoftare ecu

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ma poate ajuta cineva

Mi-am luat interfata d-can am instalat dis-ul dar nu gasesc in dis preheat testul pentru DDE de la control units functions

Este in alta parte ? ca m-am tot uitat cam peste tot in dis

Vroiam sa dau admisia jos sa masor bujiile cu ohm-etrul, am inteles ca trebuie sa aiba in jur de 0.2 ohm rezistenta

si sa masor tesiunea care mi-o da releul de bujii pe fise facand preheat test-ul dar nu gases aceasta optiune in dis

 

Am fost la cineva anul trecut care mi-a facut acest test dar avea interfata gt1 originala

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Gata am reusit

Aveti mai jos valorile

 

Rezistenta bujii 0.3 OHM

 

Tensiune la fisele de la bujii dinspre grila spre parbrij

 

Cu contact pus cu motorul rece

4.12V

3.64V

4.08V

4.16V

 

Cu preheat test in DIS

5.55V

5.36V

5.65V

5.71V

Testarea am facut-o cate 20s pentru fiecare bujie si tensiunea pe fisa nu oscila

Dupa testare tensiunea revenea la cea care era cu contactul pus

 

Acum vine intrebarea de ce dracu aveam erori pe bujii daca sunt bune si la fel si releul ???

 

Vreau sa va intreb daca sunt bune valorile de tensiune ?

Din cate stiu bujiile lucreaza la 5V

Link to comment
Share on other sites

poate nu r fi rau sa calci prin vreo reprezentanta si sa intrebi si pe acolo pareri , pana una alta vad ca tot schimbi piese si nu ii dai de cap .

 

Asta e singura problema pe care am avut-o cu masina si crede-ma ca am fost la nu stiu cate serviceuri si am mai fost si la filaret si raspunsul a fost sa cumpar releu si bujii pe banii mei dar nu imi garanteaza ca se va rezolva problema - pe care le-am schimbat toamna trecuta si care dupa cum vezi sunt functionale

 

Parerile sunt impartite. Unii spun ca chiulasa trebuie sa fie fierbinte, altii le demonteaza pe rece. Eu am scos bujii cu succes pe motor rece. In fiecare din cazuri eu recomand o deblocare prin strangerea bujiei cu 2-3 grade.

 

Merci, o sa incerc cu ea rece.

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut bujiile si le le-am pus pe fiecare pe fisa si am pornit testul de bujii din dis. Le-am desfacut la rece, au iesit usor, nu erau stanse foarte tare.

Bujiile s-au incalzit dar in nici un caz sa se inroseasca sa devina incandescente.

Trebuie sa se inroseasca ?

S-au incalzit la modul ca dupa fiecare testare puteam sa le scot din fisa cu mana fara sa ma friga foarte tare

Exista probabilitatea sa nu se fi incalzit indeajuns de tare datorita temperaturii mari de afara (astazi au fost cam 20 de grade)

si DDE-ul sa le incalzeasca in functie de temperatura ambientala chiar si in testul de bujii ?

M-am gandit si la varianta sa fie bateria omorata dupa atatea testari, dar dupa ce i-am pus galeria a pornit din prima fara nici o problema, deci pica varianta asta.

 

Astept niste pareri ca simt ca o iau pe campii

 

Aveti doua poze atasate ale bujiilor sa vedeti cum arata, poate va dati seama daca nu lucreaza la capacitate maxima.

 

Bujiile se desfac cand e motorul la cald.

Explicatia este ca metalele se dilata la cald si se contracta la rece.

Sunt mai mari sanse sa le rupi daca le desfaci cu motorul rece.

 

Da banuiam ca pe la ce benzinare am mai schimbat cand am incercat cu motorul rece nu s-au desfacut neam, da dupa ce l-am incalzit imediat au iesit.

Nu aveam ce sa fac ca nu mai montam admisia s-o incalzesc si iar sa stau s-o demontez

post-58282-0-63352600-1379883995_thumb.jpg

post-58282-0-52453200-1379884011_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

5V+3secunde= ROSU!

 

In TEST nu se mai tine cont de conditiile in care trebuie sa porneasca bujiile :rolleyes:

 

Deci in cazul meu sunt bujiile nasoale sau releul nu da putere destula ?

Ca pe fise am 5v, da nu stiu intensitatea ca nu am avut ampermetru de 40A si mi-a fost frica sa nu-l parlesc

Exista posibilitatea sa nu dea putere destula ?

Link to comment
Share on other sites

Deci cel mai bine incerci pe o sursa, mergi la cineva care detine asa ceva vezi clar la 5v daca e rosu sau nu

:thumbsup:

 

 

Cu technologia de azi nu e mare mirare sa-ti joace feste si releul.... sa-ti dea tensiune de 5v si sa nu aiba amperaj suficient sa incalzeasca bujiile cat trebuie :popcorn:

 

De aceea trebuie sa verifici scurt si la obiect, bujiile, releu, etc...

 

 

Daca nu incearca sa legi in serie 3 bujii la 12V, apoi faci rocada intre ele sa o verifici si pe a 4-a practic ar trebuii sa se inroseasca la 12v mai greu da sigur :twitch:

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Deci cel mai bine incerci pe o sursa, mergi la cineva care detine asa ceva vezi clar la 5v daca e rosu sau nu

:thumbsup:

 

 

Cu technologia de azi nu e mare mirare sa-ti joace feste si releul.... sa-ti dea tensiune de 5v si sa nu aiba amperaj suficient sa incalzeasca bujiile cat trebuie :popcorn:

 

De aceea trebuie sa verifici scurt si la obiect, bujiile, releu, etc...

 

 

Daca nu incearca sa legi in serie 3 bujii la 12V, apoi faci rocada intre ele sa o verifici si pe a 4-a practic ar trebuii sa se inroseasca la 12v mai greu da sigur :twitch:

 

Merci pentru raspunsuri, daca as fi stat la curte nu era mare lucru dar operatiunea asta am facut-o la socru meu la tara si e mai dificil sa desfac masina, sa alerg dupa sursa

M-am gandit si la inseriat dar ies 15v, probabil la 12 nu se aprindeau total

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.