BMWClub: Problema Electrica BMW e60! - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Electrica BMW e60! Alternator sau Baterie? Rate Topic: -----

#21 User is offline   eneliviu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 31-October 12

Posted 20 March 2013 - 22:56

tind sa cred ca ibs ul este defect sau bateria,numai el poate face una ca asta ..multi au schimbat alternatoare si relee si el statea linistit in portbagaj fara sa l bage nimeni in seama....daca mai verificati baterii care sunt suspecte ,cei care le verifica au un aparat special ce masoara tensiunea la borne si este fix numic ,masurati densitatea in ea daca este cu intretinere si asa o sa stiti exact daca e din baterie sau nu,sunt patit cu baterie varta noua de 0 luna care erea masurata si iar masurata de ingineri peste ingineri si ale caror aparate scoteau la bonuri pe care scriau ca este suta n mie foarte buna,dar ea avea 1.23 densitate .unde o baterie buna tre sa aiba 1,28....oiricum daca nu rezolvi masina primul pas este iar la baterie ,verifica densitatea acidului nu curentul la borne ,daca este buna mergi mai departe la ibs borna de minus are un senzor pe ea daca ai umezeala in compartimentul bateriei SI AI SIGUR DACA AI TRAPA SAU CLAPETELE DE AER NU INCHID BINE, senzorul o ia razna ,,are 3 fire cu 2 mufe decuplezi mufa la firul rosu si vezi incarcarea in cateva secunde tre sa incarce normal 14.1 14 4 {borna de minus a fost un defect de fabricatie la modelele pana in 2006 ceva de genu noile modele au aceeasi borna dar imbracata intr o carcasa de plastic deci protejata de umezeala condens etc,poate fi reparata si una fara carcasa......)dac nici asa nu merge merita sa incerci cu o alta borna second undeva la 200 lei ,dac nici cu asta nu merge abia atunci sari la alternator unde este grosul de la 500 lei in sus bafta. inca ceva daca masina a avut o baterie cu un alt amperaj dect cel de fabrica alternatorul nu stie cat sa incarce decat dupa ce este scrisa bateria respectiva in calc.etc etc .NU VREAU SA PAR CA STIU EU CA FAC EU SUNT PATIT SI DOAR ATAT. am tercut prin multe cu 5 aru meu
0

#22 User is offline   99buz 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 643
  • Joined: 29-October 12
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 20 March 2013 - 23:02

Mai ales c IBS-ul costa in jur de 1000 lei.
0

#23 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 21 March 2013 - 11:48

View Posteneliviu, on 20 March 2013 - 22:56, said:

tind sa cred ca ibs ul este defect sau bateria,numai el poate face una ca asta ..multi au schimbat alternatoare si relee si el statea linistit in portbagaj fara sa l bage nimeni in seama....daca mai verificati baterii care sunt suspecte ,cei care le verifica au un aparat special ce masoara tensiunea la borne si este fix numic ,masurati densitatea in ea daca este cu intretinere si asa o sa stiti exact daca e din baterie sau nu,sunt patit cu baterie varta noua de 0 luna care erea masurata si iar masurata de ingineri peste ingineri si ale caror aparate scoteau la bonuri pe care scriau ca este suta n mie foarte buna,dar ea avea 1.23 densitate .unde o baterie buna tre sa aiba 1,28....oiricum daca nu rezolvi masina primul pas este iar la baterie ,verifica densitatea acidului nu curentul la borne ,daca este buna mergi mai departe la ibs borna de minus are un senzor pe ea daca ai umezeala in compartimentul bateriei SI AI SIGUR DACA AI TRAPA SAU CLAPETELE DE AER NU INCHID BINE, senzorul o ia razna ,,are 3 fire cu 2 mufe decuplezi mufa la firul rosu si vezi incarcarea in cateva secunde tre sa incarce normal 14.1 14 4 {borna de minus a fost un defect de fabricatie la modelele pana in 2006 ceva de genu noile modele au aceeasi borna dar imbracata intr o carcasa de plastic deci protejata de umezeala condens etc,poate fi reparata si una fara carcasa......)dac nici asa nu merge merita sa incerci cu o alta borna second undeva la 200 lei ,dac nici cu asta nu merge abia atunci sari la alternator unde este grosul de la 500 lei in sus bafta. inca ceva daca masina a avut o baterie cu un alt amperaj dect cel de fabrica alternatorul nu stie cat sa incarce decat dupa ce este scrisa bateria respectiva in calc.etc etc .NU VREAU SA PAR CA STIU EU CA FAC EU SUNT PATIT SI DOAR ATAT. am tercut prin multe cu 5 aru meu

Bateria nu cred ca este pentru ca nu a ramas niciodata fara curent (masina nu are trapa si compartimentul bateriei este uscat, inclusiv clapetele de aerisire, nici macar praf nu are, este curat), si pe tester mi-a aparut ceva cu tensiune prea mare.
Toate erorile apar cand o calc, si trece de 2500 de ture (si uneori cand este frig si stau la relanti incarcarea imi scade la 12 V. pentru o sec., pe urma urca iar, tot oscileaza). Cred ca atunci cand o calc incarca prea mult alternatorul.
Luni dimineata am programare la service... sper sa fie releul de incarcare.
Multumesc pentru sfaturi.

Vroiam sa va intreb daca scot mufa la IBS si merg asa se intampla ceva? (Adica daca scot mufa si fac o tura asa sa vad daca mai apar erorile).
Pot sa incerc?
Multumesc.
0

#24 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 21 March 2013 - 11:55

Poti sa scoti mufa de la IBS, nu se intampla nimic.
1

#25 User is offline   99buz 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 643
  • Joined: 29-October 12
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 21 March 2013 - 11:59

Iti recomand sa nu scoti nimic !Du-te la service!
0

#26 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5381
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 21 March 2013 - 12:04

N-are nimic IBS-ul. E releul sau un contact imperfect la conexiunea rotorului cu colectorul.
Si eu am avut o astfel de problema (nu pe BMW) si se comporta identic. In anumite plaje de turatie sau temperatura nu mai incarca. Releul era vinovat.

This post has been edited by C_o_s_m_i_n: 21 March 2013 - 12:05

1

#27 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 21 March 2013 - 12:09

View PostC_o_s_m_i_n, on 21 March 2013 - 12:04, said:

N-are nimic IBS-ul. E releul sau un contact imperfect la conexiunea rotorului cu colectorul.
Si eu am avut o astfel de problema (nu pe BMW) si se comporta identic. In anumite plaje de turatie sau temperatura nu mai incarca. Releul era vinovat.

Asa cred si eu.

Totusi sa incerc sa merg fara IBS si sa vad daca se comporta la fel?
0

#28 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 21 March 2013 - 12:34

Poti incerca.
Am scos si eu mufa cateva zile si tot la fel facea.
1

#29 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 25 March 2013 - 14:43

Salut. Acum am venit de la service. Mi-a schimbat releul de pe alternator. Am facut vreo 40 km. am calcat-o cat am putut... Nici o eroare! Cred ca am scapat. :frantics:
Va multumesc tuturor pentru sfaturi. :drinks:
0

#30 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 25 March 2013 - 15:22

:thumbsup:
1

#31 User is offline   Matza e36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 08-June 12

Posted 05 January 2020 - 21:10

View PostC_o_s_m_i_n, on 17 March 2013 - 18:27, said:

Cum s-a mai spus, ai o problema cu alternatorul. Ori releul din el, ori carbunii, ori altceva. NU ARE VOIE sa scada la 12V in functionare.
Cu bateria ai probleme daca de exemplu iti reseteaza ceasul cand pornesti dimineata, sau nici nu mai porneste.

Testele de incarcare se fac pe masina, apoi se demonteaza alternatorul pentru verificarea/inlocuirea altor componente din el.


Salut. Am o problema de genul la un E60 facelift 2007. De fiecare data când pornesc îmi resetează tot, ora, km, consum etc. Am. Încercat cu 2 baterii, am încercat și cu IBS scos și cu el mufat, la fel face, îmi resetează tot. Ce poate sa fie? Cu IBS băgat nu îmi mai pornește a2 zi dim. Cu el scos pornește. Încărcarea e ok 13,8-14,3.. Ms
0

#32 User is offline   Matza e36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 08-June 12

Posted 06 January 2020 - 18:18

View PostMatza e36, on 05 January 2020 - 21:10, said:

Salut. Am o problema de genul la un E60 facelift 2007. De fiecare data când pornesc îmi resetează tot, ora, km, consum etc. Am. Încercat cu 2 baterii, am încercat și cu IBS scos și cu el mufat, la fel face, îmi resetează tot. Ce poate sa fie? Cu IBS băgat nu îmi mai pornește a2 zi dim. Cu el scos pornește. Încărcarea e ok 13,8-14,3.. Ms


Update
Am schimbat și borna de minus cea cu IBS și face la fel, se resetează ora, km, consum.
Alte idei?
0

#33 User is offline   Matza e36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 08-June 12

Posted 17 January 2020 - 22:14

Era unitatea ccc. Pornea din când în când după ce încuiam mașină.
0

#34 User is offline   andreiwmb 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Joined: 06-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 January 2020 - 18:34

Verifica cablul +Roșu Sub masina !!partea stânga de la portbagaj pana la capota,are 2 sau 3 îmbinări si nu e protejat,mizerie etc,si ungel cu vasilina.!! Am avut la un seria 1, 2008.

This post has been edited by andreiwmb: 19 January 2020 - 18:42

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro