Jump to content

pierd lichid de racire bmw e46


Recommended Posts

dupa cum spune si titlul pierd lichid de racire la un bmw e46 318i nfl,motor m43

cum pot sa imi dau seama pe unde pierde?mentionez ca am schimbat termostatul anul trecut,cu unul nou luat de la userul xxl,perioada in care trebuie sa completez este de o luna si intra cam 1 litru.

astept sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Salut. In tot timpul de cand ti-ai dat seama ca pierzi lichid de racire, nu ai observat niciodata pata sub masina? Va trebui sa verifici amanuntit instalatia. Iti poate pierde pe oriunde.....vas de expansiune, motor, furtune ciupite, imbinari, calorifer....
Link to comment
Share on other sites

pete sub masina nu am gasit si nici in fata motorului la vas,furtune,termostat.din cate stiu teul din spatele motorului se schimba fara a vedea nimic.l-a schimbat cineva pana acum?un pret?o sa incerc sa pun mana pe acel teu sa vad daca este umed.unde se gaseste mai exact in spatele motorului?
Link to comment
Share on other sites

Mie in decembrie mi s-a aprins in bord martorul nivel lichid racire prea scazut.Repede cu ea la reprezentanta si au gasit mecanicii ca era vasul de expansiune fisurat si ca atare am pus unul nou.La e46-le anterior s-a intamplat ca era o garnitura de la termostat imbatranita si scapa pe acolo. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Mie in decembrie mi s-a aprins in bord martorul nivel lichid racire prea scazut.Repede cu ea la reprezentanta si au gasit mecanicii ca era vasul de expansiune fisurat si ca atare am pus unul nou.La e46-le anterior s-a intamplat ca era o garnitura de la termostat imbatranita si scapa pe acolo.

 

Aceeasi problema am avut eu cu vasul de expansiune. A fost fisurat dar apareau pete sub masina.....e adevarat, doar cateva deoarece mai ramaneau si pe scut. Insa nu mereu curgea prin acea fisura foarte fina; cred ca atunci cand presiunea era mai mare, se intampla. Il poti verifica stergandul-l cu mana eventual in partea de jos, dupa ce umbli cu masina si apoi opresti motorul.rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

sal.azi dupa o plimbare cu masinuta,am veriifcat vasul si am constatat ca licihidul nu se pierde pe acolo,nu avea nici o picatura,acum revin cu intrebarea unde sa gaseste acel teu si daca se schimba greu?multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

sal.azi dupa o plimbare cu masinuta,am veriifcat vasul si am constatat ca licihidul nu se pierde pe acolo,nu avea nici o picatura,acum revin cu intrebarea unde sa gaseste acel teu si daca se schimba greu?multumesc frumos

Este in spatele motorului, sub filtru de polen, in acel T intra si un furtun care este lipit de furtunul care duce in valva PCV si in carter.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat acel "teu". Cum deschizi capota, intinzi mana stanga pe langa motor si pipai pe acolo pe partea dinspre spate a motorului. Incearca tot asa dupa un drum, sa vezi daca simti umezeala. Cred ca ar fi cea mai ieftina problema. Nu mai stiu cat am dat exact pe el, parca vreo 35 de lei la Bavaria.
Link to comment
Share on other sites

Mie imi scapa pe la buson (pe unde se adauga lichid de racire). Ce parere aveti? Nu mai etanseaza bine? Am facut aerisire si astept sa vad zilele astea, fiindca tot creste temperatura peste 90 de grade uneori si motorul parca nu trage asa bine.

Acel buson are niste supape cand sunt infundate zici ca-ti fierbe motorul.Cumpara-ti un buson nou 30-40 lei.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca o problema des intalnita la motoarele in 4 cilindri pe benzina din seria e 46 nfl au respectiva problema cu T'ul si pe acolo pierd lichid de racire.

Pierde pe acolo cand motorul e pus in functiune si din pricina asta nu vezi pete sub masina.

Link to comment
Share on other sites

Procedeul de aerisire, cum am vazut pe e46fanatics:

 

Cu motorul rece!

1. Pun contactul, clima la temperatura maxima, ventilatia la minim

2. Desfac busonul si surubul de aerisire

3. Adaug antigel cu apa distilata, pana ce iese pe la aerisire.

4. Pun la loc busonul si surubul

5. Pornesc motorul, ventilatia la maxim, 32 de grade, pana ce ajunge la 90 de grade temperatura la motor.

6. Dupa ce s-a racit motorul, trebuie sa reverific nivelul antigelului.

 

Mai trebuie ceva?

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Revin cu aceasi problema,am schimbat acel Teu acum ceva timp,mai exact 2-3 luni dar inca imi pierde lichid de racire.

Aveti idee pe unde mai poate pierde?Specific ca termostatul si Teul din spatele motorului sunt schimbate,vasul este ok nu pierde,am mai vb cu niste baietzi si spuneau ceva de furtunele care fac legatura intre radiator-motor-teu.

Link to comment
Share on other sites

Foarte buna schema alaturata sus ....La mine pierdea antigel pe la T-ul nr 5 si O-ringul 6. Am avut noroc de un mecanic dibaci si maini subtiri, care a rezolvat problema fara sa mai demonteze nimic.Incearca sa te uiti si pe acolo pentru ca se vede daca pierde.Daca nu te duci la un service o poti face tu.Motorul sa fie insa rece deoarece fiind cald e posibil sa nu vezi nimic ,antigelul sa se evapore la contactul cu blocul motor.Succes si bafta !!
Link to comment
Share on other sites

Revin cu aceasi problema,am schimbat acel Teu acum ceva timp,mai exact 2-3 luni dar inca imi pierde lichid de racire.

Aveti idee pe unde mai poate pierde?Specific ca termostatul si Teul din spatele motorului sunt schimbate,vasul este ok nu pierde,am mai vb cu niste baietzi si spuneau ceva de furtunele care fac legatura intre radiator-motor-teu.

daca ai schimbat termostatul si T-ul, iar vasul de expansiune e OK, mai ai (in ordinea $$$):

 

- flansa fata (omologul T-ului deja schimbat) piesa 7

- furtunul de retur - piesa 3

- senzorul de nivel / imbinarea cu vasul - piesa 5

- pompa de apa - piesa 1

- radiatorul

Link to comment
Share on other sites

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2082&hg=11&fg=35

 

Furtunul de la T la admisie (*8*) sau furtunul de la celalalt T din partea dreapta a motorului cum te uiti la ea *7*.

multumesc frumos pentru schema,in weekend o sa ma uit la furtunele date de tine si de xxl,sper sa ii dau de cap pentru ca la cate 3-4 saptamani m-i se aprinde senzorul din bord ca am ramas fara lichid:(

Link to comment
Share on other sites

ajutati-ma si pe mine....mi.a scazut apa in vas din cauza unei conducte sparte si am inlocuit.o am completat cu antigel ,am facut aerisirea dar tot nu mi se stinge becul din bord....ce pot sa.i fac.....acel senzor sta in apa?sau cum functioneaza...dati-mi idei ca nu stiu ce sa.i mai fac
Link to comment
Share on other sites

ajutati-ma si pe mine....mi.a scazut apa in vas din cauza unei conducte sparte si am inlocuit.o am completat cu antigel ,am facut aerisirea dar tot nu mi se stinge becul din bord....ce pot sa.i fac.....acel senzor sta in apa?sau cum functioneaza...dati-mi idei ca nu stiu ce sa.i mai fac

Da, acel senzor sta in lichidul de racire si se afla pe fundul vasului de expansiune. Poti ajunge la el daca bagi mana sub vas (este conectat la 2 fire printr-o mufa). Daca ai facut aerisirea corect iar lichidul de racire este la nivel, probabil nu mai functioneaza corect acel senzor de nivel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.