Jump to content

BMW E90 mers intrerupt


Recommended Posts

Salutare.am un BMW e90 2007 163cp 320d 144000km

Acum un an mi sa dus turbina care a fost reconditionata.

De atunci pe timp de vara la temperaturi peste 20 de grade la un mers normal pe pilot mașina ĂŽntrerupe dar fĂŁrĂŁ sa se opreascĂŁ.daca accelerez mașina merge normal.adica sa nu o țin la punct fix (gen 60km/h pe pilot).iarna merge dar am probleme cu cutia dimineața la rece(nu intra in viteza pana nu se incalzeste).

Vara o problema iarna alta problema.

Nu știu ce ar putea avea!

DacĂŁ mĂŁ poate ajuta cineva cu informații?sau Rez.

E enervanta.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.am un BMW e90 2007 163cp 320d 144000km

Acum un an mi sa dus turbina care a fost reconditionata.

De atunci pe timp de vara la temperaturi peste 20 de grade la un mers normal pe pilot mașina ĂŽntrerupe dar fĂŁrĂŁ sa se opreascĂŁ.daca accelerez mașina merge normal.adica sa nu o țin la punct fix (gen 60km/h pe pilot).iarna merge dar am probleme cu cutia dimineața la rece(nu intra in viteza pana nu se incalzeste).

Vara o problema iarna alta problema.

Nu știu ce ar putea avea!

DacĂŁ mĂŁ poate ajuta cineva cu informații?sau Rez.

E enervanta.

 

Legat de problema cu viteza 1 pe timpul iernii, este o "problema" comuna la E90 cel putin! La mine se manifesta la fel pe timp rece(iarna), in sensul ca daca vrei sa pleci dimineata sau dupa ce a stat ceva timp nemiscata, intra foarte greu in prima treapta si marsarier! Din pacate pana se incalzeste, se poate sa intampini problema asta si la semafor cand se face verde! Eu mai intai bag intr-a doua sau si a treia, dupa care intra normal si in prima treapta! Este un topic deschis pe tema asta in care foarte multi posesori de E90 se plang de asta!

Link to comment
Share on other sites

Legat de problema cu viteza 1 pe timpul iernii, este o "problema" comuna la E90 cel putin! La mine se manifesta la fel pe timp rece(iarna), in sensul ca daca vrei sa pleci dimineata sau dupa ce a stat ceva timp nemiscata, intra foarte greu in prima treapta si marsarier! Din pacate pana se incalzeste, se poate sa intampini problema asta si la semafor cand se face verde! Eu mai intai bag intr-a doua sau si a treia, dupa care intra normal si in prima treapta! Este un topic deschis pe tema asta in care foarte multi posesori de E90 se plang de asta!

Ms de informație.am uitat sa specific ca trepideaza la plecarea dupa loc când e rece...pana se incalzeste.stima

Link to comment
Share on other sites

Ms de informație.am uitat sa specific ca trepideaza la plecarea dupa loc când e rece...pana se incalzeste.stima

 

 

+1 Volantul. De aici poti avea si problemele cu intreruperile la pilot....?

Edited by bbe60
Link to comment
Share on other sites

iarna merge dar am probleme cu cutia dimineața la rece(nu intra in viteza pana nu se incalzeste).

 

La mine s-a remediat in mare parte dupa schimbarea uleiului din cutie, de cand l-am schimbat nu am mai observat sa agate la vit 1. E adevarat ca intra tot relativ greu la rece, dar intra.

Link to comment
Share on other sites

+1 Volantul. De aici poti avea si problemele cu intreruperile la pilot....?

 

Nu! Acolo e alta problema... In zona egr in general (electrovalva, supapa), dar nu numai. Si la mine se intampla pana in 2000rpm la mers constant. Inca nu i-am dat de cap, dar cercetez problema.

Link to comment
Share on other sites

La mine s-a remediat in mare parte dupa schimbarea uleiului din cutie, de cand l-am schimbat nu am mai observat sa agate la vit 1. E adevarat ca intra tot relativ greu la rece, dar intra.

 

 

Nu este o solutie schimbarea uleiului in cutie pentru aceasta "problema" Poti sa-l schimbi an de an ca tot va agata la prima plecare in vit 1!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S-a observat o ameliorare IMEDIAT dupa ce am schimbat uleiul, si cu siguranta nu a fost placebo fiindca de atunci nu am mai avut probleme niciodata cu intratul in vit 1 la rece. Inainte sa schimb uleiul ma chinuiam cu ea la semafor - bagam a 2-a, apasam de 2-3 ori pe ambreiaj etc. E posibil sa nu fie o solutie universala, dar uneori functioneaza.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se manifesta numai iarna, adica intra greu in treapta I, deoarece uleiul in cutie devine foarte vascos pe timp foarte rece, in schimb vara nu se intalneste aceasta problema, oricum cutia este perfect etajata si foarte silentioasa datorita acestui tip de ulei recomandat.

 

Referitor la mersul intrerupt s-ar putea sa fie din cauza DPF, mergi turat si constant cu ea pe autostrada si o sa-si revina.

Link to comment
Share on other sites

salut

 

aceeasi problema cu mersul intrerupt la turatie constanta pana se incalzeste o am si eu. de asemenea si cu treapta 1. am schimbat ulei cutie, lichid frana, piston cutie si...degeaba. mai ramane pompa de ambreiaj. tare sunt curios insa daca se descopera problema mersului intrerupt...

Link to comment
Share on other sites

O mare parte din problemele motoarelor diesel sunt legate de turbina si de actionarea acesteia, in aceasta idee iti recomand (pt intreruperi si presupun si ezitari) verificarea senzorului de presiune admisie MAP, apoi MAF (debitmetrul), apoi sistemul vacuumatic(sau electric) ce controleaza turbina, iar pt trepidatiile la plecarea de pe loc nu ar strica sa verifici si injectoarele.

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Daca aveti DPF va spun sigur ca acolo e buba, nu e de la altceva.

 

 

Nu e de la dpf problema! Am facut dpf off si nu are legatura!

 

O mare parte din problemele motoarelor diesel sunt legate de turbina si de actionarea acesteia, in aceasta idee iti recomand (pt intreruperi si presupun si ezitari) verificarea senzorului de presiune admisie MAP, apoi MAF (debitmetrul), apoi sistemul vacuumatic(sau electric) ce controleaza turbina, iar pt trepidatiile la plecarea de pe loc nu ar strica sa verifici si injectoarele.

O zi buna!

 

Turbina e actionata electric! Eu am electrovalva egr noua, degeaba. Si cu egr decuplat tot mai intrerupe, dar mai rar si nu asa evident.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Partea cu intreruperile am experimentat si eu.

La mers constant in treapta 2-4 in jur de 2000 rpm mai baga uneori mici zvac-uri.Era suficient sa accelerez sau

sa iau picioru de pe pedala si isi revenea.

 

Solutia la mine a fost schimbarea furtunului care intra in intercooler(aparent avea mici fisuri).

Link to comment
Share on other sites

Se auzea vreun fâsâit in accelerare?

 

Initial nu. Cand s-au marit fisurile din furtun a inceput sa se auda un fasait slab.

Chestia e ca am mers cu acel furtun fisurat cam 3-4 luni fara sa isi dea seama nimeni.

Cand fisurile s-au largit deabia atunci a fost sesizata problema...

Nu vad ce legatura ar avea furtunul acesta cu zvac-urile la mers constant, dar in cazul meu

se pare ca dupa schimbare a mers masina lin.

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Problema cu intratul vitezei in treapta 1 am avut-o si eu dar s-a mai ameliorat dupa ce am schimbat uleiul.Se mai intampla sa faca figuri dar mult mai rar.

Incearca sa cureti EGR-ul,multi au avut probleme asemanatoare...daca te pricepi putin la mecanica este foarte usor sa il dai jos si sa il cureti,sigur vei gasi calamina la greu acolo.

Link to comment
Share on other sites

Pai are legatura pentru ca se pierde presiune...ce furtun era, cel care merge din turbina in intercooler sau cel din intercooler catre admisie?

 

Egr il curat la juma' de an...

 

Sincer..nu stiu exact care.

Era pe partea soferului si pornea din partea de jos a intercooler-ului si urca in sus.Mai tin minte ca a costat

f mult,vreo 1000 ron sa zic...

Link to comment
Share on other sites

Nu! Acolo e alta problema... In zona egr in general (electrovalva, supapa), dar nu numai. Si la mine se intampla pana in 2000rpm la mers constant. Inca nu i-am dat de cap, dar cercetez problema.

+1 ceva de genu am patit si eu tot in juru a 200 de rotati imi intrerupea eu am gasit furtunul care intra in egr fisurat

Link to comment
Share on other sites

Sincer..nu stiu exact care.

Era pe partea soferului si pornea din partea de jos a intercooler-ului si urca in sus.Mai tin minte ca a costat

f mult,vreo 1000 ron sa zic...

 

 

Mda, deci cel are pleaca din intercooler si trece prin clapeta acceleratie , egr si in final admisie.

Link to comment
Share on other sites

Initial nu. Cand s-au marit fisurile din furtun a inceput sa se auda un fasait slab.

Chestia e ca am mers cu acel furtun fisurat cam 3-4 luni fara sa isi dea seama nimeni.

Cand fisurile s-au largit deabia atunci a fost sesizata problema...

Nu vad ce legatura ar avea furtunul acesta cu zvac-urile la mers constant, dar in cazul meu

se pare ca dupa schimbare a mers masina lin.

la mine nu fasaie

unde era pozitionat mai exact?

smuciturile pot fii date de arul fals...

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.