Jump to content

BMW E90 mers intrerupt


Recommended Posts

Acum doi ani cand am mai avut aceste intreruperi, am facut 2 drumuri mai lungi cu turatie mai mare si a disparut problema, de aceea inclin sa cred ca ar fi de la DPF, pentru masinile care au acest filtru.

 

N-are treaba cu dpf-ul. Fa-i dpf off si ai sa vezi ca la fel face :)

Am mai spus-o si ma repet, EGR-ul este responsabil de aceste intreruperi.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu o prob in legatura cu vibratul volanului (probabil si masina) pana ce temperatura ajunge la 90* doar in Drive in N nu mai face parca se stabilizeaza . A mai intalnit cine prob asta? Sau cineva cu o idee. (caseta de directie, ambreiajul, uleiul in cutie) Edited by 330d M/power
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am schimbat azi garniturile de la conductele care vin de la EGR si intra in intercooler, pentru ca aveam urme de ulei. Am curatat cu ocazia asta si EGR-ul care avea ceva depuneri dar nu exagerat. Dupa operatiune, masina merge ceva mai bine, dar daca o tin constant intre 1500-2000 de ture si la viteza constanta, atunci cand vreau sa accelerez, are o mica ezitare si apoi merge ok. Am facut o diagnoza si imi da eroarea: 43E3 Throttle Valve Actuator -Plausibility, Overtemp of Output Stage.

Despre ce actuator este vorba? Ma gandesc ca poate fi o legatura intre eroare si comportamentul masinii (e90 320d 163 CP an 2006).

Edited by Andrei Pavel
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi garniturile de la conductele care vin de la EGR si intra in intercooler, pentru ca aveam urme de ulei. Am curatat cu ocazia asta si EGR-ul care avea ceva depuneri dar nu exagerat. Dupa operatiune, masina merge ceva mai bine, dar daca o tin constant intre 1500-2000 de ture si la viteza constanta, atunci cand vreau sa accelerez, are o mica ezitare si apoi merge ok. Am facut o diagnoza si imi da eroarea: 43E3 Throttle Valve Actuator -Plausibility, Overtemp of Output Stage.

Despre ce actuator este vorba? Ma gandesc ca poate fi o legatura intre eroare si comportamentul masinii (e90 320d 163 CP an 2006).

 

 

creca e clapeta de acceleratie..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
aceeasi problema cu intreruperi sub 2000rpm o am si eu la 320d facelift 150cp e46. am fost la Carlos in Timisoara pt cunoscatori si inclusiv masinile mecanicilor (2 la numar) care au e46 fac la fel... nu am nici o eroare pe tester, turbo impecabil, injectoare asemenea. nu am scapari de ulei nici unde, si masina are putin peste 100t km.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
In legatura cu mersul intrerupt, am masina de 2 luni aproximativ si acum 2 saptamani, dupa ce am alimentat de la Rompetrol(find pe rezerva), am observat ca dupa ce trece de 3500 rpm urca foarte greu, asta, incepand de la treapta 3 in sus, acul acela de la consumul instant oscila in continuu, parca vroia sa urce si ceva nu-l lasa! Daca nu treci de 3500, nu-ti dai seama, aceasta problema am avut-o de 2-3 ori in 2 saptamani! 320D, 2007, 163cp!
Link to comment
Share on other sites

salut,

am un 320d e46 110kw 2003, 289000km

injectoare schimbate in decembrie 2012 la 262000km

de 2 zile imi merge motorul intrerupt, fenomenul apare la mers in sarcina daca turatia trece de aproxiamtiv 3000rot/min si se mentine apoi la mersul in relanti si turatii joase pana in 2300rot/min si bineneteles lipsa putere. daca o tin peste 2300-2500 rot/min functioneaza normal.

fenomenul dispare dupa 1-2 ore de statioenare cu motorul oprit.

daca nu depasesc 3000 rot/min, problema nu apare.

am fost la tester: cu kts bosch am gasit un singur cod de eroare: 4B11-vibratii motor, suma de corectie prea mica, lenta... (slow).

daca stie cineva despre ce este vorba.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

salut,

revin cu informatii.

am fost la diagnoza la reprezentanta bmw, valori corectie injectorul nr 3 cu probleme, si curatat supapa egr. concluzia: ori injector defect ori probleme compresie.

era un injector defect ( se bloca cuiul in diuza )

a fost demontat, dezmembrat si curatat injectorul de pe un cilindru. este bine acum, cu recomandarea de-a schimba diuzele la toate injectoarele. (pe viitor)

Am testat vreo 30 km masina, cu plaje de turatii pana la 5000rot, si se comporta bine, sper sa nu mai apara recent defectiuni.

sper sa rezolvati si voi problemele ce le aveti.

Conduceti prudent :)

Link to comment
Share on other sites

salut.detin un bmw e90 318d.am observat ca acul de la relanti are mici variatii pe loc.faza e ca motorul merge absolut normal, nu da in nas si trage foarte bine.doar ca acul de la relanti "se joaca" putin.aaa si nu face mereu, are momente.ati mai intalnit chestia asta? ms Edited by silviu1987
Link to comment
Share on other sites

da de ea e vorba.

si eu aveam ceva oscilatii si de cand am schimbat-o nu mai face, am schimbat ambele curele si role.

se poate sa mai fie si din volanta cred oscilatiile astea. ai manuala sau automata ?

cutie manuala.e posibil sa fie ce zici tu.mentionez ca la pornire face un fel de scartait.mi-a mai zis cineva ca ar fi o rola.volnata ma indoiesc sa fie.are alte manifestari

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut parte de scartaitul la pornire dupa ce am schimbat cureaua mare de pe oem pe conti. Am schimbat fulie, rola, pompa apa si cureaua mica plus o curea mare de la alt producator. Dupa ce am comandat cureaua oem scartaitul a disparut.

 

E tare curios scartaitul asta, multa lume zice ca e din fulia de la arbore

Ciudat este ca eu aveam scartaitul si cand aveam cureaua OEM dar era intinzatorul slabit.

O sa dau jos cureaua noua si s-o pun pe cea veche inapoi cu rolele astea noi sa vad daca intr-adevar mai scartaie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare,

 

BMW E90 318d 2006 DPF, am si eu problema cu mersul intrerupt cand se incalzeste motorul incepand cu 1500 rpm pana la 2200 rpm, am curatat EGR, degeaba, mecanicul a precizat ca partea din spate a EGR e moarta, cea in care intra furtunasul acela de vacum, cand a desfacuto uitandu-te inauntru se vede o tija plina de depuneri si conform lui acea tija trebuia sa luceasca daca functiona vacumul.

 

Din ce citesc pe aici, vad ca si cu EGR off unii au intreruperi, nu stiu ce sa fac, mie ca il cumpar si tot nu scap...costa doar 700 RON :p

 

Am schimbat garniturile de la galerie pt ca aveam niste scapari de gaze pe acolo, trage f bine acum masina dar ma scot din sarite intreruperile astea.

 

A depistat cineva recent care e cauza intreruperilor sau e lantul slabiciunilor?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.