Jump to content

BMW E90 mers intrerupt


Recommended Posts

la mine nu fasaie

unde era pozitionat mai exact?

smuciturile pot fii date de arul fals...

 

 

Daca te referi la furtun, despre piesa nr. 6 de aici e vorba: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=11_3658&hg=11&fg=40

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Partea cu intreruperile am experimentat si eu.

La mers constant in treapta 2-4 in jur de 2000 rpm mai baga uneori mici zvac-uri.Era suficient sa accelerez sau

sa iau picioru de pe pedala si isi revenea.

 

Solutia la mine a fost schimbarea furtunului care intra in intercooler(aparent avea mici fisuri).

Așa face si la mine...probabil când mi-au fĂŁcut turbina mia ĂŽnțepat furtunul.o sa ĂŽl verific si o sa revin.ms stima

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

revin dupa o gramada de timp.sa ma ajute cineva ca nu mai suport.am verificat urmatoarele:

injectoare:ok

am curatat admisia si EGR care erau varza

fitru epurator schimbat nou

toate furtunele sa nu fie sparte

am puso pe tester si nu are nici o eroare

tot tremura cand sta pe loc si intrerupe la viteza constanta.

ce sa ii mai fac???

ma ajuta cineva care a avut aceeasi problema???

a inceput sa ma dispere.

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

la mine nu a fost pana la urma dpf. A fost clapeta de la EGR responsabila de recircularea gazelor. dar a fost chestie care s-a vazut pe tester. vezi si tu sa fie un tester BMW ca sunt si alte variante.

m-a costat vreo 700 ron treaba aia. de atunci ( 4k km ) merge perfect. nu-mi vine sa cred ce rotund merge motorul.

 

unde ai fost la tester ? service autorizat sau ?...

Edited by Paleonte
Link to comment
Share on other sites

sal,

 

la mine nu a fost pana la urma dpf. A fost clapeta de la EGR responsabila de recircularea gazelor. dar a fost chestie care s-a vazut pe tester. vezi si tu sa fie un tester BMW ca sunt si alte variante.

m-a costat vreo 700 ron treaba aia. de atunci ( 4k km ) merge perfect. nu-mi vine sa cred ce rotund merge motorul.

 

unde ai fost la tester ? service autorizat sau ?...

 

Dupa ce ai schimbat egr-ul a fost necesara resetarea valorilor sau calibrare? Intreb pentru ca si eu am luat egr nou + furtune de vacuum noi, originale, si degeaba...

Link to comment
Share on other sites

cred ca am sa rezolv problema.

 

am dat comanda de electrovalva de vacuum care actioneaza EGR.astept sa vina si va anunt.

 

am testato 2 zile fara acel furtun de intra in egr(am blocat EGR deschis)si merge impecabil.

 

am verificat acel vacuum si nu merge deloc.e mort.

 

piesa e undeva la 300 ron pe original.

 

am pus si o poza cu electrovalva care nu mai actioneaza egr.

 

sper ca asta sa fie problema.

 

 

 

poze cu admisia si EGR inainte de a fi curatate;D

 

am zis ca nu e adevarat cand am vazut:))......

 

asa ceva numai la bunica pe cosul de la soba mai vezi:))...

post-60817-0-56617400-1370439582_thumb.jpg

post-60817-0-98983800-1370439826_thumb.jpg

post-60817-0-06461800-1370439855_thumb.jpg

post-60817-0-01127500-1370439880_thumb.jpg

post-60817-0-21634700-1370439906_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

la mine nu a fost pana la urma dpf. A fost clapeta de la EGR responsabila de recircularea gazelor. dar a fost chestie care s-a vazut pe tester. vezi si tu sa fie un tester BMW ca sunt si alte variante.

m-a costat vreo 700 ron treaba aia. de atunci ( 4k km ) merge perfect. nu-mi vine sa cred ce rotund merge motorul.

 

unde ai fost la tester ? service autorizat sau ?...

 

service autorizat.

 

dar treaba cu valve EGR am aflato de la userul alexandru138 care ii multumesc.

cu ce am mai citit si cu ajutorul unui amic de lucreaza la Motor AG am aflat problema.

 

sper sa va fie si voua de folos.mai bine va documentati inainte de a va duce intr-un service.astia baga tot felul de probleme pe care masina nu le are.si aja ajungi sa platesti sute de euro ca sa afli nimic.

Link to comment
Share on other sites

Cu placere.

EGR-ul este acum blocat inchis. Cand faci vacuum valva se deschide si permite gazelor nearse sa intre inapoi in admisie. (sa ma corecteze cineva, sper sa nu gresesc)

S-a verificat si la mine aceea electrovalva, a fost schimbata de proba la reprezentanta, au iesit cu masina in teste si nu rezolva problema.

Daca nu ai avea vacuum deloc pe acel furtun atunci EGR-ul ar sta inchis, deci scoaterea furtunului nu ar conta.

 

Poate totusi ai noroc si electrovalva ta este defecta, ne anunti cum se prezinta masina dupa schimbarea acesteia.

Edited by alexandru138
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Sincer..nu stiu exact care.

Era pe partea soferului si pornea din partea de jos a intercooler-ului si urca in sus.Mai tin minte ca a costat

f mult,vreo 1000 ron sa zic...

 

ciudat, de obicei se fisureaza partea furtunului care urca in jos, la tine este posibil sa fie un defect de fabricatie.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am luat EGR nou, furtune noi originale, electrovalva noua...nimic schimbat. I-am facut EGR off si am scapat in proportie de 90-95% de acele intreurperi. Cred ca cea a mai ramas e de la injectoare... La unii a functionat prin schimbarea electrovalvei sau simpla curatare a egr-ului, dar nu e lege sa mearga. Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Am luat EGR nou, furtune noi originale, electrovalva noua...nimic schimbat. I-am facut EGR off si am scapat in proportie de 90-95% de acele intreurperi. Cred ca cea a mai ramas e de la injectoare... La unii a functionat prin schimbarea electrovalvei sau simpla curatare a egr-ului, dar nu e lege sa mearga.

 

Mersi frumos de info.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.