Jump to content

Detonatii in admisie


adrian325i

Recommended Posts

Problemele cred ca au inceput in septembrie 2012...

 

Episodul 1

M-am dus sa-mi curat injectoarele si daca tot eram acolo i-am zis mecanicului sa curete si regulatorul de relanti sau motoras relanti sau motoras mers in gol sau motoroas pas cu pas etc ( Idle control valve )

 

Am plecta de acolo normal dar in urmatoarele 2-3 zile a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu. Dupa 3 zile a dat detonatie pe admisie si n-a mai pornit.

 

Am sunat mecanicul respectiv si mi-a zis ca poate n-a pus bine furtunul care intra in ICV , a tras aer fals si d-aia a detonat si de-aia nu mai porneste...

 

Am tractat masina la un prieten , am dat galeria jos , intr-adevar furtunul era sarit si avea si clema de plastic care intra sub admisie , rupta...

 

Am facut o tiganeala cu doua holdsuruburi, niste teflon cu poxipol si am montat-o la loc... A mers perfect pana in noiembrie-decembrie , cand am parcat masina la iernat...

 

Episodul 2.

Pe perioada iernii am mai pornit masina periodic la cateva zile...

La un moment dat in timpul functionarii la relanti a inceput sa balabaie pana s-a oprit. Am repornit-o dar tragea sa moara. Nu reactiona la pedala, mai rau o incurca cand se deshidea clapeta de acceleratie...

Mi-am zis ca sigur e de la aerul fals de la tiganeala facuta cu poxipol si teflon... M-am gandit ca a cedat poxipolul de la diferenta de temperatura. M-am calmat si am asteptat sa se faca mai cald ca sa pot da admisia jos sa refac treaba...

 

Episodul 3.

Am cumparat nou conectorul lipit de mine cu poxipol , am cumparat garnitura noua am cumparat si alta admisie preventiv.

Am desfacut admisia , am pus piesele noi , am verificat toate furtunurilele, am schimbat furtunurile ce mi s-au parut uzate , am curata din nou ICV-ul am curatat clapeta de acceleratie si am montat totul la loc.

 

Episodul 4... in curs

 

Imi da detonatie in admisie si imi scoate ICV-ul de pe furutn... Icv-ul pare sa functioneze deoarece cand pun contactul deschide dar nu inchide cand iau contactul.... nu stiu daca e normal.

 

 

 

Eu suspectez totusi ICV-ul dar din spusele altora ar trebui sa mearga si cu ICV-ul deconectat... singura consecinta a deconectarii fiind urcarea relantiului la 1200-1500 de rotatii... Deci de la ce mi-o da detonatii ????

 

 

Debitmetrul e bun aer fals nu trage lambda are 1000 de km iar problemele au aparut cand am umblat la ICV...

ICV-ul e asezat in pozitia indicata de sageata care e shtantzata deci montajul e corect efectuat.

 

CE SA ESTE OARE ?

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

cum sa fac asta ? Cu diagnoza ? Nu...n-am cum. Nu-mi citeste diagnoza cu INPA ... Cred ca imi trebuie tester original...

 

Eroare sigur are...

 

Am sa masor ICV-ul cu un voltmetrul... E singura chestie pe care o pot face.

 

Completez : - Motorul da sa porneasca la sfert de cheie. Daca "il fentez " din acceleratie pot sa il confing sa mearga ( extrordinar de prost dar merge ) . Cand iau acceleratia moare instant... Mi-e frica sa accelerez peste 3000 de ture ... da rateuri peste tot... cred ca si in evacuare da cu fum negru ( cel putin miroase urat a gaze nearse nu a benzina... )

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

vorbeste cu userul MAS, are tester pt motorul asta; din ce spui tu sunt simptome de senzor arbore sau axa defect, poate ai deranjat vreun fir cand ai tot umblat pe la admisie. fara regulator trebuie sa mearga, cu mufa scoasa din el ramane aprox 1/4 deschisa clapeta din regulator, asa e normal.

este vanos? daca da, ai si senzori de detonatii

Link to comment
Share on other sites

nu este cu vanos. Ok am sa vorbesc. merci

 

E posibil cu senzorii respectivi stricati sa dea sa porneasca la sfert de cheie ?

 

 

N-am avut cum sa deranjez niciun fir daca a inceput sa balbaie in timpul functionarii motorului...

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

Are un prieten ... Deci pot sa-i masor si pe masina... N-am stiut si nici nu stiu sa ii masor cand sunt pe masina...

Am vb cu MAs si ma ajuta.

Merci inca o data.

 

da, fix asa face fara mufa la senzorul de arbore cotit.

 

 

Inca o intrebare... Nu mi-e clar... Cu senzorul de arbore cotit scos sau stricat imi da detonatie de imi scoate ICV-ul de pe furtun ? :mellow:

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

da, este posibil, detonatie in admisie inseamna nesincronizare intre timpii de injectie, scanteie si deschiderea supapelor; mai exact are loc o explozie cu cel putin o supapa de admisie deschisa. Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Inca odata iti multumesc.

Am masurat cu voltmetrul ICV-ul... E in parametri... Pe un pin trebuie sa aiba 40 de ohmi iar pe celelalte doua 20 de ohmi . E ok ICV-ul.

Trebuie sa masor senzorii de care mi-ai zis dar nu stiu cum sa-i masor cu ei pe motor...

 

Ma rog... la mine are 41 in loc de 40 dar doar rezistenza firului de la voltemtru e de 0,5 ohmi...

 

Dupa terminologia folosita de autokarma care ar trebui sa fie cei doi senzori despre care vorbim ?

 

http://www.autokarma.ro/senzor-impulsuri-viteza-turatie/bmw/3-cupe/325-i/61/10108/10349

 

Senzor impulsuri aprindere sau Senzor turatie management motor ?

 

La celalat e clar... Senzor impulsuri arbore cotit

 

 

 

Cred ca stiu cum spui sa masor senzorii... Probabil scot doar mufa si il masor cu senzorul lasat pe motor ? Da' nu face atingere cu masa ?

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am reparat masina dar mi-am facut un decantor pt gazele din carter misto rau :D

Am anulat si incalzirea clapetei de acceleratie...

 

Macar acum nu mai imi manjeste galeria cu ulei si nu mai imi incalzeste aerul in clapeta... :D

 

Da' nu merge... :wacko:

 

 

Am observat un miros puternic de benzina cand am desfacut clapeta de acceleratie... L-am simtit de la un metru. Oare o fi normal ? Un prieten mi-a zis ca " da' a ce vrei sa miroasa daca merge cu benzina ? "...

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva mufa adaptoare cu 20 de pini pentru diagnoza, am eu una si te ajut cu cea mai mare placere. Mie imi suna a distributie sau senzor de clapeta. Pare ori un ax cu came avansat/devansat, ori senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie, tot asa face, mai ales daca spui ca in part-throttle moare motorul.
Link to comment
Share on other sites

Poti scoate mufele de la ambii senzori, sunt sub galeria de admisi in partea din stanga;

 

downloadeaza asta http://free2downloads.com/get/942223/bentley_bmw_5_series_service_manual/

 

la 120-6 gaseste cum sa masori senzorii; valoarea care o dau ei este gresita, nu este 1280 ohm ci 12.8 Ohm, ambii trebuie sa dea cam aceleas valori. Pentru ICV nu este relevanta masuratoarea, acolo este o electro-bobina despre care ai aflat ca nu este arsa insa ea poate fi decalibrata, face niste miscari foarte fine, daca este putin gripata sau arcurile nu mai au aceeasi rezistenta poate sa faca figuri.

Iti mai spun odata, lasa ICV-ul in pace si incalzirea de la clapeta ca nu are treaba, vezi sa nu strici altceva.

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in discutie pt ca o banuiala ce poate fi...

Ori senzorul de la axe , cum zice DYC88, ori una sau mai multe bobine sau bujii, nu arde benzina si da detonantii si pe admisie, am mai vazut asta la multe M50 si M52.Verifica bujiile si schimba-le daca e cazul... ideal ar fi sa incerci alt set de bobine, sau poti verifica care nu merge decupland mufa pe rand la fiecare bobina in timp ce merge motorul. daca ar fi regulatorul blocat pe deschis masina ar sta ceva mai turata, daca ar fi blocat pe inchis motorul s-ar opri daca nu il tii din acceleratie, pt ca nu are pe unde sa traga aer.

 

 

 

Spor

Edited by Radu_A
Link to comment
Share on other sites

singura data cand am avut detonatii in admisie a fost la schimbul de garnitura de chiulasa cand boulde mecanic nu a pus la punct distributia, a sarit cu un dinte ...

poate fi si asta, sa ai lantul sarit cu o za, e suficient cat sa mearga fix cum descrii tu..

Link to comment
Share on other sites

Am sa masor in cateva zeci de minute cei doi senzori...

Pai e posibil sa sara distributia dupa doua minute de functionare la relanti ?

 

Fisele sunt masurate

Bobinele sunt masurate

Bujiile sunt bune

La distributie nu stiu sa ma uit

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva mufa adaptoare cu 20 de pini pentru diagnoza, am eu una si te ajut cu cea mai mare placere. Mie imi suna a distributie sau senzor de clapeta. Pare ori un ax cu came avansat/devansat, ori senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie, tot asa face, mai ales daca spui ca in part-throttle moare motorul.

 

Merci . Mufa am si eu dar degeaba... nu m-am jucat pana acum cu diagnoza... Mi-au pus vreo 3 diagnoza pe masina dar n-au reusitr sa o citeasca...

 

 

Am sa verific si ce ai spus tu.

 

Poti scoate mufele de la ambii senzori, sunt sub galeria de admisi in partea din stanga;

 

downloadeaza asta http://free2downloads.com/get/942223/bentley_bmw_5_series_service_manual/

 

la 120-6 gaseste cum sa masori senzorii; valoarea care o dau ei este gresita, nu este 1280 ohm ci 12.8 Ohm, ambii trebuie sa dea cam aceleas valori.

 

Pe autokarma la unul dintre senzorii de care zici tu dau specificatiile tehnice... Cica 900 de ohmi... Am sa masor si vad cat imi arata la senzorul de pe masina...

Dar daca in manual scrie ceva iar un producator da alte specificatii tehnice ce sa mai cred ?

Link to comment
Share on other sites

mie la m50b20 imi dadea detonatii pe admisie pana sa schimb sensorul ala de 30 de lei de temperatura a motorului (sub admisie)

pe tester aparea ca merge la -37 grade si ii baga benzina ca la balamuc, mirosea si bubuia.

reparatie ieftina, dar pana i-am dat de cap a fost mai greu.

 

e doar o idee, dar poate se aplica

 

succes

Link to comment
Share on other sites

Merci frumos... E pe lateral la mine daca imi aduc bine aminte pe admisie.

Pe vremuri l-am scos si l-am bagat in timpul functionarii motorului dar motorul n-a reactionat in niciun fel.... Acum imi pare ca miroase cam rau a benzina pe admisie...

 

Cum s-a stricat acel senzor la tine ? Pur si simplu ?

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.