BMWClub: Proleasing Motors - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • « First
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Proleasing Motors Noul Dealer BMW din Ploiești

#101 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 16 January 2019 - 08:29

Doamne...nu-mi vine sa cred...atatia bani pentru o masina si sa ai problemele astea,e frustrant, dar nu prea ai cum sa-ti iei banii inapoi si nici alta masina, chiar ma irita pe mine situatia asta. Trebuie sa-i faci 100000 de intrari pana se rezolva problemele.
-3

#102 User is offline   Razvan Vlaicu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 23-August 17
  • Gender:Male

Posted 16 January 2019 - 09:28

@corbu_stf iti urez multa rabdare si persevereanta! este de neconceput asa ceva, sunt stupefiat de situatia asta.
Bafta si tine-ne la curent cu statusul procesului :thumbsup:
1

#103 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 176
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 January 2019 - 10:10

View PostWIN60, on 16 January 2019 - 08:29, said:

Doamne...nu-mi vine sa cred...atatia bani pentru o masina si sa ai problemele astea,e frustrant, dar nu prea ai cum sa-ti iei banii inapoi si nici alta masina, chiar ma irita pe mine situatia asta. Trebuie sa-i faci 100000 de intrari pana se rezolva problemele.


Aberezi. Bineinteles ca poti sa ceri in instanta rezolutiunea contractului.

Din Codul Civil citare:

Art. 1.710. - (1) În temeiul obligaţiei vânzătorului de garanţie contra viciilor, cumpărătorul poate obţine, după caz:
a) înlăturarea viciilor de către vânzător sau pe cheltuiala acestuia;
b ) înlocuirea bunului vândut cu un bun de acelaşi fel, însă lipsit de vicii;
c) reducerea corespunzătoare a preţului;
d) rezoluţiunea vânzării.
(2) La cererea vânzătorului, instanţa, ţinând seama de gravitatea viciilor şi de scopul pentru care contractul a fost încheiat, precum şi de alte împrejurări, poate dispune o altă măsură prevăzută la alin. (1) decât cea solicitată de cumpărător.

This post has been edited by mishwall: 16 January 2019 - 10:13

5

#104 User is offline   Cosminbad 

  • posesor Bmw
  • Group: Members
  • Posts: 1837
  • Joined: 27-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras - Brasov
  • Interests:Bmw , Jocuri PS3

Posted 16 January 2019 - 11:04

Si eu consider ca se poate cere inlocuirea produsului/ aducerea in starea de conformitate sau returnarea banilor daca inlocuirea produsului nu e posibila. Dar fiind bunuri de gen, masinile pot fi inlocuite (nu este vorba de o pictura unicat).
Imi pare rau sa aud ca exista asemenea probleme la masinile noi. Sa nu renunti pana nu iti recuperezi banii sau iti rezolva problemele. Poti sa le ceri bani si pentru perioada cat nu ai putut sa utilizezi masina din cauza acestor vicii de fabricatie.

PS: Din ce stiu Proleasing se lauda ca sunt reprezentanta BMW - la fel ca Automobile Bavaria, Apan din Braila etc.
0

#105 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 16 January 2019 - 11:07

Cine constata aceste vicii si aceste probleme, daca ei spun ca masina nu are probleme cu semnatura si stampila? Se duce la Mercedes sau alte service-uri sa-i constate problemele? Ce expert i da lui solutia ca aceste probleme exista daca masina nu are erori si probleme clare???
Eu il cred, toti il credem, cum se justifica aceste probleme daca bmw zice ca totul e bine?

Aberezi tu pentru ca nu intelegi la ce m-am referit eu cand am spus ca nu are cum sa-i de-a banii inapoi si nici alta masina...nu se pot demonstra defectele si lor le convine acest lucru "domne noi i-am pus testerul, i-am verificat masina, am facut unele reparatii, mai departe nu mai avem ce sa facem, am incercat sa-l ajutam peste tot" asa se scapa bmw si se scapa chiar negru pe alb, nu doar vorbe.

This post has been edited by WIN60: 16 January 2019 - 11:09

0

#106 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 534
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 16 January 2019 - 11:25

View PostWIN60, on 16 January 2019 - 11:07, said:

Cine constata aceste vicii si aceste probleme, daca ei spun ca masina nu are probleme cu semnatura si stampila? Se duce la Mercedes sau alte service-uri sa-i constate problemele? Ce expert i da lui solutia ca aceste probleme exista daca masina nu are erori si probleme clare???
Eu il cred, toti il credem, cum se justifica aceste probleme daca bmw zice ca totul e bine?

Aberezi tu pentru ca nu intelegi la ce m-am referit eu cand am spus ca nu are cum sa-i de-a banii inapoi si nici alta masina...nu se pot demonstra defectele si lor le convine acest lucru "domne noi i-am pus testerul, i-am verificat masina, am facut unele reparatii, mai departe nu mai avem ce sa facem, am incercat sa-l ajutam peste tot" asa se scapa bmw si se scapa chiar negru pe alb, nu doar vorbe.


Cum sa nu se poata demonstra?! Masina aia e noua, fara incidente. Sunt atatia experti autorizati sa te ajute. Si cand e vorba de mers in judecata, nu cred ca se tine cont de service autorizat BMW, ci sa fie autorizat RAR.
1

#107 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 16 January 2019 - 11:32

Crysis, traim in Romania...nu vreau sa fiu pesimist sau ceva, cand reprezentanta nu gaseste o problema care sa se vada/sa se auda cu tester sau fara, nu are cu ce sa te ajute si nici nu vrea si nici nu-i intereseaza.
Atata timp cat ei baga masina si verifica ce le spui tu si nu se vede nimic la verificare niciodata...e nebunie, crede-ma ca stiu ce vorbesc din experienta personala de zi cu zi, nu vorbesc ca altii de mit-uri si povesti de adormit copii, da...iti gasesti expert auto pe care il platesti, dureaza poate si 1-2-3 ani cu tot cu procese, o sa trimita inclusiv de la BMW oameni specializati pe asa ceva daca se ajunge la judecata si reclamatii urate, daca nici aia nu constata nici-o problema sa vezi atunci, nervii, timpul, banii pe care i scoti din buzunar ? Doamne ajuta daca se rezolva, insa bine ar fi sa o bage non stop in reprezentanta si sa continue cu aceste reclamatii la probleme pana se gasesc...stiu ca nu e frumos, ai dat extraordinar de multi bani pentru o masina pentru lucruri de genul? Evident ca nu! stiu si eu lucrul asta...insa daca te duci pe partea de judecata, o sa innebunesti de nervi, nu mai vorbesc daca nu se concluzioneaza nimic.

Demonstreaza-i tu ca masina trage la capacitate 80% si nu 100% cand totul apare ok pe tester, demonstreaza-i tu ca senzorii se aprind in mers daca se aprind o data la 100 km sau 1000 km, dar niciodata in service.

Colegul a mentionat ca s-a schimbat cardanul, au fost schimbate ceva chestii la climatizare, etc, chiar nu s-a rezolvat niciuna dintre probleme?
Clima tot nu functioneaza cum trebuie?
Zgomotul metalic se mai aude?
Sistemul de deschidere portbagaj cu piciorul? Demonstreaza ca nu merge daca de fiecare data in service merge.

Va dati seama ca exista rebuturi din astea peste tot in lume, o masina noua la 100-500 mii euro, 1 dintr-un milion e posibil sa fie varza, sa pice tot si sa nu mearga cum trebuie, am auzit atatea stiri cu audi/bmw-uri cu colante pe ele de au schimbat motoare si ce nu au mai schimbat de a stat mai mult in service in garantie decat sa mearga.Cati nu au facut reclamatii/avocat, etc, nu am auzit de vreun caz rezolvat sa-i de-a banii inapoi sau alta masina...

This post has been edited by WIN60: 16 January 2019 - 11:37

-3

#108 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 176
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 January 2019 - 12:07

View PostWIN60, on 16 January 2019 - 11:07, said:

Cine constata aceste vicii si aceste probleme, daca ei spun ca masina nu are probleme cu semnatura si stampila? Se duce la Mercedes sau alte service-uri sa-i constate problemele? Ce expert i da lui solutia ca aceste probleme exista daca masina nu are erori si probleme clare???
Eu il cred, toti il credem, cum se justifica aceste probleme daca bmw zice ca totul e bine?

Aberezi tu pentru ca nu intelegi la ce m-am referit eu cand am spus ca nu are cum sa-i de-a banii inapoi si nici alta masina...nu se pot demonstra defectele si lor le convine acest lucru "domne noi i-am pus testerul, i-am verificat masina, am facut unele reparatii, mai departe nu mai avem ce sa facem, am incercat sa-l ajutam peste tot" asa se scapa bmw si se scapa chiar negru pe alb, nu doar vorbe.


O sa te rog sa ma acuzi pe mine de aberatii cand o sa inveti sa vorbesti/ scrii corect gramatical. Aici, ca in multe alte locuri de pe acest forum, scrii numai aberatii. Limiteaza-te, te rog, la ceea ce cunosti si nu imi pune la indoiala cunostintele juridice.

This post has been edited by mishwall: 16 January 2019 - 12:09

-1

#109 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 534
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 16 January 2019 - 12:07

Simplu, iau inca un x6 din showroom de acelasi nivel, le duc pe circuit si acelasi sofer independent sa faca timpii de la 0-100KM, in identic aceleasi conditii. Daca diferenta e de 2 secunde intre ele, e clar ca vorbim de o problema majora.

Acum stiu ca o dau in domeniul fantasticului, un test de genul asta nici nu cred ca poate fi aprobat. Dar cu siguranta se poate demonstra ca o masina cu atatea defecte, nu corespunde produsului descris in contractul de vanzare cumparare.
2

#110 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3460
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 16 January 2019 - 12:26

Probabil pe dyno, aia e cel mai usor de demonstrat.

La clima cu siguranta unul din senzorii de temperatura nu merge, cel mai probabil are mai multi, inclusiv pe traseu.
2

#111 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 16 January 2019 - 12:40

Pe dyno nu bate niciodata sau aproape niciodata realitatea cu ce este scris la bmw-uri, ca fapt divers.

Bine mishwall, o sa te rog sa-i angajezi tu un avocat colegului nostru sau sa il ajuti tu in fiecare zi cu telefoane si drumuri ca el nu stie si nu ma pricep nici eu sa vorbesc, sunt curios cati din voi o sa faceti ce spuneti pe aici in caz de vi se intampla, o sa creati si voi un topic sa plangeti despre Romania si reprezentatele din Romania si atunci o sa vin eu sa va zic ca din pacate asta este tara.

Nu pun la indoiala cunostintele juridice, tu pui la indoiala exact ce iti spun eu ca se intampla cand vin clientii cu probleme din astea (reale), dar din pur ghinion masina nu prezinta defectul in unitatea service, nu ai ce sa faci si cu asta basta, singura solutie este sa te duci in continuare si sa reclami problemele masinii in reprezentanta sa o verifice de 10000 ori.

Crysis, inteleg ce spui, dar ai zis bine, este de domeniul fantasticului, una e ca masina sa functioneze la 50% din capacitate si una este sa functioneze la 90% din capacitate, in ambele cazuri, sa nu apara nimic in urma unei diagnoze ci doar sa se vada clar de oricine ca nu functioneaza cum trebuie.

E ca si cum te-ai duce cu masina inapoi la reprezentanta ca iti mananca 20% si in carte scrie ca mananca 12%, da-i in judecata.

Atata timp cat ei te primesc in service si iti verifica masina, chiar daca sunt cum sunt, si nu gasesc absolut nimic de care sa se lege pentru a face un raport, nu ai ce sa le faci, nu e ca si cum nu ar vrea sa te ajute, e spre binele reprezentantei ca si profit sa rezolve probleme de genul.

imi expui mie legile, eu iti expun faptul ca lucrez intr-o reprezentanta si se intampla sa vina multi clienti fara sa putem sa gasim problema care o expune, zeci-sute intr-un an, face reclamatie, ne da in judecata, avem toate documentele ca l-am primit in service, ne-am comportat cum trebuie, am facut toate verificarile din lume, cu documente in spate sa dovedeasca si cam asta este treaba noastra, ne-am facut treaba, cu ce pot sa-l mai ajut pe omul ala, daca in service nu se vede faptul ca aerul conditionat baga cald? La mine in service baga rece peste tot de fiecare data cand intra.

This post has been edited by WIN60: 16 January 2019 - 12:47

1

#112 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 176
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 January 2019 - 12:50

View PostWIN60, on 16 January 2019 - 12:40, said:

Pe dyno nu bate niciodata sau aproape niciodata realitatea cu ce este scris la bmw-uri, ca fapt divers.

Bine mishwall, o sa te rog sa-i angajezi tu un avocat colegului nostru sau sa il ajuti tu in fiecare zi cu telefoane si drumuri ca el nu stie si nu ma pricep nici eu sa vorbesc, sunt curios cati din voi o sa faceti ce spuneti pe aici in caz de vi se intampla, o sa creati si voi un topic sa plangeti despre Romania si reprezentatele din Romania si atunci o sa vin eu sa va zic ca din pacate asta este tara.

Nu pun la indoiala cunostintele juridice, tu pui la indoiala exact ce iti spun eu ca se intampla cand vin clientii cu probleme din astea (reale), dar din pur ghinion masina nu prezinta defectul in unitatea service, nu ai ce sa faci si cu asta basta, singura solutie este sa te duci in continuare si sa reclami problemele masinii in reprezentanta sa o verifice de 10000 ori.


Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil.

1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta.

2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara.

3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.
5

#113 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 16 January 2019 - 12:54

Nu ti-am spus ca nu ai dreptate, din punct de vedere legal si teoretic ai dreptate, din punct de vedere practic, din ce am auzit, din ce am vazut si din experienta profesionala, inclusiv in cazuri de judecata clienti-reprezentanta, nu iese clientul castigator.

Eu i spun niste lucruri sa inteleaga si sa nu se bage si in mai multe lucruri urate, nervi, suparari, bani "irositi" daca pot sa spun asa.

Tu i spui niste lucruri din punct de vedere legal, in care el are dreptate si este indreptatit sa ceara alta masina noua sau banii inapoi.

Art. 1.710. - (1) În temeiul obligației vânzătorului de garanție contra viciilor, cumpărătorul poate obține, după caz:
a) înlăturarea viciilor de către vânzător sau pe cheltuiala acestuia;

Deocamdata BMW se incadreaza aici, toate documentele atesta acest lucru, parerea mea.
0

#114 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9547
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 16 January 2019 - 14:18


!
Doar va rog sa nu va inflamati in nici un fel, calm si concis.


#115 User is offline   corbu_stf 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 07-March 17

Posted 17 January 2019 - 00:11

*
POPULAR

View PostRazvan Vlaicu, on 16 January 2019 - 09:28, said:

@corbu_stf iti urez multa rabdare si persevereanta! este de neconceput asa ceva, sunt stupefiat de situatia asta.
Bafta si tine-ne la curent cu statusul procesului :thumbsup:


Multumesc! Si eu am fost uimit, acum incerc sa rezolv problema. Oricum nu cedez, voi face toate demersurile necesare. Acesti indivizi trebuie sa inteleaga ca sunt si oameni care nu accepta tepe de genul asta.

View PostCosminbad, on 16 January 2019 - 11:04, said:

Si eu consider ca se poate cere inlocuirea produsului/ aducerea in starea de conformitate sau returnarea banilor daca inlocuirea produsului nu e posibila. Dar fiind bunuri de gen, masinile pot fi inlocuite (nu este vorba de o pictura unicat).
Imi pare rau sa aud ca exista asemenea probleme la masinile noi. Sa nu renunti pana nu iti recuperezi banii sau iti rezolva problemele. Poti sa le ceri bani si pentru perioada cat nu ai putut sa utilizezi masina din cauza acestor vicii de fabricatie.

PS: Din ce stiu Proleasing se lauda ca sunt reprezentanta BMW - la fel ca Automobile Bavaria, Apan din Braila etc.


Sunt reprezentanta BMW din 2013 si culmea, isi lipesc pe masini reclame ca ar fi cei mai buni pe customer-care. Cum sa primesti ma asemenea titlu cand tu dai tepe si nu esti in stare sa repari o masina? Vai viata noastra !

View Postmishwall, on 16 January 2019 - 12:50, said:

Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil.

1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta.

2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara.

3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.


1. corect
2. corect
3. CORECT

View PostWIN60, on 16 January 2019 - 12:54, said:

Nu ti-am spus ca nu ai dreptate, din punct de vedere legal si teoretic ai dreptate, din punct de vedere practic, din ce am auzit, din ce am vazut si din experienta profesionala, inclusiv in cazuri de judecata clienti-reprezentanta, nu iese clientul castigator.


Eu i spun niste lucruri sa inteleaga si sa nu se bage si in mai multe lucruri urate, nervi, suparari, bani "irositi" daca pot sa spun asa.

Tu i spui niste lucruri din punct de vedere legal, in care el are dreptate si este indreptatit sa ceara alta masina noua sau banii inapoi.

Art. 1.710. - (1) În temeiul obligației vânzătorului de garanție contra viciilor, cumpărătorul poate obține, după caz:
a) înlăturarea viciilor de către vânzător sau pe cheltuiala acestuia;

Deocamdata BMW se incadreaza aici, toate documentele atesta acest lucru, parerea mea.




Niciodata nu castiga clientul? Ha ha ha !

O clipa am crezut ca esti angajat Proleasing. Nu ma bag in nimic urat, trebuie sa intelegi ca lumea trebuie sa faca si ce trebuie nu numai ce ii convine. Cine a gresit trebuie sa plateasca, asumarea raspunderii lipseste cu desavarsire in Romania.

Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria?

Se face apel foarte mult la emotionalul colectiv in sens negativ: nu vei reusi, e prea greu, te vor invinge, cheltui bani de pomana, etc. Lucrurile nu sunt atat de grele precum le expun unii, orice lucru bun se obtine prin efort sustinut, s-a ajuns sa se faca abuzuri tocmai datorita acestei atitudini total gresite.

Sunt si oameni care isi permit, sunt oameni care vor dreptate cu orice pret indiferent de greutati, nervi, stres, cheltuieli.

Ar fi de bun augur un topic in care sa ajungem sa explicam care ar fi pasii de urmat in astfel de cazuri, poate unii vor face mai multe demersuri pentru a-si rezolva problemele existente. Ma gandeam sa se regaseasca o lista si cu documente draft pentru notificari, reclamatii etc. Ce spuneti?
10

#116 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 534
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 17 January 2019 - 00:20

Ar fi extrem de util un astfel de topic. Astept cu nerabdare sa ii scuturi cum trebuie pe nesimtitii de la proleasing.
2

#117 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 17 January 2019 - 00:32

"Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria? " Daca cei de la Proleasing sau orice alta reprezentanta te-au servit intial de fiecare data cand ai reclamat problemele si au facut diagnoza si niste teste si lor ca si oameni specializati nu li s-a parut nimic si nu au gasit nimic conform unor aparate speciale si programe, nu au cu ce sa te ajute, nu se mai repara masinile pe " parca nu trage cum trebuie", "cateodata imi apare ceva", ok te credem ca nu trage cum trebuie, te credem ca are probleme, insa lasa-ne sa verificam sa gasim exact ce probleme sunt.

Nu sunt angajat ProLeasing, doar ca lucrez intr-o reprezentanta si crede-ma ca vin foarte multi clienti, cu masini pe care au dat 7000-25.000 maxim de obicei si reclama tot felul de lucruri, niste lucruri care pur si simplu nu-si fac aparitia in unitatea service atunci cand clientul vine la programare, il crezi pe om, te gandesti ca nu e nebun sau ceva, insa pentru a face raport in garantie si orice aprobari de genul trebuie o dovada...cat de mica, ma pun si in locul tau pentru ca am fost acolo si ma pun si in locul angajatului pentru ca am fost si sunt si acolo..nu te supara pe mine, doar am incercat sa te ajut

Articolul l-am extras tocmai de colegul mishwall, erau mai multe puncte, parerea mea este ca tu te incadrezi acolo , nu pentru ca asa vreau eu sau asa spun eu, asa cred din cele relatate de tine sau cel putin asa te trateaza ei "iara vine nebunul ala cu X6 de se vaita ca nu merge masina cum trebuie si vrea banii inapoi", eu te cred si iti dau dreptate, daca ai puterea financiara si timpul necesar ma bucur si te sustin in ce ai spus, sa ne spui si noua ce ai reusit pe parcurs!

M-am exprimat gresit, exact in situatia ta nu prea castiga clientul. Cand am spus ca te bagi in ceva urat, m-am referit strict ca este o treaba imputita...sa te apuci sa te judeci in Romania sau sa te apuci sa faci dreptate cand nimeni nu spune ca tine, este o treaba corecta, necesara din orice punct de vedere, teoretic, insa prea multa nesimtire si scarba cand vrei sa te apuci sa-ti faci dreptate.

bafta!


P.S ar trebuie sa se ocupe cineva care cunoaste legile foarte bine si sa ne si ajute, daca doreste, cand alegem acest drum, al dreptatii! Oare cine sa fie?

This post has been edited by WIN60: 17 January 2019 - 00:33

-3

#118 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10390
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 17 January 2019 - 00:52

tocmai pt ca nu le-a dat nimeni peste bot isi permit atitudini de gen , ei sunt mare reprezentanta si au in spate ..haosul romanesc , tu doar un client care a varsat 100k la ei si cam atat . Aceleasi cazuri si in alte reprezentante si tot la masini de top . E un fel de care pe care :pirate: Mult succes !
2

#119 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9547
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 17 January 2019 - 02:08

View PostCrysis21, on 17 January 2019 - 00:20, said:

Ar fi extrem de util un astfel de topic. Astept cu nerabdare sa ii scuturi cum trebuie pe nesimtitii de la proleasing.


E o idee buna cu conditia sa avem informatii corecte. Am sa incerc sa discut problema cu cei de la BMW Romania sa vad ce parere au ei despre asta, poate ne pot spune ce putem face impotriva dealerului si cui ne adresam la BMW Germania.

#120 User is offline   corbu_stf 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 07-March 17

Posted 17 January 2019 - 09:13

View PostRomulus, on 17 January 2019 - 02:08, said:

E o idee buna cu conditia sa avem informatii corecte. Am sa incerc sa discut problema cu cei de la BMW Romania sa vad ce parere au ei despre asta, poate ne pot spune ce putem face impotriva dealerului si cui ne adresam la BMW Germania.


Eu zic ca BMW Romania ar trebui sa rezolve problema inaintea BMW Germania.

De obicei intr-un proces, pe langa dealer chemi in judecata si BMW Romania deoarece ei ofera garantiile.

This post has been edited by corbu_stf: 17 January 2019 - 09:13

1

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • « First
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro