BMWClub: BMW M4 - BMWClub

Jump to content

  • 13 Pages +
  • « First
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW M4

#201 User is offline   X M I 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 115
  • Joined: 17-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 January 2018 - 19:31

View Postnyhctrip, on 03 January 2018 - 11:15, said:

alt profesor de limba romana.
omul nu este roman si trebuie apreciat ca omul se straduie sa scrie in limba romana si sa ajute.


Nu e un alt profesor de lb romana. E tot un roman care s a saturat de toti analfabetii care au bemveuri (sunt din ce in ce mai multi in Ro...in general cei mai colorati) care vin si fac pe desteptii pe aici si nu numai...pe ei nu i poti lua in considerare. Nu trebuie sa fii profesor sa ai pretentii sa se scrie corect in limba romana pe un forum din Ro.
Si cat de greu e sa inveti pronumele intro limba straina? Sunt printre primele pe care la inveti, mai ales daca esti diplomat dupa cum s a scris mai sus si noi trebuie sa credem pe cuvant!
Pe afara cei care scriu intro engleza stricata se scuza tocmai pentru a intelege ceilalti ca este strain si nu vreun analfabet (sorry for my bad english because...etc).

Iar ontopic:
Si degeaba ati lasat voi, posesorii de M4 feedback despre M4, ca unii dintre noi nu ne putem dezminte de aceeasi mentalitate romaneasca: preferam M4 cu eleroane in detrimentul unui pachet de performanta, ca dee...pe ala nu l vede vecinul, gagica, colegul etc...
-9

#202 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 03 January 2018 - 20:44

View Postdarriusm, on 03 January 2018 - 19:04, said:

La ce vrei sa folosesti masina? Daca inca nu ai banii necesari, poti sa te orientezi inspre un M2. Toti criticii/ jurnalistii auto sustin ca este o masina mult mai distractiva si ofera mai multe dpdv. al condusului sau a senzatiei la volan fata de un M4. Plus ca este o masina mult mai potrivita unui oras aglomerat, ca si daily.

Am masina pt oras . Pur si simplu imi doresc un M4. Nu vreau sa o folosesc la nimic special . Si doream niste pareri avizate despre acest model. Atata tot .
Si multumesc inca o data celor care si-au dedicat din timp pt a imi impartasi cateva experiente .
0

#203 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 03 January 2018 - 20:55

View Postnyhctrip, on 03 January 2018 - 19:12, said:

sau poti sa astepti pana in Q2 2018 cand se lanseaza M2 competition pack. 410 cai . O sa-l manance pe M4 pe paine la performante.
in mana profesionistilor pe circuit actualul M2 este mai rapid decat actualul M4.
Depinde fiecare ce cauta la o masina , este vorba doar de preferinta personale.

daca vrei performanta de circuit , handling foarte bun si o masina foarte versatila , astepta M2 competition pack sau ia M2'ul curent .
daca vrei performanta , handling bun opteaza ptr M4. pe M4 ai elemente de comfort si elemente premium care pe M2 lipsesc.

e o discutie ft lunga asta. nu vreau sa influentez in nici un fel viitoarea achizitie deci cred ca ar fi bine sa ma opresc in a oferi recomandari. socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si cate bordee , atatea obicee. fiecare alege dupa ce-i spune inima si nu neaparat un review pe youtube sau topgear. personal am ales M4 cabrio , care ca performanta este cel mai slab M din generatia actuala dar ofera altceva .

Multumesc pt sfaturi. Raman la M4.M2 mi se pare putin cam mic. Si nici nu sunt eu atat de profi ( desi sunt si pilot de rally printre altele - ce e drept pilot amator si mai slabut )incat sa imi trebuiasca o masina cu performante deosebite . Avand in vedere si varsta , caut si putin confort . Asadar optez pt M4 ( daca am banii , vorba unui domn care a postat mai sus , preocupat se pare de situatia mea financiara )
Cat despre eleron si despre aspectul extern si felul in care doresc sa se se auda evacuarea , este strict o opinie de gust si nu cred ca trebuie comentata si disecata . Ma astept ca la urmatoarele postari sa fiu tras la raspundere si pt alegerea culorii.
Intr-adevar exista si un kit cu 2500€ care elimina vmax si iti da 20 CP in plus . Am zis pas .
0

#204 User is offline   doomsnoopy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 98
  • Joined: 04-December 08
  • Gender:Male

Posted 03 January 2018 - 21:31

La competiton pack ce primesti e diferential si suspensia scimbata si evacuare scimbata , ok si altele 19 ps in plus etc
Jante de 20 pe competiton masina sa comporta mult mai ok decat pe jante 19 fara competiton care am avut.
M2 e ok dar un pic ieftina nauntru si da in tradevar e mai fun dar nu sa compara cu m4 ca putere pur si simplu sa simte ca e mai slaba , dar repet e mult mai fun.
evacuare poti sa ti pui mai tarziu orcant dar comeptition packet nu pentru asta am zis sa te mai gandesti.
Eleron mi am comandat si eu ala mic de carbon de la m4 cs BMW ofera si pentru m4 performance parts eu pana acum am luat volanu cu led:))
m2 competition parca vine cu 410 ps dar am auzit ca fara scaune spate cu roll cage:(

PS: referitor la scris mi pare rau ca gresesc daca o sa mai ajung la intalnire bmw cu vorbitu nam nico problema
7

#205 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 04 January 2018 - 00:12

Doomsnoopy , M4 ala al tau vechi nu era unul alb cu numere de CD ?
Da , probabil ca merita comp pach dar dupa cum am spus aia 8000€in plus chiar sunt o problema plus jantele pe 20 iti cauzeaza numai probleme si discomfort in Romania . Am avut si eu bmw ( mai sportiv ca sa zic asa ) cu roti pe 20 si am spart gumele de cateva ori de nu am stiut cum sa ma scap de roti de 20 si sa trec pe 18-19 . Si gumele runflat nu-s deloc ieftine. Plus nu mai amintesc discomfort la gropi /gropite .
Aadar sunt mai multi factori care nu ma lasa sa iau comp pack.
Probabil ca o sa imi para rau dsr deocamdata asta e situatia . O seara faina !
0

#206 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 09 January 2018 - 15:15

Azi am fost la dealer bmw .sper ca mai avem cativa pasi pana la semnat contact . Totul e sa imi ia la trade back bolidul si pt asta se cam scarpina pt ca , zic ei, au sa il vanda cam greu: motor mare , cai multi , consum mare bla bla bla . Nah, ce sa zica si ei acuma ? Trebuie sa zica ceva ca sa iti dea un pret cat mai de cacat . Oricum pierd enorm la masina fiind fabricata in 2017.
Apopos , la o discutie cu nenea de la vanzari am ajuns si la schimburi de ulei si filtre pt M. Am ramas pietrificat cand am realizata ca habar nu are ce ulei se baga in M-uri. Chiar asa. Ce ulei se baga in M-uri ?
-1

#207 User is offline   nyhctrip 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 147
  • Joined: 16-January 08
  • Gender:Male

Posted 09 January 2018 - 15:23

View Postkalinka, on 09 January 2018 - 15:15, said:

Azi am fost la dealer bmw .sper ca mai avem cativa pasi pana la semnat contact . Totul e sa imi ia la trade back bolidul si pt asta se cam scarpina pt ca , zic ei, au sa il vanda cam greu: motor mare , cai multi , consum mare bla bla bla . Nah, ce sa zica si ei acuma ? Trebuie sa zica ceva ca sa iti dea un pret cat mai de cacat . Oricum pierd enorm la masina fiind fabricata in 2017.
Apopos , la o discutie cu nenea de la vanzari am ajuns si la schimburi de ulei si filtre pt M. Am ramas pietrificat cand am realizata ca habar nu are ce ulei se baga in M-uri. Chiar asa. Ce ulei se baga in M-uri ?




cand ma duc la masina iti zic de ulei , am 1 litru de rezerva in portbagaj. ( acum am M6 , dar posibil sa fie acelasi ulei ) .
probabil agentul de vanzari nu stie de ulei , cei de la service trebuie sa stie.

recomand service inclusive+ la achitizionarea masinii. toate reviziile inclusiv consumabilele vor fi schimbate gratis.

totusi daca vrei sa sti ce ulei se foloseste la M4. http://www.realoem.c...&diagId=02_0070

in manual scrie cu siguranta de asemenea.

This post has been edited by nyhctrip: 09 January 2018 - 15:30

1

#208 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 09 January 2018 - 23:33

View Postnyhctrip, on 09 January 2018 - 15:23, said:

cand ma duc la masina iti zic de ulei , am 1 litru de rezerva in portbagaj. ( acum am M6 , dar posibil sa fie acelasi ulei ) .
probabil agentul de vanzari nu stie de ulei , cei de la service trebuie sa stie.

recomand service inclusive+ la achitizionarea masinii. toate reviziile inclusiv consumabilele vor fi schimbate gratis.

totusi daca vrei sa sti ce ulei se foloseste la M4. http://www.realoem.c...&diagId=02_0070

in manual scrie cu siguranta de asemenea.



acuma au ceva service 5 ani ( in care iti schimba ei toate filtrele si uleiul ) si apoi mai aioptiuni de a lua garantie 3-4-5 ani. garantie doar pt ce nu este consumabil. dar garantia de 4-5 ani este f f scumpa. se poate opta pt o garantie de 3 ani , apoi inainte de a expira se poate prelungi pt inca 1 an. ceva de genul.
mie mi-e ca toata povestea asta cu schimburile este o blablabla si astia nu schimba nimic. de aceea recomand pe bat este posibil ca pe langa schimbul lor "gratuit" de filtre si ulei la 30 000km sa isi faca fiecare pe pielea lui schimb la fiecare 10.000. more or less.

This post has been edited by kalinka: 09 January 2018 - 23:35

0

#209 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 30 January 2018 - 01:26

Gata . Dealul e facut . Semnat contract pt M4.
Astept .
0

#210 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 30 January 2018 - 16:53

Pacat ca nu am revenit mai devreme pe aici, poate te ajutam cu, ceva sfaturi cand aveai nevoie de ele. Oricum, spune-ne si noua ce anume ai comandat, ce pachete ai pus pe el.

Asteptare placuta oricum, ca vei avea de stat ceva vreme dupa masina pana vine.
0

#211 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 31 January 2018 - 01:11

In contract specifica max 6 luni de la avans .
Noroc ca nu am pus ceramice pt ca din cate am inteles sunt ceva probleme la furnizor si atunci asteptarea se prelungea mai mult .
Nu am pus comp packege pt ca 1: nu aveam ce face cu rotile pe 20 si 2: am citit 2 recenzii ( una facuta de autobild) ca performantele reale cu comp pack sunt mai slabe decat fara ( nu isi explicau nici ei cum de ) 3: depaseam bugetul alocat.
Ce am pus pe langa altele maruntisuri : suspensia M, Harmanu, scaune electrice, cutia automata.
Am incercat sa echilibrez cat de cat masina si sa o dotez dupa buget , recenzii si ceea ce am considerat ca imi este necesar.
A trecut ceva vreme de cand nu am mai condus un rwd de putere mare ( ultimul fiind un 330i cabrio acum vreo 6 ani -cred )sper sa ma reobisnuiesc . Ultima masina a fost un focus rs de 350cp awd pe care am tinut-o exact 1 an si 1 luna . Am vandut-o pt ca este fun la inceput dar apoi devine extrem de plictisitoare. Cel putin din pcct meu de vedere .plus ca rs -urile au o mare probelma cu pistonul 4 si garnitura de chiulasa si te lasa cand nu te astepti. Deci nu te poti bizui pe ea.
0

#212 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 31 January 2018 - 01:25

Ok... am avut 2 ani un M4 luat de nou si condus vreo 20k mile fara vreo 2-300 cred. Asa ca hai sa iti impartasesc parerile mele legate de optionale, ce mi se parea mie util si ce nu, aici din pacate vin multe optionale in pachete si nu le poti lua fara pachetul respectiv...

Pachetele astea le-am avut eu pe M-ul meu...

Executive Package

Retractable headlight washers
Comfort Access keyless Entry
Head-Up Display
Satellite radio
Heated steering wheel
Rear view camera
Park Distance Control


19" inches light alloy wheels
Adaptive M Suspension
MDCT
Harman Kardon
Side and Top view Cameras


Nu am regretat nicio optiune de a masinii, nu aveam acoperis din fibra de carbon, am avut trapa, mereu imi place sa am lumina in masina noaptea dar si ziua, asta daca nu ma bate soarele in freza prea tare sau nu bate direct in navigatie de ma enerveaza. Franele ceramice sunt paguboase, costa f mult si din ce imi aduc eu aminte nici nu sunt acoperite de garantie, insa au un mare +, nu lasa asa mult praf de la frane pe jante care la mine erau oribile dupa prima ploaie, ti-as recomanda jantele negre. Dar, franele ceramice se incalzesc greu, scartaie aiurea prin parcari si fac figuri pe ploaie, asa ca am zis ca nu sunt de mine, franele normale ale masinii sunt f bune oricum. Mereu am intors capul dupa masinile care aveau faruri pe led, optiunea asta am regretat-o ca nu am avut-o pe masina.

Legat de suspensia adaptiva, nu te astepta sa faca minuni, o poti da tu in ce comfort vrei, pe drumuri proaste te va zgudui bine de tot.

Nu ai precizat ce culoare ai ales totusi pentru exteriorul masinii si nici legat de interior nu ai spus nimic.

This post has been edited by RedCap: 31 January 2018 - 01:28

3

#213 User is offline   sm3agol 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 213
  • Joined: 19-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Campina/Bucuresti/Buzau

Posted 31 January 2018 - 07:46

View Postkalinka, on 31 January 2018 - 01:11, said:

In contract specifica max 6 luni de la avans .
Noroc ca nu am pus ceramice pt ca din cate am inteles sunt ceva probleme la furnizor si atunci asteptarea se prelungea mai mult .
Nu am pus comp packege pt ca 1: nu aveam ce face cu rotile pe 20 si 2: am citit 2 recenzii ( una facuta de autobild) ca performantele reale cu comp pack sunt mai slabe decat fara ( nu isi explicau nici ei cum de ) 3: depaseam bugetul alocat.
Ce am pus pe langa altele maruntisuri : suspensia M, Harmanu, scaune electrice, cutia automata.
Am incercat sa echilibrez cat de cat masina si sa o dotez dupa buget , recenzii si ceea ce am considerat ca imi este necesar.
A trecut ceva vreme de cand nu am mai condus un rwd de putere mare ( ultimul fiind un 330i cabrio acum vreo 6 ani -cred )sper sa ma reobisnuiesc . Ultima masina a fost un focus rs de 350cp awd pe care am tinut-o exact 1 an si 1 luna . Am vandut-o pt ca este fun la inceput dar apoi devine extrem de plictisitoare. Cel putin din pcct meu de vedere .plus ca rs -urile au o mare probelma cu pistonul 4 si garnitura de chiulasa si te lasa cand nu te astepti. Deci nu te poti bizui pe ea.


Intervin si eu putin offtopic, desi eu ma uit la un M2.
Am si eu un RS modificat de 1 an jumatate, anul trecut in vara mi-au si schimbat un motor pe garantie (fisurat blocul la cilindrul 4).
Intre timp a venit recall, se schimba garnitura de chiulasa la toate masinile, se pare ca au gasit "buba".
2

#214 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 31 January 2018 - 12:04

Nu e deloc offopic . Este un motiv pt care am renuntat la RS si am hotarat sa iau M 4 si lumea ar trebui sa stie

RedCap , am luat plafon de carbon pt ca trapa nu e optionala in Romania .
Interior : fara piele ( nu mai iau in veac piele ) ,camera spate ,
Nu am pus pachete pt ca dupa cum ziceam , nu ma lasa “vecinii “.
Am totusi un buget maxim alocat.
Reeritor la suspensie asa am fost indrumat sa iau. Ziceau astia ca daca iei M fara suspensie e ca si cum ai lua Lambo cu motor de Dacie .plus pretul scade la vanzare ( sau si mao rau nu va fo nimeni curios de ea ) pt ca toti cauta modele second cu suspensie adaptiva
La fel scade pretiul si in lipsa pielii , dar acolo vorbim deja despre optiunea si hotararea mea de a nu mai lua masini cu piele la interior.

Acum nu mai ramane decat sa astept termenul de livrare.

This post has been edited by kalinka: 31 January 2018 - 12:06

0

#215 User is offline   kalinka 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 29-December 17

Posted 31 January 2018 - 12:19

In 2015 am avut un Subaru Wrx sti .- a tinut exact 21.000km( fara supraexploatare ) si respectat toate indicatiile unui turbo manual. Louat de nou si a crapat. Motorul EJ 25 este un motor monumental de prost. Nu cred ca exista posesor de subaru sti ( luat de nou) sa faca mai mult de 30-50.000 km chair mers in regim de Dacia Logan. Refacut motorul dat la buyback la Ford RS ( pierdut o caruta de bani) . Apoi RS condus in acelasi regim ca Subaru Sti , totusi a tinut 30.000km. Dar sfrasitul il simteam ca se apropie . Vandut in urgenta RS ( pierdut iara bani ) si luat M4
Totusi dintre toate astea 3 , conduse cam in acelasi regim, cred ca M4 va tine totusi minim 50-70.000km daca nu si mai mult . Voi ce parere aveti?
Thx
0

#216 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 31 January 2018 - 17:08

Apropo, mi se pare o tampenie ce iti spune dealer-ul ca termen de livrare. Peste Ocean am termen de livrare la o masina facuta in Europa in jur de 3 luni iar tie acolo iti spun termen de livrare maxim 6 luni? Vezi in primul rand daca au vreo alocare pentru un BMW M4 de configurat, si nu da niciun avans pana cand nu iti dau alocarea aia direct ca sa ai foarte repede si un status de productie, de masina comandata...

Si totusi, ce culoare ai ales?

Bafta!
0

#217 User is offline   mike2005 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 139
  • Joined: 14-March 15
  • Gender:Male

Posted 31 January 2018 - 22:45

View PostRedCap, on 31 January 2018 - 17:08, said:

Apropo, mi se pare o tampenie ce iti spune dealer-ul ca termen de livrare. Peste Ocean am termen de livrare la o masina facuta in Europa in jur de 3 luni iar tie acolo iti spun termen de livrare maxim 6 luni? Vezi in primul rand daca au vreo alocare pentru un BMW M4 de configurat, si nu da niciun avans pana cand nu iti dau alocarea aia direct ca sa ai foarte repede si un status de productie, de masina comandata...

Si totusi, ce culoare ai ales?

Bafta!

Alocarea mai depinde si de vanzarile de modele M ale dealerului respectiv. Cei cu vanzari mari au prioritate. Pt Bmw M2 am primit termene intre 3 saptamani si 5-7 luni.
Pb ca in Romania nu se vand prea multe M.

This post has been edited by mike2005: 31 January 2018 - 22:46

0

#218 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 31 January 2018 - 23:03

Alocarile astea dealerii le mai pot schimba intre ele, iti dau o alocare de M, da-mi una de X3 sa zicem si tot asa, dar daca ei incearca sa vanda mai multor clienti o masina pentru care nici macar nu au o alocare, atunci nu e tocmai ok.
0

#219 User is offline   nyhctrip 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 147
  • Joined: 16-January 08
  • Gender:Male

Posted 31 January 2018 - 23:08

View Postkalinka, on 31 January 2018 - 12:19, said:

In 2015 am avut un Subaru Wrx sti .- a tinut exact 21.000km( fara supraexploatare ) si respectat toate indicatiile unui turbo manual. Louat de nou si a crapat. Motorul EJ 25 este un motor monumental de prost. Nu cred ca exista posesor de subaru sti ( luat de nou) sa faca mai mult de 30-50.000 km chair mers in regim de Dacia Logan. Refacut motorul dat la buyback la Ford RS ( pierdut o caruta de bani) . Apoi RS condus in acelasi regim ca Subaru Sti , totusi a tinut 30.000km. Dar sfrasitul il simteam ca se apropie . Vandut in urgenta RS ( pierdut iara bani ) si luat M4
Totusi dintre toate astea 3 , conduse cam in acelasi regim, cred ca M4 va tine totusi minim 50-70.000km daca nu si mai mult . Voi ce parere aveti?
Thx


personal nu am experienta cu alti producatori . mi se pare ridicol ca un subaru sau ford focus rs sa crape asa repede . pana acum insa m4 s-a dovedit o masina rezistenta la abuzuri . eu l-am dat pe al meu la aproape 20000 km , asa ca nu este un punct de referinta asta . dar in starea in care l-am lasat la 20000 km as putea zice ca m-ar fi tinut mult mai mult de atat. singura chestie pielea de la scaunul soferului pe unde imi frecam curul sa ies din masina , parea putin uzata. dar explicabil , deoarece am aproape 100 kg. tehnic insa , nimic de reprosat.
0

#220 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 31 January 2018 - 23:27

Eu am avut 2 belele/probleme (cum vrei tu sa le numesti) cu al meu, in cele aproape 20k mile, adica aproximativ 32k km facuti cu masina :

1. Draciile din scaune cu sigla M se cojisera pe interior si una din ele era chiar crapata, culmea, a pasagerului si sotia mea nu e deloc corpolenta. :)
2. Cand mai ajungeam pe rosu cu benzina si mi se aprindea becul de avertizare din bord, faceam plinul dar in bord inca ramanea avertizarea de low fuel desi becul se stingea si totodata si acul sarea pe full, asta pana cand ma duceam undeva sa opresc motorul, sa incui masina si dupa minim 10 minute de stat asa incuiata si cu motorul oprit, cand reveneam la masina avertizarea de low fuel nu mai era in bord. La BMW nu au reusit sa imi repare problema asta, nu facea asta mereu, doar cand avea chef cred. :) Aveam obiceiul sa merg cu masina pana se aprindea becul si dupa ii faceam plinul direct, acum macar merg cu masina pana consum 1/2 din rezervor si ii fac plinul, nu vreau sa vad eroarea aia si in bordul asteia.

Am dat masina cu ambele probleme, mentionandu-i dealerului de ele, oricum aveam garantie pe 4 ani cu intretinere si revizii gratuite sau 50k mile. Avand in vedere ca totusi am luat-o in Decembrie 2014 deci era din primul an de fabricatie, nu mi se par a fi ceva probleme iesite din comun pentru care sa nu poti dormi noaptea.

This post has been edited by RedCap: 31 January 2018 - 23:30

0

Share this topic:


  • 13 Pages +
  • « First
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro