Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

Salutare,

 

Urmeaza sa imi achizitionez prima masina. Cum bugetul meu este de maxim 8000 EUR, ma uitam dupa un golf V. Asta pana weekendul trecut cand am primit o oferta pentru un 118d din 2005, recomandat de cineva cunoscut. Am facut un drum de 10 ore cu trenul dus-intors doar ca sa vad masina, insa din pacate propietarul m-a sunat azi sa imi spuna ca s-a razgandit si nu mai vinde. Masina mi-a placut la nebunie insa din pacate pe autovit nu prea gasesc nimic care sa nu fie dubios sau in afara bugetului meu.

Singurul anunt care mi s-a parut relativ de bun simt si in buget ar fi acesta:

 

http://www.autovit.ro/bmw-118-C29055108.html

 

Din cate am citit la motoarele astea generatie 2007-2008 sunt probleme la distributie, el zice ca a fost schimbata la 120.000, dar desi are factura nu m-as baza pe asta, asa ca s-a mai adauga vreo 3-4000 lei la pretul masinii + timbrul de mediu(in jur de 1000 eur in functie de emisii).

 

As vrea sa stiu care este parerea voastra, merita vazuta masina oare? Care e pretul maxim pe care l-ati plati pentru ea?

Mai stiti si alte surse unde as putea gasi anunturi pentru seria 1, altele decat autovit si acest forum(aici am cautat dar nu gasesc decat de la seria 3 in sus care din pacate nu este in buget)?

Si nu in ultimul rand, are rost sa mai caut seria 1 tinand cont de bugetul meu?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

cu siguranta seria 1 iti ofera senzatii fata de un golf 5.

intr-adevar, nu te poti baza pe factura aceluia care zice ca a schimbat distributia. NIMENI nu aduce masina spre vanzare si sa ii schimbe distributia. dar nu inteleg de ce pui 1000 euro la buget pt distributie. daca masina nu are probleme la distributie, ( dupa o verificare la un service de specialitate, nu orice service ) , atunci nu vad care e problema. doar o parte destul de mica din motoare au aceasta problema. incearca sa cauti si pe Germania. acolo sunt masini la care se poate verifica mai usor istoricul.

 

pardon. banuiesc ca cel care a adus-o sustine ca a fost chimbata de vechiul proprietar. nici pe asta nu te poti baza, darrepet : daca masina nu are pb la distrib, nu e nici o pb !

Edited by Paleonte
Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine incerci aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__17540

 

 

despre masina din link.....numai de bine; cauta si tu cam cat costa un seria 1 in belgia cu km/dotari echivalente, mai pune si tu un profit al vanzatorului si o sa iti raspunzi singur la intrebarea daca masina respectiva merita; stiu ca exista mitul ca in strainatate sunt masini ieftine .....insa eu iti pot confirma pentru Franta(ca aici stau) ca cele ieftine sunt niste gunoaie de care scapa ei si le tranzactioneaza samsarii in Romania.

 

 

Foloseste functia search si cauta sfat achizitie....o sa gasesti o groaza de topicuri deschise pe tema asta, cat si eventualele probleme/cheltuieli care apar vis-a-vis de acest model.

Ca si prima masina, eu as lua un golf, care are marele avantaj ca e un model fff raspandit, fiind mult mai usor de intertinut si servisat atat prin oferta de piese, cat si prin expertiza mecanicilor.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca zice ca distributia a fost schimbata la 120.000 de km atunci ar trebui sa apara in istoricul de service lucru pe care il poti verifica la orice reprezentanta BMW avand seria de sasiu. Asta se poate vedea usor.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Urmeaza sa imi achizitionez prima masina. Cum bugetul meu este de maxim 8000 EUR, ma uitam dupa un golf V. Asta pana weekendul trecut cand am primit o oferta pentru un 118d din 2005, recomandat de cineva cunoscut. Am facut un drum de 10 ore cu trenul dus-intors doar ca sa vad masina, insa din pacate propietarul m-a sunat azi sa imi spuna ca s-a razgandit si nu mai vinde. Masina mi-a placut la nebunie insa din pacate pe autovit nu prea gasesc nimic care sa nu fie dubios sau in afara bugetului meu.

Singurul anunt care mi s-a parut relativ de bun simt si in buget ar fi acesta:

 

http://www.autovit.ro/bmw-118-C29055108.html

 

Din cate am citit la motoarele astea generatie 2007-2008 sunt probleme la distributie, el zice ca a fost schimbata la 120.000, dar desi are factura nu m-as baza pe asta, asa ca s-a mai adauga vreo 3-4000 lei la pretul masinii + timbrul de mediu(in jur de 1000 eur in functie de emisii).

 

As vrea sa stiu care este parerea voastra, merita vazuta masina oare? Care e pretul maxim pe care l-ati plati pentru ea?

Mai stiti si alte surse unde as putea gasi anunturi pentru seria 1, altele decat autovit si acest forum(aici am cautat dar nu gasesc decat de la seria 3 in sus care din pacate nu este in buget)?

Si nu in ultimul rand, are rost sa mai caut seria 1 tinand cont de bugetul meu?

 

Multumesc

 

sincer mai bine as merge pe un Golf 5 de 140cai decat pe acesta; nu e prea dotat, adica de fapt in afara de clima ,jante, PDC nu prea vad sa aiba ceva care chiar sa conteze.

pe langa taxa de mediu gandeste-te ca va trebui sa ii faci o revizie completa(pe care eu as face-o la Bavaria----1500 lei), trebuie revopsite bara fata si spate. Acum depinde daca mai ai inca vreo 2000-3000 de euro pe care i-ai putea investi intr-un timp relativ scurt(probabil); daca ii ai, atunci cu 11000 euro mi-as cumpara altceva, nu acel seria 1.

P.S. am condus toate seriile de BMW, seria 1 mie mi se pare horror!(no offense pentru proprietari), dar e zgomotoasa, extrem de mica ca si spatiu, estetic mie nu imi place dar asta tine de gust si nu stiu cat de usor vei reusi sa o revinzi

Link to comment
Share on other sites

Golful e cu 1000 - 2000 Euro mai ieftin. are mai mult spatiu interior. la zgomot e mai rau ca seria 1. senzatii la condus nu se compara.

atentie ca motoarele de 2000 de la VAG de prin 2006, 2007 suut niste cazane...

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

atentie ca motoarele de 2000 de la VAG de prin 2006, 2007 suut niste cazane...

 

Da-mi doua argumente,ca-s curios cum ti-ai dat seama ca acele motoare sunt cazane...nu de alta dar am avut 2 modele si nu am avut nici o treaba cu ele din nici un punct de vedere.

Link to comment
Share on other sites

eram sigur ca se gaseste unu care sa sccrie ca a avut el si ce bine a fost. sunt printre primele common rail de la VAG. multe au probleme cu injectoarele, suna ca niste tractoare, cosum, performante, fiabilitate, toate sunt sub BMW.
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile prompte.

@Eugen B sincer eram foarte incantat de un golf V pe care l-am testat, dar dupa ce am mers cu seria 1 parca nu mai vreau altceva. Si mie mi se pare destul de ieftin in banii astia, de asta imi e si teama sa cumpar de pe autovit.

 

@Paleonte arata super asa rosu :D Dar din pacate nu pot merge in Germani sa iau (nu cred ca imi ajunge bugetul daca dau 1000 eur pe drum).

 

Am mai gasit si asta http://www.autovit.ro/bmw-118-C28967931.html e de la Wellauto - e benzina si automata(as merge macar sa vad cum merge). Ma gandesc ca Wellauto nu ar trebui sa vanda masini cu km dati inapoi sau lovite (sau daca si ei vand atunci sunt hopeless :) ).

Link to comment
Share on other sites

Pai nu comparam mere cu pere,dar pana la a le face cazane mai sunt ceva pasi de parcurs,daca nu ai avut vreun astfel de model nu stiu ce de te bagi in seama si-i informezi pe oameni gresit...

 

Asta cu "erai sigur ca se gaseste vreunu".......ti-as raspunde pe masura dar nu meriti atata atentie :rolleyes:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu comparam mere cu pere,dar pana la a le face cazane mai sunt ceva pasi de parcurs,daca nu ai avut vreun astfel de model nu stiu ce de te bagi in seama si-i informezi pe oameni gresit...

 

Asta cu "erai sigur ca se gaseste vreunu".......ti-as raspunde pe masura dar nu meriti atata atentie :rolleyes:

 

am exagerat cu "cazane" , dar chiar sunt niste motoare nereusite ! primele common rail de la VAG.

cand vorbesc ceva, nu o fac sa ma aflu in treaba. am exemple de la prieteni, recomandari de la mecanici, si studiat indelung pe forumuri. ok? nu sunt vre-un rupt de lume. ma invart in niste cercuri, care mi-au permis sa conduc multe masini de toate genurile, sa cer multe pareri, sa vad evolutia unor masini pe parcursul utilizarii lor.

 

cat despre atentia ta, nu am nevoie de ea, nu o doresc, deci nu se pune problema sa o merit.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

atentie ca motoarele de 2000 de la VAG de prin 2006, 2007 suut niste cazane...

Colegule, regleaza-ti data... Ia vezi matale pana cand PD-urile au fost in productie ;)

Si chiar si asa, cazanele alea de care zici, nu prea au fost cazane. Ce-i drept, nici no 1 nu au fost dar totusi...

 

Ai fost ok cu sfaturile pana intr-un punct si apoi zbang, ai daramat tot...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile prompte.

@Eugen B sincer eram foarte incantat de un golf V pe care l-am testat, dar dupa ce am mers cu seria 1 parca nu mai vreau altceva. Si mie mi se pare destul de ieftin in banii astia, de asta imi e si teama sa cumpar de pe autovit.

 

 

 

@Paleonte arata super asa rosu :D Dar din pacate nu pot merge in Germani sa iau (nu cred ca imi ajunge bugetul daca dau 1000 eur pe drum).

 

Am mai gasit si asta http://www.autovit.r...-C28967931.html e de la Wellauto - e benzina si automata(as merge macar sa vad cum merge). Ma gandesc ca Wellauto nu ar trebui sa vanda masini cu km dati inapoi sau lovite (sau daca si ei vand atunci sunt hopeless :) ).

 

asa se intampla cand conduci un BMW. da-i intr-o boala necrutatoare. bineinteles, trebuie sa ai si o pasiune pentru masini si condus. altfel poti sa-ti iei si logan, ca isi face si ala treaba.

 

benzina si automata la KW aia , e ceva mai lenesa si consuma mai mult. km sunt mari sanse sa fie aproape de realitate. cu cele pe benzina se circula putin fata de diesel.

 

eu repet ! doar tu poti decide. daca e sa decizi cu calcule, e Golf. daca decizi cu inima e BMW.

 

trebuie sa te incadrezi in buget si sa mai ai si ceva pe langa pentru neprevazute...ca de...e masina SH

Edited by Paleonte
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

am exagerat cu "cazane" , dar chiar sunt niste motoare nereusite !

cand vorbesc ceva, nu o fac sa ma aflu in treaba. am exemple de la prieteni, recomandari de la mecanici, si studiat indelung pe forumuri. ok? nu sunt vreun rupt de lume. ma invart in niste cercuri, care mi-au permis sa conduc multe masini de toate genurile, sa cer multe pareri, sa vad evolutia unor masini pe parcursul utilizarii lor.

Aaaa,daca ai studiat pe forumuri...imi cer scuze.Nu ne spui parerile prietenilor tai?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@JuniorAlex si eu am fost sfatuit de un prieten care are service sa ma orientez catre golf V cu motor 1.9 TDI nu 2.0 TDI. Mi-a si explicat ce anume pica la ele dar nu ma pricep sa reproduc :)

 

@Paleonte, consuma cu vreo 2-3% in plus in medie cred. Ma duc maine sa vad cum se compara cu 118d :D

Link to comment
Share on other sites

Doar atat am invatat , restul cuvintelor ma depasesc.

 

@nick20pub,am avut 1.9tdi si 2.0tdi , ambele resoftate si nu am avut nicio treaba cu ele din niciun punct de vedere si ambele aveau peste 180k,tine poate si de noroc,dar nu poti tot timpul generaliza,cum fac astfel de meseriasi de mai sus.

Edited by junioralex
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

@Paleonte, consuma cu vreo 2-3% in plus in medie cred. Ma duc maine sa vad cum se compara cu 118d :D

 

daca ai timp,asta e cel mai bine. sa mergi sa probezi. majoritatea nu fac asta, i-au masinile dupa ochi si culoare. de vazut daca o sa iti placa automata. depinde cat de activ esti la volan.

daca nu faci km multi e ok si benzina, si intretinerea e mai ieftina.

sa ne spui si noua cum ti s-a parut.

orice ai decide, nu te grabi. masinile bune se gasesc greu.

 

bafta

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

merg de cateva luni cu G5 2tdi 4 motion 2005 an de fabricatie asta pe lang 325-ul compact al meu,am mai facut si ceva km cu un 118d 2009 ,sa o luam pe rand.

-suspensie :desi G5 are suspensie sport si destul de jos e mult mai confortabil decat BMW-urile,pot spune ca serie 1 stock este aproape la fel de rigid ca si compactul meu care are suspensie H&R,in ceea ce priveste stabilitate,manevrabilitate diferentele sunt mici

-interior: uluitor dar interiorul de E46 este peste cel de serie 1 si undeva sub cel de Golf la diferenta mica fata de Golf ,cu mentiunea ca la Golf am piele si alte rahaturi care dupa 70k sunt praf :) gratie suspensiei sport in E46 am mai mult zgomot interor,dar ca si clasament in ceea ce priveste calitae si spatiu ar fi G5,E46,serie 1

-motoare: aici M54 bate la cur ambele motoare de departe pur si simplu e mult peste.motorul de 143 cai de pe serie 1 trage destul de bine dar parca se plafoneaza la viteze mari,cel de pe G5 e lent pana pe la 70 apoi incepe sa traga comparabil cu serie 1,ca si fiabilitate nu ma pronunt PD-urile de la VAG au avut toate probleme,modelul meu de ex nu a avut probleme cu injectoarele dar a avut probleme cu chiulasa.La G5 schimbati in 70k o gramada de piese ca fiabilitate eu zic ca e sub BMW,sau poate a fost un G5 mai ghinionist ce am prins eu.

Pana la urma daca poti trai cu suspensia mai dura din serie 1 si ai bani pusi deoparte pt distributie e ok,altfel G5-ul o concurenta interesanta doar ca e posibil daca prinzi un model cu probleme sa bagi mai multi bani in ea decat in BMW .PS:un alt avantaj am G5-ului in cazul meu e 4 Motion :)

de adaugat la motoare daca mai era nevoie:PD-ul este extrem de zgomotos si ca plaja utila 18000-3500 ture ,la BMW la fel este destul de zgomotos si schimbatorul tremura la relanti :) asta a fost lucrul care m-a socat cel mai mult la serie 1 tremuratul schimbatorului in conditiile in care masina avea 3000 sau 2000 km.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

..inseamna ca,intr-adevar, ai mers foarte putini km cu seria 1 !

comparatiile de dinamica cu G5-ul nu sunt obiective.. Si cum adica se plafoneaza la viteze mari? :) cat ? 170. 180? .. pai vb de doar 143cp . Intre 80 si 120 pd-ul se duce usor mai bine dar daca pornesti "intrecerea" de la 120 sta mai bine 1er-ul. pana la 80 nu e nicio diferenta

interiorul la E46 e mai ok ca cel de seria 1 ?? ce elemente te determina sa faci afirmatia asta?

Oricum comparam mere cu per.. Vw cu bmw. tehnologie invechita si monotonie extrema cu placerea condusului unei masini cu tractiune spate care imbina perfect puterea celor 143cp cu un consum redus si totul intr-un ambient fara greierasi chiar si cu suspensia aia rigida si dupa multe gropi de romania.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cu serie 1 am facut maxim 200 km,cu G5-ul am vreo 3000 iar cu E46-ele 32.000 comparatia am facut-o interior serie 1 stock vs interior E46 sport vs interior G5 Highline.Fara greierasi mai greu serie 1 dar ma rog eu am precizat ce masini am comparat.Mda plafonarea pt mine la serie 1 era relativa adica de la 130 nu tragea la fel sa zicem ca 2,5-ul :p

Ca sa reformulez ca vad ca te-ai suparat si zic strict serie 1 vs G5 :

-dinamica si fiabilitate serie 1

-interior si confort G5

nu bag aspectul exterior ca aici fiecare cu gusturile lui.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am suparat, de ce as face-o ? :) Probabil sunt si subiectiv dar conduc in mod frecvent un pd de 140cp si sunt oarecun in tema cu performantele ambelor. As aminti si de precizia directiei la seria 1 .. apropo de viteze mari . Parca se aseaza altfel pe asfalt si am cateodata senzatia ca 180km /h cu seria 1 se simt ca si cum as conduce golful cu 150-160 . Condusul pe viraje este de asemenea un atu important ptr bmw si daca la liniute golful poate sta chiar usor mai bine pe viraje e pierdut bine :)

Legat de interior masina mea are 120.000k. si totul arata ca nou in interior .golf- ul are 60.000 si prezinta deja urme de imbatranire.. Acum e de discutat si faptul ca bmw ul a facut mai bine de 100k in germania pe distante lungi fata de golf care a circulat exclusiv in tara si in care s-a urcat si s-a coborat poate chiar de mai multe ori decat in bmw..

Legat de greierasi o sa reanalizez probl dupa mai multi km cu bmw-ul dar acum am doar unul singur ragusit saracul.. se aude cand si cand in portiera de la sofer.. pe cand la golf ma incanta vreo 4 cu orchestra cu tot de fiecare data cand o conduc :)

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Ce va place voua nene la interiorul de Golf5? Plasticele alea de se zgarie in draci, sau poate senzatia de balena data de parbrizul mare si suspensia de Logan? Eu as zice ca Seria 1 e peste Golf ca interior, si nu ma refer aici strict la materiale ci la ergonomie, imbinari. Eu la peste 110000km cu 1-er-ul meu si destul de multe gropi, inca e extrem de inchegat, nu am niciun greieras in interior. Golf5 e anost rau, f prost izolat fonic, volanul ala e odios, pe 1.9 ai 5 trepte, pe 2.0 te lasa-n drum injectoarele... C'mon, sa fim onesti, BMW are motoarele mult peste VW, ca si consum, tehnologie. E problema asta cu distributia, insa na, e pretul pe care-l platim pentru evolutie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.