Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

Stiu ca era in jur de 300 ron verificarea la reprezentanta.....dar poti suna sa fii sigur.

 

In mod clar masina accea automata va consuma ceva mai mult decat 10-11....insa arata ok cea pe care ai gasit-o si este suficient de dotata.

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/36-1er.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&gearing=2&exactmodel=118&powerunit=2

 

In mod normal ar trebui ca masina sa aiba RCA sa o poti verifica, dar cum tu probabil esti singurul interesat in acest moment de masina respectiva (nu e chiar cea mai cautata masina seria 1 pe benzina si cutie automata).....asa ca ai putea sa te folosesti de asta si sa pui niste conditii....si vezi sa alegi tu reprezentanta la care mergi sa nu iti impuna ei alegerea.

 

Ai mai putea sa ceri si seria de sasiu si sa o postezi pe topicul cu masini la vanzare...poate este cineva care iti poate da informatii despre istoricul masinii si intrarile in service bmw; cat despre graba.....graba strica treaba, si avand in vedere ca ai de gand sa cheltui o suma de bani importanta, nu te grabi si actiona sub imboldul momentului.

 

Am copie dupa cartea de identitate, o sa postez VIN-ul sa vad ce iese, mersi de sugestie. Nu stiu daca se poate vedea mare lucru pe istoric, are doar 2 revizii trecute pe cartea service, una la 30000 la Bavaria si una la 59000, dar nu mai tin minte daca tot la Bavaria sau in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

@JuniorAlex si eu am fost sfatuit de un prieten care are service sa ma orientez catre golf V cu motor 1.9 TDI nu 2.0 TDI. Mi-a si explicat ce anume pica la ele dar nu ma pricep sa reproduc :)

 

@Paleonte, consuma cu vreo 2-3% in plus in medie cred. Ma duc maine sa vad cum se compara cu 118d :D

 

 

Am un amic ce poseda o octavia cu motorul de 1.9 TDI, masina are 250.000km si e resoftata de pe la 150.000 cu un soft f agresiv. Fuge de rupe acum. Nu i-a picat nimic la ea. Ii cam da cu ulei in admisie de vreo 30.000km, dar inca nu i-a picat turbina (care la 1.9tdi e oricum destul de ieftina.)

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg cum are numai 2 revizii in carte. chiar daca sunt km aia, revizia trebuie facuta la un an daca nu se fac nr de km necesari.

Si mie mi se pare dubios. Daca te duci la un service mai de cartier iti trece ceva in carte?

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare dubios. Daca te duci la un service mai de cartier iti trece ceva in carte?

 

Stai linistit, multi nu tin cond de cele doua conditii (numarul de km sau anul) si cel mai probabil aici s-a facut revizia respectand doar nr. de km.

Link to comment
Share on other sites

Sincer inclin catre seria 1 fie el si benzina si cu un consum mai mare(10-11 in oras, poate sa imi spuna cineva daca e mai mult?). Am gasit si un golf V ok, bine ingrijit ca varianta de back up, dar trebuie sa ma decid repejor. Sufletul ma trage catre BMW :)

Si eu as vrea sa merg cu ea la o reprezentanta BMW ca sa nu iau vreo cazatura (fie ea si cu garantie 6 luni si 70k km verificati la BMW), dar nu stiu cum sa fac daca nu are rca..ca pe platforma nu as lua-o. O varianta ar fi sa ii faca ei un RCA pe 6 luni si sa isi recupereze apoi banii, sa vad insa daca sunt de acord.

 

Aveti idee cat costa o verificare la o reprezentanta BMW? Sau alt service specializat BMW unde as putea merge mai din scurt?

Eu in Bucuresti la 116i manual am 10.5-11.5 in trafic de dimineata+seara(adica aglomeratie).

 

Probabil vei avea pana in 12 daca nu faci liniute.

 

 

Am vazut si eu cateva e87-uri cu peste 6 ani vechime prin Bucuresti si cam toate aveau acel buton de start/stop uzat.Al meu dupa 120k/8.5ani nu arata deloc semne de uzura.Asta pt ca fac drumuri extraurbane(nr mic de porniri/opriri).Asta denota ca 118i-ul ala ar fi fost folosit mai mult in oras.Nimic de speriat totusi.Daca,km sunt reali,eu raman la parerea ca e o masina cinstita.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

fara suparare dar motoarele pe benzina de pe serie 1 nu imi inspira nimic (E87 vorbesc) mai ales ca au avut ceva bube.in continuare sunt uluit cum dracu nu le-a dar prin cap sa puna un motor de mijloc pe benzina ceva gen 125i(stiu ca exista dar doar cabrio parca) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pai este 120i si 130i.

Revenind la 118d inainte de facelift, este cel cu motor M47, fara probleme legate de distributie. Consumul poate fi foarte variat si depinde cel mai mult de sofer.

Daca nu faci multi km adica peste 30k pe an recomand benzina 116i si 118i, revizii mai ieftine si pret de achizitie mai mic. Incearca sa iei una cu cat mai multe dotari, chiar conteaza.

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Poti sa-i faci rca pe viitorul numar al masinii.

 

OFF: Se poate face RCA si fara numarul de inmatriculare. Altfel cum ai putea inmatricula o masina adusa in tara pentru care vrei sa iei un numar obisnuit ? Trebuie doar mentionat celui care face RCA-ul acest aspect si sa lase campul respectiv gol. Oricum, masina e identificata dupa VIN in primul rand.

 

ON: Daca doar verificarea sta in calea ta, fa-i tu RCA ( e posibil sa pierzi 6 luni de RCA daca nu vei cumpara masina, dar macar ai liniste, fara ganduri de ce ar fi fost sau o cumperi si se dovedeste a fi problematica).

 

Daca e ok la verificare, continui doar cu restul actelor, RCA o sa ai deja. Altfel, ai facut cadou RCA pe 6 luni actualului proprietar. Vezi de asemenea cat costa platforma vs RCA pe 6 luni (care e minimul posibil pentru masini inmatriculate definitiv).

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

RCA-ul se poate face si pe o singura luna ! in campul destinat numarului de inmatriculare va fi trecut PENTRU INMATRICULARE . Este un artificiu des intalnit chiar si la masini deja inmatriculate si nu reprezinta nicio neregula.
Link to comment
Share on other sites

RCA-ul se poate face si pe o singura luna ! in campul destinat numarului de inmatriculare va fi trecut PENTRU INMATRICULARE . Este un artificiu des intalnit chiar si la masini deja inmatriculate si nu reprezinta nicio neregula.

 

Cu atat mai bine ... si mai ieftin :) .

Link to comment
Share on other sites

Eu in Bucuresti la 116i manual am 10.5-11.5 in trafic de dimineata+seara(adica aglomeratie).

 

Probabil vei avea pana in 12 daca nu faci liniute.

 

 

Am vazut si eu cateva e87-uri cu peste 6 ani vechime prin Bucuresti si cam toate aveau acel buton de start/stop uzat.Al meu dupa 120k/8.5ani nu arata deloc semne de uzura.Asta pt ca fac drumuri extraurbane(nr mic de porniri/opriri).Asta denota ca 118i-ul ala ar fi fost folosit mai mult in oras.Nimic de speriat totusi.Daca,km sunt reali,eu raman la parerea ca e o masina cinstita.

 

Pana in 12 ar fi ok, 14-15 sa nu fie, mers normal :) Si aici pe forum si in general majoritatea ma sfatuiesc sa ma orientez catre bezina pentru 15000 km pe an cat estimez ca voi merge, caci diesel-ul ar fi mai scump de intretinut. Asa ca 118i it is :)

Am vorbit azi din nou cu cei de la Weltauto si ziceau ca masina nu poate fi rulata inainte de a fi vanduta de ei. In schimb ziceau ca prin garantia aia de 6 luni, am 2 saptamani timp in care pot sa le aduc masina inapoi si sa imi returneze banii(fara sa fac abuz de km). Mi se pare fair enough varianta asta, o sa vad maine cand merg care sunt conditiile mai exacte in care pot sa returnez masina daca nu sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

fara suparare dar motoarele pe benzina de pe serie 1 nu imi inspira nimic (E87 vorbesc) mai ales ca au avut ceva bube.in continuare sunt uluit cum dracu nu le-a dar prin cap sa puna un motor de mijloc pe benzina ceva gen 125i(stiu ca exista dar doar cabrio parca)

Ce probleme are 118i-ul de fel?Sau mai bine zis motorul lui care banuiesc ca s-a pus si pe 318i?

 

 

Intreb pt ca la 116i N45 am avut probleme cu intinzatorul de lant(schimbat la reprezentanta intr-un final).Ah..si o bujie arsa.

 

Altceva?

 

Nu cumva diesel-urile N47 sunt mai problematice?

 

PS: avand in vedere ca exista 116/118/120/130i pe caroseria asta hatchback eu zic ca e suficent pt entry-level.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

va suparati repede voi cu serie 1 vad :) bobine intinzator valvetronic ,da N47 sunt mai problematice ..

ma rog ceea ce as fi vrut la serie unu era un motor cum am eu pe compact 2,5 adica,din nefericire 130-ul este sarit din schema de taxe si oricum e foarte rar personal am vazut 2 bucati de vanzare in Romania decat.

Off topic oricum mi se pare jenant sa ne bucuram ca pica "doar" un intinzator sau cum e la M54 "doar" garniturile de la Vanos,daca ar fi sa comparam cu M20/M30 actualele motoare sunt praf,pe de alta parte ca si complexitate s-a ajuns destul de departe si e oarecum logic ca fiabilitatea sa aiba de suferit.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

va suparati repede voi cu serie 1 vad :) bobine intinzator valvetronic ,da N47 sunt mai problematice ..

M-as supara sa vad factura de 2-3000E pt o distributie schimbata,eventual cu arbore schimbat.

 

 

Pt o bobina de 140 ron schimbata in 10 minute la Robert as lua oricand benzina.

 

Intinzatorul acum se schimba pe recall,de fel era 110 ron+tva.

 

PS:la 116i N45 nu exista valvetronic :p

 

 

Link to comment
Share on other sites

nu am zis de costuri am zis doar ca idee, N45 nu dar N43 parca are :) ma rog chiar mi-am dorit un 130i dar cum am zis mai sus am ceva retineri,oricum probabil ca pe E46 nu as mai lua mare lucru daca e sa il dau asa ca mai bine il las sa rugineasca in curte :).
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am mers pana la urma pe 118i de la Weltauto. O am de cateva zile si se misca binisor(am bagat cam 300 km prin Bucuresti, in weekend o sa o scot si in afara :D).

Singurul aspect care nu imi place e ca mananca 13-13.5, in rest e superba masina :D

 

Revin cu feedback dupa ce merg mai mult cu ea :)

 

Multumesc pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Golful e cu 1000 - 2000 Euro mai ieftin. are mai mult spatiu interior. la zgomot e mai rau ca seria 1. senzatii la condus nu se compara.

atentie ca motoarele de 2000 de la VAG de prin 2006, 2007 suut niste cazane...

Culmea ca in 2008 erau tot PD cazanele mai cerceteaza la imaginatie.In afara de motorul de 2.0 tdi *unele serii care au avut probleme cu injectoarele eu nu stiu probleme la cazane.

Am avut un cazan de nou pana la 170k si nu prea a cazut nimic.

E zgomotos motorul si poate prost antifonat cazanul in rest nu vad probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.