Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

In orice caz un sfat - nu lua masina din Italia.

Eu zic sa mai pui ceva bani si sa iei una E5. Aia e destul de veche.

 

Si de la privat ar fi o solutie dar iit trebuie timp sa cauti. Multe nu apar pe mobile.

 

 

timp cred ca o sa fie

parca cel mai mult ma sperie sutele de km pe care le au la bord un ex:230000km + ca poate or mai fi dati inapoi vreo 100 de mii :)

 

inca o parere importanta pentru mine ( familie = eu+sotie+ 2 baieti mititei)

 

cum spune cineva mai sus ca este cam micuta in interior...intreb pe cineva care detine seria 1 118

cum sunt locurile din spate? sunt probleme in confort pentru cei din spate?

este rigida masina? preia cat de cat decent denivelarile strazilor din romania?

multumesc anticipat pentru raspuns.

Edited by Marian2014
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu seria 1 si e destul de inghesuit in spate. Pentru copii insa nu-i problema.

Si e destul de rigida, ca si E90.

La noul seria 1 s-a lucrat mai bine la capitolul habitaclu. Chiar am ramas impresionat de F20. E mai spatioasa si are scaune mai late si mai comfortabile chiar si decat E90. In fine..

 

p.s. Urmareste si review-uri despre masini dar nu cele facute de Buhnici, alea-s frectie. Carbuyer si Autoexpress sunt printre cele mai bune.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu seria 1 si e destul de inghesuit in spate. Pentru copii insa nu-i problema.

Si e destul de rigida, ca si E90.

La noul seria 1 s-a lucrat mai bine la capitolul habitaclu. Chiar am ramas impresionat de F20. E mai spatioasa si are scaune mai late si mai comfortabile chiar si decat E90. In fine..

 

p.s. Urmareste si review-uri despre masini dar nu cele facute de Buhnici, alea-s frectie. Carbuyer si Autoexpress sunt printre cele mai bune.

 

 

andrei ca sa imi fac o parere cat de cat daca ai stat pe locurile din spate a unui logan (pe care il si detin) este mai rigida? sau cam la fel

Link to comment
Share on other sites

Este mai confortabila ca un Logan.Problema este ca nu stiu daca gasesti una in mintele ei care sa te duca 6000 euro cu totul.Pe urma sa sti ca piesele nu costa zeci de lei ci sute de lei.Vis a vis de putere si 122 de cai sunt de ajuns.

Eu inainte aveam 318d e46 cu 116 cai si ma descurcam onorabil in orice situatie.Acum am 184 de cai dar mergand mai mult in oras aproape ca nici nu simt diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Este mai confortabila ca un Logan.Problema este ca nu stiu daca gasesti una in mintele ei care sa te duca 6000 euro cu totul.Pe urma sa sti ca piesele nu costa zeci de lei ci sute de lei.Vis a vis de putere si 122 de cai sunt de ajuns.

Eu inainte aveam 318d e46 cu 116 cai si ma descurcam onorabil in orice situatie.Acum am 184 de cai dar mergand mai mult in oras aproape ca nici nu simt diferenta.

 

 

da..ma gandeam sa dau vreo 6000 pe masina + drum intors germania+ acte vreo 400 euro + taxa vreo 1000= sa ajung undeva la 7000 si ceva (drumul dus nu ma costa nimic)

de asta am optat pentru bmw seria 1 am gasit de cuviinta ca este singura optiune (pret/putere/calitate)

la banii astia gandesc ca nu prea am multe optiuni

Link to comment
Share on other sites

Salut, detin un 118d fl, masinuta este ok din toate punctele de vedere putere/consum/aspect etc. Lucrul care ma deranjeaza pe mine este spatiul din interior, eu am 1.84/78kg daca imi dau scaunul in spate sa ma simt eu bine cu picioarele pe pedale cel din spate cam plange si cam sta cu genunchii la barba, avand in vedere ca ai 2 prichindei asta nu ar fi o problema pentru ei. Altceva care m-a deranjat pe mine a fost rigiditatea care am mai rezolvat'o schimband cauciucurile runflat cu normale. Per ansamblu imi place masina dar daca ar fi sa aleg iar as alege un 120d, diferenta de consum este mica dar se simt calutii in plus(strict parerea mea).

Spor la cautat/ales!

Link to comment
Share on other sites

da..ma gandeam sa dau vreo 6000 pe masina + drum intors germania+ acte vreo 400 euro + taxa vreo 1000= sa ajung undeva la 7000 si ceva (drumul dus nu ma costa nimic)

de asta am optat pentru bmw seria 1 am gasit de cuviinta ca este singura optiune (pret/putere/calitate)

la banii astia gandesc ca nu prea am multe optiuni

 

iti propun o rezerva de 10% pentru cheltuieli neprevazute. proverbul cu ”socoteala din targ... ” merita luat in calcul la un drum in germania, din punctul meu de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti dau cateva pareri (personale) aflate dupa ce mi-am luat masina E46 320d M47 NFL:

- 120d merita daca nu e mare diferenta fata de 118d - diferenta de putere o vei simti destul de bine;

- daca mergi prin oras drumuri scurte (<10 km pe deplasare) dieselul consuma la fel ca un benzinar pana ajunge apa la temperatura optima- eu la m47 am undeva intre 8 si 10

- ia diesel doar daca faci minim 20 mii km pe an, altfel nu stiu daca merita avand in vedere ca poate pica o piesa scumpa oricand: turbina (~300-500 E), volanta (~500 E) e mai sensibila ca la benzinare, debitmetru (~200 E), etc

- reviziile au aproximativ acelasi pret, indifferent de carburant sau capacitatea discutata mai sus;

Eu recomand diesel deoarece BMW sta destul de bine la motoare si au unele destul de reusite la consum/putere/fiabilitate, poate chiar cei mai buni din domeniu, insa ar presupune sa gasesti o masina intretinuta si sa ii dai cele necesare la timpul potrivit (ma refer la revizii si piese).

Cauta pe forum ce trebuie sa verifici la o masina second (era un topic foarte detaliat cum si ce sa verifici - cum ajungi la fiecare component, exterior/interior, parte mecanica, etc.)

Mult success in alegerea facuta si sper ca te-am ajutat sa iti faci o parere despre ce iti doresti!

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Eu iti dau cateva pareri (personale) aflate dupa ce mi-am luat masina E46 320d M47 NFL:

- 120d merita daca nu e mare diferenta fata de 118d - diferenta de putere o vei simti destul de bine;

- daca mergi prin oras drumuri scurte (<10 km pe deplasare) dieselul consuma la fel ca un benzinar pana ajunge apa la temperatura optima- eu la m47 am undeva intre 8 si 10

- ia diesel doar daca faci minim 20 mii km pe an, altfel nu stiu daca merita avand in vedere ca poate pica o piesa scumpa oricand: turbina (~300-500 E), volanta (~500 E) e mai sensibila ca la benzinare, debitmetru (~200 E), etc

- reviziile au aproximativ acelasi pret, indifferent de carburant sau capacitatea discutata mai sus;

Eu recomand diesel deoarece BMW sta destul de bine la motoare si au unele destul de reusite la consum/putere/fiabilitate, poate chiar cei mai buni din domeniu, insa ar presupune sa gasesti o masina intretinuta si o ii dai cele necesare la timpul potrivit (ma refer la revizii si piese).

Cauta pe forum ce trebuie sa verifici la o masina second (era un topic foarte detaliat cum si ce sa verifici - cum ajungi la fiecare component, exterior/interior, parte mecanica, etc.)

Mult success in alegerea facuta si sper ca te-am ajutat sa iti faci o parere despre ce iti doresti!

 

multumesc George

O sa tin cont de sfaturile voastre

 

 

detin o masina varsta 7 ani...80.000km

revizii facute la 2 ani la un service particular... nu am schimbat decat:

-placutele de frana pe fata

-antigel (asta a fost alegerea mea)

-bieleta directie stanga/dreapta

-distributia o sa o schimb la primavara

-cauciucuri originale din fabrica....cei de la vulcanizare zic ca inca 2 ani nu o sa am treaba cu ele

deci pana la urma daca ai bafta si prinzi o masina buna

mai depinde si de conducatorul auto zic eu :)

-

Edited by Marian2014
Link to comment
Share on other sites

multumesc George

O sa tin cont de sfaturile voastre

Am uitat sa precizez:

- e mai zgomotos ca un benzinar (daca nu te deranjeaza e ok, deoarece nu face nici ca un tractor, sa fim seriosi);

- diesel avantaj major la drumuri lungi - eu cu motor din 2000 am scos si sub 5% (treapta 5, cat mai constant in jur de 90-100), de aia spuneam ca merita putere/consum;

- dotari ce le consider eu necesare: xenon (face toti banii daca e original), scaune sport si incalzite (iarna la diesel iti vor fi foarte utile deoarece masina se incalzeste mai greu), volan sport sau M, navigatie daca e posibil.

Link to comment
Share on other sites

Salut, detin un 118d fl, masinuta este ok din toate punctele de vedere putere/consum/aspect etc. Lucrul care ma deranjeaza pe mine este spatiul din interior, eu am 1.84/78kg daca imi dau scaunul in spate sa ma simt eu bine cu picioarele pe pedale cel din spate cam plange si cam sta cu genunchii la barba, avand in vedere ca ai 2 prichindei asta nu ar fi o problema pentru ei. Altceva care m-a deranjat pe mine a fost rigiditatea care am mai rezolvat'o schimband cauciucurile runflat cu normale. Per ansamblu imi place masina dar daca ar fi sa aleg iar as alege un 120d, diferenta de consum este mica dar se simt calutii in plus(strict parerea mea).

Spor la cautat/ales!

 

 

6 zile pe saptamana decat eu conduc

doar duminica o sa fim toti patru pe un drum de 60km dus-intors pana la parinti

deci cred ca nu o sa puna problema lipsa spatiului mic din spate

Link to comment
Share on other sites

Ca si cheltuieli in Germania in afara de casa si masa pentru numere + ajuns acasa

 

-150 euro asigurare

-34 euro placute cu numere

-34 euro platesti o taxa la inmatriculare

-16 euro impozit

 

-Motorina 5-5.5% daca mergi mai batraneste 140-150 km/h

-Vignete Autria+Ungaria aproximativ 25 euro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca si cheltuieli in Germania in afara de casa si masa pentru numere + ajuns acasa

 

-150 euro asigurare

-34 euro placute cu numere

-34 euro platesti o taxa la inmatriculare

-16 euro impozit

 

-Motorina 5-5.5% daca mergi mai batraneste 140-150 km/h

-Vignete Autria+Ungaria aproximativ 25 euro

Multumesc...chiar nu stiam cat costa asigurare/impozit/etc...este bine de stiut

Link to comment
Share on other sites

Multumesc...chiar nu stiam cat costa asigurare/impozit/etc...este bine de stiut

 

in tara:

- RAR: 100 eur

- asigurare: simulare pe emag PENTRU PRIMA INMATRICULARE

- impozit

- taxe dosar auto (traduceri documente, taxa certificat inmatriculare, taxa numere perferentiale/la rand, taxa fisa inmatriculare, taxa mos craciun... daca le stie cineva pe toate sau putem redirectiona catre alt topic pe domeniul inmatricularii, ar fi grozav).

- timbru de mediu

- maruntisuri: trusa sanitara omologata, stingator omologat, 2 triunghiuri reflectorizante (la RAR mai intreaba de ele uneori)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.