Jump to content

Probleme BMW e39 530d se opreste din mers


Recommended Posts

Sigur se potriveste pompa de sub scaun de la 25 la 30,vezi de unde o cumperi,ca e cam scumpa noua,daca ai avea pe cineva de incredere la dezmembrari ar fi si mai bine!

Succes,sa ne tii la curent cu ce se intimpla!

Link to comment
Share on other sites

bai nene ia le pe rand.e ori pompa din rezervor ori aia de sub scaun

 

cel mai probabil aia din rezervor

 

da jos bancheta din spate si desfa busoanele alea de la rezervor.sunt doua,unu in stanga si unu in dreapta

 

vezi daca ti functioneaza aia din rezervor.pune contactu si trebuie sa auzi un bazait.daca merge,posibil sa fie cealalta de sub scaun cu problema

 

la tester probabil nu va vedea eroarea

Link to comment
Share on other sites

Pompele merg am2 , mai ales aia din rezervor k altfel nu ar avea cum sa porneasca masina ca nu ar trage motorina fara sa mearga aia din rezervor.

 

Mie doar in sarcina , cand trag tare de ea imi face figura sa se opreasca si culmea pot sa incerc sa o pornesc in viteza cat vreau k nu porneste , dar daca iau contactu si il pun dinou , ii dau in viteza si o ia. sau chiar la automat porneste .. deci undeva ceva decupleaza alimentarea si pana nu pun contactul nu declanseaza dinou. Aseara am observat ceva: cand o calc si scoate fum dupa mine urmeaza sa se opreasca, dar daca o calc si se intampla sa nu scoata fum nu se mai opreste . Eu zic totusi k e senzorul ala de la axu cu came , sau ce ziceau baieti mai sus .. :-?

Link to comment
Share on other sites

Pompele merg am2 , mai ales aia din rezervor k altfel nu ar avea cum sa porneasca masina ca nu ar trage motorina fara sa mearga aia din rezervor.

 

Mie doar in sarcina , cand trag tare de ea imi face figura sa se opreasca si culmea pot sa incerc sa o pornesc in viteza cat vreau k nu porneste , dar daca iau contactu si il pun dinou , ii dau in viteza si o ia. sau chiar la automat porneste .. deci undeva ceva decupleaza alimentarea si pana nu pun contactul nu declanseaza dinou. Aseara am observat ceva: cand o calc si scoate fum dupa mine urmeaza sa se opreasca, dar daca o calc si se intampla sa nu scoata fum nu se mai opreste . Eu zic totusi k e senzorul ala de la axu cu came , sau ce ziceau baieti mai sus .. :-?

 

 

 

Exact acelasi lucru am patit eu la fosta masina. Un A8 3.3tdi 2001. Pompa de inalte.

Link to comment
Share on other sites

Pompele merg am2 , mai ales aia din rezervor k altfel nu ar avea cum sa porneasca masina ca nu ar trage motorina fara sa mearga aia din rezervor.

 

Mie doar in sarcina , cand trag tare de ea imi face figura sa se opreasca si culmea pot sa incerc sa o pornesc in viteza cat vreau k nu porneste , dar daca iau contactu si il pun dinou , ii dau in viteza si o ia. sau chiar la automat porneste .. deci undeva ceva decupleaza alimentarea si pana nu pun contactul nu declanseaza dinou. Aseara am observat ceva: cand o calc si scoate fum dupa mine urmeaza sa se opreasca, dar daca o calc si se intampla sa nu scoata fum nu se mai opreste . Eu zic totusi k e senzorul ala de la axu cu came , sau ce ziceau baieti mai sus .. :-?

 

Ele poa' sa mearga dar degeaba daca in sarcina nu au debit (presiune), deci duipa parerea mea debitul din una din pompe este scazut drept pentru care se opreste motorul in mers/sarcina.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Pompele merg am2 , mai ales aia din rezervor k altfel nu ar avea cum sa porneasca masina ca nu ar trage motorina fara sa mearga aia din rezervor.

 

Mie doar in sarcina , cand trag tare de ea imi face figura sa se opreasca si culmea pot sa incerc sa o pornesc in viteza cat vreau k nu porneste , dar daca iau contactu si il pun dinou , ii dau in viteza si o ia. sau chiar la automat porneste .. deci undeva ceva decupleaza alimentarea si pana nu pun contactul nu declanseaza dinou. Aseara am observat ceva: cand o calc si scoate fum dupa mine urmeaza sa se opreasca, dar daca o calc si se intampla sa nu scoata fum nu se mai opreste . Eu zic totusi k e senzorul ala de la axu cu came , sau ce ziceau baieti mai sus .. :-?

 

 

 

 

bai vere,asculta ma.lasa senzorii si alte cacaturi pana nu vezi cum sunt pompele

 

a mea fusese blocata,adica nu mai mergea deloc.cu toate astea masina pornea,dar se comporta la fel ca a ta in sarcina.de pompa din rezervor vorbesc

Link to comment
Share on other sites

Exact acelasi lucru am patit eu la fosta masina. Un A8 3.3tdi 2001. Pompa de inalte.

cat te`a costat aproximativ ?

 

ca sa nu mai zic ca se verifica usor presiunea cu un biet manometru.. mergi si tu la un service...

ai idee ce presiune trebuie sa aiba k sa fie ok pompele ?

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca fara tester/mecanic/electrician (care e necesar,poate toti) nu faci nimic pe forum.Despici firul in 4 si degeaba.Vorba cuiva de aici,sa fie lumea de aici mama omida si tot degeaba. Daca spune cineva ca e componenta X tu nu ca aia merge.Toate merg dupa ureche si la ochi.Nu e Dacie frate.
Link to comment
Share on other sites

am revenit de jos acum , m`am uitat la pompe , toate 3 functioneaza dar ce`a din spatele pasagerului(dreapta spate) face un zgomot putin mai altfel decat ce`a din spatele soferului. Pompa de sub scaun functioneaza si ea ok. dar nu stiu inca la ce presiune functioneaza , o sa merg la cineva sa o pun pe un tester si daca acolo nu`mi apare nimic mai vedem ce ii fac.. O sa o iau prin eliminare: pompele de sub bancheta , pompa de sub scaun la sofer , senzorul ala de la arbore si apoi mai vedem. Sper sa fie una din ele :)) Va multumesc tuturor pt ajutor.
Link to comment
Share on other sites

pompa propriu-zisa sau doar lectrovalva?

 

La inceput am crezut ca am vre.un injector. Am fost la un tester si s.a adeverit a fi pompa de inalte. Mecanicul a zis ca nu mai facea suficienta presiune in rampa. Daca motorina ar fi fost mai vascoasa un pic cica ar fi mers. Asadar....am inceput sa bag in motorina ulei . Ulei de mancare !!!! (Floriol) In vre.o 20 litri motorina bagam 4-5 litri de ulei. Mergea perfect apoi. Fara fum...fara sa se mai opreasca motorul in sarcina. Am mers asa vre.o 3 luni. Daca puneam motorina simpla...iar seoprea motorul in sarcina mare. Intr.un final am inlocuit pompa. Parca la vremea aceea a costat 4800 roni.

Link to comment
Share on other sites

am revenit de jos acum , m`am uitat la pompe , toate 3 functioneaza dar ce`a din spatele pasagerului(dreapta spate) face un zgomot putin mai altfel decat ce`a din spatele soferului. ....

 

in rezervor nu ai decat o singura pompa, situata in partea dreapta. pe partea stanga, sub bancheta din spate este senzor de nivel, nicidecum pompa de motorina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La inceput am crezut ca am vre.un injector. Am fost la un tester si s.a adeverit a fi pompa de inalte. Mecanicul a zis ca nu mai facea suficienta presiune in rampa. Daca motorina ar fi fost mai vascoasa un pic cica ar fi mers. Asadar....am inceput sa bag in motorina ulei . Ulei de mancare !!!! (Floriol) In vre.o 20 litri motorina bagam 4-5 litri de ulei. Mergea perfect apoi. Fara fum...fara sa se mai opreasca motorul in sarcina. Am mers asa vre.o 3 luni. Daca puneam motorina simpla...iar seoprea motorul in sarcina mare. Intr.un final am inlocuit pompa. Parca la vremea aceea a costat 4800 roni.

daca bag ulei de mancare in ea miroase dupa mine a gogosi :))) , ce model era audi al tau ce an ce motorizare ?

Link to comment
Share on other sites

daca bag ulei de mancare in ea miroase dupa mine a gogosi :))) ...

 

Pentru motorizarea ta, euro3, producatorul recomanda maxim 5% biodiesel in carburant.

Uleiul vegetal(biodieselul) are o caracteristica a naibii de buna de a "aduna" mizeria din rezervor. Exista "riscul" ca prima data cand folosesti ulei vegetal sa ti se infunde filtrul de motorina. Iti recomand sa ai la indemana un filtru nou daca faci proba cu ulei vegetal.

Link to comment
Share on other sites

nu se pune ulei vegetal ci 2T de motocicleta..

e mult mai subtire si arde/curata mai bine

 

Nu am pus ulei in motorina doar de dragul de a pune sau sa fie mai "grasa" pt a unge ceva.

Am pus ulei pt a schimba vascozitatea motorinei dat fiind problema cu pompa de injectie.

Am facut multe incercari.

Am inceput cu 1 litru de ulei in 20 ltr motorina. Tot asa facea.

Am crescut pana la 4-5 ltr ulei in motorina.

Deabia atunci nu se mai oprea motorul in sarcina mare.

Am mers asa vre.o 3 luni...pana am reusit sa cumpar pompa de inalte noua.

Dupa schimbarea pompei am revenit la motorina simpla fara sa mai pun ulei.

Precizez ca in acele 3 luni...nu i.mi aparea nici un defect...masina mergea perfect.

Mersul cu ulei de mancare in motorina nu a stricat nimic, vre.un injector sau mai stiu eu ce.

Am mai tinut masina 2 ani,aproximativ 45.000km apoi am vandut.o unei rude care a tinut.o 1,5 ani si a vandut.o la randul sau fara vre.o problema la pompa sau injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Nu sa rezolvat problema inca ca nu sunt bani :)) Dar mi`a mai zis intro seara un mecanic bunicel k ar fi de la injectoare k sunt prea uzate si da` prea multa motorina pe retur si ea simte asta si atunci opreste motorul , de aceea scoate si fum un pic mai mult decat ar fi normal.

Pe liber (N) o accelerez pana in blana , scoate fum negru , o las sa coboare in turati si la sfarsit de tot scoate putin fum albastru.

E cat de cat credula varianta cu injectoarele zic eu k am si un tacanit asa de injectie cand ma dau la ea in sarcina, aud cand trec pe langa masinile parcate si am geamul dat jos..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.