BMWClub: Chip tuning BMW - BMWClub

Jump to content

  • 50 Pages +
  • « First
  • 48
  • 49
  • 50
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Chip tuning BMW - discutii - Rate Topic: ***** 4 Votes

#981 User is offline   SebastianLR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 03-June 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 14 March 2018 - 20:07

View PostVlad G, on 14 March 2018 - 20:00, said:

De curiozitate, cum a stat E46-le dupa resoftare in ceea ce priveste fumul?


Aceasta este o modificare fara fum. In general incercam sa facem cu fum zero sau spre zero.
In mod cert la noxe ias mai bine decat de fabrica.
Se poate si mai impins dar cu fum dupa ea.
Daca turbina, injectoare sunt bune si esapamentul curat nu prea se vede fum dupa ea.

Uitati un 330d e46 de 204hp care a urcat la 270 fara fum dar cu mai multe modificari:
https://www.youtube....h?v=Yapd3JUKdkg
0

#982 User is offline   Bimmerauu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 08-October 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tunning auto

Posted 06 July 2018 - 01:27

la stage 1 e normal fara fum la stage 2-3... e ok si ceva fum

This post has been edited by Bimmerauu: 06 July 2018 - 01:29

0

#983 User is offline   bmw_e39fan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 07-July 18

Posted 14 July 2018 - 17:15

Salut baieti.

Detin un Bmw e39 520d 136 cp.Mi-as dori mult o mărire de putere dar nu ceva foarte puternic deoarece nu as vrea sa sacrific fiabilitatea motorului(care a intrat intr-o reconditionare completa), eu folosind mașina doar pentru a ma deplasa dintr-un punct in altul in confort,dar totusi un plus de putere ar fi deosebit.

Ma gândesc la un turbo upgrade și un soft de maxim 155 de cai, credeți ca s-ar putea realiza asta,nesacrificand fiabilitatea motorului?
0

#984 User is offline   QUERTIY 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 25-September 18

Posted 26 September 2018 - 15:28

View Postender79, on 30 October 2015 - 13:30, said:

Daca ridia puterea si macar cu 1Cp tot consum mai mare da si ecotuniningul , dupa cum am spus reduci consumul doar daca scazi puterea,nici o alta combinatie nu iti scade consumul

Fosta mea masina: Golf 5 2008 benzina, 1.4 vreo 70 de cai. consum 9-10 in oras
Am incercat doua motorizari mai puternice, ambele au consum mai scazut.

De ce? Simplu:
1. ajungi la viteza dorita mult mai repede, perioada de acceleratie scade considerabil (compara consumul dat de o accelerare 20-80 in 10 secunde fata de 3 secunde)
2. misca o masina grea cu un motor de 0.5L si spune-mi cat de mic e consumul pe care-l scoti :)

Data viitoare sa fii mai putin categoric, da-ti o sansa sa te scoti in caz ca te inseli.

This post has been edited by QUERTIY: 26 September 2018 - 15:36

0

#985 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 84
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 26 September 2018 - 22:57

View PostQUERTIY, on 26 September 2018 - 15:28, said:

Am incercat doua motorizari mai puternice, ambele au consum mai scazut.

Faci comparatia in aceleasi conditii de test? Esti sigur ca nu cumva e vorba si de alte tehnologii la acele motorizari?

View PostQUERTIY, on 26 September 2018 - 15:28, said:

De ce? Simplu:
1. ajungi la viteza dorita mult mai repede, perioada de acceleratie scade considerabil (compara consumul dat de o accelerare 20-80 in 10 secunde fata de 3 secunde)

Din pacate, logica ta poate ca are sens daca doar se accelereaza pana la 80 km/h in acele 10 (sau 3) secunde dupa care se franeaza iarasi pana la 20 km/h si nu mergi cu 80 km/h nici macar timp de 40 (sau 20) de secunde. Tu presupui ca intr-o masina, marea majoritate a timpului ti-o petreci accelerand de la 20 la 80, nu ca vei merge si cu 80 constant la un moment dat? Nu spun ca e un scenariu invalid dar e extrem de putin probabil - si tu scrii ca prin acea accelerare doar intentionezi sa "ajungi la viteza dorita" (80?). Ba mai mult, presupunerea ta ca dupa cele 10 secunde (si respectiv 3 secunde) de accelerare, acele doua motoare de puteri diferite vor consuma exact la fel, e cat se poate de gresita...

View PostQUERTIY, on 26 September 2018 - 15:28, said:

2. misca o masina grea cu un motor de 0.5L si spune-mi cat de mic e consumul pe care-l scoti :)

Ce incerci sa spui? Ce inseamna "grea"? Termenul de "greu" e cuantificabil. Poate ai facut tu experimentul asta - spune-ne cat ti-a iesit consumul cu motorul de 0.5 litri si cat ti-a iesit consumul cu un motor mai mare pe aceeasi caroserie. Fii mai exact in declaratii. E evident ca exista calcule si teste facute de producatorii de masini care vor duce intotdeauna la un raport decent intre puterea sau cilindreea motorului montat si greutate...

View PostQUERTIY, on 26 September 2018 - 15:28, said:

Data viitoare sa fii mai putin categoric, da-ti o sansa sa te scoti in caz ca te inseli.

Eu sunt de acord cu colegul ender79. Din pacate, eu am uitat de ceva vreme notiunile de fizica dar un singur lucru e clar: daca din X (e.g. cantitate de motorina) obtii (prin diferite procese fizice) Y, sigur vei avea nevoie de (X + a ) sa obtii (Y + B ), cu a si b mai mari decat 0 - deci nu vei obtine din acelasi X, (Y + B ).

This post has been edited by adi0: 26 September 2018 - 22:59

0

#986 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1176
  • Joined: 17-July 16

Posted 26 September 2018 - 23:03

View Postbmw_e39fan, on 14 July 2018 - 17:15, said:

Salut baieti.

Detin un Bmw e39 520d 136 cp.Mi-as dori mult o mărire de putere dar nu ceva foarte puternic deoarece nu as vrea sa sacrific fiabilitatea motorului(care a intrat intr-o reconditionare completa), eu folosind mașina doar pentru a ma deplasa dintr-un punct in altul in confort,dar totusi un plus de putere ar fi deosebit.

Ma gândesc la un turbo upgrade și un soft de maxim 155 de cai, credeți ca s-ar putea realiza asta,nesacrificand fiabilitatea motorului?


Nu prea tine pompa de injectie, asta e problema la tipul tau de motor.
0

#987 User is offline   seaman 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 907
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 27 September 2018 - 12:53

Nu cade pompa din cauza resoftarii cu 20 cai in plus. Daca e sa cada, cade cu soft stock. Fostul meu E39 520D , merge de 12 ani resoftat la 165 cai fara probleme.
@ bmw_e39fan - nu ai nevoie de turbo upgrade pt 155 cai. Daca turbina ti-e in toate mintile, si pompa/injectoare la fel, poti sa faci resoftare la nivelul ala fara probleme.
0

#988 User is offline   ender79 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-October 12

Posted 08 November 2018 - 20:27

View PostQUERTIY, on 26 September 2018 - 15:28, said:

Fosta mea masina: Golf 5 2008 benzina, 1.4 vreo 70 de cai. consum 9-10 in oras
Am incercat doua motorizari mai puternice, ambele au consum mai scazut.

De ce? Simplu:
1. ajungi la viteza dorita mult mai repede, perioada de acceleratie scade considerabil (compara consumul dat de o accelerare 20-80 in 10 secunde fata de 3 secunde)
2. misca o masina grea cu un motor de 0.5L si spune-mi cat de mic e consumul pe care-l scoti :)

Data viitoare sa fii mai putin categoric, da-ti o sansa sa te scoti in caz ca te inseli.


Am sa fiu si mai categoric , cum adica faci tu comparatie la acelasi motor tunat cu acceleratie de la 20-80 kmph in 10 sec fata de 3 secunde. Prietene intre 10 si 3 secunde nu vorbim de 20-30-50 CP in plus la un motor, vorbim de un motor de cel putin 2 ori si ceva mai puternic .
Iti dau exemplul meu, actuala masina X1 23D , 2000 Cmc , biturbo, 204 CP si 400 Nm din fabrica. Prin tuning poate ajung undeva la 240-250 CP , iar cuplu in plus 0 , pentru ca e automata si fix 400 Nm suporta cutia, dar daca am accelaratie default de la 0 la 100 kmh in 7.5 sec, plusul ala de 40 CP o sa ma faca sa ajung la 100 in 6.6 sec , diferenta de 0.9 secunde , fix nu ma intereseaza , pentru ca am un consum in plus enorm in accelerare continua.

La o masina cu un motor foarte mic pentru greutatea ei , da o sa ai un consum ceva mai bun cu un motor mai puternic, dar nicidecum asa de bun cum crezi tu, daca e o masina grea.
Daca vorbim de masini de peste 150 CP si greutate sub 2 tone, orice tuning iti va creste consumul , nu il va scadea .

Atentie te rog la logica, chiar nu e greu de priceput, doar pentru cei care vor sa priceapa.
0

#989 User is offline   ender79 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-October 12

Posted 08 November 2018 - 20:42

View Postadi0, on 26 September 2018 - 22:57, said:

Faci comparatia in aceleasi conditii de test? Esti sigur ca nu cumva e vorba si de alte tehnologii la acele motorizari?


Din pacate, logica ta poate ca are sens daca doar se accelereaza pana la 80 km/h in acele 10 (sau 3) secunde dupa care se franeaza iarasi pana la 20 km/h si nu mergi cu 80 km/h nici macar timp de 40 (sau 20) de secunde. Tu presupui ca intr-o masina, marea majoritate a timpului ti-o petreci accelerand de la 20 la 80, nu ca vei merge si cu 80 constant la un moment dat? Nu spun ca e un scenariu invalid dar e extrem de putin probabil - si tu scrii ca prin acea accelerare doar intentionezi sa "ajungi la viteza dorita" (80?). Ba mai mult, presupunerea ta ca dupa cele 10 secunde (si respectiv 3 secunde) de accelerare, acele doua motoare de puteri diferite vor consuma exact la fel, e cat se poate de gresita...


Ce incerci sa spui? Ce inseamna "grea"? Termenul de "greu" e cuantificabil. Poate ai facut tu experimentul asta - spune-ne cat ti-a iesit consumul cu motorul de 0.5 litri si cat ti-a iesit consumul cu un motor mai mare pe aceeasi caroserie. Fii mai exact in declaratii. E evident ca exista calcule si teste facute de producatorii de masini care vor duce intotdeauna la un raport decent intre puterea sau cilindreea motorului montat si greutate...


Eu sunt de acord cu colegul ender79. Din pacate, eu am uitat de ceva vreme notiunile de fizica dar un singur lucru e clar: daca din X (e.g. cantitate de motorina) obtii (prin diferite procese fizice) Y, sigur vei avea nevoie de (X + a ) sa obtii (Y + B ), cu a si b mai mari decat 0 - deci nu vei obtine din acelasi X, (Y + B ).



Adi , eu am avut multe modele de masini, de la Ford la BMW si Mercedes,majoritatea cu ciptuning . Consumul a crescut la absolut toate masinile tunate, nu foarte mult, dar a crescut. EU nu ma uit pe computerul de bord, eu fac consumul strict plin la plin si a crescut mereu consumul chiar daca cu mai putin de 1L , tot e in plus fata de stock.

La o viteza constanta, consumul masinii e fix acelasi si inainte de tuning si dupa, diferenta de consum e doar pe perioada de accelerare.
Toate masinile de la euro4 in sus au hartile de injectie adaptive, daca greutatea masinii nu se modifica, coeficientul aerodinamic ramane acelasi, logic ca masina la 120 KM/h constant, consuma fix aceiasi cantitate de motorina sa invinga fortele de frecare cu sau fara tuning.Chiar daca tunerul ii da +1% debit pe injectoare, harta fiind adaptiva, la viteza constanta motorul va micsora timpul de injectie , tocmai pentru a pastra viteza constanta.
0

#990 User is offline   seaman 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 907
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 08 November 2018 - 20:45

De unde ai luat limitele de 150 CP si 2 tone ? Cred ca sunt multe variabile cand vine vorba de consum, iar limite de astea nu au sens . Doar un calcul cinematic poate sa evidentieze ceva.
Eu unul dupa 4 masini resoftate , toate sub doua tone si unele sub 150 cai, pot sa spun ca scaderile de consum sunt pana la 0,5l/100km la mers normal si cresteri tot pana la 0,5/100 la condus agresiv.
0

#991 User is offline   ender79 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-October 12

Posted 08 November 2018 - 21:13

View Postseaman, on 08 November 2018 - 20:45, said:

De unde ai luat limitele de 150 CP si 2 tone ? Cred ca sunt multe variabile cand vine vorba de consum, iar limite de astea nu au sens . Doar un calcul cinematic poate sa evidentieze ceva.
Eu unul dupa 4 masini resoftate , toate sub doua tone si unele sub 150 cai, pot sa spun ca scaderile de consum sunt pana la 0,5l/100km la mers normal si cresteri tot pana la 0,5/100 la condus agresiv.


Masinile moderne au cam toate pana in 2 tone, nu e luata aleator aceasta valoare.
150 CP iar e o valoare normala pentru normele anului 2010+.

EU nu am condus masina sub 150 CP, daca unii conduc masini cu 115 CP si 1480 Kg, e fix problema lor,dar consumul tot le creste si in conditiile astea.

P.S .... m-a luat gura pe dianinte, am avut un Mercedes c200 CDI din 2003 , 116 CP , care avea cred in jur de 1400-1500 kg, dus prin tuning la 156 CP , ghice ce s-a intamplat, a crescut consumul,chiar la mers normal, nu sportiv.

This post has been edited by ender79: 08 November 2018 - 21:18

0

Share this topic:


  • 50 Pages +
  • « First
  • 48
  • 49
  • 50
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro