Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

Da, am. Da nu se pune "un soft" pentru tipul ala de masina. Se tuneaza originalul. Intamplator nu sunt multe variante si unele se "potrivesc" de la una la alta, dar nu asa se face.

Cat ma costa? Fisierul care pot sa il trimit e de 32 kb, extras cu MPPS. Plata cum o fac?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am facut si eu un chiptuning la al meu X1(e84) 2.0D Xdrive 177 CP din 2010 .

Dino inainte de chiptuing si dupa (aveti atasata poza cand masina era pe dino)

Fiind dino-test doar pentru tractiune pe o singura axa,a trebuit dezactivat Xdrive,de undeva de sub masina(o mufa pe langa toba mediana) oricum nu ma pricep,doar am fost observator.Asadar dino a fost facut pe puntea spate,singura cu tractiune la acel moment.

Din fabrica se pare ca masina a iesit cu doar 175 CP in loc de 177,in schimb cei 350 Nm de cuplu erau acolo.

Dupa remapare rezultatele= 216 CP si undeva la 450 Nm cuplu.NU s-a anulat EGR,nu s-a scos DPF.

 

Ca si impresii .. treapta 1 e total inutila la cuplul dezvoltat de motor, trage mult mai bine in toate treptele de viteza(se simte cel mai bine in treptele superioare 4-5-6).

Consumul ... se pare ca a scazut putin ,desi am postat peste tot ca dupa tuning mie mi-a crescut consumul simtitor la acelasi stil de condus pe masinile anterioare tunate (am avut C220 cdi din 2005, BMW seria 3 din 2007 2.0D , ML320 CDI-care inca il mai am).Se pare ca tractiunea integrala si masa nu foarte mica a masinii(peste 1.6 tone) cer cuplu mare pentru un consum decent.

O singura chestie nu imi da pace , la accelerari brutale in treptele inferioare 2-3 , masina trepideaza puternic in zona de cuplu maxim si mi se pare ca vine din cutie totul.Din cate am inteles cutia suporta maxim 440-450 Nm la intrare,adica e la maxim acum,sper sa nu o busesc ,desi mi s-a spus sa nu imi fac probleme din cauza ei.

post-58273-0-69485100-1439925814_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as sta foarte linistit cu " mi-au spus sa nu imi fac probleme". Am avut deunazi o polemica cu ceki de la dimsport care resofteaza dieselul triturbo pe la 900 nm . Si la fel zicea el ca " cutia rezista".. si eu te intreb, daca iti bubuie cutia, iti plateste resoftantul reparatia? Da-mi voie sa fiu sceptic. Eu unul m-am lecuit de resoftari, am avut pe vreo 3 masini si am ajuns la concluzia ca mai bine iei masina cu motor mai puternic din start. Te scuteste de stress si strans din buci ulterior.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca ai dreptate,deocamdata cutia sa zicem ca se alfla in specificatiile proiectantului adica maxim 450 Nm.Cum acest cuplu se atinge la blana , liniute ,etc,pe care eu oricum nu le fac cu masina,as sta totusi linistit.Oricum oricand ma pot duce inapoi sa ce cer o micsorare de cuplu pe la 420-430 fara sa imi afecteze puterea maxima , free of charge.
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt insa de acord cu astia : X1 23d

Tinand cont ca e fix aceiasi cutie care o am si eu(chiar daca motorizarea e diferita adica biturbo) .... 480 Nm pe cutia asta e prea mult.

In plus graficele facute pe dino-ul lor sunt execrabile,ori au dino prost ori nu stiu sa faca un dino-test.A se compara cu graficele mele

Edited by ender79
Link to comment
Share on other sites

Cutia mea este ZF 6HP21 adica maxim la intrare 440 Nm , am modificat iar maparea , 425 Nm (adica cu 25 Nm mai putin) si 210 CP fata de 216 inainte.Nu imi pare rau de aceste scaderi,nu mai am trepidatii,sunt sigur ca acum cutia e in parametrii producatorului.Iar masina merge la fel,nu am simtit nici o diferenta,doar ca din contra parca trage mai bine la turatii ridicate.

post-58273-0-74137700-1440245009_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pai face 0 100 in 10 secunde, cand el stock are vreo 8. Deci cum naiba resoftat sa mearga asa? Si daca are 250 de mii de km ce? Daca motorul e in mintile lui ar trebui sa mearga de toti caii.

By the way, am avut Mercedes cu 240 de mii si cand il blaneam atingea 240 fix cat in talon. Eu cred ca unele softuri sunt mai varza decat originalul. Sau e masina obosita. Dar la propriu nu ca are km multi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exact la asta mă gândeam. A resoftat un Bmw de 255.000 km.Accelerează greuț.

 

Eu am 257k km, resoftat la 200k si merge perfect masinuta. A avut probleme cu filtrul de particule, dar de cand l-am dat jos si i-am facut iar remapareaparca infloreste. Face 0-100 in max 7.5 sec.

Pai face 0 100 in 10 secunde, cand el stock are vreo 8. Deci cum naiba resoftat sa mearga asa? Si daca are 250 de mii de km ce? Daca motorul e in mintile lui ar trebui sa mearga de toti caii. By the way, am avut Mercedes cu 240 de mii si cand il blaneam atingea 240 fix cat in talon. Eu cred ca unele softuri sunt mai varza decat originalul. Sau e masina obosita. Dar la propriu nu ca are km multi.

 

 

Dreptate, nu are nicio treaba numarul de km, sigur are ceva probleme masina...

 

Baga tester-ul pe ea si vezi ce-ti da cu virgula, masina nu are cum sa nu traga si sa nu se simta diferenta de la 163 la 197 CP.

 

Aproximativ ca un Passat CC de 170cai...poate o idee mai incet...dar ai peste un sfert de milion de km...asa ca e ok

 

Am condus si eu un Passat CC de 170CP si e puturos tare fata de a mea. Am condus in schimb un Passat CC resoftat, undeva la 210CP, dar tot asa, puturos, abia se duce, dar parca putin mai bine.

 

Oricum a lui se accelereaza cam la fel ca cel de 170, deis stock de 163 la BMW accelereaza mult mai bine fata de 170 stock de la Passat.

 

Eu am resoftat-o la George, 320i e36, face treaba foarte foarte buna. Recomand, si daca esti din bucuresti te dau o tura sa faci o comparatie cu a ta, ambele avand acelasi kilometraj.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg resoftarile facute pe genunchi cu jucaria aia de rescriere a flash-ului.

Dati o multime de bani,fara ca macar sa verificati inainte si dupa rezultatele.Duceti-va la tuneri adevarati,care va fac dino test ianainte(musai sa vezi cati cai ai si daca ai probleme la motor) si dupa sa vezi rezultatul cu ochii tai si apoi sa il simti cu talpa de la pantof.

Cel care mi-a facut resoftarea mie e un adevarat profesionist dar si iubitor de tot ce tine de sporturi cu motor.

Subscriu,numarul de km nu are treaba cu oboseala motorului.Am vazut pe dino un e60 530d din 2003 generatie mai veche,ce trebuia sa scoata 218 CP ,dar a scos 215CP si avea 380.000 km.

MI se pare extraordinar ca la 400k aproape sa fie in parametrii din fabrica si se mai observa ceva la masina,era super intretinuta.

Edited by ender79
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.