Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

Doar evacuare 76mm si pompa de inalta presiune,dar ce am facut la pompa si cum ramane inca nedezvaluit..:)

Doamne fereste..suntem in 2015 si unii posteaza ca pe 4tuning in 2004 cand dublau puterea din evacuare si chip .

Daca un 123d cu interne stock si evacuare si pompa " modificata" de insusi Jean Todt bate e46 m3, vine apocalipsa.

Mai postati ca ma intereseaza tuningul secret.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca nu participi la 400m.. accelerare, si nici la unguri nu ai fost sa vezi ce inseamna 1.9Tdi de 400 cp... N-are rost sa stau eu aici sa lamuresc pe unu si altu. Vezi ce inseamna 13,3 sec pe 400 m , si apoi vezi cat scoate un M3 e46 tot pe 400m , sau mai simplu ada M3,ul. Eu stiu ce vorbesc fiindca am si Rs4 B5 de 460 cp, care in varianta stock de 380 cp merge mai SLAB!! decat 123d. Sau poate vrei sa vezi pe youtube liniuta dintre Rs4 si M5 e60 de pe autostrada transilvania cu 300km/h. Despre acel Rs4 alb e vorba.Alta comparatie nu-si mai are rostul fiindca e46 M3 e mai slab decat Rs4...
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am achizitionat de curand un BMW 116D ED, motorizarea 1.6d 116HP - Efficient Dynamics.

Ma gandesc sa ii mai adaug ceva extra caluti si nu prea mult cuplu(se stie ca "toaca" ambreiajul si oboseste mai repede volanta cu masa dubla),

pentru a avea o rezerva de putere la viteze mai mari. Cei care merg foarte mult pe autostrada stiu de ce(nu locuiesc in Romania)

 

Am mai chip-uit (undeva prin 2008 parca) masina care o aveam atunci- Fiesta 1.4 tdci- la Dimsport. Am mai tinut-o vreo 20 de mii de km

apoi am vandut-o(schimbat masina, nu fiindca ar fi avut probleme am fost multumit).

 

Motorul de pe BMW e din seria N47, daca nu ma insel, twin turbo. La BMW sunt ceva mai circumspect cand vine vorba sa ii modific ceva (imi pare mai complex, nu asa straight forward ca la TDci, DCI, HDI etc).

 

Ce as dori sa stiu este: cat de vasta si corect informata este experienta celor care fac tuning la noi.

Am tot studiat si supervizat schimburile de replici dintre "meseriasii" tuneri si pot spune ca nu prea au convins in explicatii si nici nu mi-au dat senzatia ca stiu foarte bine ce fac.

 

Mai exact, ignorand descrieri care ar meni sa induca incredere de genul: remarci la software gen ByteShooter, desfacut Ecu pentru a scrie mai

in amanunt parameri etc. cat de avizati sunt cei care fac asa ceva si cat de mult inteleg modficarile care le fac in contextul

mai mare al tuturor software-rurilor si systemelor unei masini.

Sunt inginer software de meserie asa ca nu sunt tocmai neavizat si inteleg procesul, mai mult as putea sa fac chiar eu chestiile astea, pana la un nivel, daca ma incapatanez (si destui altii dintre noi)

 

Dar ...diferente dintre mine si un "tuner" experimentat ar trebui sa fie ca acel tip stie exact ce modifica si care sunt repercursiunile !!

 

Ce sper e ca baietii astia sa stie mai mult de: daca modific parametru x - cresc caii, daca modific y- cresc cuplul, daca modific z dau "avans" etc.

si sa aiba o intelegere mai profunda a tuturor parametrilor si cum se modifica unii daca se opereaza modificari in alta zona. Sper sa ma fi facut cat de cat inteles.

 

Scuze daca e postul prea lung - ce m-ar fi tentat e ce ofera dimsport la stage 1 -> 136 de cai cu 280 nm (20 de cai in plus si doar 20 de nm in plus la cuplu)

 

Multumesc in avans de lamuriri!

Edited by Hoya
Link to comment
Share on other sites

Motorul nu este twin turbo, este o confuzie si s-a mai discutat. Este " twinpower turbo", care este un apelativ din ograda bmw pt n47 mai noi aka b47. Deci masina ta are un singur turbo. Este la fel ca orice hdi, tdci, cdi single turbo.

Daca vrei stres minim pe ambreiaj si volant, clar il lasi stock. Orice surplus de cuplu va solicita in plus. Depinde si cum mergi si cat mergi cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Degeaba e paratestat.Din fabrica motorul trebuie sa indeplineasca anumite norme de poluare.Aceste norme de poluare vor reduce din performantele masinii.Tunerii masoara cuplu si caii si mai putin normele de poluare.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si golful 4 cand avea de fabrica 130 cai era norma de poluare euro4. Ti-l tunai "safe" la 160-170 si umblai cu norul de fum dupa tine si consum pe masura. Despre ce vorbim? Am zis ca parerile sunt impartite, iar eu mentin parerea ca daca vrei putere mai multa, mai bine iei motorizare superioara. Fiabilitate/performante stock nu poate fi egalat vreodata prin tuning.
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

atentie mare softul de fabrica e gandit sa mearga si cu combustibil mai prost de ex,altfel iti spun de ex ca la M42 softul de fabrica a fost restrictiv pentru a nu creea concurenta lui 325i.La 2,8 de exemplu au facut treaba asta mecanic. Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si golful 4 cand avea de fabrica 130 cai era norma de poluare euro4. Ti-l tunai "safe" la 160-170 si umblai cu norul de fum dupa tine si consum pe masura.

 

Asta cu norul de fum si consumul tine doar de tunner. Un soft bine facut nu va creste consumul in aceleasi conditii de exploatare,deci nu are cum sa scoata mai mult fum,nicidecum un nor de fum in spate asa cum spui tu.

 

 

 

Fiabilitate/performante stock nu poate fi egalat vreodata prin tuning.

 

Fiabilitatea unui motor tine mai mult de conditiile de intretinere si exploatare.O crestere cu 20% a puterii motorului,nu inseamna ca acel motor va folosi pe toata plaja de turatii acei 20% plus. In conditii normale de exploatare acel surplus de 20% se foloseste la cate o depasire,si cam atat.In rest acel motor tunat va avea exact aceiasi uzura ca un motor netunat,deoarece nu va folosi acel surplus de putere. E simplu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu norul de fum si consumul tine doar de tunner.

 

 

 

 

 

Fiabilitatea unui motor tine mai mult de conditiile de intretinere si exploatare.O crestere cu 20% a puterii motorului,nu inseamna ca acel motor va folosi pe toata plaja de turatii acei 20% plus. In conditii normale de exploatare acel surplus de 20% se foloseste la cate o depasire,si cam atat.In rest acel motor tunat va avea exact aceiasi uzura ca un motor netunat,deoarece nu va folosi acel surplus de putere. E simplu.

 

Si ai ceva statistici cand afirmi asta? Ca motorul tunat are aceeasi uzura ca unul netunat? Evident ca nu, este doar parerea ta bazata pe nimic.

" un soft bine facut..".. cum obtii ma rog mai multi cai fara sa creasca boostul si motorina injectata? Nu exista soft mai bun decat cel original. In niciun caz nu exista la 300 euro. ;)

Link to comment
Share on other sites

Si ai ceva statistici cand afirmi asta? Ca motorul tunat are aceeasi uzura ca unul netunat? Evident ca nu, este doar parerea ta bazata pe nimic.

 

Ti-am explicat ca uzura mai mare intervine doar atunci cand folosesti surplusul de 20% si ca nu pe toata plaja de turatii motorul este folosit la +20%. Iar asta se intampla doar la depasiri cand fortezi masina la maxim.Tu cu masina ta folosesti mereu 100% din puterea motorului? Asa e si aici. Pana la 100% din puterea motorului ambele motoare tunat/netunat se uzeaza la fel.

 

 

cum obtii ma rog mai multi cai fara sa creasca boostul si motorina injectata?

 

modificand rata de compresie...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Rata de compresie? A cui a motorului?Glumesti?

Repet, tu faci niste afirmatiicare se bazeaza fix pe nimic referitor la fiabilitate. Doar ipoteze. Eu nu continui polemica pt ca e inutila. Daca ai avea argumente concrete, as intelege, dar altfel este ca si marketingul tunerilor "putere crescuta, fiabilitate identica, consum redus la mers similar" aka niste bazaconii.

Link to comment
Share on other sites

Daca iti zic ca pe un forum de afara exista motor N63 cu interne stoc doar cu turbo marit +evacuare+ soft care are 600cai si masina e un daily drive...eu am facut peste 40k km dupa remap tot fara probleme...sunt mult prea multe avantaje la un remap sa nu profiti de el fata fata de a alege sa stai fara remap ca poate scade fiabilitatea si o sa crape motorul...btw...inainte de remap la Monstrulet aveam 2500rpm la 130km/h dupa avea 2300rpm la 130km/h...de ce ar fi mai solicitata masina la viteza aia dupa soft decat inainte...? :flowers: Edited by MuscleMike
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca ai masina stock,sau ai avut o experienta neplacuta cu acel tuner si norul de fum din spate.Daca ti-ai tuna motorul si ai observa o crestere de putere la acelasi consum si uneori mai mic,ai zice ca e mana necuratului la mijloc,iar explicatiile pt.acest fenomen vin din lumea de dincolo.
Link to comment
Share on other sites

Ti-am explicat ca uzura mai mare intervine doar atunci cand folosesti surplusul de 20% si ca nu pe toata plaja de turatii motorul este folosit la +20%. Iar asta se intampla doar la depasiri cand fortezi masina la maxim.Tu cu masina ta folosesti mereu 100% din puterea motorului? Asa e si aici. Pana la 100% din puterea motorului ambele motoare tunat/netunat se uzeaza la fel.

 

 

 

Ai dreptate partiala , daca ai un Dino o sa vezi ca atat cuplul cat si puterea sunt mai mari la un soft modificat fata de cel stock pe toata plaja de turatie., chiar si in mers normal , valorile de cuplu si de putere sunt peste cele specificate de producator dar nu maximul de 20-30%, iar ce-i 20-30% in plus se simt doar la accelerari puternice,la viteza si turatie maxima .

Daca masina este deja bine proportinata stock in ceea ce priveste raportul greutate/putere , prin tuning nu faci decat sa iti cresti puterea dar si consumul.Aberatiile cum ca iti scade consumul la acelasi stil de mers , sunt gogosi .

Nu ii inteleg pe cei care dupa tuning se pun pe pilot automat si incearca sa vada vre-o diferenta de consum.La mers cu o viteza constanta masina va consuma fix cat a consumat inainte,nici pe + nici pe - . Explicatia e simpla , daca nu ai facut masina sanie sau nu ai umblat la trenul de rulare , masina va avea de invins aceleasi frecari pentru a mentine viteza constanta,implicit inseamna ca are nevoie de aceiasi putere de la motor sa invinga fortele de frecare . In deccelerare in ambele cazuri consumul e 0 , in schimb la accelerare consumul e mai ridicat la motorul tunat.

La fel cum multi in sate merg cu 60 km/h in ultima treapta de viteza la 1400 rpm si cred ca o sa consume mai putin decat in treapta a 4-a la 2000 si ceva de rpm . Daca o sa te uit pe BC , stupoare , consumul instant e acelasi.

Link to comment
Share on other sites

Daca iti zic ca pe un forum de afara exista motor N63 cu interne stoc doar cu turbo marit +evacuare+ soft care are 600cai si masina e un daily drive...eu am facut peste 40k km dupa remap tot fara probleme...sunt mult prea multe avantaje la un remap sa nu profiti de el fata fata de a alege sa stai fara remap ca poate scade fiabilitatea si o sa crape motorul...btw...inainte de remap la Monstrulet aveam 2500rpm la 130km/h dupa avea 2300rpm la 130km/h...de ce ar fi mai solicitata masina la viteza aia dupa soft decat inainte...? :flowers:

 

cutiile automate crapa garantat daca le impingi cuplul peste cat pot ele. Limitarea mai mare vine de acolo mai mult, decat din motor poate. Asta e valabil la cutii automate, sunt putini tuneri care tin cont si de ele.

oricum eu sunt amuzat de treaba asta, deja cati cai care, cel putin pentru mine.. e 0, daca ai acolo un 120-130 de cai sa poti depasi ceva care merge cu un 90, gen un camion.... in .rest..

 

Eu vad cum si pe unde ma tarasc, pratic nu mai e loc in europa sa mergi ca lumea fara riscuri extrem de mari.gen amenzi, aglomeratie, trafic... si mi se pare un risc prea mare pentru 10 minute de placere la 2 luni cand mai faci cate o iesire, daca o faci, poate la fiecare 2 luni..

am viteza medie in bord 56 km/h, neresetat de 3 luni.. si inca fac cam 60% din km pe autostrada, urban am intre 9-10 km/h viteza medie, pai si astia 150 de cai care ii am sunt mult prea multi..

Daca vreau o pot chipui safe la 200 de cai si ceva mai sus la 225, dar am ales sa nu fac asta. pur si simplu nu vad ce dracul fac cu ei, si unde..

cred ca urmatoare a masina iau motor dinala de 1l.. :)

 

 

dar ma rog, asta e parerea mea personala..

 

fiecare face cum il taie capul, dar sa stie ca sunt niste riscuri..

Edited by DOMI
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

...btw...inainte de remap la Monstrulet aveam 2500rpm la 130km/h dupa avea 2300rpm la 130km/h...

 

Imposibil.

 

Turatia motorului la o anumita viteza depinde doar de raportul treptei din cutia de viteze, de raportul diferentialului si de dimensiunea cauciucurilor.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ti-am explicat ca uzura mai mare intervine doar atunci cand folosesti surplusul de 20% si ca nu pe toata plaja de turatii motorul este folosit la +20%. Iar asta se intampla doar la depasiri cand fortezi masina la maxim.Tu cu masina ta folosesti mereu 100% din puterea motorului? Asa e si aici. Pana la 100% din puterea motorului ambele motoare tunat/netunat se uzeaza la fel.

 

 

Ai dreptate partiala , daca ai un Dino o sa vezi ca atat cuplul cat si puterea sunt mai mari la un soft modificat fata de cel stock pe toata plaja de turatie., chiar si in mers normal , valorile de cuplu si de putere sunt peste cele specificate de producator dar nu maximul de 20-30%, iar ce-i 20-30% in plus se simt doar la accelerari puternice,la viteza si turatie maxima .

 

Cred ca tu ai inteles doar partial.Daca sa zicem masina ta are cuplu de 400 nm si prin tuning ajunge la 450 nm,asta nu inseamna ca pe toata plaja de turatii masina tunata va avea mereu un cuplu mai mare de 400 mn.Vorbeam de depasirea valorilor maxime.

 

 

prin tuning nu faci decat sa iti cresti puterea dar si consumul.

 

prin tuning poti face :

 

1.sa cresti puterea motorului dar si consumul

2. sa cresti puterea motorului si sa scazi consumul

3.poti sa scazi puterea motorului si sa scazi consumul

4.poti sa scazi puterea motorului si sa cresti consumul.(harti modificate gresit)

 

Am sa ma opresc la varianta

2. Sa cresti puterea motorului si sa scazi consumul;

 

Cum se intampla asta:Se intarzie scanteia la bujie pt. benzinare sau se intarzie injectia de motorina la dizel. Astfel prin aceasta intarziere se produce o presiune mai mare in cilindru,iar in momentul aprinderii combustibilului va avea loc o ardere mai intensa,ceea ce duce la o impingere mai puternica a pistonului,rezultand o putere marita a motorului. Asta se traduce prin: o scadere a consumului la acelasi stil de condus,asa cum spun toti tunerii. Este intradevar o crestere de putere dar una destul de nesemnificativa.Aceasta intarziere a aprinderii sau injectiei se poate face doar intre anumite limite foarte stricte.Nu poti creste puterea motorului cu 25% la un motor turbo sau cu un 15% la motoarele aspirate doar din acesta intarziere.Pt. aceasta este nevoie de un plus de combustibil.Dar per total la un motor tunat,la acelasi stil de condus consumul scade,daca stilul de condus este unul moderat si consumul creste daca stilul de condus este unul agresiv.

Link to comment
Share on other sites

.Dar per total la un motor tunat,la acelasi stil de condus consumul scade,daca stilul de condus este unul moderat si consumul creste daca stilul de condus este unul agresiv.

nu-mi dau seama ce inseamna agresiv prin oras , poate kickdown aiurea intre semafoare succesive si alte scamatorii de gen . Recent am resoftat si eu myx si am spus bye la filtrul de particule ,era praf si am renuntat la el , si-a trait viata . Simt masina ca accelereaza mult mai usor , puterea maxima e sus in ture ,softare safe 50 nm pe primele 2 trepte si 70 pe restul . Am doar 2 zile , merg normal cu masina doar la nevoie o mai calc , e adevarat ca iti vine sa o calci si sa-ti asumi riscuri inutile uneori dar tine de sofer totul , important e ca poti la nevoie si ai cu ce :)). Sa speram ca totul va fi bine .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste-ma.. am avut 6 masini tunate, unele aveau si modificari hardware nu doar soft, dar ideea este ca niciodata, absolut niciodata masina nu va consuma mai putin la pompa decat cu softul stock. ( asta in cazul stage 1 adica doar soft).

Cat despre turatia la o anumita viteza, explica-mi cum modifica un soft rapoartele transmisiei, incat sa ai la aceeasi viteza alte ture in aceeasi treapta? Fiabilitatea daca o blanesti scade evident. Normal ca daca mergi cu ea normal poate merge mult si bine, asta nu inseamna ca nu poate crapa oricand.

Severus, chiar si fara nor de fum, cai si cuplu in plus doar din soft, obtii doar cu boost crescut. Banuiesc ca aveti niste statistici concrete si dovezi cum ca consumul e acelasi sau scade? Si asta e relativ, pt ca e " in aceleasi conditii".

Mike, faptul ca exista 1 motor tunat cu interne stock ca daily drive este fix un reper insignifiant.

 

Cred ca tu ai inteles doar partial.Daca sa zicem masina ta are cuplu de 400 nm si prin tuning ajunge la 450 nm,asta nu inseamna ca pe toata plaja de turatii masina tunata va avea mereu un cuplu mai mare de 400 mn.Vorbeam de depasirea valorilor maxime.

 

 

 

 

prin tuning poti face :

 

1.sa cresti puterea motorului dar si consumul

2. sa cresti puterea motorului si sa scazi consumul

3.poti sa scazi puterea motorului si sa scazi consumul

4.poti sa scazi puterea motorului si sa cresti consumul.(harti modificate gresit)

 

Am sa ma opresc la varianta

2. Sa cresti puterea motorului si sa scazi consumul;

 

Cum se intampla asta:Se intarzie scanteia la bujie pt. benzinare sau se intarzie injectia de motorina la dizel. Astfel prin aceasta intarziere se produce o presiune mai mare in cilindru,iar in momentul aprinderii combustibilului va avea loc o ardere mai intensa,ceea ce duce la o impingere mai puternica a pistonului,rezultand o putere marita a motorului. Asta se traduce prin: o scadere a consumului la acelasi stil de condus,asa cum spun toti tunerii. Este intradevar o crestere de putere dar una destul de nesemnificativa.Aceasta intarziere a aprinderii sau injectiei se poate face doar intre anumite limite foarte stricte.Nu poti creste puterea motorului cu 25% la un motor turbo sau cu un 15% la motoarele aspirate doar din acesta intarziere.Pt. aceasta este nevoie de un plus de combustibil.Dar per total la un motor tunat,la acelasi stil de condus consumul scade,daca stilul de condus este unul moderat si consumul creste daca stilul de condus este unul agresiv.

Ai o superlogica, not.

Sa iti dau un exemplu. Motorul n47 pe f30 avea 184 de cai si 380nm cuplu. Dupa 2014 il vand cu 190 cai si 400 nm cuplu, sub codul b47. Asa dupa logica ta, crezi ca Bmw nu detinea cheia secreta a cailor obtinuti din soft, incat sa fi crescut la 210 220 hp puterea cu fix aceeasi marja de fiabilitate? Ca un "tuner" iiti ofera din stage 1 lejer un 220 de cai din 184 si un 450nm. Si asta doar cu catev sute de euro.

In fine, fiecare face ce vrea cu masina lui. Mai e cineva care merge doar cu soft cu 300 de cai pe 123d. Si e fiabil pana crapa.

Link to comment
Share on other sites

 

nu-mi dau seama ce inseamna agresiv prin oras , poate kickdown aiurea intre semafoare succesive si alte scamatorii de gen . Recent am resoftat si eu myx si am spus bye la filtrul de particule ,era praf si am renuntat la el , si-a trait viata . Simt masina ca accelereaza mult mai usor , puterea maxima e sus in ture ,softare safe 50 nm pe primele 2 trepte si 70 pe restul . Am doar 2 zile , merg normal cu masina doar la nevoie o mai calc , e adevarat ca iti vine sa o calci si sa-ti asumi riscuri inutile uneori dar tine de sofer totul , important e ca poti la nevoie si ai cu ce :)). Sa speram ca totul va fi bine .

Si care e nelamurirea? In momentul in care ai dat jos fizic filtru de particule,ai intervenit si mecanic asupra functionarii motorului.Eu vorbeam strict de software.

 

Banuiesc ca aveti niste statistici concrete si dovezi cum ca consumul e acelasi sau scade? Si asta e relativ, pt ca e " in aceleasi conditii".

Ti-am explicat mai sus in ce conditii se intampla asta. Nu am statistici deoarece asta tine mai mult de fizica,lucru mecanic si randament al motorului..Nu am o statistica cati spun ca 2+2=4,si cati spun ca 2+2=5.

 

Sa iti dau un exemplu. Motorul n47 pe f30 avea 184 de cai si 380nm cuplu. Dupa 2014 il vand cu 190 cai si 400 nm cuplu, sub codul b47. Asa dupa logica ta, crezi ca Bmw nu detinea cheia secreta a cailor obtinuti din soft, incat sa fi crescut la 210 220 hp puterea cu fix aceeasi marja de fiabilitate? Ca un "tuner" iiti ofera din stage 1 lejer un 220 de cai din 184 si un 450nm. Si asta doar cu catev sute de euro.

 

De la 184 de cai la 190 de cai sunt exact 6 cai frumosi.Crezi ca fiabilitatea motorului e afectata de acei 6 cai?Bmw detine cheia secreta sa mareasca puterea la 210 sau 220 cai dar atunci probabil se vor incadra in alte norme de poluare si mai mult ca sigur nu vor sa pateasca la fel cum au patit cei de la volkswagen.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am explicat mai sus in ce conditii se intampla asta. Nu am statistici deoarece asta tine mai mult de fizica,lucru mecanic si randament al motorului..Nu am o statistica cati spun ca 2+2=4,si cati spun ca 2+2=5.

 

 

 

De la 184 de cai la 190 de cai sunt exact 6 cai frumosi.Crezi ca fiabilitatea motorului e afectata de acei 6 cai?Bmw detine cheia secreta sa mareasca puterea la 210 sau 220 cai dar atunci probabil se vor incadra in alte norme de poluare si mai mult ca sigur nu vor sa pateasca la fel cum au patit cei de la volkswagen.

 

Randamentul motorului nu il modifici prin soft.

Referitor la cei 6 cai, nu ai inteles nimic. M-am referit la faptul ca Bmw a facut un upgrade de "doar" 6 cai. Sunt convins ca puteau si ei mai mult insa probabil ca au ceva date mai exacte cu privire la marja de fiabilitate a acestui motor. Mai exista un topic referitor la materiale si limitele de putere ale motoarelor/cilindru.

Daca acum 12 ani o turbina ducea mai lejer un boost in plus fata de stock , in ziua de azi as avea indoieli avand in vedere scaderea constanta per total a calitatii masinilor respestiv pieselor. Dar fiecare face cum crede. Decat un 2litri biturbo de 218 cai resoftat, mai bine iei 3 litri de 258. Este cam logic, dar sunt sigur ca sunt multi care ar prefera 20 resoftat la 260 de cai si ar crede cu convingere ca este si fiabil.

Link to comment
Share on other sites

Randamentul motorului nu il modifici prin soft.

 

Ai dreptate.Prin soft poti doar creste sau scadea puterea,randamentul motorului ramanand la fel :)))

Cred ca m-am inselat si eu in privinta ta adica:2+2=6(cai frumosi si fiabili).Sa ai un haloween fericit :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.