Jump to content

filtru epurator


Recommended Posts

Mi-am verifcat si eu azi filtrul epurator la un 520D si l-am gasit intr-o stare deplorabila.M-am mirat sa constat ca e un fel de bobina de sfoara.

Poate sa-mi spuna cineva,cat costa si daca se poate comanda si altundeva,sau doar la reprezentante BMW ?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi-am verifcat si eu azi filtrul epurator la un 520D si l-am gasit intr-o stare deplorabila.M-am mirat sa constat ca e un fel de bobina de sfoara.

Poate sa-mi spuna cineva,cat costa si daca se poate comanda si altundeva,sau doar la reprezentante BMW  ?

Multumesc

190203[/snapback]

E cam 150 ron,eu l-am luat de la bmw
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

nu am poza cu filtrul,dar poti sa vezi aproximativ unde e pozitionat in fila pe care am pus-o in attachement.e pentru 520D,dar motorul fiind acelasi,cred ca si filtrul ar trebui sa fie.se numeste breather

cum am spus mai sus,filtrul e o bobina de sfoara cu un invelis de filtru gen hota.eu l-am spalat cu benzina si l-am pus la loc.rezultatul a fost fantastic.nu cred ca merita 50euro.

RealOEM_COM___BMW_E39_520d_CYLINDER_HEAD_COVER.rar

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

L-am schimbat si eu pana la urma.A costat 142 lei la reprezentanta BMW din Constanta.

Filtrul nou e chiar mai simplu decat cel care l-am avut pe masina.Adica are doar un invelis din material albastru -ca cel de hota.Nu merita schimbat,daca garniturile sunt in ordine,ci doar schimbata acest material filtrant.

Eu l-am schimbat pt a mai elimina din posibilitati in urma unei erori in test -charge pressure regulation.Pana la urma si eroarea a venit de la neetanseitati pe traseul de intrare in turbina.

Link to comment
Share on other sites

L-am schimbat si eu preventiv, nu vad nici o schimbare in mersul masinii, adevarul e ca nici nu erau probleme sa am ce sa observ. Am vazut ca filtrul vechi , era dintr-un fel de azbest, cel nou e mai simplu in partea de filtrare, in rest supapa aia e la fel. A, si desi e original pe cutie scrie BMW Group , made in Czech Republic.... Edited by ovidiu_s
Link to comment
Share on other sites

Asa este are,uninvelis primar din sfoara,nu stiu exact ce compozitie,dar tre sa fie una rezistenta la solventii din ulei si la temperaturi,si un invelis secundar dintr-un material asemanator celui de pe filtrul de aer,asta din urma mai sensibil.

1 am dat jos invelisul secundar (cel din material ca de hota ,cum spunea cineva)

2 pe cel din sfoara l-am ''centrifugat'' intrun borcanel cu capac, jumatate cu motorina, de vreo 5 6 ori (scimbata motorina) pana a iesit gri la culoare.

3 am facut alt invelis secundar dintr-un material de filtru de aer,si l-am pus.

4 am montat totul la loc ,cu grija la garnituri.

5 merge

6 nu-i pic de fum nici in gol la turatii mari ,nici in sarcina la kickdown

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Am citit de mai sus.

SE POATE CURATA CU BENZINA ??

CE rol are ? masina isi recapata vitalitatea.. ?? daca il schimbi sau cureti. ??

L-am tot vazut... dar habar nu aveam ce-i cu el... :twoup:

Inca ceva...... azi mi-am scos din consola centrala suportul de pahare.. ca sa-l schimb ca nu-mi mai inchidea bricheta... si surpriza.... am gasit bricheta acolo pusa bine de 2 ani...Acu 2 zile am comandat o bricheta noua ca ma dispera gaura aia cu lumina.. :))

Link to comment
Share on other sites

si eu l-am curatat cu motorina si este ok,am inteles ca ar ajuta la noxe ,pt a nu fi masina poluanta,nu ca ar imbunatati ceva.

 

si eu l-am curatat cu motorina si este ok,am inteles ca ar ajuta la noxe ,pt a nu fi masina poluanta,nu ca ar imbunatati ceva.

 

 

Cum sa-l cureti frate cu benzina :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu astazi filtrul epurator la un e60.Am inteles ca filtreaza aburi de ulei si ii trimite inapoi in motor sau ii trimite sa fie arsi.Ceva de genu.Filtrele astea noi nu mai au nici un invelis de pasla sau ceva asemanator,sunt doar o bucata de plastic care dupa parerea mea nu mai trebuie schimbat doar curatat.La mine cel vechi era ff imbibat.Acum l-am pus pe cel de plastic.
Link to comment
Share on other sites

si eu l-am curatat cu motorina si este ok,am inteles ca ar ajuta la noxe ,pt a nu fi masina poluanta,nu ca ar imbunatati ceva.

 

si eu l-am curatat cu motorina si este ok,am inteles ca ar ajuta la noxe ,pt a nu fi masina poluanta,nu ca ar imbunatati ceva.

 

 

Cum sa-l cureti frate cu benzina :twoup:

ce importanta are daca il cureti cu motorina?,este o simpla pisla care se imbiba cu ulei eu l-am curatat dupa 250 de mii de km si am facut asta pt ca eram curios sa vad cu arata si daca tot l-am desfacut l-am si curatat.

eu nu am zis ca sa speli un filtru de aer cu motorina ci un filtru care sta in vapori de ulei asa ca este ok.

Schimbati frate filtrul ala de pasla ca acum e de plastic.Ala de pasla e modelul vechi acum se pune ala de plastic care nu mai necesita schimbat niciodata.

Edited by vartocp
Link to comment
Share on other sites

ce importanta are daca il cureti cu motorina?,este o simpla pisla care se imbiba cu ulei eu l-am curatat dupa 250 de mii de km si am facut asta pt ca eram curios sa vad cu arata si daca tot l-am desfacut l-am si curatat.

eu nu am zis ca sa speli un filtru de aer cu motorina ci un filtru care sta in vapori de ulei asa ca este ok.

 

S-ar putea sĂŁ nu-Âşi mai facĂŁ treaba dacĂŁ-l speli cu motorinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

merge spalat, de ce nu? spalat si dgresat bine. acolo nu ajung alte impuritati decat vapori de ulei.

nu este ca si carbonul activ din filtre. impotant e sa nu obturezi circuitul vaporilor(pasla prin spalare se taseaza, se indeseste).

sunt mai multe tipuri: sita, de pasla, tip bobina cu sfoara si de canepa(in germania am gasit asa ceva).

problema este si la garnituri... find subtiri, "se coc" foarte repede.

pretul nefiind mare ... se merita nou, mai ales ca intra si garniturile in kit.

Link to comment
Share on other sites

Perfect,atunci merge spalat cu motorina pt ca motorina motorina dizolva depunerile de grasime si astfel curata filtrul care oricum sta in mediu uleios.atita vreme cit pisla nu este afectata de motorinasi ramine la fel de densa consider ca este ok.motorina nu este mai grasa decit mizga care se formeaza acolo.

sa mai auzim si alte pareri dar nu de genul mai bine nou decit spalat.

 

Nu am fãcut un test ca sã vãd cu certitudine ce efect are motorina asupra acelor fibre sintetice din care-i fãcutã acea pâslã.

 

Prin urmare, filtrul ar putea sĂŁ-Âşi pĂŁstreze proprietĂŁĂžile sau nu, nu se Âştie.

 

Având În vedere cã unul nou costã un pic peste o sutã de lei, iar filtrul se schimbã la 40-60 000 km, nu vãd de ce nu l-aº cumpãra nou dacã aº avea o maºinã cu filtru epurator.

Link to comment
Share on other sites

tot ce este in poza ajunge undeva la 150-170 roni.

eu personal cumpar doar ce am incercuit cu rosu si este sub 40 roni.

nu vad sensul sa schimbi si capacul filtrului, asta doar daca e fisurat sau infundat....

Ala de pasla nu se mai foloseste asta din poza se pune acum.

post-1657-1295116877_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

tot ce este in poza ajunge undeva la 150-170 roni.

eu personal cumpar doar ce am incercuit cu rosu si este sub 40 roni.

nu vad sensul sa schimbi si capacul filtrului, asta doar daca e fisurat sau infundat....

Ala de pasla nu se mai foloseste asta din poza se pune acum.

 

??? poate pentru e60.

se potriveste si la alte modele: e38. e39, e46?

si ce pret are?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.