Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Eu pe astia nu ii inteleg. Am si eu un prieten foarte bun ce s-a sinucis, la volan, dar a intrat cu 200+ in ditamai stalpul, seara, cand era doar el pe strada, tocmai sa nu ia si alte vieti.

 

Nu e lauda ce a facut, deloc, dar daca tot vrei sa te duci dracu pe lumea cealalta, du-te dar tu.

Link to comment
Share on other sites

https://www.fanatik.ro/familie-din-motru-ucisa-in-accidentul-de-la-craiova-tatal-si-fetita-au-pierit-pe-loc-din-cauza-soferului-sinucigas-19266078

 

Jigodia dreacu, mare gigolo, i-a luat masa masina la cretin si iubi i-a dat eject.... si a omorat o familie nevinovata

Vedeti domnii guvernanti de ce un lake cu creierul cat o nuca trebuie sa plateasca 1000e asigurare la masina in primii ani? Exact ptr aceste motive, cretin la volan, 200cp, si accident cu urmari grave... extrem de grave

Daca frebuia sa plateasca 1500e asigurare auto sigur nu mai vroia Cupra...

Link to comment
Share on other sites

https://www.fanatik.ro/familie-din-motru-ucisa-in-accidentul-de-la-craiova-tatal-si-fetita-au-pierit-pe-loc-din-cauza-soferului-sinucigas-19266078

 

Jigodia dreacu, mare gigolo, i-a luat masa masina la cretin si iubi i-a dat eject.... si a omorat o familie nevinovata

Vedeti domnii guvernanti de ce un lake cu creierul cat o nuca trebuie sa plateasca 1000e asigurare la masina in primii ani? Exact ptr aceste motive, cretin la volan, 200cp, si accident cu urmari grave... extrem de grave

Daca frebuia sa plateasca 1500e asigurare auto sigur nu mai vroia Cupra...

 

Voia*

 

Nu cred ca pretul asigurarilor ar rezolva asta "problema" masinilor puternice. 200 km/h poti atinge si cu un E46 de 2000 de euro...

Link to comment
Share on other sites

Voia*

 

Nu cred ca pretul asigurarilor ar rezolva asta "problema" masinilor puternice. 200 km/h poti atinge si cu un E46 de 2000 de euro...

 

Vreau+voiesc=vroiesc

Arhaic , regional...

 

Si e46 prinde 200 dar nu are 200cp, si alea care au 200cp trebuie taxate ca atare cand vine vorba de niste putzoi de 18 ani fara discernamant, daca tot copiem ca asa e in UE de ce nu copiem decat ce ne convine noua? Pe numele lui papi, maia, bunelu....ca sa platim mai putin, daca e handicapat sau ceva de razboi deportatmdeja ne-am scos, avem Haudi A8 5000cmc...intelegi ce VREAU sa spun

Link to comment
Share on other sites

Vreau+voiesc=vroiesc

Arhaic , regional...

 

Si e46 prinde 200 dar nu are 200cp, si alea care au 200cp trebuie taxate ca atare cand vine vorba de niste putzoi de 18 ani fara discernamant, daca tot copiem ca asa e in UE de ce nu copiem decat ce ne convine noua? Pe numele lui papi, maia, bunelu....ca sa platim mai putin, daca e handicapat sau ceva de razboi deportatmdeja ne-am scos, avem Haudi A8 5000cmc...intelegi ce VREAU sa spun

 

https://www.dictie.ro/vroiam-sau-voiam/

 

Si da, inteleg ce vrei sa spui insa tot timpul o sa existe viduri legislative. In plus, degeaba avem legi, daca nu le aplicam.

Anyway, sa revenim on topic: RIP nevinovatilor.

Link to comment
Share on other sites

Separatoare de sens si pe drumurile nationale!!!

 

 

Ieri chiar am trecut prin zona unde a fost accidentul, deci nu am vazut asa scena in viata mea, cum puteau sa arate masinile....de fapt care masini?! :(

Edited by coco1382
Link to comment
Share on other sites

Si Corsa C 1.2 75 cp prinde 170...am avut.

 

Deci nu e vorba de mașina, ca unul la 18 ani cu cupra merge mult mai tare si agresiv in trafic ca unul cu maxim 100 cp, mi se pare logic, e vârsta, e puterea masinii pe care nu o conștientizezi.

 

O soluție majora ar fi limitarea vitezei pentru o anumitĂŁ vârsta.

 

Știu pe cineva cu R8 cumpĂŁrat de nou acum câțiva ani primit la 18 ani de ziua lui, mașina era limitatĂŁ la 140 km/h sau ceva de genul.

 

Asta ar trebui fĂŁcut, gen ĂŽntre 18-22 ani cu limitare la maxim 120 km/h.

 

In rest cu orice mașina aproape poți prinde 180-200.

 

Ce a spus boaska va limita doar o parte si nu pe toatĂŁ lumea.

Link to comment
Share on other sites

Pai voi aveti pretentii de stat functional, ceea ce nu este, si oricum, romanii nu isi doresc legi si reguli, le plac subterfugiile, sa se descurce, etc; avand in vedere ca Romania e campion in UE la mortalitate rutiera, nu vad ce ar mai trebui sa asteptam sa dam niste legi sa protejeze oamenii inocenti:

 

-esti incepator, pai ai voie sa conduci masina de max X CP

-asigurarea: gata cu vrajeli e a lui mama, bunicul, etc; sa fie inscrisi pe asigurare utilizatorii/membrii de familie; primele de asigurare sa fie coroborate cu varsta/anii de experienta la volan /puterea autoturismului

-comiti anumite abateri in primii ani de condus, iei o pauza mai lunga

-elaborarea unui cadru legislativ care sa permita in mod rapid pedepsirea/eliminarea din trafic a tuturor bombardierilor pe baza probelor video/retele sociale

-controale RAR la sange, atat la revizii, cat si in trafic, frecvente (da, nu ne place asta, ca nu avem noi bani, blabla)

-reevaluarea metodologiei de obtinere a permisului (condus in afara localitatii)

-pentru anumite tipuri de contraventii si infractiuni, obligatoriu parcurgerea unor stagii de conducere defensiva/evaluare psihologica( multi teribilisti la volan sufera de afectiuni psihice nediagnosticate)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

-elaborarea unui cadru legislativ care sa permita in mod rapid pedepsirea/eliminarea din trafic a tuturor bombardierilor pe baza probelor video/retele sociale

-controale RAR la sange, atat la revizii, cat si in trafic, frecvente (da, nu ne place asta, ca nu avem noi bani, blabla)

 

 

 

Cred ca astea doua ar fi suficiente ca sa reduca cu peste 50% prezenta 'eroilor' pe strazi. Sunt convins ca majoritatea de aici ne-am saturat de smecheri idioti in trafic. Daca ar avea efect, cred ca as avea de trimis saptamanal cate o compilatie de pe camera din masina..

Edited by mgi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai voi aveti pretentii de stat functional, ceea ce nu este, si oricum, romanii nu isi doresc legi si reguli, le plac subterfugiile, sa se descurce, etc; avand in vedere ca Romania e campion in UE la mortalitate rutiera, nu vad ce ar mai trebui sa asteptam sa dam niste legi sa protejeze oamenii inocenti:

 

-esti incepator, pai ai voie sa conduci masina de max X CP

-asigurarea: gata cu vrajeli e a lui mama, bunicul, etc;

Si numai daca primele doua situatii se schimba se pot vedea progrese in statistica mortilor/accidentelor.

 

 

Vrei masina cu motor de peste 1.5 litri (si esti tanar cu pretentii de auto-smecher)???

Platesti de doua, daca nu chiar trei ori asigurarea in primul an de soferie.

In al doilea an, fara accident desigur, pltesti cu 20% mai putin, im al treilea cu inca 15% .. si tot asa.

Ai facut accident? Asigurarea creste cu inca 1/4.

De ce platesti mai mult?

Pentru ca NU AI EXPERIENTA. Iar asta nu se obtine decat conducand adaptat conditiilor de drum si trafic.

 

Sa vezi cati se linistesc...

Sa vezi cati belesc ochii inante de a se baga in depasiri la limita supravietuirii!

 

Sa vezi cum inveti sa te uiti mai mult pe strada, la indicatoare, semafoare.. (ai tot timpul din lume cand ai motor mic) decat la gadget-urile masinii...

 

 

Acum intelegeti de ce se intampla accidente din vina tinerilor??

 

Ca statul e idiot si nu stie unde sa stranga surubul la maxim si bani pentru siguranta tuturor.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Voi inca traiti in lumea in care motor mic inseamna viteza mica, desi au trecut 10 ani de cand o compacta cu 1.2 prinde lejer 200km/h. Basca, singura tentativa de supercar a BMW, i8, are motor de 1500cmc.

Regulile sunt relativ bine definite in Romania, deficientele sunt la nivelul aplicarii lor, de la RAR, ISCTR la Politia Rutiera si lipsa educatiei financiare - de exemplu oameni care abia traiesc de la luna la luna dar cauta sa aiba o masina premium pe care nu isi permit sa o intretina.

Problema mea nu e cu “curajosii” sau cum ii definiti voi; problema cea mai mare e ca prea multa lume care nu are nicio inclinatie spre sofat totusi conduce. Si foarte multi continua sa fie prosti si dupa ce li se explica de ce si cum au gresit. Foarte, foarte, exagerat de multi oameni au certitudinea ca pot merge pe B2/B3/etc. daca merg cu viteza maxima permisa legal. Nu depasesc nimic, dar nu le place sa mearga pe B1. Eu inca sper ca sunt autisti nediagnosticati.

 

PS: Asigurari mari pentru tineri reprezinta cea mai cretina idee; de unde sa aiba bani de asigurari tinerii? In plus, nu categoria asta e vinovata de producerea majoritatii accidentelor.

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

PS: Asigurari mari pentru tineri reprezinta cea mai cretina idee; de unde sa aiba bani de asigurari tinerii? In plus, nu categoria asta e vinovata de producerea majoritatii accidentelor.

 

Dar care categorie? S-au facut ceva statistici in legatura cu asta?

 

In mare parte, nu sunt de acord cu nimic din ce ai zis.

 

 

Daca in tarile civilizate, asigurarile sunt mari pt tineri, noi de ce sa fim mai prosti, sa le facem si noi mari. Doar romanii sunt saraci.

Link to comment
Share on other sites

Voi inca traiti in lumea in care motor mic inseamna viteza mica, desi au trecut 10 ani de cand o compacta cu 1.2 prinde lejer 200km/h.

PS: Asigurari mari pentru tineri reprezinta cea mai cretina idee; de unde sa aiba bani de asigurari tinerii? In plus, nu categoria asta e vinovata de producerea majoritatii accidentelor.

Tu erai expert candva in situatia din Anglia.. Hai spune-ne cum sta treaba acolo?

 

Deci dupa tine NU conteaza capacitatea motorului??

Dar ce conteaza??!

 

Apoi, dai un exemplu EXCEPTIONAL!

O masina pe benzina cu motor electric facuta de BMW...

Cat costa o asemenea masina??? Cine si-o permite??

Nu un tanar (care vrea doar sa se dea tare pe strada, eventual cel mai tare din cand in cand..).

 

Si te intrebi tot tu pe ce lume traim noi??

 

De unde sa isi permita un tanar..

Daca nu isi permite sa mearga cu transportul in comun.

Idee e ca daca vrei sa te deplasezi in treburile tale, daca tu nu gandesti, te ajutam noi, (ASIGURARILE. cu sprijinul statului desigur) SA GANDESTI!

 

Adica vrei sa spui ca o masina de mic litraj, veche, care desigur e mai ieftina, si asigurarea mai ieftina, e mai rau decat o masina cu motor mai mare, deci mai scumpa la achizitie, chiar si veche decat un de mic litraj..

Cumperi mai ieftin, platesti mai putin asigurarea in primii ani de soferie. Ti-ai luat mai scump, mai mare, mai puternic? Platesti cat merita pentru SIGURANTA TA SI A NOASTRA..!

 

Acum, nu serios, nu am crezut ca TREBUIE ca tocmai pe tine sa te invat sa gandesti normal si cu bun-simt..

(Nu cu tupeu, cum e raspunsul de mai sus al tau, in caz ca nu ai prins ironia..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Deci dupa tine NU conteaza capacitatea motorului??

Dar ce conteaza??!

Pt ce ar conta capacitatea motorului? Ai motoare de 3L si <200cp si motoare de 2L si 400CP, sau motor tot de 2L si 90CP. Explica-mi si mie care ar fi logica dupa care ar conta capacitatea cilindrica.

Daca e sa conteaze ceva, atunci sa conteze puterea.

Edited by LYM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa iti citesc postarea de mai multe ori, dar nu am reusit sa gasesc macar o urma de coerenta...dar asta e deja standardul mesajelor tale. Nu stiu ce sa iti raspund pentru ca nu stiu exact ce ai vrut sa spui.

Din putinul pe care l-am inteles, totusi, legat de cat de importanta e cilindreea, iti pot sugera sa mergi la un testdrive cu o masina mai noua de 5-6 ani cu motor “mic” si sa constati ca face viteza cel putin ca un 2.0 diesel de acum 10+ ani.

 

Dar subiectul acestui topic nu este cilindreea masinilor. Intocmai pentru ca ea este irelevanta. Cat despre puterea motoarelor, ea devine relevanta in punctul in care este suficient de multa raportata la masa masinii pentru a constitui un element solid de siguranta pasiva. O masina puternica va avea frane si elemente de suspensie care ii ofera o dinamica superioara. Vorbesc de masini puternice din fabrica.

 

LE: Raspunsul meu era pentru colegul bimmer.

 

LE2: @PIMP: este in regula ca nu esti de acord cu ce am zis, fiecare dintre noi are dreptul la opinie. Varsta soferilor nu este atat de importanta in calculul politei in strainatate. Conteaza, din cate stiu, (cel) mai mult vechimea masinii.

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pt ce ar conta capacitatea motorului? Ai motoare de 3L si <200cp si motoare de 2L si 400CP, sau motor tot de 2L si 90CP. Explica-mi si mie care ar fi logica dupa care ar conta capacitatea cilindrica.

Daca e sa conteaze ceva, atunci sa conteze puterea.

Ok.

Deci daca conteaza puterea, se intelege mai bine ideea diferentierii cand esti incepator!?

Adica, trebuia sa fiu foarte foarte specific pentru voi (sau toti mai priceputii in motoare) ca sa intelegeti o idee mai principala?

 

Eu zic ca e de inteles ca la un motor mai mic (e bine asa?) e suficient o asigurarea minima obligatorie.

Restul, the sky is the limit, ca pret al asigurarii masinii in primul an de conducere.

 

Mike, nu mai e nevoie sa imi replici, poti sa te faci ca nu intelegi in liniste..

E suficient

 

Am incercat sa iti citesc postarea de mai multe ori, dar nu am reusit sa gasesc macar o urma de coerenta...dar asta e deja standardul mesajelor tale. Nu stiu ce sa iti raspund pentru ca nu stiu exact ce ai vrut sa spui.

Din putinul pe care l-am inteles, totusi, legat de cat de importanta e cilindreea, iti pot sugera sa mergi la un testdrive cu o masina mai noua de 5-6 ani cu motor “mic” si sa constati ca face viteza cel putin ca un 2.0 diesel de acum 10+ ani.

 

Dar subiectul acestui topic nu este cilindreea masinilor. Intocmai pentru ca ea este irelevanta. Cat despre puterea motoarelor, ea devine relevanta in punctul in care este suficient de multa raportata la masa masinii pentru a constitui un element solid de siguranta pasiva. O masina puternica va avea frane si elemente de suspensie care ii ofera o dinamica superioara. Vorbesc de masini puternice din fabrica.

 

LE: Raspunsul meu era pentru colegul bimmer.

 

LE2: @PIMP: este in regula ca nu esti de acord cu ce am zis, fiecare dintre noi are dreptul la opinie. Varsta soferilor nu este atat de importanta in calculul politei in strainatate. Conteaza, din cate stiu, (cel) mai mult vechimea masinii.

Vorbesti basme pentru tineri (care se presupune ca nu au bani de asigurare, dar au bani de masini noi cu stabilitate si franare superioara..) cu masini puternice din fabrica.

 

Exact, subiectul nu e superitatea masinilor noi.

 

Statul e dator sa reglementeze toate astea dupa ideea simpla exprimata mai sus.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

LE2: @PIMP: este in regula ca nu esti de acord cu ce am zis, fiecare dintre noi are dreptul la opinie. Varsta soferilor nu este atat de importanta in calculul politei in strainatate. Conteaza, din cate stiu, (cel) mai mult vechimea masinii.

 

 

Nu e cazul sa faci pe desteptul, stiu si eu ca nu e nevoie sa fiu de acord cu tine, mai ales cand debitezi niste aberatii.

 

Uite, in UK, varsta soferilor e determinanta in pretul asigurarii, sunt o gramada de informatii de genul asta, google it. In romania ar trebui sa fie la fel, 1000 eur asigurarea pe an intre 18-24 de ani, ce bine ar fi:

 

avg_car_insurance_age_nf.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Trage aer in piept si relaxeaza-te, scapa de interpretarea deficitara sau ce te face sa intelegi ca as face pe desteptul, nici macar nu mi-a trecut prin gand asa ceva.

O tot tineti langa cu polite de mii de euro pentru 18-24 ani, de parca astia sunt cea mai mare problema. Strict pe date statistice, am gasit ca majoritar vinovati sunt soferii din categoria 26-32 ani, cu 23% dintre accidente din vina lor. Insa am vazut si o statistica foarte interesanta si care confirma ce am scris mai sus vizavi de aplicarea reglementarilor deficitara - 9% dintre accidentele auto ar fi produse de catre minori.

Revenind, eu consider ca eram mai atent si mai ager in reactii pana la 24 ani, odata cu inaintarea in varsta simt cum mi s-au erodat reflexele. Intr-adevar, compenseaza foarte mult experienta, dar per total nu as zice ca eram un sofer mai slab intre 18 si 24 ani, poate chiar dimpotriva.

LE: Incearca sa observi ca am evitat sa fac aprecieri legate de parerile tale, sens in care as fi incantat sa schimbam pareri si argumente fara sa ne bagam organe genitale in ce scriem. Multumesc! :)

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.