Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Nasol accidentul. Greu sa faci schimbari rapide de directie cu o masina grea(2T+) si cu centru de greutate ridicat. S-a dus ca o caramida cu toata electronica de pe ea. Aviz celor care conduc suv-urile ca pe Ferrari.

 

Chiar daca era in Germania pe tronsoane fara limita de viteza. Exista o viteza recomandata care de obicei e de 130. Legal poti merge cat de repede vrei doar sa nu incurci traficul, presezi pe altii. Nimeni n-are obligatia sa se dea instantaneu ca vii tu cu 300. Iar daca esti implicat intr-un accident(chiar fara sa-l fi cauzat) si se dovedeste ca ai avut peste viteza recomandata ai automat parte de raspundere civila/penala.

Edited by mike2005
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

N-are legatura cu accidentul in cauza, normal ca nu ai obligatia sa te dai ca vine ala din spate, dar ai obligatia sa te asiguri pe autostrada cand vezi pe unul ca vine tare din spate, nu te pui in fata lui asa pe nesimtire.Ai obligatia sa efectuezi manevra cat de repede si sigur poti, nu ai voie sa stai pe banda respectiva, daca depasesti asa greu mai bine pui frana si mergi in spatele lu ala daca mergi cu 3 km/h mai rpd ca el. Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

N-are legatura cu accidentul in cauza, normal ca nu ai obligatia sa te dai ca vine ala din spate, dar ai obligatia sa te asiguri pe autostrada cand vezi pe unul ca vine tare din spate, nu te pui in fata lui asa pe nesimtire.Ai obligatia sa efectuezi manevra cat de repede si sigur poti, nu ai voie sa stai pe banda respectiva, daca depasesti asa greu mai bine pui frana si mergi in spatele lu ala daca mergi cu 3 km/h mai rpd ca el.

Da poate fi culpa comuna. Ai dreptate, cu rezerva sa-l fi vazut in timp util, putea sa se dea la o parte. Am patit cateva ori pe autostrada in Germania sa ma asigur, sa incep manevra si sa ma trezesc cu unul langa mine venit de nicaieri.

Sau invers eram cu Laguna aveam 160, fiind relativ libera autostrada, wend doar cateva masini mici pe prima banda. La vreo 300 metri in fata mea, cineva cu un Golf antic a trecut pe banda 2 pe care veneam eu.

Pb ca nici nu m-a vazut initial, era si in urcare pe coama de deal. La 160 m-am mai deplasat ceva pana mi-am dat seama de viteza lui(avea sub 100) si ca tb sa franez serios. Frana la podea pe ultima suta de metri. Iti inchipui cum e de la viteze de 200+

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de crezut, e vorba sa stii sa conduci pe autostrada, pe autostrada se merge tare, ce inseamna asta? sa nu te bagi aiurea sa depasesti, te asiguri bine si aia e, crede-ma ca X-ul la viteza aia era destul de aproape de el, avea oricum peste 180 km/h sa nu zic mai mult, am mai spus, nu conteaza ala cat de tare mergea, merge pe riscul lui acela fiind ca i se baga unul in fata si nu mai poate sa franeze, lucru care sa si intamplat. Ala cu masina daca sa asiguratin primul caz, clar a stiut ca cel cu X-ul va trebui sa franeze in spatele lui, adica a vrut sa se pise pe el, iar in al doilea caz nu sa asigurat si nu l-a vazut pe cel cu X-u, ambele variante provocate de cel care a vrut sa schimbe banda.

 

De unde stii tu FIC ca ala cu X-ul de fapt nu a franat de la distanta si a incercat sa-l si ocoleasca cand a vazut ca nu poate sa se opreasca??? Eu din filmare vad ca unul schimba banda, iar ala din spatele lui nu are timp sa franeze si incearca sa evite accidentul lovind-ul pe altul, daca e sa ne luam din imagini si sa incheiem toate presupunerile, nu ai de unde sa stii ca ala cu X-ul are viteza mare ci doar ca asta nu sa asigurat.

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Vorbim de cel cu masina care se baga pe a doua banda de frica tirului...omul e forta, el stie ca se apropie de masina din fata in 1-2 minute si se baga in depasire ca e pe pilot automat si are carcel la piciorul drept in momentul respectiv fapt care il face sa nu accelereze.

 

Sa vina unu cu F15 sa ne lamureasca cum sta treaba cu X-urile pe autostrazi, ca noi avem masini.

Link to comment
Share on other sites

hai sa nu o dam pe "X-ul avea viteza prea mare" merge cu cat vrea el

 

e plin de astronauti pe sosele, piloti de navete spatiale :sorcerer: :sorcerer: :sorcerer: ! poti sa ai tu si F16 ca tot nu poti zbura cu el peste Mach 1 . asta e legea si pana nu ti faci propria autostrada privata unde sa ruleti tu cu cat te tin planetarele, dreptatea ta = 0 :artist:

 

PS: sa stii sa rulezi pe autostrada inseamna in primul rand sa stii sa respecti limitele legale precum si pe ceilalti participanti la trafic! sunt cimitirele pline de piloti de ocazie... :bashwall: (dar si de victimele lor :(

Edited by SKW
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

SKW eu vorbesc strict de "actiunea" aia care a pus totul in miscare, a trecut o masina cu viteza mare pe langa ei, nu stiu de ce vroia sa depaseasca, mai tare nu mergea, ca atunci cand se baga de frica tirului pe banda 2. Daca X-ul a prins o portiune mica de "mazga" din aia, la viteza de 140 km/h franele sunt 0, pur si simplu te duci...si tot te duci, iar ABS-ul in bord o ia razna.

 

Din punctul meu de vedere X-ul avea viteza peste limita admisa, iar cel cu camera nu sa asigurat cum trebuie pe langa faptul ca nu asa se depaseste o masina pe autostrada.

 

Edit: Sunt autostrazi unde nu exista limita admisa de viteza, insa nu sunt autostrazi unde daca nu te asiguri cand schimbi banda nu esti vinovat.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

- X ul avea mult peste 140 km/h

- distanta minima pastrata fata de masina din fata (acele doua ^ ce le vezi des pe la unguri) = 0. cand rulezi cu 200km/h, distanta aia dispare intr o clipita

- incercarea de a depasi pe banda 1, acea devansare. el nu s a dus pe banda 1 pentru ca nu mai avea loc, s a dus sa depaseasca.....eu asta am inteles din video

 

X ul a fost 100% vinovat de producerea accidentului si probabil ca asta au stabilit si politistii. daca nu ar fi incalcat legea ala cu X-ul totul se putea evita foarte usor si nimic nu s ar fi intamplat!

 

LE: m am uitat mai atent si asa cum se spunea si mai sus cineva, X ul a incercat sa i dribleze, probabil "pilotul" a uitat ca in ziua aia plecase cu suv ul de acasa si se credea la volanul unui super sport......legile fizicii si au spus cuvantul

Edited by SKW
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca a vrut sa faca aia e dobitoc in toate cazurile, insa nu pot spune asta pentru ca nu ai de unde sa stii sigur ce sa intamplat acolo, doar poti sa presupui, asta facem toti, la fel de bine ar fi putut sa incerce sa franeze si dupa sa incerce sa intre printre ei cand vede ca nu se opreste.
Link to comment
Share on other sites

De unde stiti ca X5-ul nu venea cu 250 km/h din spate si il vede pe bossu cu depasirea lui "forta" si incearca sa evite accidentul si se baga prin dreapta fara sa mai aiba timp sa evite nimic?? De ce judecati aiurea fara sa va puneti in locul fiecaruia, pentru fiecare eu gasesc un argument si o scuza, hai sa nu o dam pe "X-ul avea viteza prea mare" merge cu cat vrea el, insa ala care se asigura cu depasirea forta ce face? Aaa e pe pilot automat si are cu 2 km/h mai mult la ora decat ala din fata lui si deh...Oameni buni daca mergeti si voi tot cu gandirea asta pe autostrada normal ca se intampla si lucruri din astea, bagi piciorul in mama ei de acceleratie futui pilotu masii si dupa ce depasesti te bagi frumos in dreapta si in 5 secunde revine singura la viteza setata pe pilot, e mai frumos sa-ti iei injuraturi/morti de la ala din spatele tau care franeaza si asteapta dupa tine sa depasesti ca ai cu 2 km/h mai mult ca ala din fata ta, e nesimtire pe fata, asta in cazul cel bun, in cazul cel rau produci un accident de la ala din spate care merge cu cat vrea el pana la urma chiar daca incalca legea.

 

Aveau maxim 100 km/h pe cand X-ul cred ca avea cel putin 180 km/h, iar pe drumul ala sa franezi mai tare nu merge chiar daca esti si cu X.

 

Daca X-ul pastra banda putea sa spuna la fel de bine ca asta nu asigurat, soferul care s-a angajat in depasire a facut-o o aiureala , in primul rand nu cred ca l-a vazut pe cel cu X-ul, daca l-a vazut inseamna ca sa bagat la nesimtire, ca vezi mastodontu ca vine tare mai ales la cum mergi tu.

 

Daca tu mergi cu cat vrei si nu respecti limitele de pe autostrada si intrii in unu tot tu trebuie sa fi suparat de ce nu te lasa sa mergi cu cat vrei ca doar ai x. Noaptea mintii.

Link to comment
Share on other sites

Intrii in unul, pentru ca unul merge pe pilot automat cum a zis cineva mai sus si dupa pica doar unul de vina pentru ca avea viteza mare, dar nu stie nimeni cat avea de fapt, intelegi?

 

Sunt multi dobitoci pe drumuri care nu se asigura, iar de multe ori norocul le surade din pricina accidentului: "l-a lovit in spate" clar vinovat, "avea bmw", clar mergea tare, il vezi pe unu, te vede, iti iese brusc in fata la tupeu, il lovesti in spate, e vina ta...

 

E vorba sa fim mai atenti la manevrele care le efectuam, ca din cauza aia se intampla de fapt cele mai multe accidente, din neatentie cand nu te asiguri la schimbarea directiei de mers.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da, ai dreptate, trebuie sa fim atenti pe unde mergem si care sunt regulile jocului, iar regula de baza pe autostrada e viteza "maxima admisa e de 130km/h"

 

tocmai am vb cu un prieten din Polonia. mi a spus ca a vazut la tv si ca toti sunt ok, in vw erau doi copii, bmw ul a fost gasit vinovat

 

 

end of story! happy end (nimeni nu a patit nimic)

 

nu ai cum sa intrii in cineva pentru ca acel cineva merge pe pilot si sa l consideri ca e de vina. daca intrii in cineva e ori pentru ca nu esti atent, ori pentru ca nu pastrezi distanta regulamentara, ori pentru ca rulezi cu o viteza peste limita admisa si fizic iti atingi limitele, ori pentru ca unu iti taie calea. se vede clar pe video ca din momentul in care ala intra pe banda a2a si pana in momentul impactului trece un anumit timp, destul de lung, in care x ul mai mult ca sigur ca nu a incetinit deloc ci doar si a facut planul cum sa i "faca" pe amandoi......si i a facut.....pe unul praf :thumbsup:

Edited by SKW
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pe autostrada viteza maxima este 130 km/h, in cazul unor conditii meteorologice nefavorabile, zapada, ceata, ploaie, etc, viteza este limitata, cateodata, in functie de tara, zona, etc, la 110 km/h -aici cel cu x5 clar ca rula mult mai repede

 

Nu se depaseste/devanseaza pe partea dreapta-aici tot cel cu x5 a facut manevra periculoasa

 

Cel ce filma s-a angajat intr-o depasire neaccelerand, fiind pe pilot automat-atata timp cat s-a asigurat, nu vad ce ce a gresit-ar trebui sa accelerezze puternic pentru ca circula cretini cu x5 cu viteze excesive ????

 

Whats'up, telefon la volan- o cauza multipla de accidente- nu avem de unde sa stim daca cel cu x5 nu manevra si telefonul in acelasi timp cu volanul, de altfel o ocupatie destul de frecventa

 

Estul Europei- locuri fruntase la mortalitatea pe drumurile publice-cauza principala, atitudinea la volan, si nu scuza lipsei infrastructurii. Conduita la volan se adapteaza la infrastructura existenta, frustrarile, abuzurile si atitudinea de "pilot" pe drumurile publice trebuiesc sanctionate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe autostrada viteza maxima este 130 km/h, in cazul unor conditii meteorologice nefavorabile, zapada, ceata, ploaie, etc, viteza este limitata, cateodata, in functie de tara, zona, etc, la 110 km/h -aici cel cu x5 clar ca rula mult mai repede

 

Nu se depaseste/devanseaza pe partea dreapta-aici tot cel cu x5 a facut manevra periculoasa

 

Cel ce filma s-a angajat intr-o depasire neaccelerand, fiind pe pilot automat-atata timp cat s-a asigurat, nu vad ce ce a gresit-ar trebui sa accelerezze puternic pentru ca circula cretini cu x5 cu viteze excesive ????

 

Whats'up, telefon la volan- o cauza multipla de accidente- nu avem de unde sa stim daca cel cu x5 nu manevra si telefonul in acelasi timp cu volanul, de altfel o ocupatie destul de frecventa

 

Estul Europei- locuri fruntase la mortalitatea pe drumurile publice-cauza principala, atitudinea la volan, si nu scuza lipsei infrastructurii. Conduita la volan se adapteaza la infrastructura existenta, frustrarile, abuzurile si atitudinea de "pilot" pe drumurile publice trebuiesc sanctionate.

 

Si astea se fac toate din cea mai mare cauza a accidentelor: PROSTIA.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.