Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

nu a fost nicio explozie, doar o manevrare defectuoasa a comenzilor masinii... soferul avea permis doar de nici 2 ani si masina de 8 luni de zile...

 

in plus, pare ca s-ar fi speriat de masina de pe contrasens, a virat dreapta cu viteza si nu a mai putut redresa trasa, apoi a franat, nu a mai contrabracat... si a urmat copacul, dar cel mai mare impact a fost nu cu acesta (care era destul de firav), ci cu gardul de beton din spatele lui... apoi au aterizat pe plafon... centuri de siguranta NU => end of [life]story!

 

cam atat ... :smoke:

 

ubUnYpa.jpg

Link to comment
Share on other sites

trebuia sa franeze maxim si sa lase masina se se invarta pe sosea, asa scapau

dar tinand cont de lipsa de experienta si viteza excesiv de mare, nu au mai avut timp sa invete din greseli

stiu pe cineva care a patit la fel, refuzase sa franeze complet a crezut ca o poate redresa, si a aterizat in gardul unitatii exact ca asta, pe locul din dreapta era una i-au zburat creierii....

acum multi ani am patit-o si eu.... tot in curba tot viteza, tot iarna, nisip, sare, umed, si mi-am dat seama ca singura sansa este sa ma invart decat sa incerc sa o redresez din volan, ajunsesem cu spatele perpendicular pe sosea, si am franat maxim ma invarteam 360 cand ajungeam cu fata inspre inainte incercam sa redresez rabla, si uite asa de 3 ori am facut chestia asta pana am redus viteza si am tinut apasata frana.... am ajuns in sant, intreg si eu si masina..... la dreacu, mai eram cu niste prieteni in spate,(in alta masina) au spus ca daca imi reusea faza fara sa aterizez in sant eram cel mai tare sofer pe care l-au vazut vreodata, erau cacati pe ei mai rau ca mine hyper.gif, ei distrusesera un cabrio in aceasi curba....pardon.gif, eu ii depasisem in curba si intrasem in drift , nu mai stiau cum sa opreasca mai repede in timp ce eu ma invarteam prin fata lor...

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

in plus, pare ca s-ar fi speriat de masina de pe contrasens, a virat dreapta cu viteza si nu a mai putut redresa trasa, apoi a franat, nu a mai contrabracat...

 

O sa spun ceva (poate) controversant.

Asta e specific multor soferi care conduc agresiv in line dreapta. In schimb pe curbe (sau in scurta distanta inaintea lor) franeaza si nu pot anticipa curba (starea carosabilului..) cum trebuie. (In cazul de fata fiind o depasire.. cat de cat ok pentru ca nici nu intrase pe linia continua care se stie ca preventiv e mult mai lunga decat pericolul pe care e menita sa "avertizeze")

Asadar pentru mine si toti cei care ii recunosc, acesti soferi sunt periculosi pentru ca in primul rand merg cu viteza prea mare in linie dreapta neputand anticipa prea multe din ceea ce se intampla in fata lor!

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@XXL selectie naturala

Daca asigurarea ar fi fost 3000euro pentru un putoi de 20 ani, fara minte, si masina incadrata ca in alte tari la un risc extrem de mare de accident, probabil ca "selectia naturala" alias prostia inconstienta criminala a autoritatilor nu s-ar mai fi petrecut.... Un terchea berchea de anii lui, si sunt foarte multe exemple de deastia cu pudra pe la nas care au omorat oameni nevinovati, daca intra in tine si te facea zob? Cu cativa metrii mai in fata erau oameni pe trotuar.... tot selectie naturala ai fi spus nu?

Mai bine zici asta este, si mergem mai departe nu?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O sa spun ceva (poate) controversant.

Asta e specific multor soferi care conduc agresiv in line dreapta. In schimb pe curbe (sau in scurta distanta inaintea lor) franeaza si nu pot anticipa curba (starea carosabilului..) cum trebuie. (In cazul de fata fiind o depasire.. cat de cat ok pentru ca nici nu intrase pe linia continua care se stie ca preventiv e mult mai lunga decat pericolul pe care e menita sa "avertizeze")

Asadar pentru mine si toti cei care ii recunosc, acesti soferi sunt periculosi pentru ca in primul rand merg cu viteza prea mare in linie dreapta neputand anticipa prea multe din ceea ce se intampla in fata lor!

 

+10!!

Foarte multi soferi de genul asta, vad in special cand merg la munte ruta - buc > valeni > siriu > brasov.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca asa se rezolva problema.

 

In alte tari, in primii 3-5 ani de permis nu ai voie sa conduci masina peste 55 KW (de exemplu). Daca te-a prins, carnetul suspendat.

 

Deci trebuie legiferare. Si se potolesc.

 

Eu mai am un golf 1.9 tdi de 74 KW. Si ala mi se pare prea puternic pentru un tanar (fiind usoara, se infige destul de bine).

 

 

Solutii sunt mereu daca ne uitam mai la vest, dar cine sa se uite......

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca asa se rezolva problema.

 

In alte tari, in primii 3-5 ani de permis nu ai voie sa conduci masina peste 55 KW (de exemplu). Daca te-a prins, carnetul suspendat.

 

Deci trebuie legiferare. Si se potolesc.

 

Eu mai am un golf 1.9 tdi de 74 KW. Si ala mi se pare prea puternic pentru un tanar (fiind usoara, se infige destul de bine).

 

 

Solutii sunt mereu daca ne uitam mai la vest, dar cine sa se uite......

 

si golful tau e pus pe lista neagra mai ales cu motorizarea aia, mai ales coupe si hatch-urile rolleyes.gif

 

aygo,c1,punto... astea sunt masini de incepatori, dar cine sa se urce in punto, cand toti vor 335i si legislatia noastra e de tot cacatul

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca asa se rezolva problema.

 

In alte tari, in primii 3-5 ani de permis nu ai voie sa conduci masina peste 55 KW (de exemplu). Daca te-a prins, carnetul suspendat.

 

Deci trebuie legiferare. Si se potolesc.

 

Eu mai am un golf 1.9 tdi de 74 KW. Si ala mi se pare prea puternic pentru un tanar (fiind usoara, se infige destul de bine).

 

 

Solutii sunt mereu daca ne uitam mai la vest, dar cine sa se uite......

 

In ce tara e asta cu 55kw, poti sa ne spui? Ma ocup eu de documentat dupa, dar zi-mi din ce tara e legislatia in care sa caut.

 

Amuzanta asta cu “74kw prea mult pentru un incepator”; in UK merg pustii cu 3-4-500cp la 19-20 ani, la noi “e legea prost facuta” :)).

Edited by MikeOnline!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1.prost facuta

2.prost aplicata

3 prost inteleasa

wink.gif

pana si faptul ca noi stam sa dezbatem niste legi la care nici nu aveam de ce sa ne gandim, este iar o prostie tipic romaneasca, in mod normal trebuia sa avem cu totul alte ganduri si activitati .... dar daca traiesti in romania si nu deschizi gura cica esti prost .... nu ca ar avea vreo importanta, dar sa fii la numar cu restul

Edited by BOASKA
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

legile sunt prost facute, vezi oug.urile saptamanale si modificarile fiscale zilnice de ex. sa modifici in fiecare zi ceva e clar ca e prost gandit, facut si totodata si inteles

ptr intrebarea cu 55kw poti sa il intrebi pe @pimp de unde si pana unde...

taxa oxigen de exemplu

daca legile sunt ok pentru jmecheri inseamna ca sunt bune ma rog...

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

in UK merg pustii cu 3-4-500cp la 19-20 ani, la noi “e legea prost facuta” :)).

Ai Ales Tara UK Gresit!

Nu ne spui si cat costa o asigurare pe persoana (care conduce 500CP) nu pe masina?

La 19-20 ani(!) puafff, nu-i asa ca nu vreisa ne duci in eroare!?

 

Hai zi.. sa nu zic eu.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si in ce tari zici ca e aia cu 55kw, totusi? Narnia?

LE: Legile din Romania sunt foarte ok facute, nu foarte ok aplicate si aproape deloc intelese - de unde si certitudinile ca “e legea prost facuta” :).

Daca tot stii ceva din Anglia, cum sunt legile acolo?

Eu zic ca legea asigurarilor ar trebui sa fie schimbata. Sa se faca pe soferul care conduce masina, nu pe bunica care NICI MACAR NU ARE CARNET!

 

Ce legi zici ca sunt bune in Romania??

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Suntem printre campionii UE la mortalitate/numar raniti din accidente rutiere, oare chiar trebuie sa ne asiguram/copiem ce se intampla nu stiu unde ca sa imbunatatim legislatia si sa avansam si noi ?Romania in multe domenii trebuie nu numai sa armonizeze legislatia cu cea existenta in tari vestice, dar trebuie sa depuna eforturi si mai mari, atat legislativ, cat si prin munca, sa recupereze decalajul:

 

 

-cat esti incepator, sau primii doi ani de permis, ai voie sa conduci masini cu putere max de X CP

-polita RCA este valabila doar pentru proprietar/daca acesta imprumuta masina(aka bunicul lasa masina nepotului), punem niste francize/sanctiune malus mai mare in caz de incidente

-revizuirea metodologiei de predare in scolile auto

-introducerea (pe langa altele) a educatiei rutiere in scoli (acum putem avea suport video facil in scoli, cu exemple din viata reala)

-abateri grave de la legea circulatiei-inapoi la cursuri de conducere defensiva/psiholog

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Suntem printre campionii UE la mortalitate/numar raniti din accidente rutiere, oare chiar trebuie sa ne asiguram/copiem ce se intampla nu stiu unde ca sa imbunatatim legislatia si sa avansam si noi

 

Atat am citit din mesajul tau, mai departe m-ai pierdut.

Imi doresc sa nu mai purtam discutii atat de abstracte, haideti sa punem punctul pe i si subiectul in propozitie: care sunt legile alea prost facute din Romania pe care le tot blamati? Concret, cu numar de act normativ si anul emiterii, sa avem ce discuta, nu ca “intr-o tara pe care o stiu doar eu conduc doar baietii roscati si numai in zilele impare ale lunii”.

 

Ca suntem in topul mortilor in accidente rutiere este in primul si in primul rand din cauza educatiei lacunare; nu vorbesc doar despre scoala, vorbesc despre inclusiv educatia de acasa - foarte multi romani, pe langa gradul ridicat de analfabetism, sunt la nivelul unei paturi sociale joase din India sau alte tari de genul, nu isi cunosc prioritatile, nu isi cunosc interesele si, in incercarea de a arde etape in ascensiunea sociala, isi taie creanga de sub picioare. Cumva cu parere de rau va atrag atentia ca astfel de conationali sunt in proportii covarsitoare in aceasta comunitate. Cativa vor intelege despre ce vorbesc, restul vor spumega adresandu-mi varii injurii, pentru ca - ati ghicit - asta e nivelul.

 

In sprijinul afirmatiilor mele, lasand la o parte exceptiile precum Iorgulescu, Huidu si alte cateva cazuri pe care le numeri pe degete, urmariti ce fel de masini sunt implicate in accidentele soldate cu victime decedate; masini vechi, premium, cu intretinere la nivel minim conduse de soferi cu dorinta de a epata si a depasi (nu doar dpdv al traficului) restul “fraierilor”.

 

TL;DR: Pana la momentul cand aduceti numarul si anul emiterii unui act normativ “prost facut”, ramane ca Romania are legi bune si, pe alocuri, foarte bune. Suntem in topul mortilor in accidente auto pentru ca prostie, cocalarism si, dupa multe alte motive, legislatie - si aici discutia se poarta despre aplicarea ei, nu despre calitate.

 

LE: @Eugen, am citit liniutele de la sfarsitul postarii tale; imi poti spune, te rog, un stat european unde se aplica regulile enumerate de tine? Multumesc!

 

Pentru troli (inca sper ca e troll si nu are certitudinile alea pe bune), cu parere de rau, voi evita sa intru intr-un dialog din care sunt sigur ca nu am cum sa ies cu ceva in plus, fiind inceput de weekend; las doar o tema de gandire - daca o persoana fara permis e super pasionata de masini, ce face? Conform teoriei lor, nu poate cumpara masini...pentru ca...asa ar fi normal in capul unora.

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Noi discutam notiuni de civilizatie si etica elementare unei natiuni europene....nu suntem legisti

Ar fi frumos daca ai scoate capul din articole, legi, paragrafe, pentru ca legile tale alea bune sunt pline de controverse, contradictii, ineptii, neajunsuri si lipsa de conformitate cu realitatea

Citeste un studiu actual despre Romania si vei descoperi foarte indignat cred ca suntem pe locul 1 la coruptie si 80 la realizari de orice natura economica sociala etc,

Citeste despre:

-Infrastructura

-Economie

-Migratie

-Coruptie

-Protectie sociala

-Ecologie

-Politica externa

-Scufita rosie

-Alba ca Zapada

-Stiu ca te-am plictisit si nu mai citesti de mult ineptiile mele

 

Concluzie:

Nici o concluzie pana nu ne informam, ca de aia suntem unde suntem, toti ne dam destepti si uite unde am ajuns, pana la o parere avizata va rog sa il ascultati pe colegul nostru avocat online

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

MikeOnline, tu ai ramas dator mie cu un raspuns mie la o afirmatie COMPLET NEINTEMEIATA.

In schimb continui un subiect care NU are prea mare legatura cu accidentele rutiere pentru ca ce spui are DOAR n caracter general.

Recomandabil, daca iti face placere DESCHIDE UN TOPIC PROPRIU, tot in capitolul diverse si discutam acolo lacunele legilor sau mai stiu eu ce vrei tu sa indrepti ca un cavaler ce te arati..

 

Pentru troli (inca sper ca e troll si nu are certitudinile alea pe bune), cu parere de rau, voi evita sa intru intr-un dialog din care sunt sigur ca nu am cum sa ies cu ceva in plus, fiind inceput de weekend; las doar o tema de gandire - daca o persoana fara permis e super pasionata de masini, ce face? Conform teoriei lor, nu poate cumpara masini...pentru ca...asa ar fi normal in capul unora.

Lasa trolii deoparte ca nu ei iti fac tie probleme..

La subiect, tema ta de gandire; iti palce sa cumperi masini?

Cumpara ce masina vrea muschiul tau si plateste cat face sa mergi cu ea pe drum public!

Aici e lacuna noastra legislativa: "Desteptii" nostri alesi nu pun pretul corect, taxa corecta, ca sa protejeze SIGURANTA cetateanului, a oricui, daca vrei si sa faca (in acelasi timp) orice cetatean constient ce bolid conduce sau ce martoaga (nu-ma buna de fier vechi!) taraie pe sosea.

Daca nu iti convine sa imparti civilizat soseaua cu altii (sau legea nu-ti permite..) pune-o pe trailer si da-te pe circuit cat vrea muchiul tau.

Ceva reguli trebuie respectate oricat de iubitor de masini esti.

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

S-au irosit o groaza de kb si litere, insa nu am reusit sa aflam care e tara aia in care nu ai voie sa conduci mai mult de 55kw; am reusit sa aflam ca “unii se dau destepti”, dar asta stiam deja. Am mai aflat ca e si la noi asta cu kw, dar la motociclete, nu masini si sunt 35, nu 55; eh, tot aia.

 

Nici legea sau legile alea prost facute in Romania nu am reusit sa aflam care sunt, doar ca undeva ele exista, va trebui sa credem pe cuvant...pe unii (care se dau) mai destepti :).

 

Nu pot sa zic ca ma asteptam la alte “rezultate”.

 

In speranta ca pe viitor vom fi capabili sa aducem si argumente in discutii, pe langa replici de genul “unii se dau destepti”, va urez un weekend frumos.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.