Jump to content

Capac tacheti N47!


Daniel1979

Recommended Posts

Salutare,

sunt nou pe forum si nou posesor de BMW 320DA 10.2009.

dupa achizite am inceput cu schimbarea uleiului+filtre, urmeaza ulei in cutia de viteze automata - ulei in diferential - curea accesorii - placute... :)

 

intrebarea mea este:

de ce este recomandat sa schimb capacul de la tacheti odata cu schimbul de ulei? (masina, verifcata la BMW, apare cu ultimul service la 205.000km)

 

idea este ca pretul lui depaseste toate produsele necesare schimbului de ulei + filtre.... nu vreau sa fac neaparat economie daca este o piesa foarte importanta dar va intreb pentru ca sunt un pic parallel cu mecanica :(

 

Va multumesc anticipat

 

Daniel.

Edited by Daniel1979
Link to comment
Share on other sites

Fii serios. N-are treaba admisia cu capacul de la culbutori. Si nici nu se crapa ala asa usor decat daca si-a bagat cineva degetele.

Motivul inlocuirii nu ti l-au spus? Eu cred ca au nevoie de un capac si esti omul potrivit.

Link to comment
Share on other sites

de ce este recomandat sa schimb capacul de la tacheti odata cu schimbul de ulei? (masina, verifcata la BMW, apare cu ultimul service la 205.000km)

Nu scrie nicaieri asa ceva, ca e sau nu recomandat. Asta e alta minciunica marca BMW.

Apropo, la care service ai fost? Totusi daca te pacalesc baietii si in final il schimbi barem pe cel vechi sa nu-l lasi acolo ca aia scot bani frumosi din asta si spera sa mai gaseasca cate un fraier sa se scoata si ei din cand in cand.

Link to comment
Share on other sites

:( pai ziceau ca ar fi un filtru incorporat pe modelul asta. stiti ceva de asa ceva?

 

apropo: si pentru cutia de viteze, automata, spuneau ca se schimba capacul la schimbul de ulei...

 

sa fie prima mea vizita prin service cu ghinion...am mers pe incredere acolo.

Edited by Daniel1979
Link to comment
Share on other sites

Fii serios. N-are treaba admisia cu capacul de la culbutori. Si nici nu se crapa ala asa usor decat daca si-a bagat cineva degetele.

Motivul inlocuirii nu ti l-au spus? Eu cred ca au nevoie de un capac si esti omul potrivit.

Eu am schimbat capacul pentru ca filetele admisiei erau smulse astfel incat admisia nu se mai strangea corespunzator. Sunt serios dar incearca si tu sa vb in cunostinta de cauza

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat capacul pentru ca filetele admisiei erau smulse astfel incat admisia nu se mai strangea corespunzator. Sunt serios dar incearca si tu sa vb in cunostinta de cauza

In deplina cunostinta de cauza am schimbat cu mana mea distributia si tot aceeasi mana a scos capacul de culbutori fara a demonta admisia.

Deci... ce legatura are capacul cu admisia?

 

http://img811.imageshack.us/img811/9092/n4cm.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

In deplina cunostinta de cauza am schimbat cu mana mea distributia si tot aceeasi mana a scos capacul de culbutori fara a demonta admisia.

Deci... ce legatura are capacul cu admisia?

 

http://img811.imageshack.us/img811/9092/n4cm.jpg

Asa o fii la n47. la mine galeria de admisie se are filetele in capacul de culbuturi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Salut!

 

Mi s-a spus ca am nivel f. mare presiune gaze in carter si se recomanda sa schimb capacul la tacheti ASAP, riscand sa distrug turbo. Ok, ce am inteles eu, incercand sa inteleg logica, e ca acest capac incorporeaza filtrul epurator si ca in timp (exemplu fiind cazul meu la 240000km) acesta chiar daca teoretic nu s-ar infunda, se imbacseste si nu-si mai face treaba, impiedicand gazele sa iasa, creand astfel presiune.

 

Intrebarea mea este daca, vechiul capac se poate curata si pune cu garnitura noua inapoi. Adica nu vad sensul unuia nou cata vreme el e de tip vortex, din plastic.

 

Masina e N47

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Nu citi aberatiile din topicul asta, e clar ca multi habar nu au despre ce vorbesc si mai dau si sfaturi proaste.

Eu sunt patit cu capacul de la culbutori care are integrat filtrul epurator la X3-ul N47 din semnatura cu 245000km (deci da, esti vizat). Cel din urma s-a imbacsit si mi-a spart capacul de culbutori din cauza presiunii, iar mai bine de vreo 2L de ulei s-au scurs. Norocul meu este ca patania s-a intamplat la prima pornire dimineata, motorul nu a apucat sa mearga prea mult si l-am oprit imediat cum am realizat ca avertismentul din bord cu nivelul de ulei sub minim e real. (credeam ca e o eroare a senzorului de ulei, nivelul fiind mereu pe maxim, dar apoi m-am dat jos si am vazut balta de ulei).

Nu am vrut sa risc si am chemat platforma, iar acum masina e in service-ul unui apropiat si astept devizul...dezamagitoare motorizare, de parca problema distributiei si a axului balansier nu erau de-ajuns, acum si asta. BMW parca face motoare din plastice reciclate, altfel nu-mi explic cum se poate intampla asa ceva. Am avut Opeluri, Forduri, Audiuri si nu am patit asa ceva...nu mai zic ca 2.2ul de la Mercedesul din ograda ii da clasa ca si constructie.

Edited by Y-GreK
Link to comment
Share on other sites

Nesimtiti astia de la BMW...

 

Nici beamveul full, cumparat de la unic proprietar, nerulat in Ro, nu mai e ce a fost. Se STRICA !!!

 

Durata medie de exploatare, numarul rezonabil de km parcursi sunt niste inventii. BMW ne face de bani si produc masini care se strica. Ajungi sa cheltui bani pe piese !!! Este strigator la cer !!!

 

Alte marci nu au moarte. Nu cazanele astea...

 

Nu citi aberatiile din topicul asta, e clar ca multi habar nu au despre ce vorbesc si mai dau si sfaturi proaste.

 

Poti incerca si alte forumuri. Nu vrem sa te chinui cu noi.

Link to comment
Share on other sites

Extraordinar, dar de ce sa incerc eu alt forum? Scopul acestuia nu este de a discuta despre marca BMW si problemele tehnice intampinate? Faptul ca expun un adevar te deranjeaza sau trebuie toti sa adoptam atitudinea: "E BEMVEU ba, astea sunt masini!" Daca la o Dacie se intampla asa ceva, radeau toti parlitii cu BMW de numa' numa', ca ei au masini si alea-s roabe pentru saraci, dar cand se intampla la marca bavareza...hai sa ne rupem in figuri si sa facem misto, ca se intampla si la case mai mari, vorba aia! S-ar putea ca tu sa fi gresit forumul prietene daca singurul lucru pe care l-ai putut concepe n-a fost decat o ironie ieftina si fara sens.

Care parte a adevarului e deranjanta pentru tine de fapt? Ca N47 chiar e un motor slab ca sa nu-i zic altfel? Sau ca pe topicul asta aproape toti vorbesc despre cu totul altceva decat problema prezentata?

Despre ce numar rezonabil de km vorbesti tu aici stimate posesor de avion bavarez? Mai nou, schimbarea la 200.000km a unui motor se numeste rezonabil? Haha, pai la cate cazane cu 200.000km in bord, dar cu >600.000km in realitate s-au vandut in Romania, mai indraznesti sa pui problema asa? Hai ca e chiar amuzant deja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.