BMWClub: Bmw X3 cutie de viteze - BMWClub

Jump to content


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw X3 cutie de viteze

#1 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 21 June 2013 - 22:00

Buna

Detin un x3 de la sfarsitu lu' 2008, n47. Masina tremura foarte tare la accelerare si turometru oscileaza mereu, nu sta fix. Dupa o gramada de teste si in Cluj si in Targu Mures s-a reparat tot ce era de reparat si a mai ramas o varianta, cutia de viteze din pacate. Ce e drept masina cand e accelerata si folosita mai indelung si mai abuziv incepe sa schimbe viteza aiurea si de ex sa scada in a3a sa se ambaleze tare si sa vina inapoi intr-a patra.

Nu ma mai intereseaza cauze, credca e una si clara, modul de a conduce mai "tare" sa zicem. Insa na, nu scrie nicaieri ca, daca "ii dai in gura" cum s-ar zice, o faci cu riscuri imense. Si turbo a crapat acum 20000 de km. Masina re deja 230000. Cei de la bmw au zis ca doar femeile vin cu probleme de genu si ca ar trebui sa conduc mai agresiv insa eu sunt de alta parere, voi ce ziceti?

As avea urmatoarele intrebari:
1. Tipii de la bmw mi-au cerut 2500 euro pentru transmisie noua ( ceea ce mi se pare foarte mult ). As dori sa stiu cat e o transmisie daca as merge in Germania si as cumpara-o de acolo? Am auzit ca sunt cu mult mai ieftine, dar cat exact?
2. Si reperatia nu suna prost. Din ce informatii am strans e undeva in jur de 1000 de euro cu garantie 1 an. Ce riscuri sunt si mai e o chestie, e vreo firma serioasa in CLUJ care sa se ocupe cu reparatii? Vreau sa fie serioasa, nici sa dau undeva in jur de 1500 de euro si sa am probleme pe urma.
3. Ultima varianta ramane dezmembrari sau second. Oare cum as putea gasi pe linia asta cutii de viteze? Am auzit ca cele de seria 3 sunt multe si se gasesc usor ( de x3 nu prea ) oare se potrivesc? De asemenea cat e o astfel de cutie?

Va multumesc pentru eventualul ajutor.
0

#2 User is offline   malasorte 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 30-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta ROMANIA
  • Interests:Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Posted 22 June 2013 - 01:36

Doar 2500 euro cutie rmfd la BMW? De de nu cred eu asta ? La 1000 de euro o reparație serioasa nu poate fii. Te ajunge undeva la 1500 sa repari cu garantie ai aici ai in Germania( asta include ai convertor rmfd) . La BMW sare de 4000

This post has been edited by malasorte: 22 June 2013 - 01:37

0

#3 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 22 June 2013 - 12:49

Eh nu..

Mi se pare o prostie sa dau 4000 de euro pe transmisie la masina asta. Asa mai bine o vand si imi iau o Dacia Duster. Oricum in materie de fiabilitate mie mi se pare ca pana si Dacia da clasa la X3. Nu ridica stacheta nici pana la genunchii mei cu toate problemele lor de care se lovesc toti.

Una second cam pe la cat ajunge? Unde as putea gasi?
0

#4 User is offline   ifx 

  • Pasionat
  • Group: Banned
  • Posts: 1420
  • Joined: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:hidden in a barrel
  • Interests:doomsday devices

Posted 22 June 2013 - 13:03

Nu costa 4000 eur. Una rmfd este a dumneavoastra pentru rezonabila suma de 22 540 ron.

Second nu as lua. Mai bine reconditionezi ce ai pe masina in clipa asta.
0

#5 User is offline   ionut_marius 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1907
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 22 June 2013 - 13:09

Ai luat masina de noua sau sh ?
Ai schimbat uleiul si filtru la cutia pana acum ? ai incercat sa resoftezi cutia ?

In mod sigur un x3 la pret duster nu prea are cum sa fie fiabil.

This post has been edited by ionut_marius: 22 June 2013 - 13:10

1

#6 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 22 June 2013 - 13:51

 ionut_marius, on 22 June 2013 - 13:09, said:

Ai luat masina de noua sau sh ?
Ai schimbat uleiul si filtru la cutia pana acum ? ai incercat sa resoftezi cutia ?

In mod sigur un x3 la pret duster nu prea are cum sa fie fiabil.

Noua.
Da Da Da.

 ifx, on 22 June 2013 - 13:03, said:

Nu costa 4000 eur. Una rmfd este a dumneavoastra pentru rezonabila suma de 22 540 ron.

Second nu as lua. Mai bine reconditionezi ce ai pe masina in clipa asta.

Pai 22540 e in jur de 5000 de euro.

Si unde as putea reconditiona? Ma intereseaza o firma serioasa si buna.
0

#7 User is offline   unvicont 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1995
  • Joined: 01-May 07
  • Gender:Male
  • Location:cj

Posted 22 June 2013 - 14:19

 revanger, on 21 June 2013 - 22:00, said:

Buna


2. Si reperatia nu suna prost. Din ce informatii am strans e undeva in jur de 1000 de euro cu garantie 1 an. Ce riscuri sunt si mai e o chestie, e vreo firma serioasa in CLUJ care sa se ocupe cu reparatii? Vreau sa fie serioasa, nici sa dau undeva in jur de 1500 de euro si sa am probleme pe urma.


Va multumesc pentru eventualul ajutor.


In Cluj, in zona Piata 1 Mai. Nu mai am numarul de telefon. Reparau doar cutii automate. Ei repara, nu trimit in alte locatii. Si eu am trecut pe la ei acum 3-4 ani. Iti ofera garantie. Pretul ... dupa ce vor face constatarea defectiunilor.
Voi incerca sa iti explic locatia: pe googlemap, in cladirea www.scaune.ro este sediul Antares. Ajuns in parcarea respectiva, orientat cu fata spre sediul Antares, pe partea dreapta este o cladire. A doua sau a treia intrare de la stanga la dreapta.
1

#8 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 22 June 2013 - 16:49

 unvicont, on 22 June 2013 - 14:19, said:

In Cluj, in zona Piata 1 Mai. Nu mai am numarul de telefon. Reparau doar cutii automate. Ei repara, nu trimit in alte locatii. Si eu am trecut pe la ei acum 3-4 ani. Iti ofera garantie. Pretul ... dupa ce vor face constatarea defectiunilor.
Voi incerca sa iti explic locatia: pe googlemap, in cladirea www.scaune.ro este sediul Antares. Ajuns in parcarea respectiva, orientat cu fata spre sediul Antares, pe partea dreapta este o cladire. A doua sau a treia intrare de la stanga la dreapta.

Multumesc de informatii. Credca stiu pe unde e.

Saptamana viitoare trec pe acolo sa vad ce si cum. Mersi inca o data.
0

#9 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 25 June 2013 - 16:59

Deci era vorba de convertizoru de cuplu ( 2500 euro ).
0

#10 User is offline   LYM 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1735
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 June 2013 - 17:08

Ti-am dat un mesaj privat.
0

#11 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1775
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 25 June 2013 - 21:10

poate de cand ai schimbat uleiul la cutie se trag problemele.
mai nou toti sunt meseriasi in schimbarea uleiului la automate.
0

#12 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5578
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 25 June 2013 - 21:28

cumpara una din de direct, e cam 1000 de euro + cutia veche la schimb...
Daca poti ajunge pe roti cu ea e un atelier si in austria, mai aproape, intr-o zi ai terminat, ti-o da pe a ta jos, o monteaza pe cea rmfd si seara ai plecat..


Convertizor ZF original nu are cum sa sara de 700 de euro, doar nu e lamborghini ce dracului...
Oricum e mult mai ieftin si ala...

This post has been edited by DOMI: 25 June 2013 - 21:32

0

#13 User is offline   Dorin Burtan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 328
  • Joined: 25-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 June 2013 - 22:33

Intotdeauna un pret mic pentru o reconditionare de cutie ascunde niste practici care vor scadea foarte mult fiabilitatea in timp.

Daca cineva cere putin pentru o reconditionare, in mod evident nu va schimba toate ambreiajele, nu va schimba toate simeringurile si va folosi ulei ieftin. Iar de reconditionarea convertizorului nici nu se poate vorbi daca e vorba de o reparatie ieftina.
0

#14 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5578
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 25 June 2013 - 23:27

deci atat costa in de, aia sunt in stare sa o faca mai ieftin ca in Romania, din 1000 de motive. Cam pe acolo se invarte, 1000, 1100, 1200 maxim cu montat cu tot..si cutia veche la schimb.


Sunt mult mai eficienti, ca de aia nu se mai produce nimic in romania cu toate salariile mici de aici...
Am stat acolo timp de 3 ani, e greu de descris in cuvinte cam la ce nivel de organizare si eficienta sunt, e ceva despre care unii invata la ASE poate, dar sunt niste teorii fara nimic in spate, iar acolo aia o traiesc de mici copii...si o invata pe pe pielea lor..
Cand mergi ca turist vezi niste pajisti, paduri, curatenie si niste biserici gotice... cam atat... si ce traiesti acolo daca nu esti turist si te integrezi cat de cat, e o experienta complet diferita si inveti extrem de multe...

Pretul mai mic de acolo nu ascunde nimic, decat eficienta. Garantia e reala si si la o astfel de cutie e 1an/50k km...
De exemplu si un coleg care a facut o astfel de operatie in Ungaria, a avut probleme in timpul garantie si s-a inlocuit fara comentarii...
in 10 min iti gasesc n spe ateliere in DE si Austria, si cam astea sunt preturile de vreo 4-5 ani.. nu s-au schimbat prea mult.
LA el fiind vorba de X3 cu tractiune integrala, si o versiune putin diferita de un 6hp clasic, e posibil sa fie ceva mai scump, dar nu cu mult, si asta dinc auza manoperei de montaj mai degraba..necesita maimult timp...

This post has been edited by DOMI: 25 June 2013 - 23:31

0

#15 User is offline   Dorin Burtan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 328
  • Joined: 25-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 June 2013 - 08:24

Eu vorbeam de reconditionari de cutii din Romania, nu vorbesc despre ceea ce nu cunosc.

Ceea ce nu intelegi tu (sau te faci ca nu intelegi) este ca o cutie nu pica intotdeauna la fel, daunele pot fi mai mari sau mai mici, deci si costurile pot varia.
Tu ai o viziune foarte simplista asupra acestui domeniu. "Se iau discurile, se pune filtrul si uleiul ala scump degeaba si gata cutia."
Situatia e cu totul alta.
Daca ai o cutie care are si convertizorul stricat si amortizoarele arse, nu prea vad cum ai putea sa o faci in 1000 euro.
Din pacate, convertizorul nu pica singur, de cele mai multe ori arde si ambreiajele din cutie. Acelasi lucru e valabil pentru blocurile hidraulice.
Iar costurile de reconditionare pentru o cutie GM 5L40-E sunt mai mici decat preturile pentru un ZF din generatia 6hp.

De exemplu, la faza asta cu tremuratul la accelerare poate fi vorba de o problema de presiune.
Aceasta problema poate fi din bloc, din pompa sau pur si simplu un simering care nu etanseaza. Deci la fel nu se poate vorbi de costuri totale pana nu desfaci.
Din gura totul e simplu.

Iar in legatura cu Germania, daca tot ai deschis subiectul, sunt intr-adevar nemtii foarte eficienti, dar si ora de manopera se plateste foarte bine la ei, mai ales pentru o chestie atat de specializata.

Se vorbeste atat de simplist de reconditionarile astea de parca ar fi o reteta pentru zacusca sau sarmale.

This post has been edited by Dorin Burtan: 26 June 2013 - 08:27

0

#16 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 26 June 2013 - 16:20

Deocamdata mergem pe convertior care toti zic ca ar fi de vina. ( in proportie de 90% ).

Ma duc pe varianta unui convertizor reconditionat la 400 de euro adus din Germania cu garantie si tot ce trebuie.
Teama mea e sa nu fie altceva si sa-l schimb aiurea.
0

#17 User is offline   Dorin Burtan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 328
  • Joined: 25-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 June 2013 - 17:11

Simptomele de convertizor sunt. Problema e ca la cutii automate nu poti sa fii sigur niciodata pana nu desfaci.
0

#18 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 27 June 2013 - 00:08

Schimbul de ulei si filtru nu i-a fost facut niciodata. De asemenea masina nu a fost resoftata.

Stiu ca am zis altceva insa eu asa credeam cand am vorbit. Cand s-a pus problema ca e de la cutie a fost genu: schimbam.
0

#19 User is offline   malasorte 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 30-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta ROMANIA
  • Interests:Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Posted 27 June 2013 - 00:19

Si sa fie convertorul de vina mai mult ca sigur au apărut uzuri si in forward ( din cauza convertorului)
Pe partea cealaltă oricum cand faci un rmfd serios la cutie automata se reface ai convertorul . Mai ales dacă este o masina diesel. Costul diferă in funcție de ce găsești defect. Dacă si pompa de ulei si blocul de supape defect sau fisurat si le vrei noi deja vorbim de mii nu de sute de euro. Un kit de reparație variază între 300 si 1000 de euro in funcție de tipul cutie, dar kitul conține doar piesele de uzura normala. Dacă ai vreo carcasa se drum, o pompa, vreun ax, rulmenti samd numai costa doar 1000 de euro reparatia
De obicei un tip de cutie are anumite puncte slabe așa ca sa o cumperi sh sau piese sh e loterie. Mai mult ca sigur in ceva timp va ceda in același punct

This post has been edited by malasorte: 27 June 2013 - 00:26

1

#20 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 10 July 2013 - 23:00

Masina asta se tine de sotii.

AM schimbat convertizor si nu mai tremura absolut deloc. Am scos-o in teste a fost ok pana la o depasire cand i-am dat blana. A schimbat total aiurea si pe urma s-a ambalat puternic si s-a pornit martoru cutiei de viteze in bord. Am pus frana si schimba vitezele intr-un mod hazardat. Am repornit masina a disparut martoru si acuma merge ok. Imi e si frica sa o accelerez.

Am convenit sa o punem pe tester sa vedem ce eroare.
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro