BMWClub: Bmw X3 cutie de viteze - BMWClub

Jump to content


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw X3 cutie de viteze

#21 User is offline   Service Premium 

  • Pasionat
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 1832
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 July 2013 - 16:00

In general, atunci cand convertizorul se strica si alte piese din cutie pica.

Daca s-a ambalat puternic si s-a aprins martorul fail safe inseamna ca a patinat.
Daca a patinat inseamna ori ca exista ambreiaje arse in cutie ori exista o pierdere de presiune.
0

#22 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 11 July 2013 - 23:20

View PostService Premium, on 11 July 2013 - 16:00, said:

In general, atunci cand convertizorul se strica si alte piese din cutie pica.

Daca s-a ambalat puternic si s-a aprins martorul fail safe inseamna ca a patinat.
Daca a patinat inseamna ori ca exista ambreiaje arse in cutie ori exista o pierdere de presiune.

Chestia asta s-a intamplat in jur de 5000 si de turatii. Adica la kick down intr-o depasire la deal.

Pus testeru insa baiatu care se ocupa cu intreaga operatiune a zis asa: S-o las in pace si sa nu intru direct in cutie. Sa astept sa vad cum evolueaza. Daca recidiveaza atunci trebuie intrat in cutie si vorbim de pompe, megatron etc. Care o sa coste.

Ce am observat dupa schimbarea convertizorului e urmatorul fenomen:
1. Masina nu mai tremura deloc, dar absolut deloc.
2. La accelerare mai intensa in a3a se schimba ok insa cand se accelereaza iarasi tare ar trebui sa mearga pana undeva la 4000 de ture sa zicem insa ea schimba la 2000 si ceva chiar daca tu esti cu pedala blana.
0

#23 User is offline   Service Premium 

  • Pasionat
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 1832
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 July 2013 - 16:02

E clar ca si convertizorul era stricat, dar probabil si in cutie exista niste probleme.
In general nu prea e bine sa astepti in astfel de cazuri pentru ca problemele de genul asta nu au cum sa dispara de la sine ci mai degraba se inrautatesc.
Nu e megatron ci "mechatronics" sau bloc hidraulic.
Eu as desface cutia ca sa stiu exact despre ce este vorba.
Costa mai ieftin s-o repari daca o desfaci cand semnele de uzura sunt mici.
Cand se agraveaza si costurile cresc pentru ca probabil se duc si ambreiajele.
0

#24 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 12 July 2013 - 23:55

View PostService Premium, on 12 July 2013 - 16:02, said:

E clar ca si convertizorul era stricat, dar probabil si in cutie exista niste probleme.
In general nu prea e bine sa astepti in astfel de cazuri pentru ca problemele de genul asta nu au cum sa dispara de la sine ci mai degraba se inrautatesc.
Nu e megatron ci "mechatronics" sau bloc hidraulic.
Eu as desface cutia ca sa stiu exact despre ce este vorba.
Costa mai ieftin s-o repari daca o desfaci cand semnele de uzura sunt mici.
Cand se agraveaza si costurile cresc pentru ca probabil se duc si ambreiajele.

Azi am accelerat-o un pic sa vad daca mai da eroare de cuplaj. La cinci accelerari a si cedat, martor in bord, nu mai schimba nimic. Turometru mai oscileaza putin.

Nu m-as pune pe desfacut pentru ca deja mi gata bugetu. Fac pariu ca trec de o mie jumate pe usor daca deschid.
Nu stiu.. Cam multe probleme o putut face masina asta de cand e ea. Nu stiu o fi grea, motoru il si pune 2.0 la 177 de cai si restu nu mai duc, pica pe rand: turbo, cutie, etc. Nu stiu.. Stau pana se duce naibii si cand am bani ma duc s-o fac. Daca nu asta e.
0

#25 User is offline   malasorte 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 30-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta ROMANIA
  • Interests:Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Posted 14 July 2013 - 14:46

Va ceda destul de repede daca deja patineaza. Te va costa mai mult decat daca o desfaci acum. O cutie care patineaza te poate lasa oricand de tot...
0

#26 User is offline   Service Premium 

  • Pasionat
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 1832
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 July 2013 - 14:59

Exact.
Patinatul nu are cum sa dispara de la sine ci dimpotriva, cutia va pica de tot, iar dauna poate fi mai mare.
0

#27 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 20 July 2013 - 00:03

Ok.. De reparat ar fi prima optiune. Dat fiind faptul ca tipul la care am schimbat convertizor are experienta insa din cate mi-a zis a schimbat doar la un seria 5 ( din gama bmw ) si nu as vrea sa fac o prostie. ( speranta mea ar fi fost sa fie DOAR convertizorul ).

Am dat o tura azi pana la bmw pentru o verificare. Ei mi-au zis ca au gasit si pilitura de la uzura in ulei, acuma nu stiu in ce parametrii si de la cine ( cutie sau convertizor ), bine eu cred ca e de la cutie avand in vedere ca am schimbat convertizor. Ei mi-au zis ca ce au gasit nu e normal si ii cred. Cutia patineaza, schimba vitezele ciudat zici ca-i manuala si se si ambaleaza inainte. Supraturatie incalzita fail-safe. Etc etc.

Am tot auzit si vreau sa intreb de urmatorul service:
http://www.cutiiautomatesamertm.ro/ care ar fi destul de aproape de mine.

Baietii sunt seriosi? Vreau garantie si tot tot.
Lucreaza cu piese reconditionate? Ca asa cu noi cine stie la cat ajung si mai bine iau cutie noua.

Deocamdata sunt in tratative cu perspectivele urmatoare:
Sa o repar in Cluj ( partea proasta e ca nu are experienta foarte mare ). Dar zic eu ca se pricepe.
Sa o repar in Timisoara. ( nu am detalii despre service-ul respectiv. ) insa din cat am citit par super buni si au experienta inclusiv cu x3 din ce am vazut la ei.
Sa pun una noua ( 5000 si ceva de euro pare mult prea mult. ).
Sa ma duc in strainatate si sa pun un rmfk si sa o dau asta la schimb ( nu stiu cat m-ar costa, unde sa fac asta si daca se merita. ).

Astept o sugestie, un raspuns. Totul tine de alegere ca oricum cutia e praf.

Multumesc.

This post has been edited by revanger: 20 July 2013 - 00:04

0

#28 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5550
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 20 July 2013 - 08:13

pai pe afara nu mai ajungi cu ea pe roti, ideea e ca sa obtii un pret bun trebuie sa o dai pe a ta jos si sa o trimiti, si ei iti dau una reconditionata...
Sa o trimiti costa prea mult, se trimite pe palet, sunt grele te costa vreo 4-500 de euro numai transportul, si nu mai e asa rentabil.
Cel mai bine e sa o reparari unde iti da si factura si garantie la reparatie, si sa fie cat mai aproape de tine.. ca daca ai probleme minore dupa reparatie sa se poata remedia usor, sa ii poti lua de guler pe aia de o monteaza....

..
0

#29 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 20 July 2013 - 15:24

Ba da ajung. Nu e asa de rau precum pare masina merge de multe ori foarte bine. Chiar ieri am facut un drum de Cluj dus intors ( in jur de 300 de km ) fara nicio problema. Dupa ce s-a incalzit uleiul a inceput sa faca figuri.

Eu ma gandeam de service-ul din Timisoara. Am vazut ca repara inclusiv X3, deci de experienta nu se pune problema.

Din afara ce service-ul mi-ati putea recomanda? Numar de telefon, site, adresa? Sa sun sa ma interesez.
Am pe cineva dincolo in Achen l-am pus sa vada ce si cum insa nu stiu daca gaseste acolo.
0

#30 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5550
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 20 July 2013 - 17:11

pai pentru DE si Austria scrii pe google.de asa "Automatische Getriebe reparatur" si gasesti o groaza. Pagini intregi, nu 3 ateliere cum sunt in Ro.
In Achen si pe langa gasesti sigur reprezentanta ZF, si au preturi rezonabile..
Stiu sigur ca la schimburi de ulei de exemplu, costau cam ca orice service normal...
Afara daca o faci, pe tine, la X3 o sa te cocoseze manopera. e mult mai greu de dat jos decat la o berlina normala,o sa fie in jur de 400 de euro numai sa o dea si sa o puna la loc...

Am inteles ca sunt ceva ateliere si in Ungaria, un coleg a reparat acolo si se pare ca sunt seriosi, ala ar fi mai aproape, si au si pret cel putin pana acum vreo 2 ani era considerabil mai ieftin ca in Ro, dar habar nu am unde ar fi.
Poate unul din colegii care vorbeste ungara iti poate cauta sau da relatii..

This post has been edited by DOMI: 20 July 2013 - 17:15

0

#31 User is offline   Service Premium 

  • Pasionat
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 1832
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 July 2013 - 18:33

Sunt deja o gramada de ateliere in Romania care repara cutii automate. Suntem in 2013.
0

#32 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 20 July 2013 - 18:38

@ServicePremium
Eu te inteleg. Eu am intrebat in ideea in care voi ati trecut printr-o experienta de genu si a-ti avut de-a face cu atelierele respective si puteti recomanda.
0

#33 User is offline   Service Premium 

  • Pasionat
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 1832
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 July 2013 - 18:49

Nu stiu pe nimeni in zona respectiva pe care l-as putea recomanda, dar atata timp cat ofera garantie de 6 luni macar si au mai reparat cutii de BMW, nu vad de ce te-ai duce in alta tara pentru asta.
La cutii automate nu se baga oricine. Daca repara cutii in general inseamna ca se pricep. Cei care nu se pricep renunta destul de rapid la acest tip de reparatie pentru ca dupa ce ai luat prima data banii si cutia a picat din nou dupa scurt timp, piesele trebuie sa le iei din buzunar. Daca patesti asta la 2-3 cutii, ti-a cam ajuns. Mai ales ca de fiecare data trebuie sa dai jos cutia, sa o refaci pe propria cheltuiala, iar asta inseamna nu doar bani dati pe piese ci si timp pierdut, deci alti bani pierduti.
Fereste-te de costuri mici. Cine cere sub 1500 euro nu schimba tot ce este uzat ci doar ambreiajele. Iar daca ai vreun simering cu probleme, ambreiajele se vor arde din nou in 2-3000 km sau chiar mai rapid.
0

#34 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 26 July 2013 - 01:47

Asadar am trecut si eu pe la dr. Samer. Merge ok masina nu mai patineaza deloc. Am accelerat-o in draci, cu ulei rece cald semi-cald etc. Numai patineaza deloc. ( 2000 de euro a costat ).

Din ce mi-a zis el o bucsa care aliniaza motor convertizor cutie nu a fost pusa ( trebuiau sa fie doua a fost doar una ) atunci cand a fost schimbat motorul cu unul nou dat de Bavaria. Asta s-a intamplat la Cluj. Asta a cauzat o gramada de probleme.

Se mai simte "ceva" la schimbatu de viteze da minor minor ( ori mi se pare mie ) care poate fi poate din convertizor ( nu e unul original, l-am schimbat inainte ) nu stiu cat rau poate fi in asta?

In principiu din ce mi-a zis mi-a garantat un 500 000 fara incidente ( ceea ce e ok la o masina cu 240 000 deja facuti ).

Sper ca totul sa fie perfect de acum incolo. Multumesc de sugestii si pareri m-au ajutat extrem de mult e greu cand te confrunti cu asa ceva si nu sti nici la cine sa apelezi.

This post has been edited by revanger: 26 July 2013 - 01:48

0

#35 User is offline   malasorte 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 30-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta ROMANIA
  • Interests:Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Posted 26 July 2013 - 03:03

View Postrevanger, on 26 July 2013 - 01:47, said:

Asadar am trecut si eu pe la dr. Samer.
Se mai simte "ceva" la schimbatu de viteze da minor minor ( ori mi se pare mie ) care poate fi poate din convertizor ( nu e unul original, l-am schimbat inainte ) nu stiu cat rau poate fi in asta?

In principiu din ce mi-a zis mi-a garantat un 500 000 fara incidente ( ceea ce e ok la o masina cu 240 000 deja facuti ).


1.Daca domn Samer asta garanteaza o cutie reparata 500000 de km nu stiu ce nu o face el cutii automate. Auzi tu ce gogomanie a spus. Probabil ca 1 mil de km era mult sa garanteze
2. Ceea ce simti tu este din cauza ca domn Samer a omis sa faca si blocul de supape din
Multi km fara incidente

This post has been edited by malasorte: 26 July 2013 - 03:11

0

#36 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3694
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 26 July 2013 - 10:09

I-ai dat sperante acum...
0

#37 User is offline   malasorte 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 30-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta ROMANIA
  • Interests:Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Posted 26 July 2013 - 13:34

Pai ZF sau Gm garanteaza o cutie maxim 100000 de km dar domnul Samer garanteaza 500000 una reparata. Funny? cum sa crezi asa ceva
1

#38 User is offline   revanger 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 02-March 13

Posted 27 July 2013 - 04:19

View Postmalasorte, on 26 July 2013 - 03:03, said:

1.Daca domn Samer asta garanteaza o cutie reparata 500000 de km nu stiu ce nu o face el cutii automate. Auzi tu ce gogomanie a spus. Probabil ca 1 mil de km era mult sa garanteze
2. Ceea ce simti tu este din cauza ca domn Samer a omis sa faca si blocul de supape din
Multi km fara incidente

Eh era un fel de-a spune. In principiu nu se mai vad deteriorari.

Bloc supape la cutie?
Bloc de valve eventual? ( zic, nu-s mecanic si nici nu ma omor eu cu masinile ) Din ce mi-a zis ( si eu acuzam asta ) blocul hidraulic nu pare a fi deteriorat. Se prezinta bine. S-a uitat si acolo.

In general, bocul hidraulic pica greu din ce mi-a zis. Desi majoritatea in multe cazuri il scot vinovat si-l inlocuiesc.

Un soc mic se mai simte. Soc gen cand schimba din a4a in a3a incetineste un pic si apare retinere la masina.

Dar, masina merge foarte bine. In sensul ca, inafara de aia care e aproape insesizabila, merge perfect. Accelereaza foarte bine, trage bine, te poti juca sport standard cand vrei cum vrei si schimba rapid. Am facut un pic pe schumaher zilele astea si imi place.

Eu zic ca nu o sa mai am probleme o vreme buna. Sa speram ca asa o sa fie.

View Postroco123, on 26 July 2013 - 10:09, said:

I-ai dat sperante acum...

Oricum sunt pesimist de felul meu deci nu-i problema.
-1

#39 User is offline   malasorte 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 30-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta ROMANIA
  • Interests:Inovatie si cercetare automobilistica facuta cu simt de raspundere si cu respect pentru client

Posted 27 July 2013 - 14:38

Si domnul Samer ti a spus cat dureaza sa faci un bloc hidraulic? si cat de greu e? nu asa ca e mai usor sa spui ca nu cedeaza mai niciodata doar tampiti aia de americani le repara.

Ps ti a luat enorm pentru o reparatie fara convertor RMFD si fara bloc hidraulic refacut
0

#40 User is offline   Service Premium 

  • Pasionat
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 1832
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 July 2013 - 20:54

Depinde de cutie.

Exista cutii care au probleme mari cu blocurile hidraulice, altele care nu au probleme din acest punct de vedere, dar au alte puncte slabe.
1

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro