Jump to content

Bmw X3 cutie de viteze


revanger

Recommended Posts

Buna

 

Detin un x3 de la sfarsitu lu' 2008, n47. Masina tremura foarte tare la accelerare si turometru oscileaza mereu, nu sta fix. Dupa o gramada de teste si in Cluj si in Targu Mures s-a reparat tot ce era de reparat si a mai ramas o varianta, cutia de viteze din pacate. Ce e drept masina cand e accelerata si folosita mai indelung si mai abuziv incepe sa schimbe viteza aiurea si de ex sa scada in a3a sa se ambaleze tare si sa vina inapoi intr-a patra.

 

Nu ma mai intereseaza cauze, credca e una si clara, modul de a conduce mai "tare" sa zicem. Insa na, nu scrie nicaieri ca, daca "ii dai in gura" cum s-ar zice, o faci cu riscuri imense. Si turbo a crapat acum 20000 de km. Masina re deja 230000. Cei de la bmw au zis ca doar femeile vin cu probleme de genu si ca ar trebui sa conduc mai agresiv insa eu sunt de alta parere, voi ce ziceti?

 

As avea urmatoarele intrebari:

1. Tipii de la bmw mi-au cerut 2500 euro pentru transmisie noua ( ceea ce mi se pare foarte mult ). As dori sa stiu cat e o transmisie daca as merge in Germania si as cumpara-o de acolo? Am auzit ca sunt cu mult mai ieftine, dar cat exact?

2. Si reperatia nu suna prost. Din ce informatii am strans e undeva in jur de 1000 de euro cu garantie 1 an. Ce riscuri sunt si mai e o chestie, e vreo firma serioasa in CLUJ care sa se ocupe cu reparatii? Vreau sa fie serioasa, nici sa dau undeva in jur de 1500 de euro si sa am probleme pe urma.

3. Ultima varianta ramane dezmembrari sau second. Oare cum as putea gasi pe linia asta cutii de viteze? Am auzit ca cele de seria 3 sunt multe si se gasesc usor ( de x3 nu prea ) oare se potrivesc? De asemenea cat e o astfel de cutie?

 

Va multumesc pentru eventualul ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Doar 2500 euro cutie rmfd la BMW? De de nu cred eu asta ? La 1000 de euro o reparație serioasa nu poate fii. Te ajunge undeva la 1500 sa repari cu garantie ai aici ai in Germania( asta include ai convertor rmfd) . La BMW sare de 4000 Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eh nu..

 

Mi se pare o prostie sa dau 4000 de euro pe transmisie la masina asta. Asa mai bine o vand si imi iau o Dacia Duster. Oricum in materie de fiabilitate mie mi se pare ca pana si Dacia da clasa la X3. Nu ridica stacheta nici pana la genunchii mei cu toate problemele lor de care se lovesc toti.

 

Una second cam pe la cat ajunge? Unde as putea gasi?

Link to comment
Share on other sites

Ai luat masina de noua sau sh ?

Ai schimbat uleiul si filtru la cutia pana acum ? ai incercat sa resoftezi cutia ?

 

In mod sigur un x3 la pret duster nu prea are cum sa fie fiabil.

Noua.

Da Da Da.

 

Nu costa 4000 eur. Una rmfd este a dumneavoastra pentru rezonabila suma de 22 540 ron.

 

Second nu as lua. Mai bine reconditionezi ce ai pe masina in clipa asta.

Pai 22540 e in jur de 5000 de euro.

 

Si unde as putea reconditiona? Ma intereseaza o firma serioasa si buna.

Link to comment
Share on other sites

Buna

 

 

2. Si reperatia nu suna prost. Din ce informatii am strans e undeva in jur de 1000 de euro cu garantie 1 an. Ce riscuri sunt si mai e o chestie, e vreo firma serioasa in CLUJ care sa se ocupe cu reparatii? Vreau sa fie serioasa, nici sa dau undeva in jur de 1500 de euro si sa am probleme pe urma.

 

 

Va multumesc pentru eventualul ajutor.

 

In Cluj, in zona Piata 1 Mai. Nu mai am numarul de telefon. Reparau doar cutii automate. Ei repara, nu trimit in alte locatii. Si eu am trecut pe la ei acum 3-4 ani. Iti ofera garantie. Pretul ... dupa ce vor face constatarea defectiunilor.

Voi incerca sa iti explic locatia: pe googlemap, in cladirea www.scaune.ro este sediul Antares. Ajuns in parcarea respectiva, orientat cu fata spre sediul Antares, pe partea dreapta este o cladire. A doua sau a treia intrare de la stanga la dreapta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In Cluj, in zona Piata 1 Mai. Nu mai am numarul de telefon. Reparau doar cutii automate. Ei repara, nu trimit in alte locatii. Si eu am trecut pe la ei acum 3-4 ani. Iti ofera garantie. Pretul ... dupa ce vor face constatarea defectiunilor.

Voi incerca sa iti explic locatia: pe googlemap, in cladirea www.scaune.ro este sediul Antares. Ajuns in parcarea respectiva, orientat cu fata spre sediul Antares, pe partea dreapta este o cladire. A doua sau a treia intrare de la stanga la dreapta.

Multumesc de informatii. Credca stiu pe unde e.

 

Saptamana viitoare trec pe acolo sa vad ce si cum. Mersi inca o data.

Link to comment
Share on other sites

cumpara una din de direct, e cam 1000 de euro + cutia veche la schimb...

Daca poti ajunge pe roti cu ea e un atelier si in austria, mai aproape, intr-o zi ai terminat, ti-o da pe a ta jos, o monteaza pe cea rmfd si seara ai plecat..

 

 

Convertizor ZF original nu are cum sa sara de 700 de euro, doar nu e lamborghini ce dracului...

Oricum e mult mai ieftin si ala...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Intotdeauna un pret mic pentru o reconditionare de cutie ascunde niste practici care vor scadea foarte mult fiabilitatea in timp.

 

Daca cineva cere putin pentru o reconditionare, in mod evident nu va schimba toate ambreiajele, nu va schimba toate simeringurile si va folosi ulei ieftin. Iar de reconditionarea convertizorului nici nu se poate vorbi daca e vorba de o reparatie ieftina.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

deci atat costa in de, aia sunt in stare sa o faca mai ieftin ca in Romania, din 1000 de motive. Cam pe acolo se invarte, 1000, 1100, 1200 maxim cu montat cu tot..si cutia veche la schimb.

 

 

Sunt mult mai eficienti, ca de aia nu se mai produce nimic in romania cu toate salariile mici de aici...

Am stat acolo timp de 3 ani, e greu de descris in cuvinte cam la ce nivel de organizare si eficienta sunt, e ceva despre care unii invata la ASE poate, dar sunt niste teorii fara nimic in spate, iar acolo aia o traiesc de mici copii...si o invata pe pe pielea lor..

Cand mergi ca turist vezi niste pajisti, paduri, curatenie si niste biserici gotice... cam atat... si ce traiesti acolo daca nu esti turist si te integrezi cat de cat, e o experienta complet diferita si inveti extrem de multe...

 

Pretul mai mic de acolo nu ascunde nimic, decat eficienta. Garantia e reala si si la o astfel de cutie e 1an/50k km...

De exemplu si un coleg care a facut o astfel de operatie in Ungaria, a avut probleme in timpul garantie si s-a inlocuit fara comentarii...

in 10 min iti gasesc n spe ateliere in DE si Austria, si cam astea sunt preturile de vreo 4-5 ani.. nu s-au schimbat prea mult.

LA el fiind vorba de X3 cu tractiune integrala, si o versiune putin diferita de un 6hp clasic, e posibil sa fie ceva mai scump, dar nu cu mult, si asta dinc auza manoperei de montaj mai degraba..necesita maimult timp...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam de reconditionari de cutii din Romania, nu vorbesc despre ceea ce nu cunosc.

 

Ceea ce nu intelegi tu (sau te faci ca nu intelegi) este ca o cutie nu pica intotdeauna la fel, daunele pot fi mai mari sau mai mici, deci si costurile pot varia.

Tu ai o viziune foarte simplista asupra acestui domeniu. "Se iau discurile, se pune filtrul si uleiul ala scump degeaba si gata cutia."

Situatia e cu totul alta.

Daca ai o cutie care are si convertizorul stricat si amortizoarele arse, nu prea vad cum ai putea sa o faci in 1000 euro.

Din pacate, convertizorul nu pica singur, de cele mai multe ori arde si ambreiajele din cutie. Acelasi lucru e valabil pentru blocurile hidraulice.

Iar costurile de reconditionare pentru o cutie GM 5L40-E sunt mai mici decat preturile pentru un ZF din generatia 6hp.

 

De exemplu, la faza asta cu tremuratul la accelerare poate fi vorba de o problema de presiune.

Aceasta problema poate fi din bloc, din pompa sau pur si simplu un simering care nu etanseaza. Deci la fel nu se poate vorbi de costuri totale pana nu desfaci.

Din gura totul e simplu.

 

Iar in legatura cu Germania, daca tot ai deschis subiectul, sunt intr-adevar nemtii foarte eficienti, dar si ora de manopera se plateste foarte bine la ei, mai ales pentru o chestie atat de specializata.

 

Se vorbeste atat de simplist de reconditionarile astea de parca ar fi o reteta pentru zacusca sau sarmale.

Edited by Dorin Burtan
Link to comment
Share on other sites

Si sa fie convertorul de vina mai mult ca sigur au apărut uzuri si in forward ( din cauza convertorului)

Pe partea cealaltă oricum cand faci un rmfd serios la cutie automata se reface ai convertorul . Mai ales dacă este o masina diesel. Costul diferă in funcție de ce găsești defect. Dacă si pompa de ulei si blocul de supape defect sau fisurat si le vrei noi deja vorbim de mii nu de sute de euro. Un kit de reparație variază între 300 si 1000 de euro in funcție de tipul cutie, dar kitul conține doar piesele de uzura normala. Dacă ai vreo carcasa se drum, o pompa, vreun ax, rulmenti samd numai costa doar 1000 de euro reparatia

De obicei un tip de cutie are anumite puncte slabe așa ca sa o cumperi sh sau piese sh e loterie. Mai mult ca sigur in ceva timp va ceda in același punct

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina asta se tine de sotii.

 

AM schimbat convertizor si nu mai tremura absolut deloc. Am scos-o in teste a fost ok pana la o depasire cand i-am dat blana. A schimbat total aiurea si pe urma s-a ambalat puternic si s-a pornit martoru cutiei de viteze in bord. Am pus frana si schimba vitezele intr-un mod hazardat. Am repornit masina a disparut martoru si acuma merge ok. Imi e si frica sa o accelerez.

 

Am convenit sa o punem pe tester sa vedem ce eroare.

Link to comment
Share on other sites

In general, atunci cand convertizorul se strica si alte piese din cutie pica.

 

Daca s-a ambalat puternic si s-a aprins martorul fail safe inseamna ca a patinat.

Daca a patinat inseamna ori ca exista ambreiaje arse in cutie ori exista o pierdere de presiune.

Chestia asta s-a intamplat in jur de 5000 si de turatii. Adica la kick down intr-o depasire la deal.

 

Pus testeru insa baiatu care se ocupa cu intreaga operatiune a zis asa: S-o las in pace si sa nu intru direct in cutie. Sa astept sa vad cum evolueaza. Daca recidiveaza atunci trebuie intrat in cutie si vorbim de pompe, megatron etc. Care o sa coste.

 

Ce am observat dupa schimbarea convertizorului e urmatorul fenomen:

1. Masina nu mai tremura deloc, dar absolut deloc.

2. La accelerare mai intensa in a3a se schimba ok insa cand se accelereaza iarasi tare ar trebui sa mearga pana undeva la 4000 de ture sa zicem insa ea schimba la 2000 si ceva chiar daca tu esti cu pedala blana.

Link to comment
Share on other sites

E clar ca si convertizorul era stricat, dar probabil si in cutie exista niste probleme.

In general nu prea e bine sa astepti in astfel de cazuri pentru ca problemele de genul asta nu au cum sa dispara de la sine ci mai degraba se inrautatesc.

Nu e megatron ci "mechatronics" sau bloc hidraulic.

Eu as desface cutia ca sa stiu exact despre ce este vorba.

Costa mai ieftin s-o repari daca o desfaci cand semnele de uzura sunt mici.

Cand se agraveaza si costurile cresc pentru ca probabil se duc si ambreiajele.

Link to comment
Share on other sites

E clar ca si convertizorul era stricat, dar probabil si in cutie exista niste probleme.

In general nu prea e bine sa astepti in astfel de cazuri pentru ca problemele de genul asta nu au cum sa dispara de la sine ci mai degraba se inrautatesc.

Nu e megatron ci "mechatronics" sau bloc hidraulic.

Eu as desface cutia ca sa stiu exact despre ce este vorba.

Costa mai ieftin s-o repari daca o desfaci cand semnele de uzura sunt mici.

Cand se agraveaza si costurile cresc pentru ca probabil se duc si ambreiajele.

Azi am accelerat-o un pic sa vad daca mai da eroare de cuplaj. La cinci accelerari a si cedat, martor in bord, nu mai schimba nimic. Turometru mai oscileaza putin.

 

Nu m-as pune pe desfacut pentru ca deja mi gata bugetu. Fac pariu ca trec de o mie jumate pe usor daca deschid.

Nu stiu.. Cam multe probleme o putut face masina asta de cand e ea. Nu stiu o fi grea, motoru il si pune 2.0 la 177 de cai si restu nu mai duc, pica pe rand: turbo, cutie, etc. Nu stiu.. Stau pana se duce naibii si cand am bani ma duc s-o fac. Daca nu asta e.

Link to comment
Share on other sites

Va ceda destul de repede daca deja patineaza. Te va costa mai mult decat daca o desfaci acum. O cutie care patineaza te poate lasa oricand de tot...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.