Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

E mult spus masina este tipla din orice punct de vedere.

Incerc sa o intretin cat mai bine si corect. Pe partea mecanica mai am de rezolvat planetarele spate, inca nu m-am decis cum o sa fac.

La exterior urmeaza cateva mici interventii acum in primavara, s-o improspatez un pic.

Banii stiu ca nu mi-i scot, nici nu ma gandesc la asta. Apropo, in toamna am facut o intrebare la Opel pentru buyback, de curiozitate. Au "evaluat-o" la 5500 frantics.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ebay. Am avut ceva emotii, contul vanzatorului a fost inchis la cateva zile dupa ce le-am platit, dar am comunicat prin e-mail si pana la urma totul a fost ok. Oricum aveam retur 30 de zile. Mi se par foarte calitative, e fibra de carbon reala (stiu asta pentru ca am lucrat si lucrez cu carbon), inoxul pare de foarte buna calitate. Sunt destul de usoare, cam 1kg fiecare.

 

Impresii...am zis, imi plac mai mult decat atunci cand le-am vazut in poze. Voi pune poze dupa montaj. Colegul Cristy7610 are ceva asemanator pe E92, mie mi-au placut mai mult astea decupate.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Acum cateva zile, exact in locul unde in noiembrie m-a lasat bateria, am patit-o din nou. Dupa vreo 40km prin oras, am ajuns sa iau copilul de la scoala. Dupa ce l-am luat, m-am dus la masina, am bagat cheia in contact, am apasat pe buton si....nimic. Nicio miscare. Consumatorii functionau, dar nu pornea, nu dadea niciun semn. Am zis ca s-a dus iar bateria (desi mi se parea cam imposibil, abia o cumparasem acum 4 luni). Am pus alta baterie, adusa de un prieten. Din nou, nimic. Am sunat la BMW Filaret, prima banuiala a fost ca e vorba de electromotor. Chemat platforma, dusa la Filaret.

Intr-adevar, bendixul de la electromotor era dus. Au trimis ei electromotorul la reconditionat (au o firma cu care lucreaza). Au schimbat bendix, fulie si rotor (deci cam tot..), garantie 2 ani. Cost total 1200 ron (500 manopera si 700 reconditionarea). Plus 100 platforma.

Manopera e scumpa pentru ca electromotorul e in spatele motorului, trebuie data jos galeria de admisie. Pe dedesubt nu se poate scoate din cauza diferentialului. Un electromotor nou original e ~2000 ron.

Din nou, foarte multumit de cei de la Filaret. Este acolo un consilier de service extrem de amabil (domnul Radu Voiculescu). Ne-am imprietenit oarecum si cand l-am sunat sa ii zic de problema, l-am intrebat daca pot trimite masina pe platforma fara sa mai merg si eu acolo. S-a ocupat el sa preia masina. M-a sunat mereu sa imi spuna ce se intampla cu masina si ce solutii sunt (si in trecut cand am mai dus masina la ei). Repet, de fiecare data cand am fost la Filaret, am plecat foarte multumit. Ceva mai scump decat la serviceurile multimarca sau la mecanicii care lucreaza in regim propriu, dar am siguranta ca nu mi se spune ca nu se stie ce are masina si nu se intampla sa nu stie sa rezolve problemele.

Daca tot au dat jos galeria, l-am intrebat pe domnul respectiv cum arata galeria si _chiulasa_. Mi-a zis ca sunt ca noi, fara pic de depuneri. Acum nu stiu daca e de la decarbonizare, sau de la benzina de 100 pe care o mananca permanent, dar m-am bucurat.

In concluzie, se mai intampla si nasoale, dar mi-am asumat asta cand m-am decis sa pastrez masina, sunt constient ca la o masina de 10 ani mai pica una-alta. Culmea e ca tin asa mult la masina asta ca nu m-am enervat deloc, ba chiar sunt multumit acum ca am electromotor ~nou :D

N-am avut timp sa montez tipsurile, ramane pe saptamana viitoare.

Edited by feitosak1
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"Consumabile", este normal, oricum nu are multi km, dar na, este bine ca ai electromotor nou, porneste mai bine ca inainte? in principiu ar trebui sa se simta.

Intr-adevar porneste mai bine. Adica mai rapid. Inainte invartea jumatate de secunda, dar neavand cu ce sa fac comparatie, nu ma deranja. Acum se simte ca porneste instantaneu.

Link to comment
Share on other sites

Mersi, da de 76 sunt.

Am micsorat pozele si au incaput toate.

Urmeaza detailing interior/exterior dupa Pasti si sablare+vopsire jante si etrieri, am programare la SRZ la sfarsitul lunii. Inca ma gandesc la culori, as vrea un gri mai inchis pentru jante si albastru //M pentru etrieri.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Legat de culoarea jantelor, nu m-am decis inca, poate primesc niste sfaturi. As avea de ales intre glossblack, gunmetal grey si matte carbon. Pun o poza cu toate nuantele, de la stanga la dreapta (fara cea alba de jos, evident). Mie mi-ar placea matte carbon, in combinatie cu albastrul etrierilor.

post-62201-0-62081900-1522700950_thumb.jpg

post-62201-0-23799000-1522700955_thumb.jpg

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.