Jump to content

E90 318d Pierderi de antigel


ando_ando

Recommended Posts

Salutari posesorilor BMW.

De cateva zile sunt posesorul unui E90 318d(122CP) din 2005,122.000Km.

Dupa cateva sute de Km mi-a aparut in bord ,,coolant level too low''. In prima faza nimic ciudat. ma duc la magazin iau niste antigel(Glysantin G48) +apa,completez cu vreo jumatate de litru, cred.La vreo 2 zile dupa asta verific din nou nivelul de antigel si spre uimirea mea, iarasi sczuse nivelul in conditiilee in care nu am facut mai mult de 100-150km.

Vazand asta am inceput sa caut locul pe unde curge,DAR nu il gasesc.

Spuneti-mi daca ati intampinat problema asta.(De raspunsurile ,,meseriasilor'' m-am saturat,ca o fi chiulasa, ca o fi garnitura de chiulasa,ca o fi pompa de apa, ca e termostatul...)

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi garnitura aia banuiesc ca ar trebi sa se vada undeva ca a curs.Problema e ca nu vad nici o urma acolo ca ar fi curs vreodata ceva.

Din cate am mai citit pe net se pare ca e piesa 1, pt ca la mine dupa ce se incalzeste motorul incepe sa scoata fum alb.iar acel fum are un miros dulceag.

Din cate am inteles daca se sparge exhaust cooler-ul apa iti ajunge in canalizatia de evacuare si de acolo acel fum alb,care de fapt sunt vapori de antigel.

Am vazut ca piesa 1 are o pozitie inclinata pe motor, deci banuiesc ca apa nu ajunge in cap la pistoane (egr,admisie) ci se duce direct in evacuare.

Maine am programare la service,asa ca vor gasi ei ceva.

Link to comment
Share on other sites

Dupa prima zi la service am exclus varianta ca ,,racitorul de gaze,, sa fie fisurat.Am facut un bypass la racitor(un furtun conectat la furtunul de intrate al apei in cooler, si la furtunul de evacuare al apei din cooler.

Rezultatul: dupa ce se incalzeste motorul incep din nou sa apara bule in borcanul de lichid de racire.

Am uitat sa precizez ca initial au facut testul de presiune in instalatia de racire si nu au putut masura pt ca presiunea era prea mare.

Acum urmeaza partea frumoasa: desfacut chiulasa,schimbat garnitura,verificat chiulasa de fisuri(si schimbat chiulasa daca e cazul).

Link to comment
Share on other sites

Etapa urmatoare: desfacut chiulasa. La prima vedere nimic suspect referitor la garnitura de chiulasa. Deci ramane de verficat chiulasa de fisuri iar apoi sa vada planeitatea.

Pana in momentul de fata sunt foarte confuz in ceea ce priveste acea pierdere de apa.

Are cineva vreo idee???

Acum ca motorul e desfacut poate sa imi zica cineva ce sa ii mai pun sa verifice?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ca sa nu mai deschid un topic nou am sa scriu aici:

 

Pierd antigel pe undeva dupa schimbarea pompei de apa, antigelului & ambele termostate. Antigelul folosit este Hepu G11 albastru, deci nu cred ca as pierde pe la garnidur (in cazul in care nu ar fi antigelul compatibil).

 

Am fost la service in weekend si nu am gasit pe unde curge...Radiatorul e uscat, la fel si termostatele si pompa de apa.. Pierd cam 100-200 ml pe saptamana..

 

Aveti vreo sugestie pe unde as putea pierde?

 

ps: am uitat sa mentionez , pompa este Hepu

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid un topic nou am sa scriu aici:

 

Pierd antigel pe undeva dupa schimbarea pompei de apa, antigelului & ambele termostate. Antigelul folosit este Hepu G11 albastru, deci nu cred ca as pierde pe la garnidur (in cazul in care nu ar fi antigelul compatibil).

 

Am fost la service in weekend si nu am gasit pe unde curge...Radiatorul e uscat, la fel si termostatele si pompa de apa.. Pierd cam 100-200 ml pe saptamana..

 

Aveti vreo sugestie pe unde as putea pierde?

 

ps: am uitat sa mentionez , pompa este Hepu

pompa de apa a avut garnitura sau ai folosit silicon???

Link to comment
Share on other sites

Cum se face corect?

 

Daca ai dis te poti uita in el la TIS parca, am spus despre aerisire ca a mai fost un coleg care se plangea ca ii disparea antigelul din instalatie. Rezolvarea a fost ca s-a facut aerisirea(singura) pana a iesit tot aerul din instalatie.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Salut. Detin un e91 143cp si mi s.a aprins martorul in bord. Cand am saltat capota am constatat faptul ca imi curge antigel prin fundul vasului de expansiune exact pe la.senzorul de nivel. Am luat alt senzor in idee ca cel vechi e spart si ca curge antigel prin el dar si cu noul.senzor curge. Sa se fi spart vasul in acel loc pe interior ? Apropa acel senzor nu am.vazut sa aiba pe el.garniruta ceva nici cel vechi si nici cel nou. Este normal.sa nu aiba garnitura? Voi ce parere aveti? S.a dus vasul?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.