Jump to content

Myx 5 BMW 520 dA


Myx

Recommended Posts

Parca si termostatele le ai mai schimbat, releul de bujii nu l ai schimbat pana acum ca si ala e consumabil la e60, exagerat de multe piese consumabile... Cu ce a venit masina dim fabrica nu se compara la calitate chiar daca pui originale .

 

 

Termostatele schimbate anul trecut , originale au tinut fix o iarna . Releul s-a tinut bine pana anul asta cand a cedat , era cel original , acum am inlocuit , probabil va intra si asta la consumabile anuale . Totusi la fulie nu ma asteptam , care e sensul sa montezi oe si sa platesti dublu daca oricum va ceda si relativ repede , efectiv s-a deplasat in partea de la motor cativa mm , s-a rupt ceva prin interior , imi arunca mereu cureaua de la AC o gaseam pe scut .Poate am avut eu ghinion , parca au timer piesele astea :))) I-am montat iar fulie originala si am pus si curea noua .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Myx termostatele le schimb la inceputul fiecarei ierni, acum se pare ca am nimerit un soi mai de soi... a cedat doar termostatul EGR, si ca de obicei odata la maxim 2 ani amortizoarele de la motor(la e39 pateam la fel cu ele). Fulia nu stiu daca este cea cu care a venit masina dar eu am facut cu ea peste 120mii km pana a trebuit schimbata.

O gramada de piese cedeaza de parca sunt facute sa fie schimbate an de an, sau la maxim 2 ani.

Nu mai spun de faza cu galeria de admisie care e super sensibila si cere schimbarea garniturilor la aproape fiecare demontare, altfel te trezesti cu ulei pe motor si nu stii de unde apare.

Momentan inca nu am bujii arse( ceea ce e foarte dubios si presimt ca o sa ma usture ca a trecut destul de multa vreme peste ele si e posibil sa sughit la demontare), iar DPF-u inca se incapataneaza sa se tina in forma cat de cat.

Edited by Gabriel.V
Link to comment
Share on other sites

 

Nu mai spun de faza cu galeria de admisie care e super sensibila si cere schimbarea garniturilor la aproape fiecare demontare, altfel te trezesti cu ulei pe motor si nu stii de unde apare.

 

 

cu galeria nu am probleme , are dopuri , la bujii vad ca a rezistat nu a mai ars niciuna , probabil va urma dupa temperaturile astea :)) . Mai rau e ca vad f10 cu pilitura in baie cutie la greu prin serviceul pe care il frecventez, motoare de 3000 care tot au nev de distributie samd . Deci cu E60 inca e ok , e doar putin stresant sa te frece mereu cu aceleasi probleme .

 

PS . Poate stie cineva totusi cum fac title la DVD , nu vad titlurile la videoclipuri :frantics: , nu vad ce aleg

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

cu galeria nu am probleme , are dopuri , la bujii vad ca a rezistat nu a mai ars niciuna , probabil va urma dupa temperaturile astea :)) . Mai rau e ca vad f10 cu pilitura in baie cutie la greu prin serviceul pe care il frecventez, motoare de 3000 care tot au nev de distributie samd . Deci cu E60 inca e ok , e doar putin stresant sa te frece mereu cu aceleasi probleme .

PS . Poate stie cineva totusi cum fac title la DVD , nu vad titlurile la videoclipuri :frantics: , nu vad ce aleg

 

decat probleme necunoscute, mai bine asa…fulia am schimbat si eu preventiv, am pus corteco…chiar sunt curios cat tine, mai ales ca nu e ieftina dry.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ca sa fie bine sa nu fie rau , Omv timisoara sect 6 , 5 l de motorina au format aprox 100 ml bulgari de gheata in 15 min la -10 , Mol evo valea cascadelor , inghetat filtrul motorina complet la -16 low pressure . A fost imposibil sa pornesc masina . Deci , oriunde alimentati e jale 😁 Motorina promovata la -35 este un mare rahat amestecat cu apa ! Edited by Myx
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Myx, tu mai ai jantele 184m?

Ce marca sunt BBS?

Da sunt produse de bbs , asa vin pe original , Kenbobo de 2 ani merg exclusiv pe mol evo , anul asta mi-am luat fail , m-a surprins sa vad ca si Omv vinde acelasi amestec . Am suspectat ca a inghetat in prima faza intre rezervoare si nu mai face transferul , motivul pt care am pus Omv . Cand am

Alimentat cu sticla de 5 l am constatat ca suna ceva in ea :)))) erau efectiv cateva bucati de gheata

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Da sunt produse de bbs , asa vin pe original , Kenbobo de 2 ani merg exclusiv pe mol evo , anul asta mi-am luat fail , m-a surprins sa vad ca si Omv vinde acelasi amestec . Am suspectat ca a inghetat in prima faza intre rezervoare si nu mai face transferul , motivul pt care am pus Omv . Cand am

Alimentat cu sticla de 5 l am constatat ca suna ceva in ea :)))) erau efectiv cateva bucati de gheata

 

La OMV-ul de pe Timisoara, acum 4 ani am vrut sa bag Alpine Diesel. Trag la pompa, bag pistolul si ii dau...nimic. Mai incerc de 2-3 ori, nimic. Ma duc inauntru gandindu-ma ca au uitat sa reseteze pompa dupa o alimentare anterioara si rog pe casier sa deblocheze pompa. Un angajat OMV care tocmai venea de afara a auzit discutia mea cu casierul si ma intreaba ce motorina vreau sa bag. Alpine ii raspund. "Baga dinaia normala ca Alipine e inghetata de azi dimineata". M-o fi luat misto sau nu, de atunci nu am mai trecut pe la OMV decat pentru cate un sandwich sau vreun bec :p.

 

MOL am bagat 2 ani la randul si totul a fost ok, un an chiar numai de la cel de pe Timisoara din capat. Acum am trecut pe Rompetrol cu cetanica de 55.

 

In 318d am bagat intr-o iarna numai de la Lukoil(cel de pe Prelungire) si la fel, nici cea mai mica problema. Deci cred ca depinde ce manarii se fac prin statii cu carburantii, sau in drum spre statii.

Edited by ViBogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a pornit masina cum trebuie dupa ce a stat 4 zile nemiscata zilele trecute (se stiu temeperaturile) azi am pornit-o si nu am avut nici cea mai mica problema.

 

Am Mol Evo in ea bagat de la iesire din Valcea plinul, poate fac astia smecherii prin Bucuresti, cine stie.

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Ciudat, eu am prins -24 cu Mol Evo si a pornit fara nici cea mai mica problema, nu s-a ingrosat motorina, nu a format gheata, nimic si a stat 30 de ore afara.

Tu locuiesti/alimentezi in Ardeal. :D

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca as rezolva nimic , vor nega , nu e de la ei etc etc . Atat timp cat sunt temperaturile astea negative luati si faceti teste cu sticle de 2 l lasate afara peste noapte si macar testati benzinaria preferata . Altfel nu vad cum te poti proteja de asa ceva .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa fie bine sa nu fie rau , Omv timisoara sect 6 , 5 l de motorina au format aprox 100 ml bulgari de gheata in 15 min la -10 , Mol evo valea cascadelor , inghetat filtrul motorina complet la -16 low pressure . A fost imposibil sa pornesc masina . Deci , oriunde alimentati e jale Motorina promovata la -35 este un mare rahat amestecat cu apa !

Nu stiu cum e in Bucuresti dar in Cluj-Napoca am bagat de la pompe diferite (MOL/OMV) fara probleme la pornire. Cea MOL Evo Diesel a pornit la cheie la -25 grade (pe Transalpina).

 

edit: acum am vazut restul posturilor..se pare ca in Ardeal nu se fura :no: :D

Edited by Gizmo.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.