Jump to content

Myx 5 BMW 520 dA


Myx

Recommended Posts

Am alimentat rompetrol 55 azi , am

Discutat la statie cu ei de problema asta , mi-au aratat ca au facut teste cu motorina normala si aditivata si nici una nu a prezentat semne ca ar fi inghetat , vrajeala sau nu aveau in sticle afara :)))) . Oricum azi a fost cald . Cel putin pe per iernii renunt la Mol

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-au sunat azi cei de la Mol cu mari scuze si ca vor verifica lot , ultima alimentare la ei 13 ian , probabil nu mai e gram din lotul respectiv :))) , mi-au cerut tot felul de date despre

Masina, km , ultima revizie si alte detalii . Statistici si scuze , asta au nevoie clientii .

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat azi cei de la Mol cu mari scuze si ca vor verifica lot , ultima alimentare la ei 13 ian , probabil nu mai e gram din lotul respectiv :))) , mi-au cerut tot felul de date despre

Masina, km , ultima revizie si alte detalii . Statistici si scuze , asta au nevoie clientii .

 

E un fapt cunoscut ca daca nu ti-ai schimbat uleiul la timp, iti ingheata motorina in rezervor. De asemenea de la 200.000 km in sus, rezervorul are tendinta sa inghete combustibilul. Nu mai zic ce pateste carburantul atunci cand lichidul de frana nu e schimbat la fix 2 ani...grav!!! :wacko:

 

Sincer, cate replici as fi avut sa le dau celor de la MOL daca m-ar fi sunat sa ma intrebe de masina si starea ei tehnica. In ultima instanta le spuneam ca nu am masina....folosesc combustibilul in drujba. Anyway ea nu are voie sa inghete, and that's that! Vorba ta....scuze ieftine.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

toata iarna am bagat doar motorina basic(nu am sesizat nicio diferenta fata cea asa zis "aditivata") in ambele masini, OMV, Petrom, Rompetrol sau Start, si de pe unde a fost nevoie din tara, evident mai des din SB, dar nu a inghetat niciuna, aici cred ca minima a fost cca -22C...ai avut tu poate nesansa unei cisterne cu apa pe fund.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Nu am mai scris pe aici , 230 000 schimb placute spate , ATE , urmeaza schimb ulei , filtre si senzor nivel ulei zilele urmatoare. Am tot vrut sa o schimb dar am renuntat , inca imi place masina si ma simt f bine cu ea . Poate anul urmator , oricum e cea mai longeviva masina in posesia mea :thumbsup:

 

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4218_zpswuwgmfv1.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4220_zpspljvhbvt.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4221_zpsokejrong.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4219_zpsuooar8an.jpg

Edited by Myx
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Am mers ceva si asa , clar a dat in el mai tare , eu l-am scos pt ca avea valori mari de incarcare , nu prea mai merita nimic incercat , a fost la scurt timp oricum . Nu merita riscul clapetelor , am descris la momentul ala ca erau ok la o verificare si apoi la un schimb bujii una se misca f tare deci nu stii cand cade , schimbi galeria sau le elimini ;)
Link to comment
Share on other sites

Salut Myx!

M47 e motorul?Am inteles ca la N47 nu mai e problema cu clapetele?

Ce putere ai in cp si nm dupa resoftare?EU am N47 E5 de 2009 si daca am clima pornita si vreau sa plec tare de pe loc trebuie sa-i dau tare in acceleratie altfel da sa plece si pur si simplu moare motorul sau te infunda si dupa pleaca tare, chiar si fara clima ca sa plece de pe loc mai tare trebuie sa accelerezi destul de bine 2500+.

a 2-a trage ok, a 3-a parca ar merge putin mai tare, iar a 4-a a 5-a a 6-a nu prea imi place deloc cum trage, nu prea poti sa te bazezi rapid din scurt cu clima on pe la 120 km/h. Comparand cu Golful 5 resoftat pe la 400 NM care l-am avut.. e o diferenta destul de mare desi nu ar trebui (acum am Power Red 163 cp).

O sa trebuiasca sa schimb distributia anul viitor si m-as fi gandit la un soft 215-220 cp, dar nu stiu ce sa fac cu dpf-ul, la volkswagen nu era asa sensibil chiar nu avea nimic dupa resoftare, dar la astea din ce am citit imediat se infunda si de aia mai mai bine il dai jos.

 

 

Cred ca daca as merge cu o masina resoftata ca a ta sau a lui C O S M I N sigur m-as decide sa-i fac soft.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bravo baieti, scoateti DPF-ul, poluati cat se poate.

 

Eu nu va inteleg de ce aveti impresia ca daca o resoftati, masina va fi racheta dupa aceasta operatiune. De principiu orice resoftare din asta numai bine nu are cum sa faca subansamblelor si aici intra dpf si ambreiajul- volanta si turbina saraca. Oricum cel mai mare stress pe turbina intervine tocmai la ture joase cand infigi talpa in ea. Poate ca e mai bine cum sunt setate stock sa ai cuplul dupa 1700-1900 tocmai ca sa mai protejezi putin amarata de turbina. Aici fac exceptie turbo-urile secventiale aka biturbo, unde turbina mica are rolul de cuplu in ture joase rau.

Nu stiu cum e la n47-le de 177 de cai, insa vad ca la astea care au titutatura twinpower turbo, care desi e single turbo, pare mai responsiv sub 2000 ture.

Asta mi se pare tiganie cu dpfoff si eliminarea clapetelor. Hai ca la prima e clar ca il dai jos din lipsa de fonduri si motivatia ca "de ce sa dau atatia bani pe unul nou cand se poate si fara", insa fara clapete eu nu cred ca motorul ala merge la fel, ca doar nu le-au pus de tampiti.

Arata bine de tot vopseaua la masina ta, probabil ca ai depus eforturi uriase sa o pastrezi asa, ceea ce e de aprectiat. Eu am avut preponderent masini negre si e al naibii de greu sa le tii curate si sa arate si bine. Bravo voua ca aveti timp sa le ceruiti si sa le ingrijiti cu tot felul de smacuri, negrul e negru, pacat ca nu traim si noi in Germania ca acolo speli masina si 1 luna ramane tipla. Nota zece pt e60 ul tau.

  • Like 7
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

De ce nu va duceti voi eroilor la aia de ne scapa de paduri si fac tot felu de lucruri prin tara? Din tastatura toata lumea e erou si toata lumea e cinstita.

 

Fix asta era problema, ca scoatem noi dpf la masina si facem un soft :))))))

 

In discutia despre clapete nu ma bag si nu comentez pentru ca nu le-am scos niciodata.

Edited by ckh
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

In discutia despre clapete nu ma bag si nu comentez pentru ca nu le-am scos niciodata.

 

 

dar ce-ai facut, sa nu-mi zici ca ai schimbat galeria cu totul. pai daca aia de la bmw is parsivi, si is: clapetele cedeaza in timp, si nu le au in lista piese de schimb decat cu tot cu galerie, de zici ca-s turnate in galeria aia, atunci clientii nu au voie sa fie si ei parsivi? important e ca prima mutare a avut-o bmw nu clientul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce nu va duceti voi eroilor la aia de ne scapa de paduri si fac tot felu de lucruri prin tara? Din tastatura toata lumea e erou si toata lumea e cinstita.

 

Fix asta era problema, ca scoatem noi dpf la masina si facem un soft :))))))

 

In discutia despre clapete nu ma bag si nu comentez pentru ca nu le-am scos niciodata.

 

Nu e vorba ca toata lumea e cinstita, insa pe principiul asta arunci si gunoaie pe strada ca arunca toti? E gresita abordarea ta, dar da, merge si fara dpf ca taie aia padurile. :))

  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.