Jump to content

Problema sistem 4X4 bmw X3


Recommended Posts

E vorba de un BMW X3 motor 2.0 diesel, la care s-au aprins becuriele de la sistemul 4X4, ABS si cel de atentionare de la frana de mana, dupa ce masina a fost pusa pe tester a dat ca ar fi cutia de transfer daca ma exprim eu bine al sistemului 4X4. Daca a mai avut cine probleme de genu asta si poate fi de ajutor... :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

daca nu ma insel e aceeasi cutie de transfer fabricata de Borg-Warner si are aceeasi buba ca si la Touareg, Cayenne sau Q7, adica lantul din ea care se slabeste si incepe sa sara peste dinti, in special la modelele pana la facelift. Ce simptome ai mai exact? ai trepidatii in mers sau cand urci borduri sau speed bump-uri? Daca e aceeasi problema te pot ajuta cu surse de unde sa iti procuri lantul dar trebuie sa ai si un mecanic care sa stie sa faca reparatia, la reprezentanta schimba cutia de transfer cu totul, la Touareg e aproape 4k Eur cu tot cu manopera.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

daca nu ma insel e aceeasi cutie de transfer fabricata de Borg-Warner si are aceeasi buba ca si la Touareg, Cayenne sau Q7, adica lantul din ea care se slabeste si incepe sa sara peste dinti, in special la modelele pana la facelift. Ce simptome ai mai exact? ai trepidatii in mers sau cand urci borduri sau speed bump-uri? Daca e aceeasi problema te pot ajuta cu surse de unde sa iti procuri lantul dar trebuie sa ai si un mecanic care sa stie sa faca reparatia, la reprezentanta schimba cutia de transfer cu totul, la Touareg e aproape 4k Eur cu tot cu manopera.

 

te rog daca se poate sa imi dai si mie un contact in legatura cu lantul din cutia de transfer, multumesc!

 

Cu stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...
incepeti cu schimbarea uleiului la cutia de transfer.asa rau facea si x3 2.0 al tatalui socru,dupa primul schimb zgomotul s-a diminuat si de atunci la fiecare schimb de ulei al motorului il face si la cutia de transfer.zgomotul[smucitura] a disparut complet.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, aceeasi problema o am si eu la cutia de transfer pe bmw x3 2,0d 2009 177cp.

Am "reparato" la domnul Petre si 'ula..am schimbat motorasul cu unul trimis de baietii de la Arad ' ula.

Acum, intrebarea este urmatoarea - este posibil, din ce stiti voi, sa fie dus calculatorul din portbagaj?

Saptamana viitoare vrea sa merg la Arad sa vad ce rezolv acolo dar pana sa bat vreo 1000 si ceva de km dus intors aas vrea si alte opinii.

 

Multumesc anticipat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cauta Knet John pe farcebook, targoviste.. te ajuta el cu siguranta!

 

Salutare, aceeasi problema o am si eu la cutia de transfer pe bmw x3 2,0d 2009 177cp.

Am "reparato" la domnul Petre si 'ula..am schimbat motorasul cu unul trimis de baietii de la Arad ' ula.

Acum, intrebarea este urmatoarea - este posibil, din ce stiti voi, sa fie dus calculatorul din portbagaj?

Saptamana viitoare vrea sa merg la Arad sa vad ce rezolv acolo dar pana sa bat vreo 1000 si ceva de km dus intors aas vrea si alte opinii.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Salutter, cam aceeasi problema o am si eu cu masina. BĂŁgatĂŁ frumos seara in garaj, fĂŁrĂŁ nici o problema, dimineața când s-o pornesc apare eroarea de 4x4. Menționez ca eroarea apĂŁrea ĂŽnainte sa apĂŁs pe start, iar cei de la service spuneau ca eroarea era tot timpul, nu putea fi stearpa. Schimbat motorasul( rotita de plastic era in regula), acum erorilepot fi șterse, dar reapar la pornire. Am ĂŽncercat sa testez motorasul cu el scos dp cutie, cu ISTA și merge cam 3-4 secunde dupĂŁ care apare eroare. Partea frumoasa acum vine. Verificat cu multimetrul mufa care iese din modul și se duce la motoras și primesc așa:

1. Cu motorul oprit am aproape 12 v ĂŽntre cablul maro(masa) și ala roșu(+).

2 . Cu motorul oprit am aproape 15v ĂŽntre cablul maro(masa) și ala mov subțire (semnal pt motorasul dp cutie)

3. Cu motorul pornit ĂŽntre maro și roșu am aproape 15v iar ĂŽntre maro și mov am 19v. 😳😳😳😳

Inseamna asta ca modulul e dus??? Menționez ca la mufa care intra in modul am voltaj normal, adicĂŁ 12.30 cu masina opritĂŁ și cam 15v cu masina pornita. Am gĂŁsit cablul de ĂŽmpĂŁmântare de sub toba stânga rupt, poate fi o problema cu ĂŽmpĂŁmântarea. O sa schimb cablul ala și o sa le verific și pe celelalte. Am pus și pe YouTube 2 filmulețe cu testul fĂŁcut la mufe.... a se cautĂŁ dupĂŁ” bad VTG module control??? part1”

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Un BMW X3 2.0d E83 pre-facelift manual, vibreaza destul de tare dupa 110 - 120km la ora. Nu e din anvelope, roti sau geometrie. La o verificare la service mi-au spus cĂŁ ar avea joc ĂŽn grup (cutia de transfer de pe spate?) Daca ar fi asta, n-ar fi trebuit sa se aprinda vreun led in bord? Si mai are o simptoma, cateodata dupa ce schimb intr-a doua, si accelerez parca are o mica ezitare, un mic "gol" de putere.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.