Jump to content

Bataie arbore


Recommended Posts

Salut

 

Am cautat initial motor cu totul si nu am gasit unul care mi-a placut.Cu micrometrul dupa mine am mers si am masurat vreo 3 arbori. Cam toate prezentau o uzura/ovalitate la manetonul nr 4 de 6-8 miimi ceea ce mie mi-a fost prea mult.Alealante manetoane de la cil 1-3 aveau uzuri de pana in 3 miimi. Nu stiu de ce se uzeaza asa rau la cil 4 dar asa este.Si mai vroiau si 3-4 sute de € pe arbore. Mai dadeam si inca 150-200 pe cuzineti si eram la 600-700 €.Eu am facut alegerea asta si nu mi pare rau.

 

Daca ai drum in sibiu stiu pe cineva care iti da motor la 400€ cica are 131000km masina de Anglia motorul se poate proba, e pe masina.Cauta dezmembrari e 46 in saliste jud sibiu si dai de el.

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

600 ron arborele + 250 cuzineti + o garnitura de baie, nu stiu cat e, + 500 ron manopera = 1350 .

Si ar mai fi uleiul si sa vad starea ambreiajului.

Daca ii iau motor cu totul costa freo 1750 (aprox 400 eur) + 400 monopera sa zicem = 2150 .

Dar la acest motor iar nu stiu cat ma vor tine cuzinetii, poate face ca a al meu , merge 15 mii km si apoi incepe sa bata.

Prefer sa pun lucruri noi care ma costa si mai putin.

Nu e corect ce zic ?

Link to comment
Share on other sites

600 ron arborele + 250 cuzineti + o garnitura de baie, nu stiu cat e, + 500 ron manopera = 1350 .

Si ar mai fi uleiul si sa vad starea ambreiajului.

Daca ii iau motor cu totul costa freo 1750 (aprox 400 eur) + 400 monopera sa zicem = 2150 .

Dar la acest motor iar nu stiu cat ma vor tine cuzinetii, poate face ca a al meu , merge 15 mii km si apoi incepe sa bata.

Prefer sa pun lucruri noi care ma costa si mai putin.

Nu e corect ce zic ?

Nu prea, ti-am zis gaseai un motor chel fara anexe mult mai ieftin si erai sigur ca merge eu asa as fi facut.

De fiabilitate ai sa te convingi singur in timp .

Link to comment
Share on other sites

Salut.am si eu un e46 318i.la fel ca al tau.aceeasi problema am avut-o si eu..batea foarte usor la inceput..doar la turatii mari..am neglijat..am mers cu el pana se auzea de rupea..cand am dat baia jos..cuzinetul de la pistonul 1..de la vobrochen..numai era...era facut bucatele si era prin baia de ulei pe acolo.am cumparat cuzineti sa vad daca o pot face dar era vibrochenul uzat peste cota 2 si nu se mai poate face nimic decat rectificat,am gasit pe cnv care imi facea vibrochenul si imi facea si cuzineti special ptr vibrochenul asta..si ma costa 800 lei.+ mana de lucru,ajungeam la 1.000 lei..asa ca acum mi.am cautat motor.si sper ca weekendul asta sa il schimb..e mult mai bn asa decat sa vezi ca dai arborele jos si vezi ca e fisurat sau alte prostii..
Link to comment
Share on other sites

Am desfacut motorul, rezultat:

Arborele nu a patit nimic , doar un cuzinet era atins( zgariat) la pistonul 3, cel de la biela.

Arborele e in cote (nu are uzura) si am schimbat:

-Cuzineti biela + manetoane

-Segmenti ( tot era desfacut motorul).

-Simeringuri supape.

-Lant distributie + patine+ intinzator hidraulic.

-Kit ambreiaj marca LUK

-Tacheti hidraulici.

-Toate garniturile( baie, _chiulasa_, capac distributie, culbutori,esapament,etc).

Maine il pornesc, sper sa fie ok.

Cost piese 2500 ron + 1000 ron manopera.

Sunt curios cat o tine acest motor...

Link to comment
Share on other sites

Segmentii se schimba daca alezezi si cilindrii altfel ii schimbi degeaba o sa iti pape ulei pana o sa ajunga la forma celor vechi.

NU pot sa cred ca o bataie poate fi provocata doar de o zgaraietura.

Distributia de ce ai schimbat-o?

Si ambreiajul?

Tachetii de ce i-ai schimbat?

Garniturile nu o sa te tina mult, vreo luna, doua poate ,oricum motorul asta e recunoscut pentru problema asta (ma refer la garniturile de la distributie).

Bafta la cheltuit.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Lantul era uzat, segmentii de ungere la doua pistoane erau lipiti si automat segmenti noi.

Arborele l am dus la un atelier de rectificari si mi au spus ca e in cotele de ST sau 0 , nu are urma de uzura pe el si nici oval nu e.

Simeringurile de la supape le am schimbat preventiv , ce vroiai sa iau unul sh ?

 

Aaaa si ambreiajul nu era schimbat niciodata, iar discul era destul de uzat la fel ca si rulmentul de presiune, deci automat ambreiaj nou.

Daca scad pretul ambreiajului care il schimbat si daca luam un motor sh ,ajung la acelasi pret.

Si o iau de la inceput ca de , motor vechi cu cuzineti si segmenti vechi.

Appp segmentii si cuzinetii i am luat pe original.

Link to comment
Share on other sites

Da , mecanicul asa mi a aratat ca am scapat doar cu cuzineti, arborele a fos dus la atelier si verificar.

Bataia care o aveam era dupa 3500 rpm si asta doar in acceleratie, daca tineai constant la 4000 rpm sa zicem nu se auzea nimic.

Nu am stat pana in faza in care bate si la ralanti.

Abia acum pune motorul pe masina, pe la 3 o pornesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.