Jump to content

BMW M4 - intre vis si realitate


X X L

Recommended Posts

450cp din 3 litri? sunt curios cum o sa stea la fiabilitate

 

totusi parca sunt cam comune deja motoarele de 3 litri si sa ajunga si pe M... parca iti vine sa spui ca e un 3 cu alt sasiu nu un M veritabil.

E46 M3 avea motorul lui dedicat (cu cilindree specifica), E92 M3 la fel, in schimb asta e un 3 litri adaugat la seria lunga de 3 litri bmw.

 

sunt sigur ca va avea performante exceptionale, dar va avea feeling?

Edited by mmneg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In general divizia M se dedica mai mult dezvoltarii sasiului. Daca va mai aduceti aminte, a fost o intreaga tevatura in legatura cu 1M, cum ca n-ar fi un M veritabil din cauza motorului. Chiar si-asa, datorita sasiului, se distanteaza evident de un 1 de serie. Probabil la fel va fi si aici. Oricum, 450 de cai din 3l poate parea mult, dar 150 de cai pe litru au mai scos si altii, destul de fiabil.
Link to comment
Share on other sites

 

E46 M3 avea motorul lui dedicat (cu cilindree specifica), E92 M3 la fel, in schimb asta e un 3 litri adaugat la seria lunga de 3 litri bmw.

 

 

 

Si M5 E60 avea motorul lui dedicat si uite ce s-a intamplat cu F10 :).

Link to comment
Share on other sites

Pai daca scot deja 245 cai din motor de 2 litri (adica 122.5 CP/litru), nu cred ca le e foarte greu sa scoata 450 din 3 litri (150 CP/litru).

 

Din pacate asta e trendul cam prin toate tarile si la toti producatorii, din cauza taxelor si a normelor de poluare tot mai stricte.

 

Pe fiabilitate oricum nu prea se mai pune accent de ceva ani...probabil au realizat si ei ca din piese si service se fac banii adevarati.

 

Poate intr-un fel asa ar si trebui sa fie, motoare de generatie noua, alte materiale, alta tehnologie...ce sens mai are sa pui un motor de 5000cmc cand unul de 2-3000 turbo e mai performant, polueaza mai putin si consuma la jumatate?

Link to comment
Share on other sites

ce sens mai are sa pui un motor de 5000cmc cand unul de 2-3000 turbo e mai performant, polueaza mai putin si consuma la jumatate?

 

sa pastrezi feelingul.

 

de ce exista bugatti, ferrari, etc...?

 

in ritmul in care apar modele M, astept van-ul si pickup-ul M

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Poate intr-un fel asa ar si trebui sa fie, motoare de generatie noua, alte materiale, alta tehnologie...ce sens mai are sa pui un motor de 5000cmc cand unul de 2-3000 turbo e mai performant, polueaza mai putin si consuma la jumatate?

 

Cred ca orice impatimit va prefera pentru masinile de joaca motoare aspirate. Sunt anumite plusuri fata de motoarele turbo: raspunsul mult mai rapid la acceleratie, limita de ture mai sus. E mult mai greu sa scoti putere litrica mare dintr-un motor aspirat decat dintr-unul turbo, nu orice producator poate face asta. Cred ca puristii se vor adapta mai greu la M-uri turbo.

Edited by ZyZ
Link to comment
Share on other sites

Eh, nu cred ca are ce cauta BMW, fie el si M, in comparatie cu Bugatti, Ferrari, Lambo, etc :)

 

Sunt convins ca un motor aspirat mare ofera niste senzatii unice, insa am condus 135i si pot spune ca m-a impresionat mai tare decat M3 E46 de exemplu...

Link to comment
Share on other sites

M-ul mi s-a parut intotdeauna cel mai ieftin "altceva", nu avea legatura cu masinile de serie. Era cel mai ieftin supercar. Sa nu uitam ce ravagii facea CSL-ul pe circuite comparat cu supercaruri autentice.

 

Incet incet isi pierde identitatea si devine doar un pretext de a lua bani in plus "pentru ca e M"

Link to comment
Share on other sites

Timpul a trecut, vremea s-a schimbat astazi marketing-ul dicteaza tendintele in lumea auto iar inginerasii trebuie sa puna in aplicare cat mai accesibil "visul" oricarui impatimit de condus.

 

Daca inainte un model aparea pe piata ca rod al muncii directe depuse de "creatorul" ei astazi noi dictam ce apare pe piata maine. Ca la telefoane, e o fuga continua dupa o cota de piata cat mai mare.

 

Daca pana mai ieri cu cu sigla //M pe spatele masinii erau pusi la taranisme sa vezi de acu motiv de dispua ca orice 3000 benzina sau diesel se simte indreptatit sa lipeasca sigla magica.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.