Jump to content

Zgomot la accelerare E39 3,0da touring


Recommended Posts

Deschid un topic privind acest fenomen ce imi provoaca o mare stare de nervi. Alt utilizator de E39 il dadea naibii si isi cumpara altceva in aproximativ 2 luni de cand a inceput toata povestea.

Zgomotul a aparut dupa ce am circulat pe un drum plin de gropi, putin spus gropi ci cratere si inca nu am reusit sa descopar ce vibreaza.

 

Dupa sesizarea zgomotului care vine de la imbinarea motorului cu, cutia automata am verificat esapamente la care am scos catalizatoarele ca am zis ca de acolo se aude, am dat cutia masinii jos, verificat volanta, convertizor, schimbat ulei si filtru in cutie. Dat turbosuflanta jos, verificat, curatat, paletii ok. Montat totul la loc, la fel se aude. Dat jos toate curelele, verificat role, pornit fara curele, se aude. Zic ca nu ma pricep eu si o duc la un service cu pretentii din oras. Acolo, in prima faza imi spun ca se aude din catalizatoare. Le zic ca sunt scoase si dupa ce au ascultat mai bine vreo 2 mecanici plus seful de service, imi spun ca sunt probleme la cutie. Am cumparat alta cutie automata GM5 A5S390R in loc de GM5 A5R360R pt. ca si asa imi doream un upgrade. Am schimbat cutia, iarasi ulei, iarasi filtru. Problema persista. Am dat din nou cutia jos si am schimbat volanta, distantierul dintre cutie si blocul motor, cuplajul dintre volanta si convertizor. Cutia veche nu are absolut nimic deci.

Am schimbat si turbina pt. ca cea de pe masina fluiera. Am dat jos toata partea stanga fata pt. ca sunetele se aud cu precadere in zona aia, mai mult decat pe dreapta si nu am gasit nimic in neregula (tabla protectie disc, culise etrier, jamba telescop)

 

Una zi nu s-a mai auzit absolut nici un zgomot dupa care a inceput iarasi. Este ca un zdanganit de tabla ce se manifesta in ralanti daca masina este in rampa, in accelerare pana la 2500 ture si daca franez cand dau cu spatele.

M-am gandit la vibrochen ca ar avea joc, insa e de neclintit dupa verificare fata-spate.

Zgomotul creste o data cu turatia si dupa 2500 ture, nu se mai aude nimic. Cutia schimba impecabil, nu are socuri, nu patineaza.

 

Ce poate fi?

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.