Jump to content

Unde se afla senzorul lichid racire


JuiCe

Recommended Posts

din alte posturi reiese : sunt nou posesor bmw 320d e46 versiunea 136 cp motor M47

 

senzorul se afla sub admisie

 

piesa 11 din link : http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47/LHD/N/2000/october/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Am idee cum arata senzorul cu pricina :) E similar cu cel pe VW ca acolo il schimbasem, se pare ca ma urmaresc problemele gen senzori, insa aici nu stiam locatia si nu am chef sa desfac degeaba.

@srb_alex, deci eu ar trebui sa dau jos capacul de plastic din partea dreapta, nu cel de pe stanga de la filtru aer.

Link to comment
Share on other sites

Senzor - temperaturĂŁ lichid de rĂŁcire

 

1 Descriere;

Senzorul de temperaturĂŁ a lichidului de rĂŁcire este montat ĂŽn circuitul lichidului de rĂŁcire. Modificarea temperaturii determinĂŁ o modificare a rezistenĂžei.

Mod de lucru;

Senzorul utilizeazã dependenÞa de temperaturã a materialelor de rezistenÞã cu coeficienÞi de temperaturã negativi (NTC).. Conversia are loc printr-o modificare a rezistenÞei Într-o tensiune analogã.

2 Simptome defecĂžiune:

Motorul are probleme la pornire.

consum mare de combustibil

TuraĂžie la ralanti mĂŁritĂŁ

valori mari ale emisiilor de gaze.

3 Verificare cu voltmetrul

EfectuaĂži mĂŁsurarea tensiunii.

 

Senzor - temperaturã lichid de rãcire (NTC) Valoare (valori) de referinÞã

Alimentare cu tensiune a senzorului ± 5 V

Tensiune semnal 4,9 - 0,2 V

 

 

RezistenÞã internã

 

DecuplaĂži aprinderea.

 

EfectuaĂži mĂŁsurarea rezistenĂžei.

 

Senzor - temperaturã lichid de rãcire (NTC) Valoare (valori) de referinÞã

cca. 20°C 2 - 3 kΩ

Motor la temperatura de funcĂžionare ± 300 Ω

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult, asta vroiam sa aflu, rezistenta de baza, o sa-l masor cu un ohmetru sa vad daca e dus. Dupa cum ziceam si in alt post(unde nu prea era activa lumea sau nu era lumea potrivita), acul de la lichidul racire sta mereu pe albastru, iar pe digital test camp 7.0 imi urca de la 001, 002 pana pe la 007 grade si acolo se opreste. Cand motorul e oprit imi da cu minus(-002). Termostatul nu e blocat pe deschis, motorul se incalzeste ok, da caldura ok, porneste fara probleme insa am observat ceva consum marit. As da vina pe acest senzor si ma gandesc sa-l masor apoi sa-l schimb, dar mai intai sa ajung la el si sa-l depistez exact care e :) fizic pe motor.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.