Jump to content

m3-m5 (ceva de joaca)


stranger

Recommended Posts

Sal. Vreau sa iau un M, masina de weekend, ceva de joaca ( fuga, drift..) ceva nu foarte scump da nici omorat. Am vazut ca multe au cutie SMG, ce parere aveti sunt bune sau e mai ok manuala? Iar ca durabilitate, rezistenta la cox ce model recomandatzi e36, e46, sau e39? multumesc
Link to comment
Share on other sites

Sal. Vreau sa iau un M, masina de weekend, ceva de joaca ( fuga, drift..) ceva nu foarte scump da nici omorat. Am vazut ca multe au cutie SMG, ce parere aveti sunt bune sau e mai ok manuala? Iar ca durabilitate, rezistenta la cox ce model recomandatzi e36, e46, sau e39? multumesc

 

Chiar daca nu intra in lista optiunilor tale, eu ti-as recomanda un e36 2.5 turbo. Este tot timpul cate unul la vanzare (e relativ usor de supraalimentat M50-ul). Sunt mult mai ieftine la cumparare, la intretinere si nici nu te retine nimic sa le omori. Un M ar fi pacat de distrus la drift.

Link to comment
Share on other sites

325 turbo nu am in calcul fiind un motor modificat probabil deja si-a luato rau, nu sti ce suspensie are,daca nu are sport trebui schimbata, autoblocant, scaunele.. si nu am timp de stat prin service-uri, prefer sa caut un m3 de la vreun pasionat sau un babalac care a intretinut-o si nu sa dat grav cu ea (chiar de e poate dublu la pretz)...

Eu stau mai mult in uk deci nu ma intereseaza anunturi din ro.

e30 il apreciez da nu genu meu, mi se pare prea patratzos si cred ca e f greu de gasit unu in mintile lui. e36M am inteles ca ar avea problem la vanos,ca aspect si tinuta de drum imi place mult, am avut doua si am fost foarte multumit, e 46 e simpatic da sunt cam satul de el ca am mai avut 3(nu m) si majoritatea am vazut ca sunt SMG care nu stiu daca e la fel de distractiva ca manuala iar daca pica costa cam 2000£ reparatia in uk.e 90 arata bine rau da mi-ar cam fi mila sa o omor. e39M am inteles ca trage bine fiind V8, manuala, nustu daca nu e cam mare (greoaie) pt drift.

pana la urma tot nu prea stiu spre ce sa merg

 

Cu SMG-ul nu mi-a raspuns nimeni sunt ok sau nu?

multumesc pt raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

Oricum in UK ai sanse mult mai mari sa gasesti un M la pret mai bun.

 

Eu sincer as merge pe M3-E46, neaparat manuala. A avut un design super reusit masina aia si inca nu mi se pare imbatranita :)

 

M5-E39 din ce stiu nu prea tine la tavaleala si costa semnificativ mai mult intretinerea / reparatiile.

Link to comment
Share on other sites

daca iti iei un M, respecta-l! tu cauti unul nealergat ca sa ii dai tu "cox" si fuga si drift;

 

uite asa se imputineaza masinile care ar trebui sa faca istorie si sa valoreze triplu peste 20 de ani.

 

daca m-as hotari sa vand vreodata M-ul, tu ai fi cumparatorul ai carui bani nu i-as lua.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum ceva nu se pupa in declaratiile lui: intai zice ca vrea o masina nu foarte scumpa, iar apoi declara "prefer sa caut un m3 de la vreun pasionat sau un babalac care a intretinut-o si nu sa dat grav cu ea (chiar de e poate dublu la pretz)".

 

Pai zi-mi tu mie ca daca gasesti un M3 E46 la 10.000 euro (rupt mai mult decat evident), o sa te orientezi catre unul intretinut care e la 18-20.000 euro :)

 

Dupa parerea mea ai doua variante in functie de ce iti doresti si bugetul disponibil:

 

- ori cumperi una foarte intretinuta (desi poti fi sigur ca a vazut si aia forja uneori, dar probabil mai cu cap) si plateti pretul corect, in ideea de a o pastra si intretine si tu la fel de bine

- ori iei o ruptura mega ieftina, bagi forja in ea cat cuprinde si te rogi sa nu pice ceva la tine (eventual pui un buget de reparatii deoparte)...iar apoi o vinzi mai departe cand te saturi si daca ai noroc pierzi putini bani

Link to comment
Share on other sites

daca iti iei un M, respecta-l! tu cauti unul nealergat ca sa ii dai tu "cox" si fuga si drift;

 

uite asa se imputineaza masinile care ar trebui sa faca istorie si sa valoreze triplu peste 20 de ani.

 

daca m-as hotari sa vand vreodata M-ul, tu ai fi cumparatorul ai carui bani nu i-as lua.

 

Iar tu esti fix genul de om de la care as cumpara un M :thumbsup:. Bine, nici cu mmneg nu mi-e rusine. Oricum, nu cred ca aveti voi in plan sa vindeti masinile alea vreodata.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pai carcota trebuia sa apara...oricum nu vreau sa intru in dispute mai cu seama ca nu sunt in ro. Am spus ca nu asi platii nici f mult la modu de 20.000euro pe un m cu care sa fac drift da nici sa-l iau pe cel mai ieftin.

Pretu in uk nu difera foarte mult la masini (sunt putin mai ieftine decat in ro) ci mai degraba la service, te costa mult mana de lucru daca ai de facut reparatii, schimbat piese etc..

Gasisem un e46m interesant, cu mile putine la 6500£ da sa vandut... mai caut.

Cu vanosu stiu ca 3.2 e36m are probleme, de e46 nu stiam.

Link to comment
Share on other sites

Masinile alea care sunt foarte ieftine in UK sunt in general la sfarsitul vietii.

 

Tepe se iau peste tot, nu s-au inventat in Romania.

tare rau asta cu ''la sfarsitu vietii'' da de unde ai scoso fratelo? In Romania sau Germania nustu daca vezi cate mile a avut masina in urma, aici barim iti arata si online contra costa si in MOT-urile precedente pe ce data cate mile a avut, tot ce se face la masina sau ori ce incident, ori ce intracre in service se inrecgistreaza deci aproape imposibil sa dai milele inapoi.

Mersi de link, pe prima o stiam da e maricel pretu pt cate mile are si oarecum departe de mine (100mile).Am gasit una asemanatoare, mile mai putine si pret mai bun http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/2003-bmw-m3-convertibale-auto-yellow-2-door-convertiable-facelift-model-mot-till-052014-t/1035536536#photo-content da e deja la 440mile de mine :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai e foarte simplu.

Cat costa in Anglia asigurarea pentru un M3?

Normal ca aia le vand dupa ce s-au depreciat. Sunt uzate, se strica des, asigurarea costa foarte mult. Le vand si isi iau ceva mai recent.

 

Ciupanezu Stie Tot...

 

Faptul ca cineva vinde o masina din 2003 nu inseamna neaparat ca aia e ultima cazatura si apare cate un defect la ea la fiecare 500km parcursi. Cut the crap.

Totodata, daca vreau ceva mai nou si cea veche e in stare super, nu ma obliga nimeni sa ma fac colectionar auto, asa ca o pot vinde linistit.

 

PS: nu cumva incalci regulamentul, detinand 3 usere: Service Premium, Ciupanezu si Dorin Burtan? Sau asta e valabila doar pt pulime?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cox, fuga si drift poti face cu orice masina cu un anumit raport greutate/putere.

Nu zice nimeni ca daca il ai nu poti sa faci ce vrei cu el dar cred ca e facut pentru cu totul altceva. Din cele enumerate de tine fuga i sa potriveste cel mai bine. Dar sa nu fie din semafor in semafor.

 

Eu cand il "fugaresc" o fac pe un drum virajat in afara orasului, o poiana, cheia, paraul rece, dealul negru... Mi se pare ca cel mai bine se simte pe astfel de drumuri, acolo apare diferenta intre un sasiu de m si spre exemplu unul de 335. Diferenta este enorma.

 

La cox si drift nu o sa simti nimic fata de un alt 3ar cu o putere apropiata/echivalenta cu care scapi si mult mai ieftin la intretinere.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.