Jump to content

m3-m5 (ceva de joaca)


stranger

Recommended Posts

Ciupanezu Stie Tot...

 

Faptul ca cineva vinde o masina din 2003 nu inseamna neaparat ca aia e ultima cazatura si apare cate un defect la ea la fiecare 500km parcursi. Cut the crap.

Totodata, daca vreau ceva mai nou si cea veche e in stare super, nu ma obliga nimeni sa ma fac colectionar auto, asa ca o pot vinde linistit.

 

PS: nu cumva incalci regulamentul, detinand 3 usere: Service Premium, Ciupanezu si Dorin Burtan? Sau asta e valabila doar pt pulime?

 

Un M sh e o loterie. Aici nu vorbeam de masini normale.

Din moment ce repar BMW-uri, cred ca pot sa-mi spun parerea despre ele.

Poate esti tu mai in tema.

Daca iei un M3 E46 ieftin, poti ajunge sa bagi 5-6000 lejer pe reparatii in prima luna.

Au probleme cu vanos-ul, iar un motor de M nu este la fel de fiabil ca un motor de BMW standard.

Dupa 150 000 km poate pica oricand.

Iar M5 E39 e si mai costisitor.

 

 

Nu stiu care-i treaba cu pulimea, dar username-ul Ciupanezu nu-l folosesc, e trecut in eternitate, iar Dorin Burtan este un colaborator de-al meu.

Folosesc in prezent doar acest cont.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Un M sh e o loterie. Aici nu vorbeam de masini normale.

Din moment ce repar BMW-uri, cred ca pot sa-mi spun parerea despre ele.

Poate esti tu mai in tema.

Daca iei un M3 E46 ieftin, poti ajunge sa bagi 5-6000 lejer pe reparatii in prima luna.

Au probleme cu vanos-ul, iar un motor de M nu este la fel de fiabil ca un motor de BMW standard.

Dupa 150 000 km poate pica oricand.

 

 

Nu stiu care-i treaba cu pulimea, dar username-ul Ciupanezu nu-l folosesc, e trecut in eternitate, iar Dorin Burtan este un colaborator de-al meu.

Folosesc in prezent doar acest cont.

 

 

Vezi ca in UK nu exista service-uri la negru, asa ca masinile de acolo sunt mult mai bine intretinute. De asemenea legea e lege si nu circula chiar toate cotetzurile pe roti ca la noi, cu fumul de 10 metri dupa ele (ma ingrozesc cate zeci de taxi-uri vad zilnic in bucuresti, fumegand masiv).

 

Nu are nimeni sorti de izbanda cu tine, care evident le stii pe toate. Omul ne-a aratat E46 M3 Cabrio cu 80.000km. De unde le scoti pe alea cu peste 150.000km?

Cate M-uri ai reparat, masini de prim proprietar (nu la mana a 5a sau inmatriculate in BG)?

Link to comment
Share on other sites

Gata, m-ai lovit sub centura, acum voi plange. Plang.

 

Pai tocmai aia e treaba. Cand masinile incep sa devina coteturi, apar prin Europa de Est. Adica alea care nu mai trec verificarea tehnica din cauza ruginei sau poluarii.

 

O masina de prim proprietar e destul de scumpa. In general alea se vand prin dealeri, au fost date la buy-back.

 

2013 si inca exista teoriile astea cu masina sh buna si ieftina. Unii nu se vor invata niciodata.

 

Asta oricum mi se pare un topic facut de plictiseala.

Se cauta masina de drift. Dar nu se stie exact ce. S-ar putea plati si dublu, luata de la un mos. Pentru drift. Dar sa nu fie scumpa la intretinere, luata din UK ieftin.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asigurarea difera de la om la om in functie de vechimea carnetului de uk, cmc, zona in care locuiesti, nr de amenzi-accidente care le-ai facut si multe altele. O asigurare la un m3 full casco ( fully comprehensive) pe un an in cazul meu e aproximativ 700£. Deasemeni se poate obtine si ''garantie'' tot un fel de asigurare si pt piese daca se strica ceva ti-o repara gratis aia costa cam 350£ pe an.

Ciupanez, ne cunoastem si nu cred ca e frumos sa ne lom la misto.

Link to comment
Share on other sites

Nu am luat pe cineva la misto pe topicul asta.

Doar mi-am spus parerea.

 

Daca vrei sa primesti sfaturi in problema asta, un forum nu cred ca e cel mai bun loc. Intreaba oameni care au avut M-uri, intreaba oameni care au avut masini performante. Poate pe un forum de M-uri.

Dupa cum vezi, unii cred ca 318i si M3 sunt cam acelasi lucru.

 

Eu nu m-as baga niciodata la un M ieftin pentru ca am vazut mai multe care erau distruse.

Am vazut si unele masini de Anglia intr-o stare deosebit de buna cumparate la bani putini fata de restul Europei, dar nici un M pana acum.

Piesele pentru un M costa mult mai mult, incepand cu amortizoarele sau discurile sau alte lucruri care sunt consumabile.

Iar daca ai o problema la motor, nu multi se baga la o reparatie, iar cei care se baga cer niste preturi foarte mari.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

1381866542[/url]' post='2069078']

Cox, fuga si drift poti face cu orice masina cu un anumit raport greutate/putere.

Nu zice nimeni ca daca il ai nu poti sa faci ce vrei cu el dar cred ca e facut pentru cu totul altceva. Din cele enumerate de tine fuga i sa potriveste cel mai bine. Dar sa nu fie din semafor in semafor.

 

Eu cand il "fugaresc" o fac pe un drum virajat in afara orasului, o poiana, cheia, paraul rece, dealul negru... Mi se pare ca cel mai bine se simte pe astfel de drumuri, acolo apare diferenta intre un sasiu de m si spre exemplu unul de 335. Diferenta este enorma.

 

La cox si drift nu o sa simti nimic fata de un alt 3ar cu o putere apropiata/echivalenta cu care scapi si mult mai ieftin la intretinere.

 

Eu nu am sesizat diferenta aia enorma desi am mers cu amandoua singura diferenta care face diferenta este diferentialul de M

Link to comment
Share on other sites

Bine, hai fie ca tine ca sa nu zici ca e ca mine :drinks:Oricum argumentul asta mi-a venit fix la inima. Mai e o masina care-i calca pe urme, si aia chiar e facuta in Romania, desi omul ar fi avut destule motive sa o faca in Grecia.
Link to comment
Share on other sites

M ma asteptam sa tina mai mult la turatii mari decat un motor normal si avea si totu conceput sport, daca spuneti ca nu duc km multi ce alternative asi avea sa vina cu suspensie sport de fabrica, si motor care sa tina mult la turatii? 328i e36, 335 nu am vazut decat e92.
Link to comment
Share on other sites

O intrebare pentru initiator: unde vrei sa faci tu drift si la ce nivel?

 

Daca ma intrebi pe mine, eu vad lucrurile mult mai simplu: fiecare generatie de M a fost mai buna decat precedenta asa ca ia-l pe cel mai nou pe care ti-l permiti. Simplu...ii verifici starea tehnica la reprezentanta, dai banu si aia e! Prea multe chitibuseli aici, ba ca aia e prea grea, ba ca aia nu are autoblocant etc...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.