Jump to content

Ulei in exces pe furtunul de la epurator


Recommended Posts

eu stiu ca se comporta foarte bine ca tot asa am avut la modelul vechi care era cu pasla era scoasa pasla afara si merge fara nici un fel de problema si astazi, dar ala nu dadea ulei pe la epurator sau poate nu mai tin eu minte.vad ca tot mai multi au ulei pe epurator,la modele astea de 163 de cai.m-am gandit sa ii pun elementul ala din pasla ca sa mai reduca din ulei dar ma tem sa nu se infunde prea repede.
Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca se comporta foarte bine ca tot asa am avut la modelul vechi care era cu pasla era scoasa pasla afara si merge fara nici un fel de problema si astazi, dar ala nu dadea ulei pe la epurator sau poate nu mai tin eu minte.vad ca tot mai multi au ulei pe epurator,la modele astea de 163 de cai.m-am gandit sa ii pun elementul ala din pasla ca sa mai reduca din ulei dar ma tem sa nu se infunde prea repede.

 

Din clipul pe care l-ai pus pe youtube, cel putin la tine iti curge ulei pe racordul acela ce pleaca din filtrul de aer spre turbina. Spun asta intrucat ai turbina plina de ulei pe exterior, ma refer la carcasa turbine. Semn ca picura pe ea din acel racord, asa cum am si explicat mai sus. La mine cel putin nu-I plin de ulei pe acolo.

 

N-are cum sa se infunde acel filtru de pasla. Mie mi-a zis mecanicul sa-l schimb la fiecare a treia revizie pe care o fac. Prin septembrie-octombrie voi face revizia si o sa-l schimb si pe asta, probabil ca revin la cel de plastic, nefiind nici o diferenta in ceea ce priveste consumul de ulei.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

cauza ii destul de simpla,segmentii uzati si face presiune mare de carter si odata cu gazele de carter arunca si ulei.nu i-a facut nimeni nici un test de compresie?

sa zicem ca is segmentii uzati, dusi ca daca mananca 1 l la 2000 km undeva e o problema. nu ar trebui sa scoata fum albastru? la pornire mult si chiar si in mers. Ce ma innebuneste e ca nu scoate si nu as desface motorul sa merg la mecanic sa il schimb de jumate si sa fie o chichita pe undeva ca sti cum is mecanicii in ziua de azi...

Edited by manu07
Link to comment
Share on other sites

Da absolut, chiar pot sa traiesc cu un consum de 2-2,5 l de ulei intre schimburi fata de 1 l cam cat ar fi normal, chiar nu e un capat de tara

Problema e sa nu fie altceva in neregula si sa dau in altele

Acum primul suspect ar fi saibele si garniturile de la injectoare ca am ceva urme pe la capacul de tacheti pe langa injectoare si tot asa scaparile de compresie poate sa le bage in carter

Si cu prima ocazie cand mai dau jos admisia imi iau si o trusa cu manometru ca e in jur de 150 lei si ii fac si un test de compresie

Link to comment
Share on other sites

Da absolut, chiar pot sa traiesc cu un consum de 2-2,5 l de ulei intre schimburi fata de 1 l cam cat ar fi normal, chiar nu e un capat de tara

Problema e sa nu fie altceva in neregula si sa dau in altele

Acum primul suspect ar fi saibele si garniturile de la injectoare ca am ceva urme pe la capacul de tacheti pe langa injectoare si tot asa scaparile de compresie poate sa le bage in carter

Si cu prima ocazie cand mai dau jos admisia imi iau si o trusa cu manometru ca e in jur de 150 lei si ii fac si un test de compresie

 

Si la mine am observat putin ulei acolo pe capacul ala, l-am curatat dar dupa cateva mii de km a reaparut. De la ce e ala?

Link to comment
Share on other sites

eu ii comand filtru epurator cu pasla si il pun sa vad daca se mai aduna ulei pe furtunul de la epurator din ce am citit aici. http://www.motor-talk.de/forum/bmw-r6-dieselmotoren-m57tue-m57tue2-ansaugbruecke-undicht-oelabscheider-t4381335.html?vmUserName=Bmw_verr%C3%BCckter

la mine scoate fum la relanti dar consuma 1l si ceva la 5000 de km nu la 2000.nu stiu sigur de la ce provine fumul ori de la uleiul din intercooler si din admisie ori de la softul care ii schimbat odata cu anularea dpf.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am vrut sa pun de pasla dar m-am gandit ca decat sa fac suprapresiune mai bine completez cu ulei

Eu am softu original, e fara dpf masina si nu imi scoate fum nici la relanti nici in blana decat dupa mers prin bucuresti cateva pufuri pana se curata evacuarea

Link to comment
Share on other sites

Si eu am vrut sa pun de pasla dar m-am gandit ca decat sa fac suprapresiune mai bine completez cu ulei

Eu am softu original, e fara dpf masina si nu imi scoate fum nici la relanti nici in blana decat dupa mers prin bucuresti cateva pufuri pana se curata evacuarea

 

nu ai ulei in intercooler defel?

Link to comment
Share on other sites

oil catch am gasit si eu dar nu are rost sa ma complic .eu i-am comandat filtru din pasla si il montez cand imi ajunge.apropo eu nu am nici catalizator pe masina posibil la voi sa nu aveti fum deloc din cauza catalizatorul.oricum la mine iese mult ulei pe la epurator si de asta ii montez filtru cu pasla ca ii mult mai eficient fata de asta vortex si il schimb la fiecare schimb de ulei ca ma gandesc ca nu are cum sa se infunde asa repede.
Link to comment
Share on other sites

oil catch am gasit si eu dar nu are rost sa ma complic .eu i-am comandat filtru din pasla si il montez cand imi ajunge.apropo eu nu am nici catalizator pe masina posibil la voi sa nu aveti fum deloc din cauza catalizatorul.oricum la mine iese mult ulei pe la epurator si de asta ii montez filtru cu pasla ca ii mult mai eficient fata de asta vortex si il schimb la fiecare schimb de ulei ca ma gandesc ca nu are cum sa se infunde asa repede.

 

Sa ma tii si pe mine la curent cum este consumul cu cel de pasla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.