Jump to content

Motor defect / Schimbare motor BMW 525 E39


Recommended Posts

Buna,

Sper sa nu deranjez pe nimeni sau sa gresesc cu ceva legat de acest Topic. Voi incepe cu inceputul.

Am avut multe masini dar toate japoneze si toate pe benzina, de curand am cumparat un BMW 525D an 2001 din germania este full daca nu ma insel are vreo 250000km si am considerat ca este destul de eftin (2000euro), toate bune si frumuase, motorul mergea rotund se auzea frumos dar nu avea PUTERE cand vroiam sa plec de pe loc cu scartaieli ori imi murea motorul ori isi dadea in nas se ineca, asa ca am decis sa vin cu el in romania sa il repar (locuiesc in Germania/Munchen). Imediat cum am intrat in ungaria aproximativ dupa 500km mi sa aprins becul la ulei, mam oprit am facut plinul mam uitat dupa uleiuri am cumparat unul universal 1l cu vreo 25euro si lam bagat, dupa vreo 70/100km cand am acelerat intro panta viteza/turatia a scajut si a crescut temperatura pana in rosu. Am orprit am asteptat sa se raceasca am pornito si a scos tot fumul pe esapament, am oprito, am dato jos de pe autostrada pe platforma a mai fost pornita de 3 ori de mecanici din ungaria, deja nu mai scotea fum (cred ca se terminase uleiul) si mi sa spus ca e turbina. Am aduso in tara in Resita Jud Caras-Severin am bagato in service am trimis turbina la cluj Autonik la rectificat am cumparat ulei cel cu emblema BMW filtre aer ulei si am montat totul inapoi. Am pornito totul ok pentru 10 minute dupa care a inceput sa BATA si bataia din ce in in ce mai puternica, am plecat din service ca erau cam pe dinafara baietii de acolo si am schimbat singur cuzinetii, dupa care bataia tot acolo era la fel de puternica. Acum va rog frumos ajutatima dak puteti in urmatoarele 2 probleme:

1 - Ce ar putea sa aibe si daca merita in continuare reparat motorul (ma costat in jur de 1000 de euro ce am facut pana acum la el) ???

2 - Unde si de unde as putea inlocuii motorul si preturi ar presupune asta si ce garantie as avea ???

 

 

Va rog ajutatima cu tot ce ati putea mai putin ca ce decizie proasta am loat sa o cumpar si cati bani am stricat :D

Multumesc anticipat si astept cu nerabdare ideiile dvs ....

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Imi pare rau pt ce ai patit.

Totul se trage de la turbina, tot uleiul din motor a fost bagat in admisie si ars. Ai avut noroc ca totusi nu s-a gripat motorul dar oricum pistoanele cu biela cu tot sunt deformate din cauza supra incalzirii si lipsa de ungere, de aici si bataia. E posibil sa fi prajit si garnitura de chiulasa. Nu cred ca are rost sa mai repari acest motor, cauta unul din dezmembrari, ii schimbi turbina si o sa ai un motor OK.

Gasesti aici pe forum destul E39 care se dezmembreaza, vezi daca poti sa auzi motorul inainte sa il cumperi, eventual un test de compresie.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos... problema e in felu urmator, am gasit moatoare de la 500 pana la 5000 de euro aici in germania am gasit vreo 4/5 intre 1000/1200 iar in tara nu am gasit nici un motor care sa fie inca pe masian sa il pot porni cu tot cu platforma din ungaria si reparatiile facute am bagat in acest motor mai bine de 1500. De preferat ar fi sa nu il schimb ca mai tre sa fac si actele ca lam schimbat si nici nu am o garantie ca e ok motorul care il cumpar asa stiu ce e in motorul meu, dar de asta ne avlam aici sa aflu mai multe idei. As vrea sa stiu daca cunoasteti pe cineva in Ro care are motor si care da garantie sau macar sa il monteze ei ca sa stiu ca merge nu sa il cumpar sa il aduc sa il montez si sa aibe si acela alta problema.

Multumesc pt interesul acordat.

Link to comment
Share on other sites

In Romania nu cred ca iti da cineva garantie pentru un motor SH. Nu mai stiu exact daca motorul tau are camasi pt cilindrii sau cilindrul este direct in blocul motor. daca are camasa schimbi doar setul motor adica camasi, pistoane, segmenti, biela cuzineti si eventual arbore, daca nu blocul motor are nevoie de alezare pt indepartarea eventualelor urme lasate de pistoanele deformate. Cel mai probabil nu are camasi, de aceea iti spun sa schimbi motorul, si iei ce ai bagat nou pe motorul avariat si muti pe motorul de schimb.
Link to comment
Share on other sites

OK ... deci sa inteleg ca nu merita refacut. Atunci cum ar trebui sa procedez cu schimbarea motororului. Nu tin neaparat sa primesc garantie dar ar fi de preferat ca de acolo de unde il cumpar sa il si montez pe masina in cazul in care motorul merge ok totul e ok eu platesc manoperea in cazul in care motorul nu este ok vanzatorul plateste manopera. Nu stiu daca gandesc ok dar mie asa mi se pare normal, daca eu asa avea un motor la vanzare nu mar deranja sa procedez asa stind ca motorul este ok. NU???
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti da nimeni astfel de garantii.

 

Exista oameni care dau intr-adevar garantie, adica iti dau banii inapoi pe motor daca nu este bun, dar in 90% din cazuri nu sunt probleme.

 

Dar sa-ti plateasca cineva banii pe manopera n-ai sa vezi pentru ca e o problema de incredere.

Asa ar putea oricine se razgandeste sa ia un motor sa ti-l aduca inapoi si sa-ti mai ceara si bani de manopera.

 

Iar cei care vand motoare nu monteaza motoare. Aia au timp doar sa dezmembreze. E mult mai usor sa dezmembrezi o masina decat sa montezi totul corect la loc.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, dar eu nu vad de unde acest procentaj de 90% ??? eu daca maine imi schimb motorul il dau pe al meu jos si il pun si eu la vanzare la fel cum lam cumparat pe cel nou. De asta spun ca mi se pare destul de riscatnt sa dai 700 de euro pe 500kg de fier fara sa ai o garantie ca functioneaza + k nu am mai facut asa ceva nici odata nici macar nu as sti de unde sa incep sa caut daca nu il iau din orasul in care locuiesc pe langa motor tre sa platesc transport montat demontat si transport inapoi la vanzator daca e defect iar in cazul asata e cam degeaba acea garantie ca iti da banii inapoi daca e defect ca ai stricat intre 200/300 de euro pe transport si montata si demontat.

Aveti idei cum ar trebui sa procedez, a mai facut cineva asa, stiti pe cineva de incredere, ce ar trebui sa fac????

Link to comment
Share on other sites

Cu putina rautate as putea spune ca viata e plina de alegeri dificile.

 

Sa-ti explic mai detaliat.

Cei care au dezmembrari nu se vor apuca niciodata sa vanda un motor stricat pentru ca e o afacere foarte proasta. Reclama negativa conteaza, iar ei vor sa aiba bani cash cu care sa aduca alte masini, nu vor scandal. Mai ales ca unele masini pe care le dezmembreaza au o sursa mai dubioasa, asa ca nu vor probleme.

Daca vrei sa fii sigur ca e totul ok, plateste un mecanic cu care sa te duci sa ridici motorul si pune-l sa dea jos chiulasa si sa se uite la pistoane, la uzura blocului si la segmenti. Dureaza foarte putin si nici nu costa mult.

Daca tot iei un motor sh, o decizie buna ar fi sa-i schimbi inainte de montaj toate garniturile si simeringurile ca sa stii sigur ca apoi nu va mai fi nevoie de alti bani pentru a rezolva eventuale pierderi de ulei.

 

Iar daca tu maine te apuci si-l pui la vanzare pe al tau, nu stiu cat de bine ai gandit afacerea. :)

 

In orice caz, nu esti primul si nici ultimul care cumpara un motor sh, deci nu trebuie sa iei lucrurile atat de dramatic.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze poate nu mam exprimat corect, vroiam sa spun asta ar fi o posibilitate adica sa cumpar un motor de la cinva care face cum am spus eu normal ca nu vreau sa vand o epava mai departe dar cum eu am dat acel exeplu sar putea ca alti sa il puna in practica deja la aia ma refeream. Cu putina rusinie pot spune ca sunt mecanica am facut doua scoli de macanica nu am practicat decat pt mine si decat benzinare, eu incerc sa aflu cum as putea sa imi rezolv problema cat mai repede si cat mai putin costisitor si recunosc ca lumea asta este plina de uameni care vor sa faca un ban gramada cat mai repede din rebuturi, de aici vine problema mea de garantie. Nu stiu de unde sa il cumpar nu stiu daca te lasa cineva sa ii desfaci motorul fara sa il cumperi sa te lamuresti tu daca e ok sau nu, nu stiu preturi de motoare nu stiu preturi de montare nu stiu preturi de transport nu stiu mai nimik decat ce am specivicat in mesajele mele. Eu sper sa falu cat mai multe informatii inainte sa iau o decizie.

Multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni sau am creat o parere gresita despre mine.

 

Am motor e39,525d fara anexe la 600e....0725691059

este demontat de pe masina

 

 

 

Merci, unde se afla motorul, din ce an este motorul, cati km are motorul, in ce conditii se poate achizitiona si monta???

Momentan sunt in germania si din nefericire nu pot sa te sun, dar tre sa vin in Ro in max o saptamana, daca nu cer prea multe poti sa imi raspunzi la intrebari?

Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu te lase sa desfaci motorul? Asta in ideea ca daca totul este ok il si cumperi. Off: am avut un leon fr cu accident si cand l-am vandut clientul a venit cu mecanic, cu tester, s-a convins ca motorul este ok si a cumparat masina... Nu vad de ce nu te-ar lasa cineva sa te convingi ca e bun.
Link to comment
Share on other sites

Cu putina rusinie pot spune ca sunt mecanica am facut doua scoli de macanica nu am practicat decat pt mine si decat benzinare,

 

Daca ai facut scoli de mecanica , cum ai mai mers cu masina cand ai vazut ca a luat-o pe ulei, era clar ce s-a intamplat. Sper sa nu te superi.

Inca o sugestie , poti sa te intelegi cu vanzatorul sa faci plata dupa ce montezi motorul sa vezi ca e ok.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu ma gandesc ca daca e dat motorul jos si il deschizi si nu vrei sa il mai cumperi ca mecanicu spune ca nu e bun ii lasi motorul deschis vanzatorului ca din cate stiu eu cand dai _chiulasa_ jos se distruge garnitura.

Si sincer nu prea stiu ce test ai putea face pe un motor care e dat jos de pe masina.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Daca ai facut scoli de mecanica , cum ai mai mers cu masina cand ai vazut ca a luat-o pe ulei, era clar ce s-a intamplat. Sper sa nu te superi.

Inca o sugestie , poti sa te intelegi cu vanzatorul sa faci plata dupa ce montezi motorul sa vezi ca e ok.

 

 

 

Nu eu am pornit masina dupa ce a loato pe ulei, eu cand am vazut ca scoate fum am oprito dar cu ungurii nu am reusit sa ma inteleg si au pornito sa o dea jos de pe platforma sa o bage in garaj si sa o scoata din garaj si mai odata sa o mute unde o lasa pana vine cineva dupa mine, am zberat eu pe acolo dar degeaba si sincer spun si o spun cu rusine ca nu am deloc incredere in mine ca la noi in scolii nu prea invetii mare lucru si daca altu imi spune dai ca merge eu dau ca asa a spus ala ca merge. de aia am facut cont aici ca am vazut ca ma depaseste si de aici as putea sa invat mai multe decat din scoala

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Pai eu ma gandesc ca daca e dat motorul jos si il deschizi si nu vrei sa il mai cumperi ca mecanicu spune ca nu e bun ii lasi motorul deschis vanzatorului ca din cate stiu eu cand dai _chiulasa_ jos se distruge garnitura.

Si sincer nu prea stiu ce test ai putea face pe un motor care e dat jos de pe masina.

Multumesc

 

Cauta un om care dezmembreaza o masina cu motorul respectiv si ti-l poate monta pe masina ta. Eu asa am facut, motorul merge si in ziua de azi.

 

Nu mi-a dat garantie pe motor, l-am ascultat la rece (mentionez ca nu am cunostinte de mecanica dar imi era clar ca suna mai bine decat al meu), l-a montat, am mers cu masina la o tura cu omul in dreapta, plata si la revedere.

 

Ai grija la pompa de apa si alte piese sensibile avand in vedere ca e SH (adica schimba-le cu piese noi si de calitate). Nu stii in ce stare sunt si nici cand pot pica. Verifica si ambreiajul si volanta daca tot se demonteaza motorul, schimba uleiul/antigelul.

 

Cand ridici masina, verifica functionarea tuturor senzorilor din bord.

 

LE: Cand am schimbat motorul, am crescut si cilindreea. Omul a venit cu mine la RAR si s-a asigurat ca nu o sa fie nici un soi de problema cu omologarea motorului.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze poate nu mam exprimat corect, vroiam sa spun asta ar fi o posibilitate adica sa cumpar un motor de la cinva care face cum am spus eu normal ca nu vreau sa vand o epava mai departe dar cum eu am dat acel exeplu sar putea ca alti sa il puna in practica deja la aia ma refeream. Cu putina rusinie pot spune ca sunt mecanica am facut doua scoli de macanica nu am practicat decat pt mine si decat benzinare, eu incerc sa aflu cum as putea sa imi rezolv problema cat mai repede si cat mai putin costisitor si recunosc ca lumea asta este plina de uameni care vor sa faca un ban gramada cat mai repede din rebuturi, de aici vine problema mea de garantie. Nu stiu de unde sa il cumpar nu stiu daca te lasa cineva sa ii desfaci motorul fara sa il cumperi sa te lamuresti tu daca e ok sau nu, nu stiu preturi de motoare nu stiu preturi de montare nu stiu preturi de transport nu stiu mai nimik decat ce am specivicat in mesajele mele. Eu sper sa falu cat mai multe informatii inainte sa iau o decizie.

Multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni sau am creat o parere gresita despre mine.

 

 

 

 

 

Merci, unde se afla motorul, din ce an este motorul, cati km are motorul, in ce conditii se poate achizitiona si monta???

Momentan sunt in germania si din nefericire nu pot sa te sun, dar tre sa vin in Ro in max o saptamana, daca nu cer prea multe poti sa imi raspunzi la intrebari?

Motorul are in jur de 200000 km,an 2002,dezmembrarea se afla in Bragadiru se poate si monta

Link to comment
Share on other sites

Motorul are in jur de 200000 km,an 2002,dezmembrarea se afla in Bragadiru se poate si monta

 

 

Poti sa imi spui te rog cat ar costa si cat ar dura toata afcera sperand ca totul e ok?

Si daca nu ar fi ceva ok ce ar putea fi acel ceva si cum vom proceda in acest caz?

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Poti sa imi spui te rog cat ar costa si cat ar dura toata afcera sperand ca totul e ok?

Si daca nu ar fi ceva ok ce ar putea fi acel ceva si cum vom proceda in acest caz?

 

Multumesc anticipat

Manopera in jur de 200e,pt alte detalii vb la tel cind ajungi in tara,orice problema ar fi cu motorul se rezolva am mai multe motoare

Link to comment
Share on other sites

Daca schimb motorul trebuie sa mai schimb ceva? adica computer de bord sau altceva ??? Iar din cel vechi mai pot recupera ceva???

Multumesc

 

Manopera in jur de 200e,pt alte detalii vb la tel cind ajungi in tara,orice problema ar fi cu motorul se rezolva am mai multe motoare

 

 

Merci frumos. Cand ajung in tara vom vb la telefon.

O zi buna

Link to comment
Share on other sites

buna,

Am revenit cu o intrebare,

Tatal meu a gasit pe cineva in Timisuara care are un motorul gol = motorul + turbo + galerie + cutie de viteze = 500 euro ! in jur de 150000km torbo separtat = 100 euro

Puteti sa imi spuneti ce parere aveti, spune ca motorul este inca pe masina si pot sa il pornesc si sa il testez.

Astept un raspun din partea voasta ...

Multumesc anticipat

Edited by Fhulber
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa stiu un lucru ... De ex. la mine in bord am 260000km si imi schimb motorul cu unu de 150000km am cum sa fac sa imi arate km reali ai motorului nou in bord?

Sau pot sa iau bordul de la masina de pe care iau motorul si sa imi arate km reali ai motorului sau nu am cum sa fac nimika si imi va ramane in continuare 260000km???

Multumesc

Edited by Fhulber
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.